Je leest een woordje, leest de betekenis en onthoudt het. Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo'n online leerprogramma, hadden wij ook. Super makkelijk om je woordjes te leren.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon irritant. Kan er niet tegen als mensen kritiek leveren.
Oooh oke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar als je te vaak melding maakt over je vrienden wel "Niemand geeft wat om je kanker vrienden"
GGMM moet ook nog uit de kast komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Je onderschat 't.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je leest een woordje, leest de betekenis en onthoudt het. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Je papa.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM moet ook nog uit de kast komen.
Ik ben op Fok! juist minder direct dan erbuiten. Want hier negeer ik al die posts gewoon, want het boeit mij inderdaad ook geen flikker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh oke.
Moet hij eens met Sjaak. Kapo en Caland doen.
Niemand geeft om je foto's van je kanker ex vriendin.
Zeemansgraf gegeven in de Amsterdamse grachten?quote:
Ment cretinquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook op de middelbare school gezeten..
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben op Fok! juist minder direct dan erbuiten. Want hier negeer ik al die posts gewoon, want het boeit mij inderdaad ook geen flikker.
Stiekem spreken GGMM en ik wel eens af hoor. Bij de Erotica Amersfoort op de Coninckstraat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM moet ook nog uit de kast komen.
Wil je Duits?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik heb maar een paar jaar frans gehad.
Ik vind adt wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh oke.
Moet hij eens met Sjaak. Kapo en Caland doen.
Niemand geeft om je foto's van je kanker ex vriendin.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi van die jongen dat hij al die namen opnoemt.
Nee vindt van niet. Waarom voor het camera?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi van die jongen dat hij al die namen opnoemt.
Vraag gewoon aan GGMM:quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou enlighten me, denk je dat je alles weet ofzo.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee vindt van niet. Waarom voor het camera?
Nee ik wil je niet helpen. En heb je helft niet nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Dan weet ik zeker dat de kans met 50% stijgt dat je moderator zult worden
Lijkt wel alsof hij gepest werd door hoen vroeger en zo ze terug wilt pakken. Hij kon beter gewoon off camera het vertellen.quote:
Ey Goebbels, houd je muil eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Mijn Duitsboek zegt dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
En wtf stijn, is hilfe niet mannelijk?
Geeft wel duidelijke beeld hoe die jongens zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij gepest werd door hoen vroeger en zo ze terug wilt pakken. Hij kon beter gewoon off camera het vertellen.
Dat klopt hoor, Joseph.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Duitsboek zegt dit:
Heb je mijn hulp nodig? - Brauchst du meine Hilfe?
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Ja oké, maar buren zeggen weer dat hij heel aardig was. Dus voegt niets toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geeft wel duidelijke beeld hoe die jongens zijn
Mijn duits is erg achteruit gegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Duitsboek zegt dit:
Heb je mijn hulp nodig? - Brauchst du meine Hilfe?
Ja, maar de buren gaan niet met hem uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oké, maar buren zeggen weer dat hij heel aardig was. Dus voegt niets toe.
Fickst du mutti.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.
Deine tittchen riechen nach erdbeeren mit schlagsahne
Ja oke das waar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar de buren gaan niet met hem uit
Heb je dat geleerd, ja? Hoeveel klappen leverde dat op?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.
Du gehst doch in die Schule für Geschichte?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij studeert niets meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Du gehst doch in die Schule für Geschichte?
Uitspraak was waarschijnlijk beroerd genoeg om erom te lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je dat geleerd, ja? Hoeveel klappen leverde dat op?
zelf ben je ook vrij kritisch andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dinsdag alweer 6 graden. Uiteraard begint het dan ook gelijk te regenen
Natuurlijk. Maar ik lever altijd opbouwende kritiek. Gelul zonder argumenten, zoals dat van GGMM heb ik moeite mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
zelf ben je ook vrij kritisch anders
VBL / [VBL Slowchat] #46: deine tittchen reichen nach himbeerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier een lief ogend meisje voor jouw leed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er ook geen bal van maken om van close range een marokaan onder vuur te nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
van regen ga je alleen niet zo snel op je bek
Beter toch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Is morpheus hier eigenlijk nog mod? Zie hem nooit, behalve als Feyenoord tegen Ajax moet.
Morph doet zijn werk wel gewoon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Is morpheus hier eigenlijk nog mod? Zie hem nooit, behalve als Feyenoord tegen Ajax moet.
die schieten je neer danquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan er ook geen bal van maken om van close range een marokaan onder vuur te nemen.
Hij haat Koerden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morph doet zijn werk wel gewoon.
Mij een noot gegeven, omdat ik in SC 'kanker' zei.
Waarom spot je met kanker dan.. vuile kangoeroe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morph doet zijn werk wel gewoon.
Mij een noot gegeven, omdat ik in SC 'kanker' zei.
Alle Feyenoorders haten Koerden.quote:
Was door Blom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom spot je met kanker dan.. vuile kangoeroe.
Klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders haten Koerden.
FHK?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders Haten Koerden.
Bij mij lopen ze op sinds zondag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik zal bijna een maand op 116 notes, ik doe het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |