Je leest een woordje, leest de betekenis en onthoudt het. Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo'n online leerprogramma, hadden wij ook. Super makkelijk om je woordjes te leren.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon irritant. Kan er niet tegen als mensen kritiek leveren.
Oooh oke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar als je te vaak melding maakt over je vrienden wel "Niemand geeft wat om je kanker vrienden"
GGMM moet ook nog uit de kast komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon irritant. Kan er niet tegen als mensen kritiek leveren.
Je onderschat 't.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je leest een woordje, leest de betekenis en onthoudt het. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Je papa.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM moet ook nog uit de kast komen.
Ik ben op Fok! juist minder direct dan erbuiten. Want hier negeer ik al die posts gewoon, want het boeit mij inderdaad ook geen flikker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh oke.
Moet hij eens met Sjaak. Kapo en Caland doen.
Niemand geeft om je foto's van je kanker ex vriendin.
Zeemansgraf gegeven in de Amsterdamse grachten?quote:
Ment cretinquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook op de middelbare school gezeten..
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben op Fok! juist minder direct dan erbuiten. Want hier negeer ik al die posts gewoon, want het boeit mij inderdaad ook geen flikker.
Stiekem spreken GGMM en ik wel eens af hoor. Bij de Erotica Amersfoort op de Coninckstraat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM moet ook nog uit de kast komen.
Wil je Duits?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik heb maar een paar jaar frans gehad.
Ik vind adt wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh oke.
Moet hij eens met Sjaak. Kapo en Caland doen.
Niemand geeft om je foto's van je kanker ex vriendin.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi van die jongen dat hij al die namen opnoemt.
Nee vindt van niet. Waarom voor het camera?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi van die jongen dat hij al die namen opnoemt.
Vraag gewoon aan GGMM:quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou enlighten me, denk je dat je alles weet ofzo.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee vindt van niet. Waarom voor het camera?
Nee ik wil je niet helpen. En heb je helft niet nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Dan weet ik zeker dat de kans met 50% stijgt dat je moderator zult worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |