Ik kreeg wel een mail dat hij verzonden is, zou vanochtend ook nog een t&t krijgen maar die heb ik nog niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:35 schreef Assassin92 het volgende:
Zou gisteren verstuurd zijn via Surfspot, zou ook een bevestiging krijgen van het verzenden. Heb nog niets binnen helaas.
quote:Beste SURFspot.nl klant,
Graag informeren wij je dat jouw SURFspot.nl bestelling voor de Microsoft Surface vandaag naar je opgestuurd is.
Morgenochtend zullen wij de track & trace nummers voor de bestellingen beschikbaar hebben, je zult dan van ons nog een apart bericht ontvangen met jouw track & trace nummer zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen voor ons hebben vernemen wij uiteraard graag van je.
Torrent en videoplayer appquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verwacht de mijne (RT met Cyan cover) vanmiddag, zijn er nog must-have apps die er eigenlijk meteen op moeten?
Nah, leuk dat je windows 8 hebt maar je draait toch geen photoshop op zo'n atom of clovertrail. Je kan beter gewoon een snel en vloeiend systeem hebben mét office en dan heb je aan RT genoeg.. Wat dat betreft zet MS goed in met óf energiezuinig, metro en office met Surface óf volle windows maar dan ook met de spierballen met Surface Pro.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Just curious : Waarom hebben jullie de Surface met Windows RT gekozen en niet een device als de Asus vivo tab met Windows 8?
De apparaten vallen immers in dezelfde prijscategorie alleen heb je niet alle beperkingen van RT.
Eind oktober komt de Asus Transformerbook T100 uit in Amerika voor een vanaf prijs van 349,-Ben benieuwt wanneer deze in NL leverbaar is. Met dit soort devices zijn is de Surface 2 lijn toch totaal niet interessant meer.
Om de haverklap reclame, en dan gaat Surface een paar seconden vastlopen om die reclames af te spelen.quote:
Je draait ook geen photoshop op je RT. Ook wil je het dan kan het niet. Met een Atom tablet zou het kunnen ook al is dat natuurlijk erg behelpen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah, leuk dat je windows 8 hebt maar je draait toch geen photoshop op zo'n atom of clovertrail. Je kan beter gewoon een snel en vloeiend systeem hebben mét office en dan heb je aan RT genoeg.. Wat dat betreft zet MS goed in met óf energiezuinig, metro en office met Surface óf volle windows maar dan ook met de spierballen met Surface Pro.
Daarbij is de bouwkwaliteit en optimalisatie van de Surface subliem. Daar kan zo'n plastic pisding niet tegenop... net als touch en typecovers, dat zijn toch unieke producten.
Vanwege de surfspot actiequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Just curious : Waarom hebben jullie de Surface met Windows RT gekozen en niet een device als de Asus vivo tab met Windows 8?
De apparaten vallen immers in dezelfde prijscategorie alleen heb je niet alle beperkingen van RT.
Eind oktober komt de Asus Transformerbook T100 uit in Amerika voor een vanaf prijs van 349,-Ben benieuwt wanneer deze in NL leverbaar is. Met dit soort devices zijn is Surface 2 lijn prijstechnisch totaal niet interessant meer.
Ben het met je eens als je kijkt naar de normale prijs, maar met de MS studentenactie is het gewoon een zeer goede deal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Eind oktober komt de Asus Transformerbook T100 uit in Amerika voor een vanaf prijs van 349,-Ben benieuwt wanneer deze in NL leverbaar is. Met dit soort devices zijn is Surface 2 lijn prijstechnisch totaal niet interessant meer.
Volledig mee eens 250 euro is een erg goede prijs voor een Surface RT als je ziet wat je krijg, echter zijn er ook genoeg mensen die +400 euro betaald hebben en dan zit je wel in het Asus vivo tab segment met volledig Windows 8.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben het met je eens als je kijkt naar de normale prijs, maar met de MS studentenactie is het gewoon een zeer goede deal. +
Roep mij even als je een andere tablet kan vinden die MS office doet voor 250 euro!
Enige ding dat ik mis bij een RT is adblockerquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volledig mee eens 250 euro is een erg goede prijs voor een Surface RT als je ziet wat je krijg, echter zijn er ook genoeg mensen die +400 euro betaald hebben en dan zit je wel in het Asus vivo tab segment met volledig Windows 8.
Met de transformer t100 met een vanaf prijs van 349,- prijst MS de surface II RT echt uit de markt.
Nah, surface 2 haalt gewoon 10 uur.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je draait ook geen photoshop op je RT. Ook wil je het dan kan het niet. Met een Atom tablet zou het kunnen ook al is dat natuurlijk erg behelpen.
Waarom Win8 ipv RT? Kijk eens in de App store zou ik zeggen. Daarnaast kan je gewoon native Windows Applicaties draaien zoals XBMC/Bittorrent/VLC player etc. Allemaal zaken die met RT een stuk lastiger gaan.
De transformerbook t100 heeft een accutijd van 11 uur door de nieuwe Intel Atom Z3740 quad-core Bay Trail processor. Dat haal je niet met je RT.
Ik kan gewoon geen reden vinden om voor Windows RT of de Surface te gaan. De Surface Pro is weer veel te zwaar uitgevoerd (letterlijk en figuurlijk), als je applicaties gebruikt die een I5 nodig heeft dan zijn dat meestal ook de toepassingen die je niet op een tablet wilt uitvoeren maar op een notebook/pc
Ik heb hem vorig jaar november gekocht. 500 euro incl toetsenbord was het toen volgens mij?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef Revolution-NL het volgende:
olledig mee eens 250 euro is een erg goede prijs voor een Surface RT als je ziet wat je krijg, echter zijn er ook genoeg mensen die +400 euro betaald hebben en dan zit je wel in het Asus vivo tab segment met volledig Windows 8.
dit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Enige ding dat ik mis bij een RT is adblocker.
Waarom zo boos?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah, surface 2 haalt gewoon 10 uur.
Dat plastic ding van jou heeft geen goede toetsenborden ivm surface en photoshop kúnnen draaien of draaien is een verschil. Het kan wel maar werkt voor geen flikker. Waarom dan niet gewoon RT? Prima apps hoor. Ik mis helemaal niets op mijn Surface en voor die prijs, incl office en prima ondersteuning.. hoef je niet zo'n plastic rommel ding voor te halen hoor.
Niet boos hoor, ik heb geen aandelen MSFT (nog niet). Ik baal er gewoon van dat mensen 'objectief' proberen weer te geven maar gewoon de voordelen pakken van één ding tegenover de nadelen van het ander. Op die manier kun je prima bepleiten dat een Fiat 500 een betere auto is dan de Ferrari LaFerrariquote:
Je hoeft je niet aangevallen te voelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah, surface 2 haalt gewoon 10 uur.
Dat plastic ding van jou heeft geen goede toetsenborden ivm surface en photoshop kúnnen draaien of draaien is een verschil. Het kan wel maar werkt voor geen flikker. Waarom dan niet gewoon RT? Prima apps hoor. Ik mis helemaal niets op mijn Surface en voor die prijs, incl office en prima ondersteuning.. hoef je niet zo'n plastic rommel ding voor te halen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |