Stond duidelijk bij dat je op tijd moest zijn (voor eind augustus?). Daarna zul je denk ik moeten hopen dat ze er nog genoeg hebben. Er worden er waarschijnlijk geen meer geproduceerd.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:50 schreef Folmer het volgende:
Ik wacht nog altijd op mijn bestellingNooit meer Microsoft voor mij, hoe kan zo'n gigantisch bedrijf nou niet genoeg voorraad hebben?
Na augustus kan de levertijd 2 maanden worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Stond duidelijk bij dat je op tijd moest zijn (voor eind augustus?). Daarna zul je denk ik moeten hopen dat ze er nog genoeg hebben. Er worden er waarschijnlijk geen meer geproduceerd.
Tenminste, als je het over de surface RT hebt.
Serieus? Via Surfspot?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vorigr week besteld. Komt morgen binnen.
Heb hem vorige week besteld met touch cover. Is gisteren overgedragen aan TNT post en zou dan vandaag binnen komen, is niet het geval. Waarschijnlijk dan morgen verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef Nafi het volgende:
[..]
Serieus? Via Surfspot?
Ik lees reacties op internet dat mensen die hem eind juli besteld hebben nog steeds niet hebben gekregen![]()
Ik heb de mijne gisteren besteld, zonder cover, jij ook neem ik aan dan?
Wut?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb hem vorige week besteld met touch cover. Is gisteren overgedragen aan TNT post en zou dan vandaag binnen komen, is niet het geval. Waarschijnlijk dan morgen verwacht ik.
Wel de zwarte ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Folmer het volgende:
[..]
Wut?
Toch wel compleet in het zwart dan neem ik aan? Anders moet ik even een vloekbelletje maken.
Triest. Binnenkort een Surface ook in een pak waspoeder? Ik ben benieuwd wanneer ze de stekker uit het hele hardwareplatform trekken. Dit kost ze alleen maar klauwen met geld en is heel slecht voor hun PR.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:23 schreef Sloggi het volgende:
Microsoft geeft 200 dollar voor oude iPads
Juistquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:00 schreef lukaon het volgende:
[..]
Triest. Binnenkort een Surface ook in een pak waspoeder? Ik ben benieuwd wanneer ze de stekker uit het hele hardwareplatform trekken. Dit kost ze alleen maar klauwen met geld en is heel slecht voor hun PR.
Dat is redelijk kansloos ja. Kan je beter voor een jong gebruikte gaan, op MP staat genoeg voor leuke prijsjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik krijg hem pas begin oktober binnen, ja daaaaag.
Lekker geannuleerd. [ afbeelding ]
2 opties:quote:Op donderdag 19 september 2013 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, hoi. Van mn werk een Surface RT gekregen om mee te experimenteren. Hartstikke leuk, hartstikke aardig en een mooie aanvulling op m'n iPad. Maargoed, er zijn toch dingen waar ik tegen aan loop.
Als eerste heb ik een uur lopen klooien met de Store en configuratiescherm voordat ik App's als RTL XL en Uitzending Gemist kon vinden in de Store. Echter loopt de standaard Store nog steeds niet goed. Games als Angry Birds en Rayman zijn uberhauft niet vindbaar in de standaard store. Hiervoor moet ik naar Games (Xbox)-app daar zoeken naar die games, er op tikken, krijg ik de melding dat de het bestand niet werkt op de Surface RT met een link naar het juiste bestand in de normale Store (waar ik die game net niet kon vinden) om het alsnog te downloaden op m'n Surface. Erg vreemd. Ik heb het idee dat een groot deel van de App's die wel bestaan, niet standaard vindbaar zijn bij de Store. M'n Land/Regio instellingen zijn juist ingesteld.
Ohwja, wilde ook foto's uit m'n Facebook-account gebruiken om m'n profielplaatje en bureaubladachtergrond te versieren. Profielfoto was geen probleem, de bibliotheek uit de foto's-app liet keurig mijn Facebook-foto's zien. Echter bij m'n bureaublad achtergrond werd het nogal een probleem. Die liet me enkel de foto's uit de klassieke verkenner zien, en zelfs na het importeren van m'n Facebook-foto's naar Skydrive waren ze nog steeds niet te bereiken![]()
Al met al ben ik blij met m'n Surface en is het een zeer interessant apparaat, maar vind ik wel dat veel dingen nog erg omslachtig werken.
Bij de pro hebben ze de voornaamste kritieken allemaal opgelost met als belangrijkste de batterijduur.. met naar eigenzeggen 75% betere batterijduur, dat zou volgens mij neerkomen op ~10uur..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:11 schreef _superboer_ het volgende:
De nieuwe generatie is gister gepresenteerd (http://www.surfaceweb.nl/(...)esenteerd-microsoft/). De RT heeft een mooie upgrade gekregen, bij de pro versie is imo niet zo heel veel verbeterd.. De power cover en het docking station zijn een mooie uitbreiding
Als je het geld hebt altijd voor de Pro gaan. ¤500(incluis cover) voor RT is te duur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef Boterbartje het volgende:
Volgens mij is juist de Pro erg verbeterd en de RT minimaal
RT:
- Tegra 4
- Full HD scherm
- marginaal lichter en dunner
- nieuwe kickstand
- USB 3.0
Pro:
- Hashwell i5
- nieuwe kickstand
- interne verbeteringen m.b.t. accuduur
- nieuwe kickstand
- meer werkgeheugen en keuze daarin (4 of 8gb)
- meer opslag
De covers zijn voor zowel beide toepasbaar:
Touchcover (nu 1/3 dunner mét backlit verlichting)
Typecover (dunner en backlit + nu ook in kleuren)
Powercover (dikker, backlit maar met ruime accu).
Verder is er een dockingstation waardoor je je tablet als workstation kunt gebruiken en een klikding waardoor je je toetsenbord los kan gebruiken via BT.
Dat is volgens mij de volledige samenvatting
persoonlijk vind ik de upgrade té marginaal om up te graden van mijn RT naar een Surface 2, al is dat scherm, de nieuwe kickstand en toetsenbord erg tof. Ik zou graag backlit toetsenbord hebben maar deze is alleen backwards compatible met de huidige pro, niet met de huidige RT helaas
Misschien is dit het moment om dat een pro aan te schaffen
Bedankt voor je reactie! Had deze oplossing al toegepast. Kan nu alles wel vindenquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:55 schreef BashFull het volgende:
[..]
2 opties:
1. installeer een 2e taal bijvoorbeeld engels (UK/USA) dan krijg je de apps te zien uit de NL+UK of USA store te zien.
2. Bij de store -> charms - instellingen en bij voorkeuren bij sliders op nee zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |