Dan kun je de Surface Pro halen, die is alleen wel drie of vier keer zo duurquote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef maurisioo het volgende:
Hmm, zit te twijfelen of ik hem moet halen. 260 euro is niet veel, maar er zit helaas geen volledige windows op. Wat ik wel een nadeel vind.
https://www.surfspot.nl/s(...)gn=Surface+carrouselquote:Op donderdag 5 september 2013 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke heb jij dan precies? Kan ik eens kijken, werkelijk waar niet echt een idee op welke tablet ik mij zou willen richten. Zal ik mijn huidige laptop is helemaal refreshen met die vage programmaatjes en opruimen. Tablet dacht ik sowieso al langer over voor aanschaf, en aangezien dit ook op school mag. Opzich lijkt het mij wel wat, maar moet er toch nog even induiken..
Ja Type zal wellicht iets fijner zijn. Maar ik moet zeggen dat ik er nu na een paar dagen (veel) actief gebruik toch al aardig snel mee kan typen. Durf zelfs te zeggen dat het niet veel onderdoet voor het gewone toetsenbord qua snelheid.quote:[..]
Qua snelheid zal de typecover wel sneller zijn denk ik,of je moet er wat op trainen natuurlijk.
http://linustechtips.com/main/topic/53224-surface-pro-2-is-a-go/quote:Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef maurisioo het volgende:
Nouja ik wacht wel even op de volgende generatie. Misschien dat er nog wat stabiele windows 8 tablets uitkomen met een prijs rond de 500 euro.
Helaas is de pro nog wel aan de prijs, maarja daar zijn de specs ook naarquote:Op donderdag 5 september 2013 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://linustechtips.com/main/topic/53224-surface-pro-2-is-a-go/
Surface pro 2 komt er aan, 7 uur battery life en iets lichter denk ik ook.
Jep.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helaas is de pro nog wel aan de prijs, maarja daar zijn de specs ook naar
Hi. Thanks! Ziet er goed uit, denk dat ik deze dan neem wel en dan met het zwarte touch cover maar. Moet toch te doen zijn lijkt mij met een beetje training.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef RobertNL het volgende:
Zo, verder in dit topic
[..]
https://www.surfspot.nl/s(...)gn=Surface+carrousel
Met de zwarte touch cover.
[..]
Ja Type zal wellicht iets fijner zijn. Maar ik moet zeggen dat ik er nu na een paar dagen (veel) actief gebruik toch al aardig snel mee kan typen. Durf zelfs te zeggen dat het niet veel onderdoet voor het gewone toetsenbord qua snelheid.
Ik heb vandaag beide covers getest in de MM en touch cover is kut. Het typt zoals op een touchscreen, type cover veel beter, maar wel aan de prijzige kant.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hi. Thanks! Ziet er goed uit, denk dat ik deze dan neem wel en dan met het zwarte touch cover maar. Moet toch te doen zijn lijkt mij met een beetje training.
Tja, het is even wennen. Na een dag kon ik er echt al prima mee uit de voeten. Er zit wel wat hoogteverschil in de toetsen dus het is niet helemaal een touchscreen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik heb vandaag beide covers getest in de MM en touch cover is kut. Het typt zoals op een touchscreen, type cover veel beter, maar wel aan de prijzige kant.
Heb een kwartier met touch cover gespeeld en het typt gewoon niet fijn. Als je snel typt dan slaat ie soms niet alle toetsen aan. Behalve als je perfect kan blindtypen met alle vingers dan zal het allicht goed kunnen werken.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, het is even wennen. Na een dag kon ik er echt al prima mee uit de voeten. Er zit wel wat hoogteverschil in de toetsen dus het is niet helemaal een touchscreen.
Waar ik het meeste aan moest wennen is de manier van aanslaan, die is heel anders dan bij een gewoon toetsenbord (omdat je dus geen travel hebt).
Heb zelf ook heel erg zitten twijfelen over de touch vs type vooral na mijn bezoek aan een Dixons, maar na wat gelees hier en daar met veel mensen die na 1 keer testen roepen dat het niks is (no offencedeed/dacht ik ook) kwam ik ook een aantal positieve verhalen tegen over mensen die aangaven dat het wennen was. Gok dus genomen en tot nu toe nog echt geen spijt van gehad.
Als ik zeg dat het wel fijnt typt dan is dat zo jaquote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Heb een kwartier met touch cover gespeeld en het typt gewoon niet fijn. Als je snel typt dan slaat ie soms niet alle toetsen aan. Behalve als je perfect kan blindtypen met alle vingers dan zal het allicht goed kunnen werken.
Met wat oefening kan je beter worden, maar op de type cover presteer je altijd beter. Qua afmetingen zijn beide covers nagenoeg gelijk. Als je toch besluit om 50 euro te besteden aan een touch cover dan vind ik dat je beter meteen the real deal neemt.
dat is hét heikele punt van wp en winrt. Het ecosysteem.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Dat klepje van surface vind ik wel een minpunt. Kan maar op 1 stand gezet worden en in windows store zaten er amper apps. Stuk of 10 gratis funtionele apps. Zit er bijvoorbeeld wechat op?
Surface Pro 2 heeft 2 standen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Dat klepje van surface vind ik wel een minpunt. Kan maar op 1 stand gezet worden en in windows store zaten er amper apps. Stuk of 10 gratis funtionele apps. Zit er bijvoorbeeld wechat op?
Ik dacht eerst dat de resolutie een enorme minpunt zou zijn, maar dat valt wel mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is hét heikele punt van wp en winrt. Het ecosysteem.
Zijn er ook.. catch22 is gewoon een haterquote:Op donderdag 5 september 2013 23:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat de resolutie een enorme minpunt zou zijn, maar dat valt wel mee.
Er zijn toch 100.000 apps? Dus ik dacht dat de populaire apps iig wel beschikbaar zou zijn. Games enzo boeien me niet.
land even op UK /US zetten voor de store, dan kan je meer apps vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
min 5 jaar ondersteuning heeft ms toegezegdquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb ook besteld, nou maar hopen dat windows rt niet volgend jaar al eol is.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Even in de store naar instellingen gaan en dan naar Voorkeuren. Daar de optie 'Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen' uitzetten. Dan heb je opeens een stuk meer appsquote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is hét heikele punt van wp en winrt. Het ecosysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |