abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130825065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef maurisioo het volgende:
Hmm, zit te twijfelen of ik hem moet halen. 260 euro is niet veel, maar er zit helaas geen volledige windows op. Wat ik wel een nadeel vind. :P
Dan kun je de Surface Pro halen, die is alleen wel drie of vier keer zo duur :P
  woensdag 4 september 2013 @ 23:17:10 #127
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_130833393
Ik ga hem denk halen om aantekeningen mee te maken tijdens colleges. Voor het echte werk heb ik gewoon een laptop die ik eventueel ook gewoon mee kan nemen naar de uni. En 260 euro is niet heel veel.
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
pi_130839824
Nouja ik wacht wel even op de volgende generatie. Misschien dat er nog wat stabiele windows 8 tablets uitkomen met een prijs rond de 500 euro.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:01:08 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130858093
Zo, verder in dit topic ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Welke heb jij dan precies? Kan ik eens kijken, werkelijk waar niet echt een idee op welke tablet ik mij zou willen richten. Zal ik mijn huidige laptop is helemaal refreshen met die vage programmaatjes en opruimen. Tablet dacht ik sowieso al langer over voor aanschaf, en aangezien dit ook op school mag. Opzich lijkt het mij wel wat, maar moet er toch nog even induiken..
https://www.surfspot.nl/s(...)gn=Surface+carrousel
Met de zwarte touch cover.
quote:
[..]

Qua snelheid zal de typecover wel sneller zijn denk ik,of je moet er wat op trainen natuurlijk.
Ja Type zal wellicht iets fijner zijn. Maar ik moet zeggen dat ik er nu na een paar dagen (veel) actief gebruik toch al aardig snel mee kan typen. Durf zelfs te zeggen dat het niet veel onderdoet voor het gewone toetsenbord qua snelheid.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130858163
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef maurisioo het volgende:
Nouja ik wacht wel even op de volgende generatie. Misschien dat er nog wat stabiele windows 8 tablets uitkomen met een prijs rond de 500 euro.
http://linustechtips.com/main/topic/53224-surface-pro-2-is-a-go/

Surface pro 2 komt er aan, 7 uur battery life en iets lichter denk ik ook.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:05:26 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130858291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:02 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

http://linustechtips.com/main/topic/53224-surface-pro-2-is-a-go/

Surface pro 2 komt er aan, 7 uur battery life en iets lichter denk ik ook.
Helaas is de pro nog wel aan de prijs, maarja daar zijn de specs ook naar :P
pi_130858651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helaas is de pro nog wel aan de prijs, maarja daar zijn de specs ook naar :P
Jep.
pi_130858799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef RobertNL het volgende:
Zo, verder in dit topic ;)

[..]

https://www.surfspot.nl/s(...)gn=Surface+carrousel
Met de zwarte touch cover.

[..]

Ja Type zal wellicht iets fijner zijn. Maar ik moet zeggen dat ik er nu na een paar dagen (veel) actief gebruik toch al aardig snel mee kan typen. Durf zelfs te zeggen dat het niet veel onderdoet voor het gewone toetsenbord qua snelheid.
Hi. Thanks! Ziet er goed uit, denk dat ik deze dan neem wel en dan met het zwarte touch cover maar. Moet toch te doen zijn lijkt mij met een beetje training.
pi_130865719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Hi. Thanks! Ziet er goed uit, denk dat ik deze dan neem wel en dan met het zwarte touch cover maar. Moet toch te doen zijn lijkt mij met een beetje training.
Ik heb vandaag beide covers getest in de MM en touch cover is kut. Het typt zoals op een touchscreen, type cover veel beter, maar wel aan de prijzige kant.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:32:23 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130866010
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik heb vandaag beide covers getest in de MM en touch cover is kut. Het typt zoals op een touchscreen, type cover veel beter, maar wel aan de prijzige kant.
Tja, het is even wennen. Na een dag kon ik er echt al prima mee uit de voeten. Er zit wel wat hoogteverschil in de toetsen dus het is niet helemaal een touchscreen.

Waar ik het meeste aan moest wennen is de manier van aanslaan, die is heel anders dan bij een gewoon toetsenbord (omdat je dus geen travel hebt).

Heb zelf ook heel erg zitten twijfelen over de touch vs type vooral na mijn bezoek aan een Dixons, maar na wat gelees hier en daar met veel mensen die na 1 keer testen roepen dat het niks is (no offence ;) deed/dacht ik ook) kwam ik ook een aantal positieve verhalen tegen over mensen die aangaven dat het wennen was. Gok dus genomen en tot nu toe nog echt geen spijt van gehad.
pi_130867007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, het is even wennen. Na een dag kon ik er echt al prima mee uit de voeten. Er zit wel wat hoogteverschil in de toetsen dus het is niet helemaal een touchscreen.

Waar ik het meeste aan moest wennen is de manier van aanslaan, die is heel anders dan bij een gewoon toetsenbord (omdat je dus geen travel hebt).

Heb zelf ook heel erg zitten twijfelen over de touch vs type vooral na mijn bezoek aan een Dixons, maar na wat gelees hier en daar met veel mensen die na 1 keer testen roepen dat het niks is (no offence ;) deed/dacht ik ook) kwam ik ook een aantal positieve verhalen tegen over mensen die aangaven dat het wennen was. Gok dus genomen en tot nu toe nog echt geen spijt van gehad.
Heb een kwartier met touch cover gespeeld en het typt gewoon niet fijn. Als je snel typt dan slaat ie soms niet alle toetsen aan. Behalve als je perfect kan blindtypen met alle vingers dan zal het allicht goed kunnen werken.
Met wat oefening kan je beter worden, maar op de type cover presteer je altijd beter. Qua afmetingen zijn beide covers nagenoeg gelijk. Als je toch besluit om 50 euro te besteden aan een touch cover dan vind ik dat je beter meteen the real deal neemt. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 23:18:48 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130868318
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Heb een kwartier met touch cover gespeeld en het typt gewoon niet fijn. Als je snel typt dan slaat ie soms niet alle toetsen aan. Behalve als je perfect kan blindtypen met alle vingers dan zal het allicht goed kunnen werken.
Met wat oefening kan je beter worden, maar op de type cover presteer je altijd beter. Qua afmetingen zijn beide covers nagenoeg gelijk. Als je toch besluit om 50 euro te besteden aan een touch cover dan vind ik dat je beter meteen the real deal neemt. :P
Als ik zeg dat het wel fijnt typt dan is dat zo ja :( :6

Nee, nouja die 50 euro is overkomelijk als je het niks vind. Het verschilt natuurlijk per persoon ook wel een beetje. Ik type overigens niet perfect blind, maar ik haal meer dan genoeg aanslagen om de touchcover om aantekeningen mee te kunnen maken :)
pi_130868508
Ik heb touch, m'n broer heeft type. Genoeg op beide dingen kunnen tikken dus. Touch went, maar wordt nooit zo fijn als type. Als ik opnieuw zou mogen kopen zou ik type nemen.
Ja, ik generaliseer.
pi_130868917
Dat klepje van surface vind ik wel een minpunt. Kan maar op 1 stand gezet worden en in windows store zaten er amper apps. Stuk of 10 gratis funtionele apps. Zit er bijvoorbeeld wechat op?
  donderdag 5 september 2013 @ 23:33:57 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130868943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Dat klepje van surface vind ik wel een minpunt. Kan maar op 1 stand gezet worden en in windows store zaten er amper apps. Stuk of 10 gratis funtionele apps. Zit er bijvoorbeeld wechat op?
dat is hét heikele punt van wp en winrt. Het ecosysteem.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130868988
quote:
Surface Pro 2 heeft 2 standen. :P
pi_130869100
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat de resolutie een enorme minpunt zou zijn, maar dat valt wel mee.

Er zijn toch 100.000 apps? Dus ik dacht dat de populaire apps iig wel beschikbaar zou zijn. Games enzo boeien me niet.
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:21:24 #143
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_130870421
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat de resolutie een enorme minpunt zou zijn, maar dat valt wel mee.

Er zijn toch 100.000 apps? Dus ik dacht dat de populaire apps iig wel beschikbaar zou zijn. Games enzo boeien me niet.
Zijn er ook.. catch22 is gewoon een hater ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:31:52 #144
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_130870686
Ik heb er ook één, en vlak daarna ging m'n werk over naar ibabs. En daar bleek heel toevallig wel een W8-app voor te zijn. Scheelt met dus heel erg veel stukken printen etc.

Heb 'm gekocht als experiment, maar ben wel een tevreden gebruiker.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:38:00 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130873410
quote:
land even op UK /US zetten voor de store, dan kan je meer apps vinden :) Nederlands aanbod in de store is zeer karig.
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:31:19 #146
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_130878990
Yay, besteld op Surfspot. Ik hoop dat die snel binnen is. :D
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
pi_130890363
Heb ook besteld, nou maar hopen dat windows rt niet volgend jaar al eol is. :P
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:44:40 #148
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_130890840
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb ook besteld, nou maar hopen dat windows rt niet volgend jaar al eol is. :P
min 5 jaar ondersteuning heeft ms toegezegd ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_130891028
Windows RT haten.... :')

Genoeg gave games, zeer goede apps en MS Office 2013 gratis erbij. Verder gratis touch cover, op de Surface RT heb je een stand etc etc.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_130891328
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Even in de store naar instellingen gaan en dan naar Voorkeuren. Daar de optie 'Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen' uitzetten. Dan heb je opeens een stuk meer apps :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')