Is allang bekend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)disk-space-windows-8
gemiste kans

dit is een slecht filmpje. Chris staat bekend om het altijd afzeiken van MS en komt klaar als hij apple ziet. Hij heeft ook allemaal fimpjes met oude mensen in scene gezet om windows 8 af te zeiken. Erg kansloosquote:
Dit is wel een gave test, wel tof dat hij het na de oven nog doetquote:

skateboard vond ik het vetstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit is een slecht filmpje. Chris staat bekend om het altijd afzeiken van MS en komt klaar als hij apple ziet. Hij heeft ook allemaal fimpjes met oude mensen in scene gezet om windows 8 af te zeiken. Erg kansloos
[..]
Dit is wel een gave test, wel tof dat hij het na de oven nog doet
En de kracht van dat scherm

Lekker oude koeien uit de sloot halen. Windows neemt altijd al een goede 30GB in, waarom zou dat nu ineens anders zijn? Maar het is wel volledige windows en er is ook een 128GB variant. Verder kan je hem goedkoop uitbreiden met een SD kaartje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)disk-space-windows-8
gemiste kans

Ja maar het idee om te skateboarden komt van sinofskyquote:

speciaal voor jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker oude koeien uit de sloot halen. Windows neemt altijd al een goede 30GB in, waarom zou dat nu ineens anders zijn? Maar het is wel volledige windows en er is ook een 128GB variant. Verder kan je hem goedkoop uitbreiden met een SD kaartje.
Maar verder wel leuk weer hoor. Ok haha move on
NB lachen dat je je UI weer hebt aangepast. Wat een triest ventje ben je ook

deze en nog veel meer, hoe kansloosquote:

het is de beste onafhankelijke review die ik kon vinden op youtubequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
deze en nog veel meer, hoe kansloos
hij verzint gewoon dingen die niet eens bestaan en zoekt naar de meest kansloze dingen. En bij iPad reviews komt hij zowat klaar. Erg jammer enzoenzo

hahahaha gast. ik weet dat je niet serieus bent maar het is nog steeds ergquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is de beste onafhankelijke review die ik kon vinden op youtube

het is geen matig apparaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Boterbartje kan gewoon niet geloven dat het een matig apparaat is

Als ik die review bekijk ben ik blij dat ik een iPad heb in ieder gevalquote:

afgaan op een review van een microsofthaterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik die review bekijk ben ik blij dat ik een iPad heb in ieder geval
 dat is net alsof je voor het kopen van een volkswagen advies gaat inwinnen bij de mercedes dealer
 dat is net alsof je voor het kopen van een volkswagen advies gaat inwinnen bij de mercedes dealer 

Hoop dat die MS stores snel komen, kan ik het eens uitproberenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
afgaan op een review van een microsofthaterdat is net alsof je voor het kopen van een volkswagen advies gaat inwinnen bij de mercedes dealer
Serieus waar, ik héb een surface en ik héb uitgebreid met verschillende iPads gespeeld dus ik weet waar ik over praat.
- surface is razend snel
- usb (printers makkelijk aansluiten) en SD uitbreiding (50 euro voor 64GB)
- apps zijn super snel en mooi
- bouwkwaliteit is best of it's kind
- zo goed als volledige office suit
- firstparty productieve accessoires zoals tobo, hdmi out kabels, draagbare powerblocks
- geintegreerde kickstand
- IE10 (dit is écht een verkooppunt, beste browser op tablet ooit)
- 16:9 film scherm ratio
- scherm is niet van de hoge resolutie als ipad retina maar met clearblack en hoger contrast, zwart waarden en helderheid is het een van de beste schermen, zelfs vergeleken met hoge resolutieschermen zoals iPad retina.

Heb je uberhaupt die review gezien? Ik vind het nog al een realistische review.. hij benadrukt nog duidelijk dat dat zijn ervaring is en niet de algemene, daarbij onderbouwd hij zijn klachten ook.. Ik zie je probleem niet, tenzij je het niet kan hebben dat andere er niet zo blij mee zijn als jij... ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
deze en nog veel meer, hoe kansloos
hij verzint gewoon dingen die niet eens bestaan en zoekt naar de meest kansloze dingen. En bij iPad reviews komt hij zowat klaar. Erg jammer enzoenzo

Logisch, tiles en hubs zijn gewoon veel minder handig, overzichtelijk en snel dan een simpel, al dan niet statisch, grid. Er is niks simpeler en makkelijkers dan dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Microsoft Surface sales well below shipments, says iSuppli

quote:Surface RT has other challenges, too. The return rate on the device was "very high," Alexander said. "If you put the high return rate together with low sell-through [sales out] rate, that's indicative of a problem," she said, adding, again, that the Kindle Fire initially had very high return rates and low sell-through.
Why the high return rates? "It seems to be linked in a lot of cases to a steep learning curve of the [Windows 8] OS -- which is not necessarily intuitive," she said.

Onderschat niet het aantal mensen die denken een "Windows" computer te kopen en vervolgens hun x86-programma's niet kunnen installeren.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef Tijn het volgende:
De hoge "return rates" zullen ook wel komen door het magere app-aanbod.

quote:Ik heb een Surface RT met touchcover en het werkt heerlijk en is sowieso de prijs wel waard. Het probleem is dat mensen het als een tablet zien, het is namelijk in feite gewoon een heel nieuw product.
Je zou het ook kunnen zien als: mensen die een laptop van 400-500 euro halen voor school zouden beter uit zijn met een Surface RT. Nu moet iedereen in de pauzes van college strijden om de stopcontacten. Mijn Surface is prima te gebruiken met Office en touchcover/typecover en gaat makkelijk een hele dag college mee, en zelfs 2. Maar mensen zien het als een tablet en dan komt een iPad met z'n vele apps of android met z'n lage prijs en vele scheetapps natuurlijk beter uit de bus voor op de bank.
Maar 486 voor een tablet van magnesium, met kickstand, Windows RT mét office, USB poort, mini HDMI, flash browser en uitbreidbaar met toetsenbord (en dan geen los BT toetsenbord met batterijtjes en weer een aparte stand) is eigenlijk spot goedkoop.
Jammer dat studenten/zakelijk nog niet zo op de hoogte zijn van Surface. Vooral bedrijven willen tablets aanschaffen omdat ze 'mee moeten'. Nou zie ik een tablet in een zakelijke omgeving geen nut hebben, maar als je hem dan toch wil.. mensen associëren een tablet nu gelijk met een iPad.. dat zou zakelijk juist een Surface moeten zijn.
Enfin; mensen die hem niet hebben, hebben er van alles op aan te merken. Mensen die hem wel hebben zijn allemaal tevreden en hebben een geweldig product.. en daar gaat het om!

Ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb hem ook gekocht en is echt masterlijk. Hou er wel van om toch iets anders te hebben dan de standaard tablet. Eigenlijk is het gewoon een laptop en tablet in één. Alles werkt echt mooi en snel en het toetsenbord dat ook een cover werkt prima (wel duur ¤100). Een reactie van iemand waar ik het volledig mee eens ben:
[..]

Mail en Word niet vlot opstarten? Wie heeft dat dan? Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef andreas612 het volgende:
'k zou ook wel interesse hebben in de RT versie, maar het feit dat applicaties als mail en word opstarten niet bij iedereen vlot gaat is wel jammer. Misschien dat een nieuwere surface met een snellere processor dan de uitkomst is

naja, 'k zie video's dat zo'n mailapplicatie echt een minuut aan het laden is, nu zei ik ook 'niet bij iedereen'.. dus bij heel veel werkt het ook gewoon top.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Mail en Word niet vlot opstarten? Wie heeft dat dan? Nog nooit van gehoord.

.
.

de pro is totaal andere hardware. dat je twijfelde tussen deze 2 begrijp ik totaal niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat maakt het nou uit dat weinig mensen het kopen... Ik heb ook gekeken naar de PRO, maar deze vind ik te duur en te groot. Full HD scherm is natuurlijk tof maar voor mij niet nodig, dus ben ik voor de RT gegaan. Tja, ongetwijfeld zal de prijs binnenkort wel gaan dalen met zulke slechte verkopen maar goed, ik ben er blij mee

nog een paar maandjes dan gaan ze voor 1 x de helft weg.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:33 schreef speknek het volgende:
De pro is nu al een stuk goedkoper dan wat ik voor de Samsung 700t1c heb betaald. En waarschijnlijk heeft ie ook een stuk minder kinderziektes.

Tja.. Windows RTquote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef lukaon het volgende:
Hmm, gaat dus nog steeds niet lekker met de Surface, best wel verontrustend als dit waar is.
Microsoft Surface Pro sales CANNIBALIZING Surface RT
http://www.theregister.co(...)ro_sales_disappoint/
The Reg reached out to Microsoft and was fully prepared to offer tender words of consolation, but the software giant declined to comment. ®
 De normale outlook draait er niet eens op. RT is echt zo tussenversie die één tot twee jaar verkocht gaat worden omdat daarna simpelweg gewoon op Windows x86 draait.
 De normale outlook draait er niet eens op. RT is echt zo tussenversie die één tot twee jaar verkocht gaat worden omdat daarna simpelweg gewoon op Windows x86 draait. 

omdat gewicht en accuduur.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Tja.. Windows RTDe normale outlook draait er niet eens op. RT is echt zo tussenversie die één tot twee jaar verkocht gaat worden omdat daarna simpelweg gewoon op Windows x86 draait.
Waarom zou je een RT kopen als je voor hetzelfde geld een tablet heb met Atom en Windows 8

Dat schijnt best mee te vallen. Voor de prijs van een Windows RT tablet heb je ook een Samsung ATIV Smart PC 500Tquote:

en wat is daar de accuduur en het gewicht van.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat schijnt best mee te vallen. Voor de prijs van een Windows RT tablet heb je ook een Samsung ATIV Smart PC 500T
Windows 8 touch devices

Is je Google stuk ?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en wat is daar de accuduur en het gewicht van.

http://forums.wpcentral.c(...)ce-run-over-car.html
 http://forums.wpcentral.c(...)ce-run-over-car.html

Het typen met de touchcover blijft wennen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef YoshiBignose het volgende:
En taai is ie ookhttp://forums.wpcentral.c(...)ce-run-over-car.html
 Voor de rest is het een geweldig ding
 Voor de rest is het een geweldig ding  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |