ik geloof je geboortedatum/jaarquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef theKiD het volgende:
Op het feit dat ik het wachtwoord van mijn digitale telefooncontract kwijt ben na, eigenlijk bijzonder lekker![]()
iemand hier die toevallig weet wat een standaard wachtwoord van hi op zijn pdf-jes is/ zou kunnen zijn?![]()
Nope..quote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik geloof je geboortedatum/jaar
gaat het alweer?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Trashcanman het volgende:
Slecht geslapen, pasje van mijn werk kwijt, bijna knock out gemept door een slagboom, werkzaamheden gingen niet van zijn leien dakje en niet helemaal fit.
Dit is overduidelijk mijn dag niet
Edit: Ah, het pasje lag gewoon onder mijn toetsenbord. Nu komt alles goed!
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat het alweer?![]()
ik ben nog steeds ziek
Na zo'n dag volgt meestal een dag waarop alles geweldig gaat!!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Trashcanman het volgende:
Slecht geslapen, pasje van mijn werk kwijt, bijna knock out gemept door een slagboom, werkzaamheden gingen niet van zijn leien dakje en niet helemaal fit.
Dit is overduidelijk mijn dag niet
Die grap haalde ik ook altijd uit met collega'squote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Trashcanman het volgende:
Waarsch. aan de rode klatsquote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
How the fuck kun je daar zo kwaad om worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |