Bewijs het tegendeel dan maar dat jullie wel deugenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja scheer ons maar weer over één kam…
kan ik wel doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel dan maar
Dat is onbegonnen werk, blijkbaar heb je onrealistisch hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel dan maar dat jullie wel deugen![]()
quote:
Jullie mannen spreken elkaar ook zo lekker tegen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk, blijkbaar heb je onrealistisch hoge verwachtingen
afstudeerstage toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef wild-r0se het volgende:
bluh.. ik heb mn stage niet gehaald. Dit weet ik al ongeveer twee week. de dag dat ik het wist heb ik na stage al het eten gekocht waar ik zin in had en een fles wijn (die is overigens dichtgebleven) en heb ik zitten janken als een klein kind. Daarna niet meer over gehuild of wat dan ook, ik sloot me af. Vorige week nog stage gelopen en na vrijdag is het over. Wat ik nu ga doen met school etc is voor mij nog onduidelijk omdat ik mijn stage niet heb gehaald. Nog steeds sluit ik me af en ben ik van alles aan het doen om er maar niet aan te denken..
nope, mn tweedejaarsstage, had m al een keer niet gehaald en moet hem dus nu weer een keer over doen waarschijnlijk. Alleen voel ik daar momenteel weinig voor.. misschien kan ik naar MBO maar liever niet (ik studeer verpleegkunde en het werk dat mbo-v-ers en hbo-v-ers doen op de werkvloer is precies hetzelfde) het voelt als soort van afgang ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Shalimar het volgende:
[..]
afstudeerstage toch?
hoor je dan niet gewoon je scriptie te verbeteren ofzo? lijkt me vreemd als je dan weer helemaal een half jaar stage moet doen
niet dat ik hulp kwam aanbieden maar ja dat is wel zuur, mag je weer dezelfde zooi doen voor de 3e keerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
nope, mn tweedejaarsstage, had m al een keer niet gehaald en moet hem dus nu weer een keer over doen waarschijnlijk. Alleen voel ik daar momenteel weinig voor.. misschien kan ik naar MBO maar liever niet (ik studeer verpleegkunde en het werk dat mbo-v-ers en hbo-v-ers doen op de werkvloer is precies hetzelfde) het voelt als soort van afgang ofzo...
ze hebben het niet gehad over dat ik dingen kan verbeteren ofzo. Dr staat stukje persoonlijke ontwikkeling nog teveel in de weg. De praktijk gaat goed, maar de onderbouwing is het knelpunt. Ik weet het best wel, maar in een verslag en eindbeoordelingsgesprek komt het er maar niet uit, ik klap dan helemaal dichtzo frustrerend.
en ja, ik heb al hulp
Kan je school je hier niet in helpen? Onderbouwing en zo'n gesprek zijn toch wel dingen waarin je kunt oefenen en jezelf leren verbeteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
nope, mn tweedejaarsstage, had m al een keer niet gehaald en moet hem dus nu weer een keer over doen waarschijnlijk. Alleen voel ik daar momenteel weinig voor.. misschien kan ik naar MBO maar liever niet (ik studeer verpleegkunde en het werk dat mbo-v-ers en hbo-v-ers doen op de werkvloer is precies hetzelfde) het voelt als soort van afgang ofzo...
ze hebben het niet gehad over dat ik dingen kan verbeteren ofzo. Dr staat stukje persoonlijke ontwikkeling nog teveel in de weg. De praktijk gaat goed, maar de onderbouwing is het knelpunt. Ik weet het best wel, maar in een verslag en eindbeoordelingsgesprek komt het er maar niet uit, ik klap dan helemaal dichtzo frustrerend.
en ja, ik heb al hulp
Ah, dat is echt een rotgevoel ja!! Heb dat zelf al 3x achter elkaar 'mogen' ervaren (zelfs steeds na een paar maanden al afgebroken). Frustrerend als er niet uitkomt wat er in zit. Het probleem is misschien ook dat je sneller dichtklapt sinds je de eerste keer je stage niet gehaald hebt. Er komt druk te liggen op zwakkere kanten en dan klap je al snel dicht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef wild-r0se het volgende:
bluh.. ik heb mn stage niet gehaald. Dit weet ik al ongeveer twee week. de dag dat ik het wist heb ik na stage al het eten gekocht waar ik zin in had en een fles wijn (die is overigens dichtgebleven) en heb ik zitten janken als een klein kind. Daarna niet meer over gehuild of wat dan ook, ik sloot me af. Vorige week nog stage gelopen en na vrijdag is het over. Wat ik nu ga doen met school etc is voor mij nog onduidelijk omdat ik mijn stage niet heb gehaald. Nog steeds sluit ik me af en ben ik van alles aan het doen om er maar niet aan te denken..
wat klinkt dat vervelend!~ Maar ook wel goed dat het uiteindelijk zo is afgelopen. Eigenlijk is het ook mijn 3e stage, ben 1 jaar naar een andere school gegaan, kijken of het daar beter werd, maar dat werd het niet. Het 'probleem' ligt bij mijzelf, en opzich ben ik daar wel weer mee aan het werk. Weet ook niet wat ik nu precies wil.. het enige wat ik zeker weet is dat ik niet meteen mijn herkansingsstage in wil omdat je dan echt 32 uur aan het werk bent en daarnaast nog je opdrachten (wat ontzettend veel zijn) en dergelijke moet doen. Dus jouw advies neem ik ten hartequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef pietkanarie het volgende:
Mijn advies: wel eerlijk kijken of je het nog aankan om meteen weer een nieuwe poging te wagen voor een stage. Het kan heel goed zijn om even een break te nemen, even bijkomen van de afgelopen twee stages en ondertussen aan jezelf werken. Door bijv. vrijwilligerswerk, reizen, training of cursus. Je haalt even de aandacht van je zwakkere punten af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |