Oh dat vind ik altijd erg fijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:27 schreef Luxuria het volgende:
Keelpijn..
Edit - En ik kom er net achter dat ik vandaag de hele dag alleen zit op mijn werk, erg gezellig![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:35 schreef Luxuria het volgende:
Ik werd gebeld door een collega omdat de ict-stagiaire me niet durfde de bellen
Zo eng ben ik nou ook weer niet
Misschien vind ie je wel leuk, is is hij daarom verlegenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:35 schreef Luxuria het volgende:
Ik werd gebeld door een collega omdat de ict-stagiaire me niet durfde de bellen
Zo eng ben ik nou ook weer niet
Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik was vroeger ook niet zo'n beller.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje 'bel-angst'. Bellen vond ik verschrikkelijk, vooral zakelijk. Vrienden bellen vond ik ook niet echt tof. Tegenwoordig ben ik er wel vanaf, heb een periode gehad dat ik domweg geen keuze had en moest bellen, dus ben erover heen gegroeidNooit iemand anders voor me laten bellen trouwens
Ontopic: verkouden, hoofdpijnig, moe. Meuh.
Het is een meidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien vind ie je wel leuk, is is hij daarom verlegen![]()
OT: Suf + koppijn
Kan het uiteraard alsnog welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik was vroeger ook niet zo'n beller.
Maar als je ergens stage loopt zou ik me toch niet laten kennen en gewoon even bellen, dit is eigenlijk best wel ''
[..]
Het is een meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |