SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Teleurstellende TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gelukkig morgen wel.quote:Komt niet eens in de buurt.quote:
TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Good for you.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig morgen wel.
[..]
Komt niet eens in de buurt.
TT.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja ik weet het dus niet... vraag me af of het bij Schellinkhout dichtgevroren isquote:
Krijg ergens anders geen antwoord...![]()
Ik ga gewoon rebels doen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Faxie het volgende:
C_A mag bij de Winterefteling meet trouwens![]()
![]()
hoever ben je met GS dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
denk het, ben zelf ff een film aan het zoeken om vanaaf te kijken![]()
Moet weer even peilen... half/eind februari mik ik dan maar op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Wanneer komt die winter efteling meet dan?![]()
Zo is het maar netquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen in dit topic is een slet.![]()
![]()
En dat rijmt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Okeujquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet weer even peilen... half/eind februari mik ik dan maar op.Ik ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen in dit topic is een slet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |