SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
ik heb het over vroegah thuis bij mijn oudersquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah half 7/7 uur ivm de zaak.
Nu lekker om 6 uur voor het journaal.
En uit eten om 7 uur.
Vroeger aten we altijd warm tussen de middagquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb het over vroegah thuis bij mijn ouders
Dat was in de tijd dat 'je ding' nog helemaal niet bestond.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel erg vroeg ... Maar goed ieder zn ding...
Coolquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe oostbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
Sjievoown!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe postbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat 'je ding' nog helemaal niet bestond.
Heeft ze een goede linkse hoek of uppercut in huis?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een nieuwe postbode. Het is een vrouw. Ze heeft, na een bescheiden klopje op de deur, de post gewoon afgegeven en zich netjes voorgesteldZe heet Siobhan. Leuke vrouw!!
Wij noemen haar Yvonnequote:
Nee. Wel een flinke bos hout voor de deur, en een centenbakkie van ongeveer 7mm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ze een goede linkse hoek of uppercut in huis?
Niet de inteelt dochter van ...? de vorige ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Wel een flinke bos hout voor de deur, en een centenbakkie van ongeveer 7mm.
Bah, net een wandelend skelet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef golfer het volgende:
Dus niet zo een postbezorgster?
[ afbeelding ]
Je doet het weer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de inteelt dochter van ...? de vorige ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |