Blonde hockey sletjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op vrijdag gaan hier in Zwolle altijd de hockeyhoertjes uit, gegarandeerd prijs
Ja.quote:
Helaas welquote:
Je opmerkingen in het vorige deel en deze foto doen mij inmiddels het ergste vermoeden, mijn waarde Sjaak.quote:
Één keer gedaan. Komen al die tokkies van het amateurvoetbal om te zuipen. Er is dan ook nog echt één kroeg open tot 5 uur 's nachts in nimma jwz. Allemaal doorgesnoven billies die een paar uur later weer op de bouwplaats moeten staan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Zondagmiddag is altijd wel leuk om te gaan stappen. Die hele foute kroegen binnen waar op dat moment alleen stamgasten zitten en na een paar uurtjes met de dames op leeftijd dansen. Heerlijke middagen zijn dat.
Oke man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je opmerkingen in het vorige deel en deze foto doen mij inmiddels het ergste vermoeden, mijn waarde Sjaak.
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik sinds 7 jaar weer.
Kopen? (Ben NewCastle)
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog tips voor Newcastle dan? Zat te denken aan 4-2-3-1 maar ik weet het niet.
Gewoon die 50 jarige sletten die tegen je aan staan te rijden en met je naar het toilet willen, terwijl die kerel van haar aan de bar zit te zuipen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Één keer gedaan. Komen al die tokkies van het amateurvoetbal om te zuipen. Er is dan ook nog echt één kroeg open tot 5 uur 's nachts in nimma jwz. Allemaal doorgesnoven billies die een paar uur later weer op de bouwplaats moeten staan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben PSV en sta 3e.![]()
Ik was vorige keer Chelsea en was 8e en dus ging weg.
Snap er niets meer van.
No spang.quote:
Kaapverdiaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Zondagmiddag is altijd wel leuk om te gaan stappen. Die hele foute kroegen binnen waar op dat moment alleen stamgasten zitten en na een paar uurtjes met de dames op leeftijd dansen. Heerlijke middagen zijn dat.
Nee, andere kroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |