quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In sommige kroegen hebben ze goaltjes erin gezet. Dat is echt baas.
Ah vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had laatst van die blokken die je in je stortbak moet doen. Kreeg je blauw water.
Ik weet nog wel dat het ooit op het journaal kwam dat men in de toiletten op schiphol 'vliegjes' in de potten had gedaan. Dat was toen zo'n bijzonder bedenksel dat 't op het nieuws kwam.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In sommige kroegen hebben ze goaltjes erin gezet. Dat is echt baas.
Goed verhaal was dat jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die chick sleepte me dus als een holbewoner mee naar huis he. Die nam me dus mee naar het studentenhuis van haar ex en we gingen dus in de kamer direct naast waar haar ex lag te snurken van bil.Toen heb ik ook nog nakend op zo'n binnenhofje staan pissen om 7 uur 's ochtends ofzo. Komen er daar ineens een jiongen en een meisje uit dat huis gelopen die me enorm vreemd aankeken dat ik daar volledig naakt in hun binnenplaats tegen de muur stond te pissen.
In een tent in Lier, The Ilusion, had je vroeger South Park op de plee. Kekken shit was dat. Enorme rijen wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken ze, gruwelijk.
Nu gaat iemand beginnen over Japanse plees met videogames, vorige keer was dat Knut
Denken dat het spiegeltje daarvoor isquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
Bij een huis waar een maat van me woont hebben ze ook een 5x5cm groot spiegeltje dat precies op je leuter is gericht als je staat te pissen
Ook wel geinig
Mja hij zit aan de muur gelijmdquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken dat het spiegeltje daarvoor is
Op vrijdag? Ga vanavond danquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgenavond weer met een groepje stappen. Zal vast wel weer iets moois gebeuren denk ik zo.
Ach...mooi toch die jeugdige naiviteit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken dat het spiegeltje daarvoor is
Is gemaakt om beter je schaamhaar te scheren.quote:
Ik aan het regelen om vanavond in Groningen te gaan zuipen, maar iedereen, behalve ik, heeft nog tentamensquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgenavond weer met een groepje stappen. Zal vast wel weer iets moois gebeuren denk ik zo.
Hier nie andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
Vrijdag sowieso altijd leukste dag om te stappen.
Wat valt er met jou toch altijd verstandig te praten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
Vrijdag sowieso altijd leukste dag om te stappen.
Probleem is dat ik de laatste maanden altijd vrijdag half 6 op moet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat valt er met jou toch altijd verstandig te praten.
Beetje revitaliserende gezichtscreme op doen man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de laatste maanden altijd vrijdag half 6 op moet.
Als ik dan rond een uurtje of 9 de kroeg in duik kan je me om 1 uur opvegen. Of ik moet weer de hulplijnen inschakelen.
inderdaad, zaterdag mogen de boeren uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Zaterdag = tjappie dag. Vrijdag is wel leuk idd, beetje gemengd publiek. Donderdag ook altijd goed hoor, alleen op een gegeven moment heb je die studentenstapavonden ook wel gezien.
Zal het onthouden man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje revitaliserende gezichtscreme op doen man.
En de 16jarige sletjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, zaterdag mogen de boeren uit
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die chick sleepte me dus als een holbewoner mee naar huis he. Die nam me dus mee naar het studentenhuis van haar ex en we gingen dus in de kamer direct naast waar haar ex lag te snurken van bil.Toen heb ik ook nog nakend op zo'n binnenhofje staan pissen om 7 uur 's ochtends ofzo. Komen er daar ineens een jongen en een meisje uit dat huis gelopen die me enorm vreemd aankeken dat ik daar volledig naakt in hun binnenplaats tegen de muur stond te pissen.
Blonde hockey sletjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op vrijdag gaan hier in Zwolle altijd de hockeyhoertjes uit, gegarandeerd prijs
Ja.quote:
Helaas welquote:
Je opmerkingen in het vorige deel en deze foto doen mij inmiddels het ergste vermoeden, mijn waarde Sjaak.quote:
Één keer gedaan. Komen al die tokkies van het amateurvoetbal om te zuipen. Er is dan ook nog echt één kroeg open tot 5 uur 's nachts in nimma jwz. Allemaal doorgesnoven billies die een paar uur later weer op de bouwplaats moeten staan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Zondagmiddag is altijd wel leuk om te gaan stappen. Die hele foute kroegen binnen waar op dat moment alleen stamgasten zitten en na een paar uurtjes met de dames op leeftijd dansen. Heerlijke middagen zijn dat.
Oke man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je opmerkingen in het vorige deel en deze foto doen mij inmiddels het ergste vermoeden, mijn waarde Sjaak.
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik sinds 7 jaar weer.
Kopen? (Ben NewCastle)
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog tips voor Newcastle dan? Zat te denken aan 4-2-3-1 maar ik weet het niet.
Gewoon die 50 jarige sletten die tegen je aan staan te rijden en met je naar het toilet willen, terwijl die kerel van haar aan de bar zit te zuipen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Één keer gedaan. Komen al die tokkies van het amateurvoetbal om te zuipen. Er is dan ook nog echt één kroeg open tot 5 uur 's nachts in nimma jwz. Allemaal doorgesnoven billies die een paar uur later weer op de bouwplaats moeten staan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben PSV en sta 3e.![]()
Ik was vorige keer Chelsea en was 8e en dus ging weg.
Snap er niets meer van.
No spang.quote:
Kaapverdiaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Zondagmiddag is altijd wel leuk om te gaan stappen. Die hele foute kroegen binnen waar op dat moment alleen stamgasten zitten en na een paar uurtjes met de dames op leeftijd dansen. Heerlijke middagen zijn dat.
Nee, andere kroeg.quote:
Nee, maar ik bedoel ben jij soms een kaapverdiaan? Die gaan er toch met chubby huisvrouwen vandoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |