SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vuigaard dat je bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Simpelequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef MeneerLogica het volgende:
4e achter elkaar geopend. Record!![]()
Jij hebt niks met vrouwen tochquote:VVquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
VV, VVV, MVV, MMV
Allemaal wel denk ik
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor![]()
![]()
Je kent mij slechter dan ik dachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt niks met vrouwen toch
[..]
VV
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
VVquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VV
VVM
VMVM
verder geen ervaring hoor
VVV
VVM![]()
![]()
Ik weet het soms allemaal niet meer hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kent mij slechter dan ik dacht
Maar wat vrouwen betreft ben ik nogal kieskeurig geloof ik![]()
Die trekt me nou echt helemaal niet hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het soms allemaal niet meer hoor
Maar wat vrouwen betreft ben ik nogal kieskeurig geloof ik
Niks mis met kieskeurig zijn toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Uitwerpselen etc?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Nixx- het volgende:
Vanavond zeker weten seks, maar ook zeker een stapje heftiger dan dat.![]()
![]()
goh, mij ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trekt me nou echt helemaal niet he![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik denk soms dat het wel bloeit tussen ons, en dan stamp je me genadeloos kapot![]()
![]()
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trekt me nou echt helemaal niet he![]()
![]()
@foto: uhm 160.
Ze heeft net ontdekt hoe ze moet pijpen en nu staat zn moeder voor de slaapkamerdeur![]()
Ik moest stiekem best hard lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou het toch stiekem wel eens willen proberen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mam staat zo vaak voor de deur als ik bezig benquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
@foto: uhm 160.
Ze heeft net ontdekt hoe ze moet pijpen en nu staat zn moeder voor de slaapkamerdeur![]()
Ik moest stiekem best hard lachen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar VVM lijkt me toch beter
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijne gelukkig niet!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mam staat zo vaak voor de deur als ik bezig benIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |