quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
Nou lindgren die beker winst kan je in iedergeval bijschrijven op je palmares
Check je topic hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=36quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Jongentje. het volgende:
Heeft Thomas Debaas inmiddels al een basisplaats in Ajax 1 weten te bemachtigen, of blijft hij voornamelijk de bank warm maken?
Oh toch nog een klein lichtpuntje in een dramatisch seizoen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Sejt het volgende:
Carlos Jacques speelt prima bij de reserves:
[ afbeelding ]
Ben ik niet met je eens.quote:
Ben ik wel met je eensquote:
Dat is toch nog van voor z'n blessure?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Check deze link als je wil weten hoe je het doet:
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39
En ook al 6 keer meegedaan in de Eredivisie + 2 keer in de beker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Sejt het volgende:
Carlos Jacques speelt prima bij de reserves:
[ afbeelding ]
Volgend seizoen waarschijnlijk Jupiler League, wellicht kan ik dan wel mijn skills tonen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En ook al 6 keer meegedaan in de Eredivisie + 2 keer in de beker!
Aha, uitgeleend aan Willem ll. Hopen dat er hier wel meer speelminuten inzittenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Check je topic hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=36
Je bent uitgeleend
Anyone?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef Silv het volgende:
Kan je zien of ik al een keer gespeeld heb?
Eens. Laat die eindstanden en spelerprofielen aan het begin van het nieuwe seizoen maar komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Spoortie het volgende:
Gewoon doorgaan naar eind van het seizoen nu, veel interessanter dan de request of mensen nu spelen
Prima 1e zeizoen. Basisplek en een gemiddelde rating van 7-quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt, maar niet de pannen van het dak
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet. Ik had je in mijn zak (als spitsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zeker niet gescoord in de halve bekerfinale?
Denk dat hij niet voor het eerste in de beker gespeeld heeft, dus dan kan het nog steeds nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
afhaalchinees eigenlijk moeten de behaalde winsten erbij gezet worden in de OP.
Bekerwinst voor lindgren, hij heeft gespeeld in de beker dus dit lijkt mij dat ie bijgeschreven mag worden.
wint ajax de competitie en hij heeft niet gespeeld, dan mag hij niet bijgeschreven worden lijkt mij. zo kunnen we een beetje bij houden wie welke prijzen pakt.
(mocht het te veel ruimte kosten, kan de uitleg wel weg denk ik)
we geven hem het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk dat hij niet voor het eerste in de beker gespeeld heeft, dus dan kan het nog steeds niet
moet ook nog wennen aan me nieuwe naam Jerry :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
elke keer als ik kevin lees denk ik dat het over mij gaat
Dat zei je net ook alquote:
ga ik morgen doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
afhaalchinees eigenlijk moeten de behaalde winsten erbij gezet worden in de OP.
Bekerwinst voor lindgren, hij heeft gespeeld in de beker dus dit lijkt mij dat ie bijgeschreven mag worden.
wint ajax de competitie en hij heeft niet gespeeld, dan mag hij niet bijgeschreven worden lijkt mij. zo kunnen we een beetje bij houden wie welke prijzen pakt.
(mocht het te veel ruimte kosten, kan de uitleg wel weg denk ik)
Lindgren zit bij Ajax.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
Toch ajaxwel 4e best netjes.
volgens mij hoogst geeindigde spelende fokker in de eredivisieop naar europees voetbal
45 minuten toch? Maar dat was in de beker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
spelende speler zei ik tochjeboi speelt niks
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef icebliss het volgende:
Sparta niet eens de play-offs gehaaldTot volgend jaar jongens!
Dus officieel is Jeboi niet kampioen en bekerwinnaar geworden, maar zijn ploeg wel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
dat was inderdaad de beker.
Blaat mag volgens mij een JL overwinning bijschrijven![]()
die komt er wel.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
spelende speler zei ik tochjeboi speelt niks
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:13 schreef Sejt het volgende:
Spoortie, the next Robin van Persie, scoort een hattrick in een interland!! (U19)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Sejt het volgende:
Carlos Jacques scoort 4x (!!!!) in een interland!
[ afbeelding ]
Lekker hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit er iig niet bij met m'n 19 jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
U19 zit wel vol met fokkers volgens mij
Stond ik ook opgesteld?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Sejt het volgende:
5 dagen later scoort Spoortie nogmaals 2x
[ afbeelding ]
Zal ik zo doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Kan je de teams van U21 en U19 posten?
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit er iig niet bij met m'n 19 jaar
Ook even 400.000 in waarde stijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, van persie is ook geen degradatievoetbal gewendquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
toch raar dat ie er bij vvv geen bal in schiet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef dion_v_k het volgende:
Willem II 13e geworden met 2 basisplaatsen en 1 invalbeurt van mij![]()
_!
Van de Fok naar Arsenal om daar jaren geblesseerd door te brengenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Of bij een club beginnen waar je wel aan spelen toe komt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als hier ooit nog een deel twee van komt maak ik weer Jeboi Lindgren, maar dan met 15 acceleration en pace.Dit is niks. Fysiek is het belangrijkste rijtje in heel FM.
Je kan er ook zelf een maken toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als hier ooit nog een deel twee van komt maak ik weer Jeboi Lindgren, maar dan met 15 acceleration en pace.Dit is niks. Fysiek is het belangrijkste rijtje in heel FM.
Mijn pace is juist erg goed maar ik kom bij W2 nog niet eens aan spelen toequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb liever een goede jeugdopleiding.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of bij een club beginnen waar je wel aan spelen toe komt?
Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb liever een goede jeugdopleiding.En Ajax laat wel vaak jonkies debuteren, ook in game, dus met mijn clubkeuze ben ik wel tevreden.
Wacht maar. Over 2 seizpoenen pak ik allesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Sejt het volgende:
En ook de Young Player of the Year:
[ afbeelding ]
Top 3 is helemaal Fok!
Zozoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Sejt het volgende:
Van harte Rico! En ook Bla was dichtbij!
[ afbeelding ]
En de jupiler league?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Sejt het volgende:
En ook de Young Player of the Year:
[ afbeelding ]
Top 3 is helemaal Fok!
...quote:
Heb even alles teruggelezen (was een heleboel). Gelukkig heb ik 1x mogen invallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Sejt het volgende:
Update van het overzicht is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=159#pid159
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb even alles teruggelezen (was een heleboel). Gelukkig heb ik 1x mogen invallenBeetje jammer wel..
1 invalbeurt meer dan ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb even alles teruggelezen (was een heleboel). Gelukkig heb ik 1x mogen invallenBeetje jammer wel..
Hoezoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Sejt het volgende:
Heerenveen gaat Europa in!![]()
[ afbeelding ]
Ben ook wel iets teleurgesteld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kan het zo zijn dat ik ineens een miljoen minder waard ben gewordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wij zijn allebei laatbloeiers (hoop ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
1 invalbeurt meer dan ik_____!
Goh, het is bij 9 wedstrijden geblevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Sejt het volgende:
Update van het overzicht is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=159#pid159
quote:
Reserves?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
hoe kan het nou... in t overzicht heb ik 0 keer gescoord maar heb toch echt een update voorbij zien komen dat ik gescoord heb tegen AZen in form was. Weird.
Verder Rico gefeliciteerd met je Player of the year JL jongen.
Tsja, om als 19-jarige als PL striker te willen spelen moet je Rooney zijn ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
1 invalbeurt meer dan ik_____!
even terug gelezen.. was een assistquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
hoe kan het nou... in t overzicht heb ik 0 keer gescoord maar heb toch echt een update voorbij zien komen dat ik gescoord heb tegen AZen in form was. Weird.
Verder Rico gefeliciteerd met je Player of the year JL jongen.
Romelu Lukaku?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja, om als 19-jarige als PL striker te willen spelen moet je Rooney zijn ofzo.
welnee er zijn zat slechte spitsen die gewoon spelen in de BPL en WBA is nou ook weer niet een topclubquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja, om als 19-jarige als PL striker te willen spelen moet je Rooney zijn ofzo.
Ojaquote:
Ja bij Norwich ofzo..quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welnee er zijn zat slechte spitsen die gewoon spelen in de BPL en WBA is nou ook weer niet een topclub
Haha geniaal. Toch nog een aardige afsluiter van het seizoen. Een mooi stiftje ook, precies daarvoor heb ik flair en techniek 20 gekozen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Norwich zit ongeveer op hetzelfde niveau als WBA. Maar achteraf had ik wel een andere club gekozen jaquote:
Loepzuivere hattrick in 9 minutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Haha geniaal. Toch nog een aardige afsluiter van het seizoen. Een mooi stiftje ook, precies daarvoor heb ik flair en techniek 20 gekozen.
Heeft NEC de degradatieplayoffs overleefd?
Ik dacht dat Norwich lager stondquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Norwich zit ongeveer op hetzelfde niveau als WBA. Maar achteraf had ik wel een andere club gekozen ja
IRL wel, maar in de game nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik dacht dat Norwich lager stond![]()
Reading dan
WBA speelt toch best goed vergeleken met de laagste teams?
Vervelend is dat idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
De punten die ik heb opgegeven en de punten die er daadwerkelijk staan:
Technique: 15 --> 10
Creativity: 12 --> 10
Teamwork: 12 --> 9
Balance: 15 --> 11
1st Touch: 10 --> 8
![]()
![]()
Deze kloppen wel of zijn 1 puntje hoger:
Acceleration: 15 --> 15
Determination: 16 --> 17
Passing: 15 --> 16
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IRL wel, maar in de game niet17de geworden omdat ze mij niet hebben opgesteld
Ah ja ok, ik dacht meer aan IRL idd..quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IRL wel, maar in de game niet17de geworden omdat ze mij niet hebben opgesteld
face it.... je bent al aan het afbouwen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=159#pid159quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef SiebeJ het volgende:
Ga je ook een overzichtje van de stats van de spelers maken zo na het eerste seizoen? Ik ben wel benieuwd hoe ik er nu voor sta.
17e worden in de JL en toch nog een gemiddelde van 7,10 als verdediger. Kan slechter lijkt me. Nu maar hopen op een mooie transfer deze zomer
Ja zonde inderdaad. Mijn speler had een snelle dribbelaar moeten zijn, maar van de 15/15 pace en acceleratie heeft ie maar 12/12 gekregen. Wellicht groeit het nog in de toekomst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Deze stonden er zodra het spel was aangemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
face it.... je bent al aan het afbouwen.
of je hebt een slechte trainer
Of hij start lager omdat hij nog jong is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
face it.... je bent al aan het afbouwen.
of je hebt een slechte trainer
Zij zijn groot en ik is kleinquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Of hij start lager omdat hij nog jong is.
Ik ben even vergeten wie dat forum beheert, maar zou de forum/servertijd misschien goed gezet kunnen wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Introvert het volgende:
[..]
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=159#pid159
Check.
Ik bedoel een printscreen van de speler, net zoals in het begin van het seizoen gemaakt is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Introvert het volgende:
[..]
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=159#pid159
Check.
Als een blonde nicht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe ik eindig.
Het kan nog veranderen met de 17/18-jarige maar ik heb het idee dat je de volgende keer beter een hogere leeftijd kan invullen 19 of 20 jaar..quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
125k meer waard geworden.
Volgens mij ben ik niet zo goed als ik die waardes van anderen zie. 5,5m zag ik al ergens
Vaak zeggen die waardes best wel veel over je potentieel inderdaad. Ik ben 180k waard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij ben ik niet zo goed als ik die waardes van anderen zie. 5,5m zag ik al ergens
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben nu 19 jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het kan nog veranderen met de 17/18-jarige maar ik heb het idee dat je de volgende keer beter een hogere leeftijd kan invullen 19 of 20 jaar..
quote:
quote:
Ik neem zo te zien een omweg naar het Bernabeu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik begon ook al op 3.6M he.
maar daar in tegen wacht ik nog steeds op me 1e goal
Oke, ik 18 jaar (17 bij begin).. Maar de volgende keer geef ik 19 jaar als start leeftijd op zeg maar..quote:
Twente...quote:
je scoort aan de lopende band man. Van the Man was ook wat laat op stoom. jij en Blaat spelen straks gewoon lekker samen met mij bij realquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:00 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ik neem zo te zien een omweg naar het Bernabeu.
Fixed.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben een Surinamer, dus mijn ontwikkeling zal dus traag verlopen.
Prevc wordt de nieuwe Falcao bij Athleticoquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je scoort aan de lopende band man. Van the Man was ook wat laat op stoom. jij en Blaat spelen straks gewoon lekker samen met mij bij real
stukje zelfkennis hier. maar je kunt wel net als mark de vries tot je 38e in t nationale elftalquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben een Surinamer, dus mijn ontwikkeling zal dus traag verlopen.
Ik de nieuwe Brugginkquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Prevc wordt de nieuwe Falcao bij Athletico
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Djurres het volgende:
Ik ben iig wat meer waard geworden. nog niet echt naar de pica's gekeken. Veel te druk met alles op orde brengen.
Daarbij zijn er wat wijzigingen op het informatieforum, onderandere is er een subforum "League's" aangemaakt. Dit is voor de mobiele gebruikers veel makkelijker, anders vreet het veel te veel datalimiet weg, als ze een keer online willen kijken, als ze geen wifi hebben.
Daarbij is dit ook wat overzichtelijker.
Alle League's zijn hier te vinden!
Alle Spelers zijn hier te vinden!
Zou de MLS ook toegevoegd kunnen wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:11 schreef Djurres het volgende:
Ik ben iig wat meer waard geworden. nog niet echt naar de pica's gekeken. Veel te druk met alles op orde brengen.
Daarbij zijn er wat wijzigingen op het informatieforum, onderandere is er een subforum "League's" aangemaakt. Dit is voor de mobiele gebruikers veel makkelijker, anders vreet het veel te veel datalimiet weg, als ze een keer online willen kijken, als ze geen wifi hebben.
Daarbij is dit ook wat overzichtelijker.
Alle League's zijn hier te vinden!
Alle Spelers zijn hier te vinden!
En de Argentijnse competitiequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou de MLS ook toegevoegd kunnen worden?
Nee klopt. We wachten af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Djurres het volgende:
Argentijnse competitie? Nog geen screens van, dus ook geen topic :p
Daar kan je mee levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
Hey hallo ik zie net dat ik gepromoveerd ben met Helmond en 2maal 2es ben geeindigd met speler en talent van het jaar in de JL.
Kan ik meeleven nu terug naar Heracles en daar de steekpasskoning worden!
Goalkeeper rating 3, niet verkeerd.quote:
Hopelijk wordt Thad snel naar Europe gehaald, want voor 1 speler de MLS bij te houden is ook wel beetje zonde van de tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Djurres het volgende:
MLS heb ik nog geen screens van, volgensmij.
Thas, tevens is de tijd aangepast van t forum
MLS ga ik ook zo even naar opzoek, en die apostrof haal ik zo weg!
Pacehoerquote:
Volgens mij is NEC naar de JL, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:19 schreef CarlosJacques het volgende:
Het is dus nog niet bekend hoe de play-offs zijn afgelopen? Ben erg benieuwd of NEC het overleefd heeft, mijn toekomst staat op het spel!
[..]
Goalkeeper rating 3, niet verkeerd.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij is NEC naar de JL, maar ik kan het mis hebben.
Ja dan is het over. Jupiler League here we come.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want dat waren de laatste twee wedstrijden.
Mooi, dat wordt CarlosJacques twee wedstrijden lam leggen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ja dan is het over. Jupiler League here we come.
Ik zou meer dan tevreden zijn met jouw prestatiesquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Djurres het volgende:
MLS heb ik nog geen screens van, volgensmij.
Thas, tevens is de tijd aangepast van t forum
MLS ga ik ook zo even naar opzoek, en die apostrof haal ik zo weg!
wat de joop zoetemelk van de jupiler league ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou meer dan tevreden zijn met jouw prestaties
Zit Cambuur nou in de ED?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ja dan is het over. Jupiler League here we come.
Voor je eerste seizoen, niet slecht toch? Wordt alleen maar beter. Maar de anderen worden ook beter, dus moet jij nog beter worden! Dat wordt veel spinazie eten en vroeg naar bed voor je!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat de joop zoetemelk van de jupiler league ?
Ik vrees meer voor die Massacreur. Die zal wel bloed ruiken als ie mijn ranke technisch superieure gestalte ziet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt CarlosJacques twee wedstrijden lam leggen..
leuke steek onder waterquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef FCsuarez het volgende:
benieuwd wie de eerste mooie transfer gaat maken.
sommige iets te vroeg ingezet op de BPL teams volgens mij. komen weinig aan spelen toe.
Hij word ondertussen natuurlijk wel oud, hij nu al bijna een half jaar 18quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor je eerste seizoen, niet slecht toch? Wordt alleen maar beter. Maar de anderen worden ook beter, dus moet jij nog beter worden! Dat wordt veel spinazie eten en vroeg naar bed voor je!
In de MLS had ik wel meer kansen verwacht dan nu het geval is. Misschien komt het nog ben ik zoals al eerder vernoemd werd een typetje Drogbaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef FCsuarez het volgende:
benieuwd wie de eerste mooie transfer gaat maken.
sommige iets te vroeg ingezet op de BPL teams volgens mij. komen weinig aan spelen toe.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Sejt het volgende:
MLS en Argentinie toegevoegd aan de League lijst. Dank Introvert
Dat zou een hele nette transfer zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Sejt het volgende:
Gerucht! Kees Beton naar Anderlecht?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Via via heb ik vernomen dat Petr uitkijkt naar het nieuwe seizoen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands beton in België.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Value: 2kquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Sejt het volgende:
Jordi wordt gevolgd door meerdere clubs. Een contractverbetering bij FC Den Bosch heeft hij afgeslagen!
[ afbeelding ]
Waarom quote je 3x?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Jirdo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Value: 2k
Wel jammer dat ik bij mijn favoriete club wegga.
Ja, omdat je contract afloopt hè.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Jirdo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker ballen bij Panthrakikos jonguh!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef Jirdo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Topclub.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker ballen bij Panthrakikos jonguh!
Goed ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Introvert het volgende:
Nieuw topic op het forum, de Wall of Fame:
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=48
Even snel inelkaar gezet omdat ik nu weinig tijd heb, maar dit is iniedergeval het idee. Iemand die goed is in stukken schrijven, of grafisch even de layout kan aanpassen dm mij, Sejt, of Djurres even!
Leuk ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Introvert het volgende:
Even snel inelkaar gezet omdat ik nu weinig tijd heb, maar dit is iniedergeval het idee. Iemand die goed is in stukken schrijven, of grafisch even de layout kan aanpassen dm mij, Sejt, of Djurres even!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed idee
Komt er ook een Wall Of Shame?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed idee
dan sta ik tenminste nog ergens bovenaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed idee
Je zal moeten concurreren met Thadquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
dan sta ik tenminste nog ergens bovenaan
Ik mis een 'bepaalde' speler in dit rijtjequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Introvert het volgende:
..en welke speler zal in de voetsporen treden van prenten verzamelaars als Stijn Vreven en Guy Ramos, lees het hier!...
Dat deed ik per ongeluk.quote:
Doe maar stoer jongen, met je Willem II.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker ballen bij Panthrakikos jonguh!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:58 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dat deed ik per ongeluk.
[..]
Doe maar stoer jongen, met je Willem II.
Minuten maken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Sejt het volgende:
Breaking! Bikkel Boss wordt uitgeleend aan Carlisle. Een team dat uit gaat komen in de npower League 2.
[ afbeelding ]
Sejt, niemand die mij wil hurenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Sejt het volgende:
Breaking! Bikkel Boss wordt uitgeleend aan Carlisle. Een team dat uit gaat komen in de npower League 2.
[ afbeelding ]
Komt ie wel aan meer minutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En dit ja. Ik denk dat het goed voor me is om fysiek te groeien bij een club waar ze vechtvoetbal spelen.quote:
was ik nou ook maar naar Ajax gegaan toen het nog konquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
[..]
En dit ja. Ik denk dat het goed voor me is om fysiek te groeien bij een club waar ze vechtvoetbal spelen.
Of gewoon nog een jaar in het krachthonk. Yolo.
Ja ik ook, ik vind het niet meer leuk bij Willem II..quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was ik nou ook maar naar Ajax gegaan toen het nog kon
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Koning van de assist.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Introvert het volgende:
mee eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]9 appearances? Is dat inclusief beker of niet? En dit seizoen 2 toch? Dus een jaartje npower league 2, dan 19 zijn en richting de basis van Southampton.
Over die Hall of Fame, ik vind dat van de speler van Utrecht een grotere prestatie. Namelijk een betere competitie en dan toch zo beginnen.
toch mooie prestaties zo voor het eerste seizoen .. hopelijk gaat dit zo door.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Sejt het volgende:
Nog een paar leuke top lijstjes zijn te vinden in hetzelfde topic: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=48
Alweer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef Sejt het volgende:
Abel Amsterdam zal een groot deel van de voorbereiding moeten missen.
[ afbeelding ]
Boltonquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Sejt het volgende:
Jordi heeft z'n contract niet verlengd en is nu clubloos. Maar wat blijkt? Engeland heeft interesse!
[ afbeelding ]
Heel vervelend altijd blessures in de voorbereiding, zou een leuke opstapje zijn naar de eredivisie tough.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef Sejt het volgende:
Amsterdam in de belangstelling van Zwolle!
[ afbeelding ]
Ik sta op geen enkele lijst. Ook een prestatie op zich.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Sejt het volgende:
Nog een paar leuke top lijstjes zijn te vinden in hetzelfde topic: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=48
mag ik daar uit opmaken dat zwolle gedegradeerd is ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:28 schreef Introvert het volgende:
[..]
Heel vervelend altijd blessures in de voorbereiding, zou een leuke opstapje zijn naar de eredivisie tough.
Altijd positief blijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik sta op geen enkele lijst. Ook een prestatie op zich.
Idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag ik daar uit opmaken dat zwolle gedegradeerd is ?
miss leuk om even een overzichtje te maken wie er gepromoveerd zijn en gedegradeerd en welke clubs welke europese competitie gaan spelen.
Jajaa, Willem II mocht van hem genieten. En wie zit er op de bank? Idd.. wrijf het er maar in!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:28 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Willem II mocht van hem genieten vorig seizoen. Komend seizoen wordt het Charleroi:
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben wel tenminste international van Suriname en ik speel met de grote Mark de Vries.
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:33 schreef Sejt het volgende:
Zal zometeen een duidelijke overzicht maken over de teams die gedegradeerd/gepromoveerd zijn
Heb je npower league 2 geladen? Aangezien mijn spelertje daar nu gaat spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Sejt het volgende:
Waar hebben spelers in seizoen 2012/2013 de beste ratings gehaald?
[ afbeelding ]
En waar speelden ze het meeste per game?
[ afbeelding ]
Tering 7.5m. Das niet misselijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Sejt het volgende:
De eerste echte transfer! Kyle gaat naar Standard Luik voor een recordbedrag!
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig welquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je npower league 2 geladen? Aangezien mijn spelertje daar nu gaat spelen.
Ai, PEC Zwolle gaat het moeilijk krijgen, maar wel een toffe transfer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Sejt het volgende:
De eerste echte transfer! Kyle gaat naar Standard Luik voor een recordbedrag!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:38 schreef Sejt het volgende:
Ook Beton blijft langer bij Telstar.
[ afbeelding ]
Ik hoop eigenlijk dat Willem II gewoon failliet gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik hoop dat mijn speler niet bijtekent eigelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |