Ik zag het een keer bij Rayman is laat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah. We hebben hier te maken met een kenner. Mooi man.
In friends with benefits heeft ze een stunt/body double laten komen om die scenes te doen waar je haar kont enzo ziet.quote:
Jij kijkt een programma waar een dikke neger zich als vrouw verkleedt en doet aan Turks worstelen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag het een keer bij Rayman is laat.
Wat een kankerhoer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In friends with benefits heeft ze een stunt/body double laten komen om die scenes te doen waar je haar kont enzo ziet.
vuile kankerhoerquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In friends with benefits heeft ze een stunt/body double laten komen om die scenes te doen waar je haar kont enzo ziet.
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt een programma waar een dikke neger zich als vrouw verkleedt en doet aan Turks worstelen...
Wat deed je daar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd.
Maar hij is geen homo, dus het zal wel niet.
Ja, ik was een tijdje niet geweest, dus er moet wat gesleuteld worden. Dom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat deed je daar?
Je was toch al 2 weken terug daar?
Pieters.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik was een tijdje niet geweest, dus er moet wat gesleuteld worden. Dom.
wat een domme mongool ben je ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is een tijde?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je bek dicht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
wat een domme mongool be je ook
En dat is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een periode die langer is de de termijn die er normaliter voor staat.
Hoelang ben je niet geweest, dat je nu meerdere afspraken hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet leuk voor mij, aangezien ik nu meerdere afspraken heb.
Wat vervelend voor je Rene! Nu moet Davy maar extra lief voor je zijn in deze moeilijke, pijnlijke tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet leuk voor mij, aangezien ik nu meerdere afspraken heb.
Als hij nog steeds kan flossen, dan zal dat ook geen probleem zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je Rene! Nu moet Davy maar extra lief voor je zijn in deze moeilijke, pijnlijke tijd
Geo blaat weer wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |