quote:Afscheidsbrief 'doodgepeste' Tim Ribberink was niet echt
Bizarre wending: VARA-programma DeGids.fm ging op zoek naar de brief die Nederland schokte ... Muur van stilte rond 'schreeuw om aandacht'
http://www.hetzwijgenvantilligte.nl/quote:De regie over de publiciteit rond de zelfmoord van Tim is in handen van Marieke Fischer, een PR- en marketingdeskundige. Zij voert een totale controle, die alle relevante journalistieke vragen onmogelijk maakt over wat er volgens rouwbegeleider Marinus van den Berg moest worden verteld: ‘Tim is doodgepest.’ De taak van Fischer is om controle te houden op de situatie. Zij bepaalt welke tekst er namens de ouders wordt verstuurd. Zij bepaalt welke camerateams de kerk in mogen en besluit dat er aan de rouwbegeleider geen vragen mogen worden gesteld. Dit doet ze om één verhaal naar buiten te krijgen.
Ja, maar het trekt het nu wel een beetje breder en uit alle emotie.quote:
Het zou me niet eens verbazen.. In plaats van dat je schrikt als je je kind dood aan treft, ga je er een heel toneelstuk om heen verzinnen? Hm, eens zien of ik hiervoor nog ergens een plekje over heb in mijn al verwarde geest..quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nou ja, hoop het. Hij ligt toch een tijdje onder de grond??
En als je dat zei hier op het forum kreeg je meteen van alles naar je kop geslingerdquote:
Het enige wat ik kan bedenken is dat die familie zich schuldig voelde, terecht of onterecht. Dat is een vrij normale reactie bij zelfmoord.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen.. In plaats van dat je schrikt als je je kind dood aan treft, ga je er een heel toneelstuk om heen verzinnen? Hm, eens zien of ik hiervoor nog ergens een plekje over heb in mijn al verwarde geest..
Het heeft 742 inwonersquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat die familie zich schuldig voelde, terecht of onterecht. Dat is een vrij normale reactie bij zelfmoord.
Wat ik ook vreemd aan het verhaal vond, was dat het hele dorp erover zweeg als er vragen werden gesteld.
Er is dan ook helemaal geen enkele reden om met een journalist te praten. Je kunt er als gewone burger er niet beter van worden, alleen slechter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef Disana het volgende:
Wat ik ook vreemd aan het verhaal vond, was dat het hele dorp erover zweeg als er vragen werden gesteld.
Ja, daar kan ik me best iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat die familie zich schuldig voelde, terecht of onterecht. Dat is een vrij normale reactie bij zelfmoord.
Onmogelijk, er moet een akte van overlijden geschreven worden door bevoegde instanties. Bij zelfmoord komt er ook justitie aan van pas.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen.. In plaats van dat je schrikt als je je kind dood aan treft, ga je er een heel toneelstuk om heen verzinnen? Hm, eens zien of ik hiervoor nog ergens een plekje over heb in mijn al verwarde geest..
Des te meer reden dan toch om op zijn minst te zeggen dat het zo'n aardige jongen was, of iets in die geest. Wat het programma volgens mij suggereerde was dat men niets zei omdat er al iets mis met hem was; dus dat pesten waarschijnlijk niet de hoofdoorzaak van de zelfmoord was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het heeft 742 inwoners
Iedereen kent elkaar waarschijnlijk.
het lijk erop of er een PR mevrouw iets te enthousiast werdquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |