PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Eerst Sessegnon, daarna SIF Santiquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie heb jij op de cam positie in je BPL team?
Elke keer als ik kopte was ik serieus duizelig. Heb wel in totaal 4 goals gemaakt in 2 seizoenen. We verloren in het begin echt wedstrijden met 20-0 enzo. Mijn vader kwam trots kijken, maar na de 12-0 ruststand was hij weggegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik was bij voetbal zo ongeveer de slechtste speler in elke wedstrijd die ik ooit gespeeld heb, op meisjes die bang voor de bal waren na (maar zelfs die waren soms beter) .![]()
Wel woorden, geen dadenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keer als ik kopte was ik serieus duizelig. Heb wel in totaal 4 goals gemaakt in 2 seizoenen. We verloren in het begin echt wedstrijden met 20-0 enzo. Mijn vader kwam trots kijken, maar na de 12-0 ruststand was hij weggegaan![]()
Tijdens de wedstrijd (was in de buurt van de kuip) renden we ook allemaal naar de hekken om boze gebaren te maken naar de supportersbussen van NAC die op dat moment passeerdenEcht een zooitje ongeregeld waren we
Ik nam afscheid met 1 of ander flauwekul toernooi, 8 teams, en uiteraard was de laatste wedstrijd om de 7e en 8e plek. Het werd 0-0, en eindigde met strafschoppen. Ik scoorde gewoon met mijn laatste balcontactquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef DutchSL het volgende:
Mijn record hooghouden is vijf![]()
Ik heb de oog-voetcoördinatie van een pantoffeldiertje.
ik ben dus niet de enige die geen zak van voetbal kan maar het wel leuk vindtquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef DutchSL het volgende:
En daarna nooit meer een bal aanrakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nam afscheid met 1 of ander flauwekul toernooi, 8 teams, en uiteraard was de laatste wedstrijd om de 7e en 8e plek. Het werd 0-0, en eindigde met strafschoppen. Ik scoorde gewoon met mijn laatste balcontactWe wonnen de strafschoppenserie en vierden nog lang feest
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nam afscheid met 1 of ander flauwekul toernooi, 8 teams, en uiteraard was de laatste wedstrijd om de 7e en 8e plek. Het werd 0-0, en eindigde met strafschoppen. Ik scoorde gewoon met mijn laatste balcontactWe wonnen de strafschoppenserie en vierden nog lang feest
Ik ook, maar ik verloor al mijn chips.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb zelfs een keer een roulette geprobeerd maar ik struikelde
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef DuTank het volgende:
Ik ben een supersub, zet me op de bank en we winnen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
O ja, POTS is tevens aanvoerder, vanwege zijn hoge leeftijd en geslijm bij de coach natuurlijk:Y
Acceleration / ball control : 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
Als jullie jezelf als fifa speler zouden mogen maken.
wat zouden dan jullie HOOGSTE en LAAGSTE stats zijn??
Ik denk defending. Ik werd op een gegeven moment linksback gezet. En dat vond ik wel leuk. Gewoon iemand vast in de dekking, en die een beetje achtervolgen. En als er niks gebeurde gezellig kletsen met elkaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
Hoogste: Vision. POTS is namelijk ook een visionair.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als er niks gebeurde gezellig kletsen met elkaar![]()
Valt wel mee trouwensquote:
Die 5* skills tricks in FIFA zijn IRL voor 95% inefficiënt op veld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb wel ooit tegen iemand gespeeld die meende dat hij de CR7 van het amateur voetbal was de hele tijd zinloze trucs doen op zijn roze voetbalschoenen terwijl ik gewoon stond te kijken met deze uitdrukkking op mijn gezicht ->!
Ikke ook linkspootjequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
Danny *****
Nation Netherlands
Position LM
Age 24
Height 193cm | 6'4 "
Foot Left
Attack Workrate High
Defensive Workrate Medium
Weak Foot 4
Skill Moves 2
Traits
Early crosser, Leadership, Long passer, Long throw-in
Stats ff bedenken zo.
Dat vind ik zo zonde van mijn vrije dag, om die op die manier door te brengen. Daarom vind ik tennissen veel leuker. Je maakt eerst kennis, dan ga je inspelen. Je complimenteert je tegenstander als deze een mooi punt maakt, en na afloop betaalt de winnaar de verliezer een drankje, en maak je een sociaal praatje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik met mijn tegenstander praat, zijn dat meestal laatdunkende of intimiderende opmerkingen
deze lijkt me ook wel wat, heb namelijk ook zo iets geprobeerd te maken, maar kwam op een budget russia league/bpl hybrid in 4-3-3. 50k ofzo volgens futheadquote:
Die kerel deed maar stepovers en ik stond er echt bij te kijken van dus gaan we nog wat doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die 5* skills tricks in FIFA zijn IRL voor 95% inefficiënt op veld.
Enige stats waarvan ik van mezelf weet dat die wel beter dan gemiddeld amateur zijn:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
Danny *****
Nation Netherlands
Position LM
Age 24
Height 193cm | 6'4 "
Foot Left
Attack Workrate High
Defensive Workrate Medium
Weak Foot 4
Skill Moves 2
Traits
Early crosser, Leadership, Long passer, Long throw-in
Stats ff bedenken zo.
Bij ons gebeurt het niet ,maar komt ook door de klasse waarin we spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel deed maar stepovers en ik stond er echt bij te kijken van dus gaan we nog wat doen
Agression 90quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
Ja mij hadden ze er sowieso niet vaak mee ik bleef altijd voorin hangen verdedigen was absoluut niet mijn sterke punt. Zodra ik de hele tijd achter een back aan moest hollen dan was heel mijn ochtend naar de klotequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij ons gebeurt het niet ,maar komt ook door de klasse waarin we spelenToen we vroeger op straat voetbalde of op die johan cruijff courts achtige veldjes gebeurde het vaker, kwestie van naar de man kijken en niet naar de bal
Dit doet me denken aan een jeugdtraining die we ooit kregen (jaar of 8 ofzo). Wij hadden een redelijk directe en botte trainer, en die vond het tijd voor wat ontspanning. Dus hij kondige aan: ik schiet een bal in de lucht, wie hem kopt, krijgt een colaatje. Hij schoot die bal loeihard de lucht in, dus ik haakte al af, met nog wat mensen. Stoerste mannetjes van het elftal verdrongen zich onder die bal. Eentje stond er recht onder, ziet die bal aankomen, trekt zijn hoofd iets in, mist de bal op een haar. Bal stuit op van de grond, en het ventje kreeg hem zo, vol op zijn kinquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En mijn slechtste stat: Heading.
kan er eigenlijk ook wel een trait van maken: Avoids heading. (Jeugdtrauma)
Hahah hoe krijg ie t voor elkaar :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een jeugdtraining die we ooit kregen (jaar of 8 ofzo). Wij hadden een redelijk directe en botte trainer, en die vond het tijd voor wat ontspanning. Dus hij kondige aan: ik schiet een bal in de lucht, wie hem kopt, krijgt een colaatje. Hij schoot die bal loeihard de lucht in, dus ik haakte al af, met nog wat mensen. Stoerste mannetjes van het elftal verdrongen zich onder die bal. Eentje stond er recht onder, ziet die bal aankomen, trekt zijn hoofd iets in, mist de bal op een haar. Bal stuit op van de grond, en het ventje kreeg hem zo, vol op zijn kin![]()
451 > 352quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef psychedelicate het volgende:
Is er tegenwoordig nog wat leuks te doen met 560k? Ik heb al een BPL, Liga BBVA en Bundesliga squad gehad. Zit erover na te denken om weer terug te gaan naar mijn oude liefde 3-5-2, maar geen idee welke squad. Silvers blijken dit jaar ook weer leuk te zijn? Misschien van die OP BPL silvers of zo?
Ik had toen een bazenteam gemaakt met BPL Silvers. Agbon, Lukaku, Bassong, Bannen, Myachi etc. Speelde uiteraard erg briljant en was iets van 400Kquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef psychedelicate het volgende:
Is er tegenwoordig nog wat leuks te doen met 560k? Ik heb al een BPL, Liga BBVA en Bundesliga squad gehad. Zit erover na te denken om weer terug te gaan naar mijn oude liefde 3-5-2, maar geen idee welke squad. Silvers blijken dit jaar ook weer leuk te zijn? Misschien van die OP BPL silvers of zo?
Vond 4-5-1 maar wat tegenvallen, ik kan blijkbaar niet echt overweg met maar één echte aanvaller.quote:
Aight, dan maar even naar deze spelers kijken. Dank u vriendelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
Ik had toen een bazenteam gemaakt met BPL Silvers. Agbon, Lukaku, Bassong, Bannen, Myachi etc. Speelde uiteraard erg briljant en was iets van 400K
Ik ook niet. Totdat iemand hier zei dat je je flanken moet gebruiken, wat ik dus never nooit deed ( Ik speel 352 ook als 332 :/ ). En nu speelt het echt super chillquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vond 4-5-1 maar wat tegenvallen, ik kan blijkbaar niet echt overweg met maar één echte aanvaller.
[..]
Aight, dan maar even naar deze spelers kijken. Dank u vriendelijk.
Favo silverspelers per linie:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vond 4-5-1 maar wat tegenvallen, ik kan blijkbaar niet echt overweg met maar één echte aanvaller.
[..]
Aight, dan maar even naar deze spelers kijken. Dank u vriendelijk.
Ik heb hem in 4222 als LCAM gehad, en vond hem tegenvallen. Centraal zal hij wel beter zijn though.quote:
Ha, dank u. Pro League defensie is aardig ziek, volgens mij, misschien maar nadenken over een goede hybrid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Favo silverspelers per linie:
Castaignos
Lacazette
Lukaku
Iturbe
Mlapa
Elyounnoussi
Vadis Odjijai
Huseklepp
Duarte
Diame
Tettey
Holla
Quincy Owusu
Ogude
Kouyate
Donk
Hovland
Kanu
Nei
Rindaroy
Padt
Proto
Neto
Forster
Nee, maar altijd te proberen. En heb die coins gewoon nodigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand zin heeft energie te steken in een deal van 2,50 a 3 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Even 4222 en wat serieA silvers testen:
[ afbeelding ]
en wachten tot IF Russell daaltLeuk team!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hovland en Rindaroy zijn echt fucking goed!
Als je die er in doet is het thema ook veel leuker: Nortaly
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Je had ook gewoon even kunnen traden die 25k heb je zo bij elkaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Nee, maar altijd te proberen. En heb die coins gewoon nodig
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Even 4222 en wat serieA silvers testen:
[ afbeelding ]
en wachten tot IF Russell daaltIk vond Sansone 1 van de fijnste silver spelers die ik heb gehad die zou je op ST of CAM kunnen zetten. Wel maar 3* skills itt die 4* skillers die je er nu hebt staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je er nu uit de BPL bij edit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet een leuke CB-RB triple link, gold? Uit de BPL
o wacht dat hoeft eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat je er nu uit de BPL bij edit.
Koscielny - Sagna
In dat geval Diakite - IF Konkoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o wacht dat hoeft eigenlijk helemaal niet
Misschien hem ook proberen. Hij is links en heeft wel goede shooting statsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond Sansone 1 van de fijnste silver spelers die ik heb gehad die zou je op ST of CAM kunnen zetten. Wel maar 3* skills itt die 4* skillers die je er nu hebt staan.
ik vind if's het (meestal) niet waard. Behalve altidore die heeft wel een forse upgrade gekregenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem wel tof
om 1 uur persco, dan wordt het waarschijnlijk bekend gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef DutchSL het volgende:
Mourinho ontslagen! ? Nog niet bevestigd.
zwarte kaartjes fap.gifquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef quer het volgende:
[..]
ik vind if's het (meestal) niet waard. Behalve altidore die heeft wel een forse upgrade gekregen
Je moet ook niet naar de kaartstats kijken he. De meeste IF's krijgen wel degelijk een flinke boost in bepaalde stats. Vaak finishing/longshots/shotpower etcquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef quer het volgende:
[..]
ik vind if's het (meestal) niet waard. Behalve altidore die heeft wel een forse upgrade gekregen
Waarschijnlijk kondigen ze de transfer van Falcao aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef DutchSL het volgende:
Als ze het nu wat eerder hadden gedaan en dan Guardiola als nieuwe trainer hadden aangesteld was er een leuke nieuwe Figo-rel geweest
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas![]()
![]()
Lukaku is ook 28 maar niemand die dat weet
Ook met de LM en RMquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef quer het volgende:
in een 4-1-2-1-2 hebben de strikers contact met de lm en de rm of alleen met de cam?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Mijn stats:
09 PAC
24 SHO
16 PAS
01 DRI
10 DEF
40 HEA
[..]
Acceleration / ball control : 1
Agression: 85
*verbetert.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef quer het volgende:
wie maakt het af of verbeterd het een beetje? http://www.futhead.com/fifa/squads/4548540/#squad-player
http://www.futhead.com/fifa/squads/4549262/quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef quer het volgende:
wie maakt het af of verbeterd het een beetje? http://www.futhead.com/fifa/squads/4548540/#squad-player
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*verbetert.
Zo goed genoeg verbeterd?
Anita got outpacedquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef Dudeweiser het volgende:
MOUSSA SISSOKO NAAR NOUVEAU CHATEAU FC?
http://www.marca.com/multimedia/directo/marcatv.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een linkje van de persconferentie van Real?
Ik moest dit nog een paar keer lezen voordat ik het door hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef Dudeweiser het volgende:
MOUSSA SISSOKO NAAR NOUVEAU CHATEAU FC?
cerveza por favorquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Thanks. Enige nadeel is dat toen ik m opende ik me realiseerde dat ik geen Spaans spreek
ja mourinho wordt bedankt voor zijn dienstenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:05 schreef Maver24 het volgende:
iemand een beetje een idee wat er wordt gezegd op de stream van Marca, spaans is mijn taal zeg maar
veel -mos -los -nos en -osquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:05 schreef Maver24 het volgende:
iemand een beetje een idee wat er wordt gezegd op de stream van Marca, spaans is mijn taal zeg maar
nosotros vosotros ellosquote:
daarom een spoedconferentie, uiteraardquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Florentino called the press conference to deny story on Marca that the Real Madrid captains have given him an ultimatum on sacking Mourinho
Wou dat ik Spaans sprakquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
nosotros vosotros ellos
Ik kan redelijk Spaans lezen en een beetje spreken, verstaan gaat echter veel te snel voor mij.
En ik kan de stream nu toch niet kijken.
nice, ik heb er dit van gemaakt met hulp van je inbreng, iemand die hem nog kan verbeteren? budget 90kquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4549262/
Gustavo behalve voor 4222quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
Wie op CDM, Luiz Gustavo of Ramires . Over die laatste ben ik niet helemaal te spreken op CDM. Hij kan niet koppen nie
Hij had een aflopend contract.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er schijnt 2 miljoen voor hem te zijn betaald
oh er werd vermeld dat zijn marktwaarde 10 miljoen was, weet niet wat daar van waar is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij had een aflopend contract.
Die Ettiene Capoue bij Toulouse vind ik eigenlijk veel beter. Sterke middenvelder die veel duels wint en ook nog een aardige pass heeft.
twitter:AFCWimbledon twitterde op donderdag 24-01-2013 om 12:27:21We have had the ballboys in early for training today ahead of tonight’s televised match http://t.co/xPEeTUdn reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Fuszy het volgende:
twitter:AFCWimbledon twitterde op donderdag 24-01-2013 om 12:27:21We have had the ballboys in early for training today ahead of tonight’s televised match http://t.co/xPEeTUdn reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Fuszy het volgende:
U heeft uw limiet van 100 vragen ruimschoots overschreden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Vraagje100 het volgende:
Hopelijk krijgt Sissoko een up als hij naar Newcastle gaat deze winter? Hij is nu al verschrikkelijk goed. Heeft hij goed gespeeld afgelopen half jaar?
Dat is geen vraag, maar het zal wel een automatisme zijn bij jou om achter elke zin een vraagteken te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Vraagje100 het volgende:
Hopelijk krijgt Sissoko een up als hij naar Newcastle gaat deze winter?
Hij is niet zo goed in het echt. Alleen perfect voor FUT: snel en groot en sterk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Vraagje100 het volgende:
Hopelijk krijgt Sissoko een up als hij naar Newcastle gaat deze winter? Hij is nu al verschrikkelijk goed. Heeft hij goed gespeeld afgelopen half jaar?
Gast heb je nog nooit zo'n zins opbouw gezien? Met dat ? geef ik aan of iemand er toevallig meer van af weet en er iets over kan zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is geen vraag, maar het zal wel een automatisme zijn bij jou om achter elke zin een vraagteken te zetten
Nieuw middenveld groen lijntje:quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in het echt. Alleen perfect voor FUT: snel en groot en sterk.
Kwestie van tijd lees ik overal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Sissoko naar NUFC al rond?
Die zou geweldig zijn
Yanga-M'biwa is ook naar Newcastle.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Sissoko naar NUFC al rond?
Die zou geweldig zijn
Franse RB ook alleen heb je daar in fut weinig aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yanga-M'biwa is ook naar Newcastle.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
ONZ / Mijn vriendin snurkt epic topic![]()
Ja die weet ik, overpowerde fransen naar BPL allemaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yanga-M'biwa is ook naar Newcastle.
Mangala nog en dan is het compleetquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die weet ik, overpowerde fransen naar BPL allemaal
Je hebt het al verbeterdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mangala nog en dan is het compleet
Cisse - Remy
NZogbia - Diaby - Sissoko - Ben Arfa
Evra - Mangala - Mbiwa - Debuchy
Lloris
Mangala hoeft nieteens, Koscielny en vooral Kaboul zijn al erg OP.
En sagna ipv debuchyquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mangala nog en dan is het compleet
Cisse - Remy
NZogbia - Diaby - Sissoko - Ben Arfa
Evra - Mangala - Mbiwa - Debuchy
Lloris
Mangala hoeft nieteens, Koscielny en vooral Kaboul zijn al erg OP.
Clichy ipv Evra kan ook nog.quote:
3-5-2 is net zo chill en veel goedkoperquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:54 schreef quer het volgende:
, 4-1-2-1-2 is duur..
vergeten toen ik het buget zag.. team kost volgens futhead 80k nu 105k uitgeven en geen subs en geen geld
allemaal een pot natquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef wieisboos het volgende:
Hahaha ik ben echt dom dacht ff een leuk team te maken[ afbeelding ]
Alle moslims zijn hetzelfde ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef wieisboos het volgende:
Hahaha ik ben echt dom dacht ff een leuk team te maken[ afbeelding ]
Ik heb zelfs ooit gehoord dat alle invallers altijd 9chem krijgen maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef quer het volgende:
moeten je invallers ook de zelfde formatie zijn om 9 chem te ontvangen? of kan het gewoon elke random speler zijn?
invallers krijgen totale chem/11quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef quer het volgende:
moeten je invallers ook de zelfde formatie zijn om 9 chem te ontvangen? of kan het gewoon elke random speler zijn?
Howardquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Howard of Krul? (moet dubbel link met Johnny)
Die LB haha gewoon 2x zo duur als de rest samen ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een team wat lekker speelt, het heeft even geduurd![]()
Ja dat klopt maar Marcelo is echt heel goed. Die gaat ook niet meer weg. Bij het maken van me teams ook steeds als basis dat Marcelo er in moet staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Die LB haha gewoon 2x zo duur als de rest samen ongeveer.
Gaat perfect. Hij heeft een enorm loopvermogen dus moe wordt tie bijna nooit. Geweldige dribbel heeft tie en hij schiet ballen er met afstand in. Heeft High Attack dus komt veel mee opquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Vraagje100 het volgende:
Maver komt Aguero wel tot zijn recht daar?
Wtf!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
ONZ / Mijn vriendin snurkt epic topic![]()
zo echt 1 mega wtf moment dat topicquote:
Hij kan wel heel goed zijn maar zoveel coins is imo een back nooit waard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar Marcelo is echt heel goed. Die gaat ook niet meer weg. Bij het maken van me teams ook steeds als basis dat Marcelo er in moet staan
Eigenlijk geen 1 speler, uiteindelijk is het verschil tussen bijvoorbeeld Eto'o, Benzema en Aguero ook niet heel groot. Maar het verschil in coins wel..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan wel heel goed zijn maar zoveel coins is imo een back nooit waard.
Een dure spits of middenvelder doet veel meer voor je team dan een LB of RB.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Eigenlijk geen 1 speler, uiteindelijk is het verschil tussen bijvoorbeeld Eto'o, Benzema en Aguero ook niet heel groot. Maar het verschil in coins wel..
Dat, plus het feit dat Eto'o niet multi-inzetbaar is door zijn competitie en land van afkomst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een dure spits of middenvelder doet veel meer voor je team dan een LB of RB.
Hoezo? Beter dan 6-chem Eto'o vind je ze niet in FUT hoor...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat Eto'o niet multi-inzetbaar is door zijn competitie en land van afkomst.
Dat ben ik uiteraard met je eens. Echter merkte ik geen significant verschill tussen de zojuist genoemde spelers. In ieder geval merkte ik niet zoveel verschil dat het gerechtvaardigd is dat Aguero 20 x duurder is dan Eto'o. Of dat Aguero minimaal 2 x zo duur is als Benzema.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een dure spits of middenvelder doet veel meer voor je team dan een LB of RB.
Jouw meningquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Beter dan 6-chem Eto'o vind je ze niet in FUT hoor...
Ik kan er zelf wss ook niks mee maar als ik er tegen moet knikkert die gast alles erinquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw mening
Ik heb mensen ook horen vertellen dat RVP veruit de beste spits in het spel is, maar ik kan er niet mee uit de voeten...
Dat krijg je ervan als je concerten van Wolter Kroes bezoektquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kan er zelf wss ook niks mee maar als ik er tegen moet knikkert die gast alles erin
Zou 1 Februari naar een concert, lees ik nu op de site dat het verplaatst is naar een Donderdag () in Mei
Geen mail van gehad, niks.... WTF.
Nope, dat is m nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je concerten van Wolter Kroes bezoekt
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, why am I not surprised dat jij m weet
Tips/comments?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
De webapp loopt vast als ik iets van de TP naar mijn club wil sturen.
Ja maar ik wil hem met Sneijderquote:
Nee hoor, sterker nog tot nu toe heb je de laatste post wat neerkomt op genegeerd wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef Zhano het volgende:
Weer een topic gesloopt: ONZ / Prins Friso is jarig
wie de fok ben jijquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, sterker nog tot nu toe heb je de laatste post wat neerkomt op genegeerd worden
Nein man, iedereen gaat stuk om dat plaatje. Algemeen bekend dat je vanaf de vloer niet bij je tobo kan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, sterker nog tot nu toe heb je de laatste post wat neerkomt op genegeerd worden
Ik houd van plaatjes, maar ook van ons koningshuis. Verder heb ik niet de intentie om te trollen maar schuw ik het ook niet om een reactie te plaatsen.quote:
En lange strandwandelingen en goede gesprekken dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van plaatjes, maar ook van ons koningshuis. Verder heb ik niet de intentie om te trollen maar schuw ik het ook niet om een reactie te plaatsen.
Mijn hond rent liever achter tennisballen aan. En als dit een uitnodiging is, ja graag. Is Scheveningen een beetje in de buurt voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
En lange strandwandelingen en goede gesprekken dan?
Ja is prima. Zal ik de pindakaas meenemen? Is er een specifiek merk wat de hond lekker vind?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hond rent liever achter tennisballen aan. En als dit een uitnodiging is, ja graag. Is Scheveningen een beetje in de buurt voor je?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Revontulet het volgende:
Weer codeïne gekregen van de dokter voor m'n longen...alle lampjes, flitsen en glinsterende dingen zijn veel interessanter nu
wauw. Nee dankje haha, gaat zo al lekker genoegquote:
Al 4 op de PS3 markt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog geen 1 getransferde Melikson op de markt gezien sinds hij uit is. Sowieso zijn er nog maar weinig van de nieuwe transfers te vinden (de bronzes en silvers dan)
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog geen 1 getransferde Melikson op de markt gezien sinds hij uit is. Sowieso zijn er nog maar weinig van de nieuwe transfers te vinden (de bronzes en silvers dan)
Ik had hem ook "gekocht" maar hij werkte niet, is er al een werkende versie "te koop" dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Fuszy het volgende:
GAM / Football Manager - Het Fok! als speler topic #5
echt een bazenreeks nu al
Nee, Skidrow heeft zich laten kopen door de gameindustriequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem ook "gekocht" maar hij werkte niet, is er al een werkende versie "te koop" dan?
gewoon kopen, is het geld waard! Heb hem ook gekocht, werkt nu alleen niet meer met windows 8quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem ook "gekocht" maar hij werkte niet, is er al een werkende versie "te koop" dan?
Kan Confetti het niet doen met zijn hackervriendjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, Skidrow heeft zich laten kopen door de gameindustrie
Is je geld op dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En hoeveel kost Rose op de PS3? Ik zag er net 1 voor 2k open bid weggaan, nu staat er maar 1 met een BIN en die is 5k.quote:
Ik zit onder mijn eigen ingestelde minimumprijs om te verkopen, en zelfs dan gaan ze nog nietquote:
Beter dan gewoon tot morgen wachten en een nieuwe poging wagenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit onder mijn eigen ingestelde minimumprijs om te verkopen, en zelfs dan gaan ze nog niet
Ik verkoop vandaag meer dan gisterenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit onder mijn eigen ingestelde minimumprijs om te verkopen, en zelfs dan gaan ze nog niet
Klopt, maar ik wil gewoon doorhandelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan gewoon tot morgen wachten en een nieuwe poging wagen
Verkopen in het weekend gaat ook altijd beter
Gisteren ging het juist bij mij echt lekker, voor het eerst sinds tijden weer eens 100k op een dag gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verkoop vandaag meer dan gisteren
Want de IF's zijn vaak zoveel beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij verdiende er ook eenZijn NIF is al zo goed, die IF was echt
geweest
JAquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want de IF's zijn vaak zoveel beter.
Dan weet je wat je te doen staat. Veni, vidi vicienzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb bijna geen coins door de #smleno-cup.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoeveel kost Rose op de PS3? Ik zag er net 1 voor 2k open bid weggaan, nu staat er maar 1 met een BIN en die is 5k.
Ik ben het vandaag met je eensquote:
Hoe kan je dat volgen dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand koopt de goedkoopste Osborne op de markt (die ook nog 4-1-2-1-2 is) en maakt er vervolgens een 5-2-2-1 versie van.
Leuk team!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
BEWIJS!
[ afbeelding ]
NOG MEER BEWIJS
Lekker offline spelen, vandaar dat je met 4-0 kon winnen in de finalequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
BEWIJS!
[ afbeelding ]
NOG MEER BEWIJS
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lekker offline spelen, vandaar dat je met 4-0 kon winnen in de finale
Mhm oke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Zover ik weet alleen offline ja, al zijn er mensen geweest die beweerden dat ze wel een online blessure kregen. Maar als het kan dan is die kans nog kleiner dan Ronaldo in een pack krijgen..
SBquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Zover ik weet alleen offline ja, al zijn er mensen geweest die beweerden dat ze wel een online blessure kregen. Maar als het kan dan is die kans nog kleiner dan Ronaldo in een pack krijgen..
Ik heb het één keer gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef DutchSL het volgende:
quote:
Waaajjjooooo XD XD xd xdquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
Wajoo, Die Toure die heeft gewoon na 1 potje gewoon 7 fitness eraf, wtf
Minder containen zodat je niet met Touré het hele veld over hoeft te lopenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
Wajoo, Die Toure die heeft gewoon na 1 potje gewoon 7 fitness eraf, wtf
Moet je toch even uitleggen hoe ik dat moet doen want schijnbaar doe ik dat dus, beetje automatisme. Ik wil altijd zo snel mogelijk de bal proberen af te pakken en daarbij zie ik dus Toure echt veel te veel rennenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Minder containen zodat je niet met Touré het hele veld over hoeft te lopen
Gewoon met de speler naar de bal die daar het dichtst bij staat, en niet te veel toure uit positie brengen door veels te ver met hem te lopen om bij de bal te komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je toch even uitleggen hoe ik dat moet doen want schijnbaar doe ik dat dus, beetje automatisme. Ik wil altijd zo snel mogelijk de bal proberen af te pakken en daarbij zie ik dus Toure echt veel te veel rennen
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het ook gehad hoor. Een online blessure. Het gebeurt wanneer je speler op het laatste moment in de wedstrijd geblesseerd raakt en niet voor het einde van de wedstrijd herstelt.
Ik heb hem nog niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef el-blanchito het volgende:
Hebben jullie FM allemaal gekocht?
Want ik hoorde dat je het via Steam kon delen....
Aah oke, de 2012 ook niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet.Gekraakte versie lijkt niet uit te komen. Ik haal 'm binnenkort wel een keer uit de budgetbak.
Deelde 2012 met iemand maar dat is niet echt ideaal. Moet je je steam account delen en maar 1 iemand kan online, ander moet dus z'n profiel altijd op offline inloggen zetten. Elkaar een beetje kennen dus wel handig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef el-blanchito het volgende:
Paar weken terug was die in de aanbieding voor ¤25 ofzo. Toen heb ik hem gehaaldquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef el-blanchito het volgende:
2012 had ik ook minder legaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Aah oke, de 2012 ook niet?
Ik hoorde laatst een vriend er enthousiast erover vertellen, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk nu.
Je kan toch wel googlen is het niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef el-blanchito het volgende:
Oh en 2012 kan je gewoon ergens downloaden?
Heeft iemand misschien een linkje daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |