Dat klinkt nogal opdringerig en slijmerigquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef Tegan het volgende:
Keer een jongen gehad die me op mijn been ging wrijven op het perron. *ril*
En een kerel die een heel gesprek met me aanging (irritant), en toen hij uitstapte zei hij ''dag mooie meid'' ofzo.
Verder probeer ik zo min mogelijk met mensen te praten, als iemand een gesprek begint doe ik gewoon alsof ik het niet hoorde.
Dat is ook wel een paar keer gebeurd. Oogcontact en allebei van kleur verschieten / van elkaar door hebben dat het niet gewoon een vluchtige blik is. Maar dan net op het moment dat jij/zij de trein uit moetquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef Starr_003 het volgende:
Een keer gehad dat de trein stopte bij een station waar ik niet uit hoefde maar er liep een jongen langs me, die ineens omdraaide en me aankeek, hij verschoot van kleur, ikke ook, daarna stapte hij uit, en bleef nog even kijken door het raam tot de trein wegreed. Heel apart!
![]()
Daarna nooit weer gezien!
Bizar eigenlijk, dat zoiets in een paar seconden kan gebeurenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is ook wel een paar keer gebeurd. Oogcontact en allebei van kleur verschieten / van elkaar door hebben dat het niet gewoon een vluchtige blik is. Maar dan net op het moment dat jij/zij de trein uit moet .En dan nog de halve dag denken of er wat gebeurd zou zijn als je even een station langer was blijven zitten
Is zoiets niet eerder eng dan charmant?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Mylene het volgende:
Een keer meegemaakt dat een vent in de trein van Utrecht naar A'dam tegenover mij ging zitten. Hij vroeg of ie met mij mocht meerijden. Ik antwoordde jawel hoor. Hij probeerde de hele tijd oogcontact te krijgen en ging ook wijdbeens zitten. Hij moest op een gegeven moment naar het toilet en vroeg of ik op zijn tas wilde letten. Hij kwam terug en gaf een knipoog en zei dank je schoonheid. Hij stapte bij A'dam Amstel uit en legde een kaartje neer met op de achterzijde zijn telefoonnummer en de woorden bel even als je interesse hebt.
Epic failurequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef shazaam het volgende:
"Over enkele ogenblikken Leiden CS" waarop ik opstond gedag zei en wegliep, toen ik op het perron stond en de trein wegreed kon ik me wel voor me kop rammen
Ik heb niet als eng ervaren. Ik maak het wel vaker mee dat soort gasten. Ik vind het kwalijker als ze aan mijn lijf zitten. In het uitgaansleven van die jongens die even expres langs je opschuren of hun handen niet thuis kunnen houden. Maar, die vent in de trein was eigenlijk nog maar een jonge gozer. Ik vond het wel grappig. Ik vertelde het ook mijn man. Ik dacht van hij zal vast wel boos worden. Nee hoor. hij noemde hem een baasquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is zoiets niet eerder eng dan charmant?
Als je er vaak last van hebt dan misschien iets minder sexy voor de dag komen? Zou niet moeten uitmaken hoe je erbij loopt, maarja, toch werkt het niet altijd zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb niet als eng ervaren. Ik maak het wel vaker mee dat soort gasten. Ik vind het kwalijker als ze aan mijn lijf zitten. In het uitgaansleven van die jongens die even expres langs je opschuren of hun handen niet thuis kunnen houden. Maar, die vent in de trein was eigenlijk nog maar een jonge gozer. Ik vond het wel grappig. Ik vertelde het ook mijn man. Ik dacht van hij zal vast wel boos worden. Nee hoor. hij noemde hem een baas.
De grap is dat het vaak ineens gezellig wordt als alles fout looptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ken nu ik er zo over nadenk toch al 2 stelletjes die elkaar in de trein ontmoet hebben, best veel nu ik erover nadenk..
Vooral omdat ik zelf altijd het idee heb als ik in de trein iemand aanspreek ik eerder een klap voor mn kop kan verwachten dan een vriendelijk antwoord terug.. God wat kijken al die mensen chagrijnig..
Het begint altijd met oogcontactquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ken nu ik er zo over nadenk toch al 2 stelletjes die elkaar in de trein ontmoet hebben, best veel nu ik erover nadenk..
Vooral omdat ik zelf altijd het idee heb als ik in de trein iemand aanspreek ik eerder een klap voor mn kop kan verwachten dan een vriendelijk antwoord terug.. God wat kijken al die mensen chagrijnig..
Dat vond ik altijd een afknapper, geen hoofdzaken van bijzaken kunnen onderscheiden en maar wat kleuren om toch een schijn van vordering te markeren. Dus ik snap je ironische glimlach wel, maar ik zou het niet aantrekkelijk vinden denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Hexagon het volgende:
Mij is het een keer gebeurt in de trein in de tijd dat ik in een andere stad stage liep dan dat ik studeerde. Er kwam een leuk meisje tegenover me zitten. Lang en zeer dik blond haar en blozende wangen. En door een redelijk grote bril met ronde glazen keken twee van de mooiste soort ogen die er zijn. En voor zich een of ander studieboek waarin ze met een merkstift allerlei zinnen aan het markeren was. En dat deed ze met een enorme gretigheid. Zo ongeveer het halve boek werd gekleurd.
Die smartphones werken ook niet echt mee wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef shazaam het volgende:
[..]
De grap is dat het vaak ineens gezellig wordt als alles fout looptStaat de trein ineens stil in een weiland ofzo dan is het ijs ineens gebroken en gaat iedereen eerst klagen en dan gezellig kletsen.
Maar ik verbaas me er ook wel is over (doe er zelf net zo goed aan mee) dat iedereen altijd maar zo stoicijns voor zich uit zit te staren en vooral probeert elkaar niet recht in de ogen te kijken.
Wat volgens mij sowieso wel is is dat hoe langer je naast elkaar zit zonder iets te zeggen hoe groter de barriere wordt. Dus als je in de trein een gesprekje wilt hebben moet je gewoon gaan zitten en "hoi" zeggenHeeft vaak zat voor me gewerkt
En of!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef Henno het volgende:
[..]
Die smartphones werken ook niet echt mee wat dat betreft
Iets soortgelijks hebben ze een tijdje gedaan - een coupe waarin het de bedoeling was dat je met je medereizigers ging praten. Werkten ook nog een aantal semi-bekende Nederlanders aan mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:20 schreef shazaam het volgende:
[..]
En of!
Ze zouden bij de NS is de gezelligheids coupe moeten uitvinden, zonder telefoon ontvangst en met een verplichte glimlach ofzo
Grappig, ik heb vaak hetzelfde gehad op station amersfoortquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef AnnaTralala het volgende:
Ben op station Amersfoort herhaaldelijk een leuke jongen tegengekomen. Halflang bruin haar, normaal postuur. Elkaar lang aanstaren, zowel op het perron als in de trein. Maar hij sprak me nooit aan en ik durfde ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |