Hoi Kreaquote:
Wat is t toch eigenlijk een vreemd interessant beestje he?quote:
Ik heb daar op de basisschool nog eens een opstel over gemaakt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is t toch eigenlijk een vreemd interessant beestje he?
Inscannen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb daar op de basisschool nog eens een opstel over gemaakt!
Ik over dino's. Heul kei stoer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
FFFFFBLLLRBRLRLRRBRBRBRBRLLLLLRRR.quote:
kreeg je er een sticker van de juf bij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel de originaliteitsprijs, de rest ging allemaal over een hond, konijn of paard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kreeg je er een sticker van de juf bij?
Ik ook over dino's. En over het broeikaseffect en Anne Frank.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik over dino's. Heul kei stoer.
En tijgers
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FFFFFBLLLRBRLRLRRBRBRBRBRLLLLLRRR.
Stokstaartjes ftwquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef Kreator het volgende:
Het tofste dier op aarde is toch wel een luiaard.
Veel te veel haast.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stokstaartjes ftw
[ afbeelding ]
Jaaaa, daar sta ik in Ouwehand ook uren naar te kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stokstaartjes ftw
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaaa, daar sta ik in Ouwehand ook uren naar te kijken![]()
Ik had vroeger vanalles Tijgerigs. Dekbed, posters, knuffels, stickers,...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
En tofste dier is een Tijger
[ afbeelding ]
Terecht!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had vroeger vanalles Tijgerigs. Dekbed, posters, knuffels, stickers,...
quote:
wat een kakapoeppie!quote:
Och wwat een schattig beestje.... giftig, dat wel. Maar wel schattig.quote:
Wat zit jij daar een beetje met andere mannen te chatten?!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Huuh een vent uit Deventer op de chat
For the money baby, only for the money! Je weet toch dat ik alleen van jou hou? En vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit jij daar een beetje met andere mannen te chatten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |