We wijzen liever met onze vingertjes naar een ander.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nederland is corrupt tot op het bot als je mij vraagt
http://www.geenstijl.nl/m(...)ker_de_hoofdsch.htmlquote:Tellen we even mee Nederland? We hebben er een shockgifje van gemaakt. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Liefst ACHT (8) keer schopt de hoofdhoofdschopper op het hoofd van het slachtoffer.
Na 2 klappen is meneer (22) al dizzy en zit verdwaasd op de grond. Dan krijg-ie er nog een paar op de kokosnoot, staat op, wordt weer neergehoekt, twee puntertjes vol in het gelaat, en daarna nog twee hoofdschoppen met de hak om het af te maken. Mishandeling heet zoiets. (Echt, in het NOS Journaal werd het serieuswaar vechtpartij genoemd.)
Poging tot doodslag is een betere term. Het OM zette de beelden op internet, in de hoop enige informatie van het publiek te krijgen. Dat werd een eclatant succes. Binnen 1 dag lukt het internet wel, waar justitie drie weken mee liep te klooien. Het is ook niet niks. Puntgave beelden van een schoft die iemand 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8 x voor het hoofd schopt. Wat voor opvoeding heeft zo'n klootzak gehad? Een halfbewusteloze vent nog zes keer in z'n bek trappen. Hallo ouders. Waar waren jullie? Ja, en is het dan gek dat we een hetze krijgen? En een heksenjacht. Zo snel mogelijk van de straat dit soort gewelddadige tokkies.
Daar, en alleen daar moet de discussie over gaan. En nergens anders over. Advocaatmeneren vinden nu dat mensen niet dingen als "opsluiten en sleutel weggooien" op internet mogen roepen. En de hypocriete kliko-voyeur Albert Verlinde (haantje de voorste als er stiekeme overspel-beelden van Wes & Yo te krijgen zijn, Albert betaalt er zelfs voor - Hoe bestaat het dat je dat gewoon kunt doen?) maakte zich weer eens ernstige zorgen om de privacy van mensen.
Een bewusteloze tegen het hoofd trappen is standaard poging tot doodslag. Met kracht trappen tegen het hoofd van iemand die enigzins bewust op de grond ligt vaak ook meen ik. Bij slaan zal het meer om de kracht waarmee gaan schat ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iedere klap op iemands hoofd is poging tot doodslag? Lolwut?
MODS Zelfs...quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef Funkel het volgende:
Dus er zijn hier serieus gasten die die Brent verdedigen?
Only op fok
Jij bent ziek....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
het zijn net echte mensen die Modjes.... anderen zijn weer minder dan insectenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef sp3c het volgende:
fuck it, dit is wmb gewoon poging tot doodslag
wel raar dat daar een lagere straf voor staat trouwens
Ik wijs alleen maar terugquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
We wijzen liever met onze vingertjes naar een ander.
En als je 8 keer op iemand zijn hoofd intrapt, zou dat denk je ook in aanmerking komen voor poging tot doodslag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een bewusteloze tegen het hoofd trappen is standaard poging tot doodslag. Met kracht trappen tegen het hoofd van iemand die enigzins bewust op de grond ligt vaak ook meen ik. Bij slaan zal het meer om de kracht waarmee gaan schat ik.
Het is ook gewoon levensgevaarlijk. Meestal gaat het goed, vaak ook niet, er zit een grote toevalsfactor in.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wijs alleen maar terug![]()
They started
Dit is pas de 4e keer dat je dit posts, kop op, dat kan beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
MODS Zelfs...
[..]
Jij bent ziek....
Sympathie voor de daders???
[ afbeelding ]
Je moet toegeven dat je het niet zo heel handig hebt neergezet he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is pas de 4e keer dat je dit posts, kop op, dat kan beter.
hij verdedigt hem helemaal nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
MODS Zelfs...
[..]
Jij bent ziek....
Sympathie voor de daders???
[ afbeelding ]
Al zij er die het ook begrijpen
[..]
het zijn net echte mensen die Modjes.... anderen zijn weer minder dan insecten
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat je het niet zo heel handig hebt neergezet he.
that's what he said!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja... wees eens duidelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, briljant stuk, vind ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ker_de_hoofdsch.html
Sympathie <> Medelijden. Sympathie impliceert dat je de acties van de daders begrijpt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zou 't vreselijk vinden als mijn familie zo bejegend werd, dus in dat opzicht heb ik enigszins sympathie voor die jongens. Niet om wat ze gedaan hebben, maar dat spreekt voor zich.
Boeiend wat die jongens vreselijk vinden, en die mismaakte bloedlijn van ze ook. Dat is het risico wat je neemt als je zoiets flikt. Als die familie slim is distantiėren zij zich van dat kind. Het had mijn kind niet hoeven zijn in ieder geval, ik had hem zijn benen tot splinters geslagen en gehandicapt bij het politiebureau achtergelaten. Misschien zou ik het nog filmen ook, voor het collectief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zou 't vreselijk vinden als mijn familie zo bejegend werd
Mooi, misschien denk je dan voortaan even na, voordat je iemand zomaar total loss slaat en dat niet alleen, misschien doen sommige anderen dat nu ook wel. Wellicht werkt het dus wel preventiefquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zou 't vreselijk vinden als mijn familie zo bejegend werd,.
Leuk dat jij zo met je kind wil omgaan, maar ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Boeiend wat die jongens vreselijk vinden, en die mismaakte bloedlijn van ze ook. Dat is het risico wat je neemt als je zoiets flikt. Als die familie slim is distantiėren zij zich van dat kind. Het had mijn kind niet hoeven zijn in ieder geval, ik had hem zijn benen tot splinters geslagen en gehandicapt bij het politiebureau achtergelaten. Misschien zou ik het nog filmen ook, voor het collectief.
dan ga je zelf 15 jaar het gevang in... nee dat is nuttigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Boeiend wat die jongens vreselijk vinden, en die mismaakte bloedlijn van ze ook. Dat is het risico wat je neemt als je zoiets flikt. Als die familie slim is distantiėren zij zich van dat kind. Het had mijn kind niet hoeven zijn in ieder geval, ik had hem zijn benen tot splinters geslagen en gehandicapt bij het politiebureau achtergelaten. Misschien zou ik het nog filmen ook, voor het collectief.
Dat komt omdat jij een slappe zak bent. Ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk dat jij zo met je kind wil omgaan, maar ik niet.
Diegene die 8 trappen geeft op het hoofd van het weerloze slachtoffer is idd uit op de dood van het slachtoffer ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp... of die andere 7 ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |