quote:
tissur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutwmokutgemeente
kutrevalidatiearts
kutlijf
Goeiemorgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutwmokutgemeente
kutrevalidatiearts
kutlijf
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantiequote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantie
dafuq, hoezo dat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantie
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...quote:
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...
Ik heb van ellende maar ff zitten janken
Wat een mongolen daar!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...
Ik heb van ellende maar ff zitten janken
Hoe frustrerendquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gemeente kan niets doen behalve afwachten op het advies. Heb net de revaarts maar gebeld, er staat nu spoed op. Nou hoera
Neinz mn vak valt uit, normaal ben ik om 12.30 klaar dus maybe volgende week?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, moet je morgen naar school? Anders kunnen we daarna misschien meeten
Jaa kan wel denkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz mn vak valt uit, normaal ben ik om 12.30 klaar dus maybe volgende week?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MILO IS GEWOON STOM JA. IK WILDE ALLEEN SPELEN
quote:
Deze zijn ook nog van perfect meesmokkelformaatquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MILO IS GEWOON STOM JA. IK WILDE ALLEEN SPELEN
Das goed, maak jij mijn cursus hier dan af?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan doe eens script voor mij schrijven, mn andere 6 opdrachten heb ik wel af
Okequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das goed, maak jij mijn cursus hier dan af?
Even rennen trein naar utrecht gaat over 5 minutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAY TOTZO!
utrecht -> en dan in dat voetbalstadion
Bus 12 of 12s vnaaf utrecht centraal, is maar paar haltes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even rennen trein naar utrecht gaat over 5 minuten
1+1 = 2quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb echt debiel veel honger btw
ik heb nog geen eten op
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb echt debiel veel honger btw
ik heb nog geen eten op
1 woord: ontbijten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Argh taart watHoe kansloos zeg... moet dat serieus 3 maand duren
![]()
[..]
Ik ookHet is vandaag écht niet normaal
![]()
"Ja ik ga chips pakken.. Nee doe niet zo stom het is ochtend... Ok ik heb echt heel veel zin in die chips... Hmm ik heb niks anders mee dan brood... fuuu het is nog maar 10u.... fuuu waarom heb ik verder niks mee.... ermahgerd ik heb honger". En zo zit ik nu al 2u
Heb voor mezelf maar beslist dat ik over 20min wel ga lunchen![]()
Ja is nu alleen te laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 woord: ontbijten!
Mag ook om 9 uur hoor, hoeft niet om 7
Beloofd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is nu alleen te laatEn ik had het pas door toen ik op kantoor kwam
![]()
Morgen extra brood mee
hoezo niet, een boterham klaar maken duurt nog geen minuutquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had geen tijd om eten mee te nemen, en op cursus eten we pas om 12.15
uit de vriezer halen en ontdooien en was vanochtend al te laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beloofd?
[..]
hoezo niet, een boterham klaar maken duurt nog geen minuut
Daarom gooi ik ze bevroren in mijn tas, zijn ze ontdooid als ik op werk komquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uit de vriezer halen en ontdooien en was vanochtend al te laaten k had ook geen fruitjes meer liggen, maar vanavond boodschappen dus komt goed sq'tje!
smeert irritant!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom gooi ik ze bevroren in mijn tas, zijn ze ontdooid als ik op werk kom
computers passen zich aan de eigenaar aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd deze pc wordt met de minuut slomer
niet eten is irritanterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAS ECHT WAAR
boter smeren op een bevoren boterham is irritant!
niks mis met kaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
Beloofd mama skjoe![]()
Ik smeer nooit 's morgens... pleur boterhammen in m'n tas en heb apart beleg mee.
Mmmm (light) jam en kaas(weegt mooi tegen elkaar op
)
Ik wou em proberen en serieus ik vind hem lekkerquote:
Je bent toch ook niet zo'n aspartaam zeikerd hequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik ben een beetje anti light, dus
Ik kijk eerlijk gezegd niet of het ergens in zit, maar als ik kan kiezen tussen light jam en gewone, dan kies ik gewonequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet zo'n aspartaam zeikerd he
Excuus het was mijn meningquote:
quote:
Ik kijk niet zo naar kcals.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik 280kcal zie staan t.o.v. 19kcal... incl. minder suiker alles... dan pak ik dus de lightEn hij smaakt gewoon echt goed
En eten alweer op... nog honger
Anorexiamanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga in t weekend tegenwoordig ook gewoon ontbijten. Ik ben meestal ergens tussen 8 a 9 bed al uit en sf vaak pas tussen 11 a 12, ik ga echt niet meer wachten
en als hij dan eenmaal wakker is heeft hij nog geen honger enzodafuq dude, ik lig dan al drie keer flauw op de grond van de honger!
brum eet wel veel maar die kan ook zo een hele dag niks eten en dan velen avondetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik eet op een dag echt 2 keer zoveel als hij
Is idd enige die ik ook mooi vindquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil misschien dat bruine zandlakje, maar de rest is niet boeiend
ja daarom twijfel ik ook, eerst swatches afwachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is idd enige die ik ook mooi vind
Maar ik wil die van zoya al.... en om nu alle liquid sands te hoarden hmmm...
http://ommorphiabeautybar(...)-great-and-powerful/quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daarom twijfel ik ook, eerst swatches afwachten
Ingredienten van Extra jam:quote:Hero aardbeienjam met verlaagd suikergehalte, 31 gram per 100 gram.
Ingrediënten
aardbeien (45%), suiker, water, geleermiddel (pectine), voedingszuur (citroenzuur), kleurstof (cochenille), zuurteregelaar (calciumcitraat), conserveermiddel (kaliumsorbaat). Na openen in de koelkast bewaren
Light jam: 135 kcals per 100 gramquote:Hero Extra Aardbei
Ingrediënten
Aardbeien (50%), suiker, glucosestroop, voedingszuur (citroenzuur), geleermiddel (pectine). Bereid met 50g vruchten per 100g. Totaal gehalte aan suikers: 60g per 100g.
matig. Sheer nudes en tacoglittersquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://ommorphiabeautybar(...)-great-and-powerful/
Doet me denken aan de chips in je nagellakquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
matig. Sheer nudes en tacoglitters
Eens, mijn tante werkt met TBS'ers en veelal liggen de verhalen veel genuanceerder dan wat je hoort en leest in de media.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:14 schreef megamandy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ende_tijdbom___.htmlkan er niet tegen als mensen uit de samenleving vanalles gaan schreeuwen en zich willen bemoeien met zaken waar ze helemaal geen verstand van hebben
![]()
Volgens mij snappen ze het hele concept van TBS niet eens
Ze zitten niet voor niets in een tbs kliniek, dat betekent dat ze niet "normaal" zijn want dan hadden ze wel in een gewone gevangenis gezeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Een man die iemand vermoord mag wat mij betreft de rest van zijn leven vast zitten
wat nou verlof
Ik vraag mij af of degene die onder de grond ligt en haar hele leven afgenomen is er ook zo over nadenkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niets in een tbs kliniek, dat betekent dat ze niet "normaal" zijn want dan hadden ze wel in een gewone gevangenis gezeten.
Vanaf 1987 is een hele lange tijd om iemand te behandelen, dan kunnen er zoveel dingen in een mensenleven veranderen. Een burger heeft geen idee wat de geestelijke gesteldheid van zo iemand is op dit moment dus waarom zouden ze mogen beslissen of zo iemand opgesloten moet blijven?
Dan nog. iemand vermoorden == levenslang opsluiten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niets in een tbs kliniek, dat betekent dat ze niet "normaal" zijn want dan hadden ze wel in een gewone gevangenis gezeten.
Vanaf 1987 is een hele lange tijd om iemand te behandelen, dan kunnen er zoveel dingen in een mensenleven veranderen. Een burger heeft geen idee wat de geestelijke gesteldheid van zo iemand is op dit moment dus waarom zouden ze mogen beslissen of zo iemand opgesloten moet blijven?
Alleen is het geen excuus wat ze gebruiken, dat is het probleem juist. Het is echt niet alsof ze het fakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of degene die onder de grond ligt en haar hele leven afgenomen is er ook zo over nadenkt.
Je neemt een leven, dus je moet er dan ook voor boeten imho. Iemand vermoorden en dan als excuus gebruiken "ja maar ik ben niet normaal" gaat er bij mij niet in. Gewoon opsluiten. En als je geen TBS meer nodig hebt kun je enkeltje normale gevangenis krijgen.
En ik praat dan over dit geval he, niet over alle TBS-ers
Kan mij nix bommen, je vermoord iemand, dus je mag lekker ergens wegrotten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alleen is het geen excuus wat ze gebruiken, dat is het probleem juist. Het is echt niet alsof ze het faken
Dafuqquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben een keer bij een rechtszaak geweest van een vrouw die haar kind had vermoord door het in het trappengat op te hangen.
Ook opsluiten en nooit meer vrijlaten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben een keer bij een rechtszaak geweest van een vrouw die haar kind had vermoord door het in het trappengat op te hangen.
Mjah. Daar zat een heel, onder andere, religieus verhaal achter en ze heeft uiteindelijk 2 jaar en tbs gekregen. Vandaar dat ik daaraan dacht.quote:
Dat kan je mening zijn ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan mij nix bommen, je vermoord iemand, dus je mag lekker ergens wegrotten.
Bweuh. Ik zou echt nooit rechter oid willen doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah. Daar zat een heel, onder andere, religieus verhaal achter en ze heeft uiteindelijk 2 jaar en tbs gekregen. Vandaar dat ik daaraan dacht.
Je hebt verschillende rechters toch, dan ga jij gewoon mensen straffen die 10km re hard hebben gereden en weigeren te betalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bweuh. Ik zou echt nooit rechter oid willen doen
En straks is het niet in een psychose gebeurd of heeft hij alles in de kliniek onder controle maar in de buitenwereld is dat weer weg, en laten ze hem op verlof vrij en gebeurd het weer, nog een meisje dood. Lekker risico als je dat wilt nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kan je mening zijn ja.
Alleen weet je vanuit de media nooit wat er precies gebeurd is (neem het trouwens niet voor die man op, zijn daad is natuurlijk niet goed te praten). Maar het kan bijvoorbeeld in een psychose gebeurd zijn. Wat als hij die psychoses nu onder controle heeft? Door bijvoorbeeld medicatie?
De medische wereld gaat zo snel vooruit, dit gaat over een zaak die 25 jaar geleden heeft plaatsgevonden. Als burger kun je daar geen zeggenschap over hebben.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En straks is het niet in een psychose gebeurd of heeft hij alles in de kliniek onder controle maar in de buitenwereld is dat weer weg, en laten ze hem op verlof vrij en gebeurd het weer, nog een meisje dood. Lekker risico als je dat wilt nemen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou best wel een rechter willen doen als hij heet was...
Einz
Ik zou op zich wel rechter willen worden maar ik heb toch geen strafrecht gedaan. Een van mijn docenten was rechter van die zaak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bweuh. Ik zou echt nooit rechter oid willen doen
Als het niet in een psychose gebeurd is dan zou het weer een heel ander verhaal zijn ja. Dit nam ik gewoon even als makkelijk voorbeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En straks is het niet in een psychose gebeurd of heeft hij alles in de kliniek onder controle maar in de buitenwereld is dat weer weg, en laten ze hem op verlof vrij en gebeurd het weer, nog een meisje dood. Lekker risico als je dat wilt nemen.
Psychose of niet, ik bedoel meer dat iemand vrijlaten een risico met zich meebrengt. Je hebt gewoon het risico dat het weer gebeurd, en als het wel weer gebeurd zit er nog iemand zonder dochterquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als het niet in een psychose gebeurd is dan zou het weer een heel ander verhaal zijn ja. Dit nam ik gewoon even als makkelijk voorbeeld
Dan kun je inderdaad beter iedereen levenslang op een eiland gaan opsluiten jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Psychose of niet, ik bedoel meer dat iemand vrijlaten een risico met zich meebrengt. Je hebt gewoon het risico dat het weer gebeurd, en als het wel weer gebeurd zit er nog iemand zonder dochter
Ik zie niet waarom hij vrijheid zou mogen als hij van iemand anders ook de vrijheid afgenomen heeft, en er misshcien kans is dat hij het weer zou doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter iedereen levenslang op een eiland gaan opsluiten ja
Meh ik en rechter zijn is geen goed idee denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt verschillende rechters toch, dan ga jij gewoon mensen straffen die 10km re hard hebben gereden en weigeren te betalen
Brengen ze pretzel mms voor je mee --> vrijspraakquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meh ik en rechter zijn is geen goed idee denk ik
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brengen ze pretzel mms voor je mee --> vrijspraak
[..]
Hij heeft het ook daadwerkelijk gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik snap sjaan dr gedachtegang wel maar als je zo denkt moet je iedereen in de hele wereld opsluiten want iedereen heeft het in zich om iemand te vermoorden om het maar even grof te zeggen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de hele dag op schooldus vanavond/morgen ff kijken
Verbaasd me niks als ik zie hoe die bestelling gingquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef megamandy het volgende:
Aaaah, Schaar de Schoenenreus is failliet! Nu kun je je holoschoenen zeker niet meer bestellen bij hen
Ja, maar wat is bewust?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik snap sjaan iig. Ik denk ook zo hoor... Als je iemand bewust verkracht en vermoord; dan verdient die geen 2de (in dit geval 3de) kans...
dat is toch een hele andere situatie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef Dwyn het volgende:
Wat vindt je dan van mensen die doden in zelfverdediging?
Dat is toch ook een leven voor een leven in jouw gedachtengang?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is toch een hele andere situatie?
hij/zij weet dat hij iemand verkracht/vermoordquote:
Wait, ik dacht OMG IK KRIJG DAT GELD NOG TERUG EINZquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Verbaasd me niks als ik zie hoe die bestelling ging
Als je door rood rijdt, ben je dan bewust iemand aan het vermoorden als je iemand dood rijdt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij/zij weet dat hij iemand verkracht/vermoord
diegene zal echt wel proberen tegen te stribbelen en toch ga je door
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je door rood rijdt, ben je dan bewust iemand aan het vermoorden als je iemand dood rijdt?
Opzettelijk dus. Door rood en iemand aanrijden is niet opzettelijk/bewust.quote:bewust
bedoeld, bekend, bezonnen, doelbewust, moedwillig, opzettelijk, welbewust, weloverwogen, wetend, met opzet
Ja, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Opzettelijk dus. Door rood en iemand aanrijden is niet opzettelijk/bewust.
Tenzij je carmageddon style bezig bent
Nee. Je weet toch het verschil tussen dingen wel/niet bewust doen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is toch ook een leven voor een leven in jouw gedachtengang?
Ja hoor, ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee. Je weet toch het verschil tussen dingen wel/niet bewust doen?
Nee, ik zei dat in het geval van die TBS'er.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel.Maar zoals je het hierboven opschreef, kwam het zo over.
Nou. Nee dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel.Maar zoals je het hierboven opschreef, kwam het zo over.
Dan is nog de vraag hoe 'bewust' je iemand vermoordt als je een psychische stoornis hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat in het geval van die TBS'er.
Hij heeft iemand bewust vermoord, ergo, niet meer vrij laten.
Okay, dan zeg je dat hij het niet bewust doet. Maar hij eheft het eens gedaan en niemand kan zeggen dat hij het nooit meer zal doen, wil je daar echt een leven voor risceren omdat hij zo zielig opgelosten zit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan is nog de vraag hoe 'bewust' je iemand vermoordt als je een psychische stoornis hebt.
Maar als hij het niet bewust heeft gedaan, kan 'moord' niet bewezen worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay, dan zeg je dat hij het niet bewust doet. Maar hij eheft het eens gedaan en niemand kan zeggen dat hij het nooit meer zal doen, wil je daar echt een leven voor risceren omdat hij zo zielig opgelosten zit?
Liever zijn leven verpesten door op te sluiten dan een onschuldig leven op te offeren
Ik vind het vooral erg omdat ie dus op TBS-verlof was toen ie het deed...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay, dan zeg je dat hij het niet bewust doet. Maar hij eheft het eens gedaan en niemand kan zeggen dat hij het nooit meer zal doen, wil je daar echt een leven voor risceren omdat hij zo zielig opgelosten zit?
Liever zijn leven verpesten door op te sluiten dan een onschuldig leven op te offeren
Ja, maar ook doodslag moet opzettelijk, alhoewel dat minder streng is dan de opzet voor moord.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan is het doodslag toch, zonder plan?
Daarom ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg omdat ie dus op TBS-verlof was toen ie het deed...Hij kreeg dus al een 2de kans en toen heeft ie iemand vermoord.
Tja, helaas hebben we met heel Europa afgesproken dat we niet meer aan de doodstraf doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als iemand levenslang in tbs/gevangenis moet zitten, is het dan niet praktischer om de doodsstraf weer in te voeren? Scheelt gelijk een hoop geld![]()
Ik vind de kwestie best lastig, mag iemand weer vrij komen of niet. Maar als je stelt dat iemand de rest van z'n leven moet zitten en onder geen voorwaarde vrijgelaten mag worden, dan vraag ik me af wat het nut ervan is om TBS te hebben in die gevallen...
Hoe heet t dan als het per ongeluk ging?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ook doodslag moet opzettelijk, alhoewel dat minder streng is dan de opzet voor moord.
Emh, niet opzettelijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heet t dan als het per ongeluk ging?
Je hebt best veel van die termen geloof ik..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heet t dan als het per ongeluk ging?
Ik dacht dat doodslag was als je dus iemand dood rijdt omdat je door rood rijdt.quote:
Kan. Hoeft niet persé.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat doodslag was als je dus iemand dood rijdt omdat je door rood rijdt.
Denk dat ze dan kunnen gaan voor mishandeling met de dood tot gevolg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja erm ik duw iemand en ze valt met dr hoofd zo neer dat ze instant dood is
Ja, want opzet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er dan nog verschil of de duw wel of niet per ongeluk was?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja erm ik duw iemand en ze valt met dr hoofd zo neer dat ze instant dood is
Dood door schuld?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben er niet bang voor maar ik wil gewoon weten hoe t heette, ik dacht namelijk dat er een duidelijke term voor zoiets was zegmaar een gradatie lager dan doodslag
Als je iemand duwt; is het wel met voorbedachte radequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Maar schuld is dus niet hetzelfde als opzet.
Dus na 10 jaar sta je weer buitenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Voor doodslag staat nog steeds maar 15 jaar, wow.
Ja, het duwen. Maar je opzet is dan (meestal) niet gericht op het doden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je iemand duwt; is het wel met voorbedachte rade
Nee, dat is niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus na 10 jaar sta je weer buiten
nee maar dan is het dus 'met de dood tot gevolg'quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het duwen. Maar je opzet is dan (meestal) niet gericht op het doden.
Ja precies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee maar dan is het dus 'met de dood tot gevolg'
WAT HEB JE AL GEGETEN?quote:
3 boterhammen met kaas en light jamquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT HEB JE AL GEGETEN?
[ afbeelding ]
Potvolblommen, dat is een gezonde lunchquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3 boterhammen met kaas en light jam
En nee had geen ontbijt mee... want ik besefte pas dat ik vreselijk honger had toen ik op het werk was. Dus nu zit ik al vanaf 10u te denken dat ik wel heel veel zin heb in chips....
GO GO GOquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh kan ook cup-a-soup pakken........
cup a soup chinese tomaat !11!1quote:
HOE kan datquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, nu heb ik twee Jamies in 15 minuten.
Ja die is al meerdere keren langs gekomen op 9gagquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze nog niet gezien Sjaan?
[ afbeelding ]
hij heette toch joop?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd sinds gisteravond al knetterende hoofdpijn blergh
Ik denk ook eens wat te ontdekkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die is al meerdere keren langs gekomen op 9gag
hij is wel leuk
Ah die wil ik ook nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was zo'n 15 minuten bezig voor ik begreep waar je het over hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vermoed kerstpakket twee keer verstuurd.quote:
awesome toch! schijnt leuk boek te zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed kerstpakket twee keer verstuurd.
Hij is zeker leuk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
awesome toch! schijnt leuk boek te zijn!
ik heb er ook 3, italie en dan thuis bij jamie en nog eentje
nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed kerstpakket twee keer verstuurd.
Overnemen voor een zacht prijsje?quote:
Ruilen voor deze?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is zeker leuk.
Maar dubbel nu, daarom de
JAquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overnemen voor een zacht prijsje?
Kom je naar de schaarmeet?quote:
Ik denk van nietquote:
Ruilen is tof, maar met een tientje extra kan ik de meet een beetje beter verantwoorden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh als je hem liever wilt ruilen, doe dat dan maar IJsjon
Ja maar jij bent onze excuusnegerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk van nietweet nog niet zeker tho. Anders kan het ook een keer tijdens mini Adammeet?
Kan ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk van nietweet nog niet zeker tho. Anders kan het ook een keer tijdens mini Adammeet?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruilen is tof, maar met een tientje extra kan ik de meet een beetje beter verantwoorden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:39 schreef Diconnected het volgende:
Battle tussen Unft en mij DINGDINGDING.
Denk dat unft dan gaat winnen want goeden tetten en negor.
Ish goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik kan anders wel alvast overmaken en dan komt het boek wel als we elkaar zien
Ja maar geen auto meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent onze excuusneger
Je hebt al gewonnen want negors hebben altijd geld dus veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
IK GA HEUL NIET BATTELEN MET JOU JONGEUH
Ik ken alleen maar negers die altijd broke zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je hebt al gewonnen want negors hebben altijd geld dus veel aantrekkelijker
Huh, waarom. Je hebt dat boek toch maar 1x?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar eerst dus nog even kijken of ze 'm niet terug willen want fout.
Voor de vorm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh, waarom. Je hebt dat boek toch maar 1x?
Oja na het eten moet ik ook weer verder met lerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was daadwerkelijk nuttig aan het doen jonge.
Kip meldtquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet zo'n aspartaam zeikerd he
[..]
ik vind het vies en krijg jeuk aan mijn neusquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg last van m'n keel van aspartaam.
het is lekker buiten joh, dikke jas aan, sjaal om en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Ik ben net binnen en het is zooooo koudquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is lekker buiten joh, dikke jas aan, sjaal om en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
en LOL om je moeders kennissen
waarom moet je dat weer naar buiten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben net binnen en het is zooooo koud.
Erger nog, de meeste mensen waren familie.
Oja, wilde nog zuurvlees makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ermahgerd mijn stoofvleesch ruikt lekker![]()
![]()
Ik moet nog boodschappen doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom moet je dat weer naar buiten?![]()
Familie ook echt, hahahahahhaa, da's wel kansloos! Je was vrij[ herkenbaar en goed in beeld jonguh
Guinness vleeschquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja, wilde nog zuurvlees maken
Ow.... bummer... blik/zak snert?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen.
Ja, en alsof er zoveel mensen op mij lijken.
Normaal maakt mijn ma dat altijd, maar wil het dus ook eens zelf maken. Misschien als ik tentamen achter de rug heb en dat valt dan ongeveer samen met carnavalquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Guinness vleesch![]()
En hoe maak je zuurvlees? Ik heb het weleens gegeten, lekker! Maar nog nooit gemaakt. Heb je een goed recept?
ik maak meestal vleesch met uien, thijm en bier, waarbij ik met bloem bestoofd vleesch aanbraad en dan bier erbij mik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Normaal maakt mijn ma dat altijd, maar wil het dus ook eens zelf maken. Misschien als ik tentamen achter de rug heb en dat valt dan ongeveer samen met carnavalRecept staat ergens in een schriftje maar weet niet waar dat ligt (ma is weg).
Omdat ik zuurvlees gewend ben, vind ik persoonlijk stoofvlees smaken als zuurvlees maar dan dat ze een ingrediënt vergeten zijn.
Zeer groot lijfquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow.... bummer... blik/zak snert?![]()
Dikke tetten, groot lijf, superlang blond krullen haar ()
They wish!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvleesquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik maak meestal vleesch met uien, thijm en bier, waarbij ik met bloem bestoofd vleesch aanbraad en dan bier erbij mik.
Maar met sambal en ketjap erbij is ook lekker, of met ontbijtkoek, of met tomaten ofzo. Zo velen mogelijkheden![]()
Ik maak het alleen te weinig, want veel vlees en kost veel tijd
omnomnom!!!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvlees
Dit klopt qua ingrediënten wel ongeveerAlleen de hoeveelheden weet ik dan niet precies. Zo lekker met verse frieten en mayo
Nee, want paardenmeisjequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omnomnom!!!!!!
Maa je het met paardenvlees?
Is vrij duur hier, maar paardenvlees is zķķķ lekker![]()
De kruidnagel van van mij overigens geskipt
ook lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, want paardenmeisjeAltijd met rundvlees.
Toch wel frieten gebakken in ossenwit hequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook lekker
We goeie, ik ga van de week (ik heb een pan van 5 liter vol stew) wel met patat eten en dit weekend lekker paardenworst halen
zonnebloemoliequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch wel frieten gebakken in ossenwit he
Het lekkerstquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zonnebloemolie![]()
ossenwit is lang geleden man
Wel lekker, maar kan het me bijna niet meer herinneren hoe het smaakte
Frituurmeet bij jou thuis?quote:
Mij bestquote:
Wat, mag je niet vijlen met de glitterkant?quote:action nagelvijlen
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een review over de nagelvijlen van de action
*insert nog 6 foto's van een paar vijlen*
Zoals jullie hebben kunnen zien zat er ook nog een nagelknippertje bij in, die heb ik eigenlijk niet nodig maar ja die zat er nou eenmaal bij in. De nagelvijlen hebben 2 kanten 1 met glitter en een met "vijlpapier" met de glitterkant kan je NIET je nagels vijlen, dat wil je ook niet want dan zit je héle hand onder de glitters. Je kan natuurlijk wel vijlen met het zwarte gedeelte. Ik heb de vijlen al vaak gebruikt en ben zeer tevreden over de nagelvijlen, ik had niet verwacht dat ze zo goed hun werk zouden doen. Ik vijl er elke dag mijn nagels mee om ze goed op lengte te houden. Ik kan deze vijlen zeker aan jullie aanraden.
De vijlen zijn te koop bij de action voor 0,67 cent. Geen geld voor zulke goede nagelvijlen.
Lollerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze doet een review van intertoys-lakjes![]()
Als ze 25 is, is het wat minder cutequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Loller
Best cute, bijnaHoe oud is ze?
Nouja, ik zie dan automagisch een 'I iz speshul'-iemand voor mequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ze 25 is, is het wat minder cute.
Mewhehehehehequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, ik zie dan automagisch een 'I iz speshul'-iemand voor me
Dan mag het nog.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
14 jaar. Ze maakt swatches van nagellak op nepnagels op sateprikkers![]()
En van oogschaduw op papier
Over 14 jaar doet die van jou het ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Incantrix het volgende:
Ahgos, dan vind ik het wel aandoenlijk eigenlijk![]()
Ghehe, mooien kleur ook
Heel goed mogelijk jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Over 14 jaar doet die van jou het ook
Over 14 jaar zet je dochter misschien dit wel op internet:quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk ja
Al zou het me ook niet verbazen als ze dan op boksen zit oid
Tof.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:47 schreef Incantrix het volgende:
Daarover gesproken trouwens, als ik weer helemaal hersteld ben en zulks ga ik ook op boksen
Bokshandschoenen met je nagellak matchenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk ja
Al zou het me ook niet verbazen als ze dan op boksen zit oid
Tofquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:47 schreef Incantrix het volgende:
Daarover gesproken trouwens, als ik weer helemaal hersteld ben en zulks ga ik ook op boksen
Dat zou ik niet doen nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tofik zou best op kickboksen willen, maar ben bang dat mijn knie dat niet trekt als ik teveel op m'n muil ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |