quote:
tissur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutwmokutgemeente
kutrevalidatiearts
kutlijf
Goeiemorgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutwmokutgemeente
kutrevalidatiearts
kutlijf
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantiequote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantie
dafuq, hoezo dat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantie
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...quote:
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...
Ik heb van ellende maar ff zitten janken
Wat een mongolen daar!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...
Ik heb van ellende maar ff zitten janken
Hoe frustrerendquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gemeente kan niets doen behalve afwachten op het advies. Heb net de revaarts maar gebeld, er staat nu spoed op. Nou hoera
Neinz mn vak valt uit, normaal ben ik om 12.30 klaar dus maybe volgende week?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, moet je morgen naar school? Anders kunnen we daarna misschien meeten
Jaa kan wel denkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz mn vak valt uit, normaal ben ik om 12.30 klaar dus maybe volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |