quote:
tissur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutwmokutgemeente
kutrevalidatiearts
kutlijf
Goeiemorgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutwmokutgemeente
kutrevalidatiearts
kutlijf
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantiequote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantie
dafuq, hoezo dat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 maanden geleden aanvraag voor rolstoel, scootmobiel en parkeerplaats gedaan en alle benodigde info is nog niet eens door de revalidatiearts verstuurd naar de keuringsinstantie
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...quote:
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...
Ik heb van ellende maar ff zitten janken
Wat een mongolen daar!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
feestdagen, hij had vakantie, zulke instantie werken zo traag als dikke stront door een trechter enz...
Ik heb van ellende maar ff zitten janken
Hoe frustrerendquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gemeente kan niets doen behalve afwachten op het advies. Heb net de revaarts maar gebeld, er staat nu spoed op. Nou hoera
Neinz mn vak valt uit, normaal ben ik om 12.30 klaar dus maybe volgende week?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, moet je morgen naar school? Anders kunnen we daarna misschien meeten
Jaa kan wel denkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz mn vak valt uit, normaal ben ik om 12.30 klaar dus maybe volgende week?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MILO IS GEWOON STOM JA. IK WILDE ALLEEN SPELEN
quote:
Deze zijn ook nog van perfect meesmokkelformaatquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MILO IS GEWOON STOM JA. IK WILDE ALLEEN SPELEN
Das goed, maak jij mijn cursus hier dan af?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan doe eens script voor mij schrijven, mn andere 6 opdrachten heb ik wel af
Okequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das goed, maak jij mijn cursus hier dan af?
Even rennen trein naar utrecht gaat over 5 minutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAY TOTZO!
utrecht -> en dan in dat voetbalstadion
Bus 12 of 12s vnaaf utrecht centraal, is maar paar haltes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even rennen trein naar utrecht gaat over 5 minuten
1+1 = 2quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb echt debiel veel honger btw
ik heb nog geen eten op
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb echt debiel veel honger btw
ik heb nog geen eten op
1 woord: ontbijten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Argh taart watHoe kansloos zeg... moet dat serieus 3 maand duren
![]()
[..]
Ik ookHet is vandaag écht niet normaal
![]()
"Ja ik ga chips pakken.. Nee doe niet zo stom het is ochtend... Ok ik heb echt heel veel zin in die chips... Hmm ik heb niks anders mee dan brood... fuuu het is nog maar 10u.... fuuu waarom heb ik verder niks mee.... ermahgerd ik heb honger". En zo zit ik nu al 2u
Heb voor mezelf maar beslist dat ik over 20min wel ga lunchen![]()
Ja is nu alleen te laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 woord: ontbijten!
Mag ook om 9 uur hoor, hoeft niet om 7
Beloofd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is nu alleen te laatEn ik had het pas door toen ik op kantoor kwam
![]()
Morgen extra brood mee
hoezo niet, een boterham klaar maken duurt nog geen minuutquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had geen tijd om eten mee te nemen, en op cursus eten we pas om 12.15
uit de vriezer halen en ontdooien en was vanochtend al te laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beloofd?
[..]
hoezo niet, een boterham klaar maken duurt nog geen minuut
Daarom gooi ik ze bevroren in mijn tas, zijn ze ontdooid als ik op werk komquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uit de vriezer halen en ontdooien en was vanochtend al te laaten k had ook geen fruitjes meer liggen, maar vanavond boodschappen dus komt goed sq'tje!
smeert irritant!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom gooi ik ze bevroren in mijn tas, zijn ze ontdooid als ik op werk kom
computers passen zich aan de eigenaar aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd deze pc wordt met de minuut slomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |