Rond 1.00.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
Tot hoe laat duurt het ongeveer? Uurtje of twaalf, of wordt het tegen enen voordat het programma afgerond is?
Echt waar? Zijn er dan zoveel ritten?quote:
vooral jammer dat mn wekker om 5:30 gaat op maandagquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat het laat is, dan zie ik er zaterdag tenminste nog wat van. Zondag is wel minder, maar zo vroeg ga ik normaal gesproken niet naar bed.
dan mag jij ze op sport plaatsenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:23 schreef borisz het volgende:
Het fijne van nog even student zijn. Maandag lekker rustig aan doen
Meer dan de helft van de schaatsuitslagen komen al van mijn handquote:
Dat vind ik ook niet tofquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
vooral jammer dat mn wekker om 5:30 gaat op maandag
Ik kan als ik wil tot 8:00 blijven liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
vooral jammer dat mn wekker om 5:30 gaat op maandag
Smeekens doet niet eens mee, Bos en Wennemars denken ook dat het WR komende seizoen(en) nog niet zal worden doorbroken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
pff, dat wordt alle voetbal de deur uit en schaatsen kijken. Ik zou het Richardson trouwens enorm gunnen om dit nu ook te pakken en er een record bij te pakken op de 1000. Al wordt vooral dat laatste toch lastig.
Bij de mannen belooft het wel spannender te worden. M Mulder lijkt me een serieuze kanshebber, en ook Otterspeer moet top 5 kunnen rijden. Groothuis heeft het nog niet.
Bos en Wennemars hebben overigens gelijk over WR Wotherspoon. Bij een ideale race in SLC zou Smeekens misschien 34.1, 34.2 kunnen rijden. En dat is op het moment toch wel de snelste man op de 500.
Dat weet ik. Maar die 34.03 van Wotherspoon was ook.. uniek. Dat zag toen ook niemand aankomen, zo'n tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Smeekens doet niet eens mee, Bos en Wennemars denken ook dat het WR komende seizoen(en) nog niet zal worden doorbroken.
stekker eruit trekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet tofgelukkig wel maandag vrij!
Uit mij? Lekker ben je :/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
stekker eruit trekken
Maandag vrij volgens mij
uit je wekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |