quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'K denk dat vanaf morgen wel wat banen open gaan hoor.. en anders donderdag sowieso.. dan heb je dus nog donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.. 4 dagen.
Hoe graag ik het ook wil, 'k ga niet met al die anita's het ijs opgelijk monsterlijk druk.. blèrende kutkinderen
Na zondag komt er een dooi periode aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Oh hoi weermensen.
Ik ben zo, enorm, helemaal, gigantisch klaar met de winter.
Zien jullie het voor mij de komene tijd zonnig in, of kan ik rekenen op nog veel meer kou en sneeuw?
Den Haag.
En plaatjes van runs enzo snap ik niet.
met veel regenquote:Op donderdag 24 januari 2013 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Na zondag komt er een dooi periode aan
Blijft afwachten hoe sterk die dooi wordt...quote:Op donderdag 24 januari 2013 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Na zondag komt er een dooi periode aan
Als het meezit heb je vandaag en morgen wel wat zon, ben je daar tevreden meequote:Op donderdag 24 januari 2013 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Oh hoi weermensen.
Ik ben zo, enorm, helemaal, gigantisch klaar met de winter.
Zien jullie het voor mij de komene tijd zonnig in, of kan ik rekenen op nog veel meer kou en sneeuw?
Den Haag.
En plaatjes van runs enzo snap ik niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, voortaan even opslaan en opnieuw uploaden. Nu hebben we er niet zoveel meer aan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wil ik ook wel hier.....onderstaande is ook wel leuk
Nou en? Ik teken er voor.quote:
Ik ook hoor, heb er meestal toch nooit last vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nou en? Ik teken er voor.
Lijkt me geweldig om eens mee te maken.
Beetje egoistisch, is het niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb er meestal toch nooit last van.
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje egoistisch, is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |