SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker toch op man, enkel de Marokkanen waren verantwoordelijk hiervoor. Belgen waren er nooit in betrokken; slechts het Marokkaanse tuig sloeg er weer op los.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
Vond het wel netjes om via een topic te laten weten.
Waar heb je dat vandaan? Ik hoop het, want dan blijkt dat ik toch weer gelijk heb gehadquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Flikker toch op man, enkel de Marokkanen waren verantwoordelijk hiervoor. Belgen waren er nooit in betrokken; slechts het Marokkaanse tuig sloeg er weer op los.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Flikker toch op man, enkel de Marokkanen waren verantwoordelijk hiervoor. Belgen waren er nooit in betrokken; slechts het Marokkaanse tuig sloeg er weer op los.
Met 120 uur schoffelen komen ze er vanaf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef Dimens het volgende:
Oh dan mogen ze van mij weer vrijuit.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
Geen kwaliteit meer hier.
Friek niet begrijpenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Ik hoop het, want dan blijkt dat ik toch weer gelijk heb gehad
Ziba is dan ook één van de lekkerste transseksuelen die ik ooit mogen aanschouwen hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:29 schreef MAHL het volgende:
Verwacht trouwens wel een pijpbeurt van Ziba nu ik zo door het stof ben gegaan.
Daarom:quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als 99 keer blijkt dat er grof geweld wordt gebruikt door ratten die enkel in groepjes durven te opereren en de afkomst blijkt rifgebergte te zijn dan is het zeer begrijpelijk dat de 100e keer daar het eerst de gedachte naar uitgaan.
En sowieso Belgen en rifjes zijn 1 pot nat, die moet je niet binnen de grenzen willen
Huh?quote:
Dat ook, uitzondering bevestigt de regel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als 99 keer blijkt dat er grof geweld wordt gebruikt door ratten die enkel in groepjes durven te opereren en de afkomst blijkt rifgebergte te zijn dan is het zeer begrijpelijk dat de 100e keer daar het eerst de gedachte naar uitgaan.
Al dertig jaar niet meer hier geweest of zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
En sowieso Belgen en rifjes zijn 1 pot nat, die moet je niet binnen de grenzen willen
Belgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Al dertig jaar niet meer hier geweest of zo?
Zij ook al?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ziba is dan ook één van de lekkerste transseksuelen die ik ooit mogen aanschouwen heb
Er is een groot verschil tussen vermoeden dat het Marokkanen zijn en al direct schreeuwen dat dit voorval weer bewijst hoe kut Marokkanen zijn, dat dit echte de druppel is en Marokkanen nu echt het land uit moeten, etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ik weet zeker dat ze zijn opgehitst door Marokkanen.
Ieder jaar wel eens en mijn mening veranderd echt nog steeds nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Al dertig jaar niet meer hier geweest of zo?
Het waren Nederlanders die in Belgie wonen, dus dat betekent volgens jou dat ze naar Nederland uitgezet moeten worden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Flixxy het volgende:
Ach, deze 3/4 (laten we wel wezen, er waren een aantal meelopers die in feite niets gedaan hebben) mogen ook het land uit gezet worden wat mij betreft.. Ook al zijn het Belgen, weg ermee.
Trolltopic ... dit dat... allesquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen vermoeden dat het Marokkanen zijn en al direct schreeuwen dat dit voorval weer bewijst hoe kut Marokkanen zijn, dat dit echte de druppel is en Marokkanen nu echt het land uit moeten, etc.
Ook duidelijk kopieergedrag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ik weet zeker dat ze zijn opgehitst door Marokkanen.
Houden zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ieder jaar wel eens en mijn mening veranderd echt nog steeds niet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:36 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Het waren Nederlanders die in Belgie wonen, dus dat betekent volgens jou dat ze naar Nederland uitgezet moeten worden?
Tuurlijk. Ik had eigenlijk zo'n opmerking als die van Wilders verwacht toen Wilders ooit eens begon over excuses jegens de Marokkaanse gemeenschap. Wellicht dat MAHL ook zo op het idee voor dit topic kwam.quote:
En ik kijk toch liever naar wat MAHL feitelijk zegt dan naar wat hij mogelijk ook wel eens zou kunnen bedoelen.quote:Blijkbaar moet ik toch eerst de feiten afwachten voordat ik wat roep
eckt hypocriet weer eahquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Ik hoop het, want dan blijkt dat ik toch weer gelijk heb gehad
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:29 schreef MAHL het volgende:
Verwacht trouwens wel een pijpbeurt van Ziba nu ik zo door het stof ben gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |