Hij vond het misschien wel lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Tim reageerde wel erg traagalsof hij het wel best vond
Inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maareh, is er nog een tijdslimiet voor deze opdracht? Anders is het niet echt een opdracht he.
misschien wel de nieuwe molquote:
5 kwartier ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maareh, is er nog een tijdslimiet voor deze opdracht? Anders is het niet echt een opdracht he.
5 kwartierquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
75minuten dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 kwartier zei Art.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 kwartier. Opletten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik had er drie, eentje is gevallen" zegt ie?
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Yupquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Vuur makenquote:
Oeh, das wel een mooie danquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
Foto papier? Als er licht bij is gekomen doet hij het niet meer
Wie rookt er nou een aansteker?quote:
Yuuuup!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef franklop het volgende:
in de kokers zitten dus foto's van de mol, die ze later konden ontwikkelen, nu lukt het dus niet meer
Exact.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
Jep... Beter maken ze die niet open. Hints voor verder in het programma wellicht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
is toch alleen bij negatieven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wie rookt er nou een aansteker?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wie rookt er nou een aansteker?
Nee, negatieven kunnen best tegen lichtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is toch alleen bij negatieven?
lijkt me ook te schijterig hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk ineens dat Zarayda de mol isTerwijl ik het statistisch niet mogelijk achtte dat er voor de derde keer een negerin de mol is.
Denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, negatieven kunnen best tegen licht. Maar die heb je juist nodig om een positief te kunnen maken op lichtgevoelig fotopapier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |