Ja, staat ook bekend om inteelt dat dorp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef franklop het volgende:
Lijken die volendammers nou allemaal op elkaar?
Ach ja vast ook welquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden?
Carolienquote:
Hebben ze het bordje wel gechecked bij Carolien?quote:
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef Bastiefcg het volgende:
dat was dus inderdaad tim vorige week in het eindshot
Op zich vrij makkelijk recht te lullen: Ik had gewoon een groen scherm, ik ben gewoon onderdeel van het spel en doe gewoon nog mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Als hij niet bevrijd was, dan was het moeilijk recht te lullen.
Dan was dat gewoon niet gezegd en mocht hij ook doorgaan als hij niet bevrijd was. Hij zei het ook pas achteraf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Als hij niet bevrijd was, dan was het moeilijk recht te lullen.
Nee hoor, kees vroeg het eerst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan was dat gewoon niet gezegd en mocht hij ook doorgaan als hij niet bevrijd was. Hij zei het ook pas achteraf.
We weten idd nog steeds niet of hij echt een rood scherm had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich vrij makkelijk recht te lullen: Ik had gewoon een groen scherm, ik ben gewoon onderdeel van het spel en doe gewoon nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |