Bij dropbox weet ik niet hoe dat zit, ik denk dat het dan gewoon hetzelfde is als any other picture die je tussen je bestanden op je computer hebt staan, maar tinypic doet dat welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedoelde ik. Staat in de bestandseigenschappen toestel/eigenaar/etc. Ik vroeg me af of die werden weggehaald door dropbox of tinypic. Maar ja dus.
Mooi, jullie zullen best gezellig zijn maar er zitten ook sommige typetjes op internetquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij dropbox weet ik niet hoe dat zit, ik denk dat het dan gewoon hetzelfde is als any other picture die je tussen je bestanden op je computer hebt staan, maar tinypic doet dat wel
let maar op marijuanas beschadigen je hersencellen !!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
OP aangepastWordt nog druk hier
Heb éénmalige posters er niet eens bijgezet
Beter gaan we keertje een stoner-meet houden
Top ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
OP aangepastWordt nog druk hier
Heb éénmalige posters er niet eens bijgezet
Beter gaan we keertje een stoner-meet houden
Ik was bij geheugendinges en toen viel m'n pc uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Jeuj ik sta ook in de OP![]()
Heeft iemand nog daadwerkelijk die BNN IQ test gedaan? Ik had er zelf geen zin in. Het duurt altijd zo gruwelijk lang.
Moet ik jou nou in de OP zetten omdat je hier toch wel meepost hihi maar volgens mij niet stoned toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
let maar op marijuanas beschadigen je hersencellen !!!!
niemand is thuis dus zometeen draai ik er eens eenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik jou nou in de OP zetten omdat je hier toch wel meepost hihi maar volgens mij niet stoned toch?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Top idee![]()
Van 1 tot 10 februari (en waarschijnlijk de weken daarna) zal ik hier dagelijks stoned posten waarschijnlijkDan eindelijk eens geen flikker te doen en alle reden om eens lekker een paar weken flink kruiden binnen te krijgen en filosofisch te gaan doen!
Goeie zaakquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niemand is thuis dus zometeen draai ik er eens een
hmm ik denk nooit filsofisch, ongeveer een jaar geleden ben ik half in een depressie gezakt omdat ik zoveel negatief filosofeerde, ook als ik niet stoned was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Top idee![]()
Van 1 tot 10 februari (en waarschijnlijk de weken daarna) zal ik hier dagelijks stoned posten waarschijnlijkDan eindelijk eens geen flikker te doen en alle reden om eens lekker een paar weken flink kruiden binnen te krijgen en filosofisch te gaan doen!
Heb de test gisteravond gedaan, maar het resultaat is eigenlijk nog te triest om er over te beginnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Jeuj ik sta ook in de OP![]()
Heeft iemand nog daadwerkelijk die BNN IQ test gedaan? Ik had er zelf geen zin in. Het duurt altijd zo gruwelijk lang.
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Midnight_snack het volgende:
Paar jaar terug had ik die IQ test wel helemaal gemaakt, ook een vrij hoge score toen. Het jaar daarop weer gedaan maar toen opeens een fucking laag resultaat(nee dat was niet toen die scores verkeerd berekend waren).
Ik blijf nu maar vasthouden aan dat eerste resultaat![]()
Ik ga er strakjes ook eentje opsteken, maar heb eerst zin in een paar biertjes. Is dat ook toegestaan?
't Is ook onzin, bij het onderdeel Taal stellen ze enkel kennisvragen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Midnight_snack het volgende:
Paar jaar terug had ik die IQ test wel helemaal gemaakt, ook een vrij hoge score toen. Het jaar daarop weer gedaan maar toen opeens een fucking laag resultaat(nee dat was niet toen die scores verkeerd berekend waren).
Ik blijf nu maar vasthouden aan dat eerste resultaat![]()
Ik ga er strakjes ook eentje opsteken, maar heb eerst zin in een paar biertjes. Is dat ook toegestaan?
Alleen die met dat water en die buizen en die emmertjes die snap ik nog steeds niet. Er stond namelijk geen vraag bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
't Is ook onzin, bij het onderdeel Taal stellen ze enkel kennisvragen bijvoorbeeld.
Oh en de filmpjes kan je zo vaak afspelen als je wilt, de tijd loopt dan nog niet dus met pen en papier bij de hand kan je je score een lekkere boost geven'
Aardig vergelijkbare scores hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik had ooit een 'echte' gedaan (zo eentje waarvoor je urenlang in een kamertje moet zitten hokjes krassen), en daar kwam 136 uit.
Alleen het gemiddelde is altijd 100, dat wordt telkens opnieuw geijkt. Blijkbaar wordt het gemiddelde IQ steeds hoger (ook al blijft het gemiddelde 100, snap je?) waardoor mijn IQ nu waarschijnlijk wel lager zal zijn
Vorig jaar bij de BNN test zat ik op 128 ofzo. Ik denk stoned niet boven de 110
Van die had ik de voorbeeldvraag foutquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen die met dat water en die buizen en die emmertjes die snap ik nog steeds niet. Er stond namelijk geen vraag bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |