Een cone is ook fijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef sinepedraap het volgende:
Eigenlijk moet ik tutorials maken over hoe je speciale joints draait.
Zo hadden wij een tijdje geleden een windmill gemaakt, een keukenrol aan 1 kant dichtmaken, 4 gaten erdoorheen en 4 joints erdoorheen, damn wat was ik knetter toen die op was
Ik wil ook nog eens een Hollandse Tulp maken maar dan wil ik er wel wietblaadjes bij voor de mooi
Of een keer bluntvloei halen![]()
Maar ja om dat nou in je eentje op een donderdagavond te doen
Wij hadden vroeger een keer een cone gehaaldquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een cone is ook fijnKan je bij veel coffeshops of smartshops halen, je hoeft er alleen maar wiet in te pleuren. De tip zit er al in en je hebt dan echt een joint zo lang als je onderarm. Ooit een keer een gram of 5 in gedaan met een groep van 8 man... hadden moeite om hem op te krijgen
Baas. Ik heb er zelf eigenlijk geen geduld voor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een keer een cone gehaald
4 gram haze a 40 euro erin gegooid, deden we een hele nacht mee
Maar ik vind het ook gewoon leuk om te doen, het bouwen zelf
Klopt! Een gewone pet fles ombouwen tot een bong met appel smaak is ook leuk. Gewoon een standaard bong ervan maken, maar dan waar je normaal je wiet in legt, een appel bevestigen. Gat door de appel maken, gaasje erover en hijsen maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een keer een cone gehaald
4 gram haze a 40 euro erin gegooid, deden we een hele nacht mee
Maar ik vind het ook gewoon leuk om te doen, het bouwen zelf
Die ga ik van het weekend proberen! Nooit met een appel gedaan zoietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt! Een gewone pet fles ombouwen tot een bong met appel smaak is ook leuk. Gewoon een standaard bong ervan maken, maar dan waar je normaal je wiet in legt, een appel bevestigen. Gat door de appel maken, gaasje erover en hijsen maarZeker fijn als je al een week achter elkaar dezelfde wiet rookt en wel eens toe bent aan een ander smaakje
Ha ja! Verraderlijke combi is dat inderdaad, alcohol en wiet. Je voelt het vaak niet echt aankomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Studeur het volgende:
Maar even een mooie blow-ervaring droppen hier:
Na de eerste week van mijn minderen-met-blowen periode was het eindelijk weekend, en ik mocht van mezelf weer blowen. Echter was het er niet van gekomen, ik had geen wiet gehaald en was lekker dronken aan het feesten in de club, niet denkend aan wiet. Ik kwam in gesprek met een Amerikaanse chick, we hadden het over hoe geweldig Nederland was omdat je er wiet mag kopen. Ook verteld dat ik een week gestopt was en alleen nog maar in het weekend ging blowen. Op een gegeven moment trekt ze me toch een enorme tulp tevoorschijn uit haar broekzak, voor 1/10e opgerookt, en geeft hem aan mij, omdat ze al "stoned enough" was. Ik dus helemaal blij en gelijk naar de rokersruimte (waar je helemaal niet mag blowen) met dat ding.
Ik steek hem aan en gelijk verzamelt iedereen in de rokersruimte zich om mij heen. Na 5 enorme hijsen paas ik hem door aan een vreemde die mee wil blowen. Nadat hij bij de 3e vreemde was voel ik het weer, dit is stoned zijn. Ik deed mijn ogen dicht en dreef weg van de plek waar ik was, zo dronken en stoned als ik was. Ik kon amper op mijn benen staan, deze wiet had me echt even van de wereld laten verwijnen. Ik voelde dat ik het niet meer aan kon en ben naar buiten gegaan, waar ik zowat een half uur met mijn ogen dicht voor de club heb gezeten, in een diepe space. Je kent het vast wel, de combinatie van veel drank en wiet, soms valt ie niet al te goed. Hoe ik er ook bij zat, genieten deed ik wel. Op een gegeven moment komen een paar gasten naar me toe en proberen me te helpen, maar ik zat in een droom en reageerde nergens op.
De avond eindigde toen ik een glaasje water aangeboden kreeg, deze in één keer achterover tikte en 5 minuten later alle drank uitkotste, waarna ik weer helder werd en op de fiets naar huis stapte, waar ik nog genoot van mijn naspace en een heerlijk broodje voor mezelf heb gemaakt voor ik naar bed ging.
Dat doen we hier allemaal lieverdquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:21 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik pic van m'n spliff ga maken?![]()
Nu?
Goeie zaakquote:
Zal ff kijken en hem erbij zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:06 schreef Aap1000 het volgende:
Waar zijn mijn draaikunsten? (Te vinden in ONZ / [ONZ STONERS] leren rollen)
Ik zou een vermelding in de OP fijn vinden.
Moet ik jou er nou bij zetten als mede-stoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef Studeur het volgende:
Had serieus gedroomd dat ik stoned was en hier postte![]()
Blijkbaar ben ik toch nog niet helemaal van mijn verslaving af
ja, een stoner zal ik altijd blijven!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik jou er nou bij zetten als mede-stoner?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja, een stoner zal ik altijd blijven!
Donderdagavond is toch weekend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Studeur het volgende:
Verdomde veel zin om een grammetje te gaan halen
maar mag alleen in t weekend, mag alleen in t weekend, mag alleen in t weekend
heb al de hele week weekend want geen studiedingen te doen. zit nu echt te twijfelen om eventjes langs de winkel te gaan. aan de andere kant bang dat ik weer in mn oude ritme terugval als ik niet consequent blijf.quote:
Ja sorry, ik had het al begrepenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doen we hier allemaal lieverdDat maakt dit topic zo awesome
Download Dropbox op je mobiel en computer, alle foto's die je met je mobiel maakt staan gelijk op je laptopFf uploaden op tinypic.com en je kunt 'm gelijk hier posten
[..]
Waarom is die pic weg danquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had het al begrepenIk had al wel een pic gepost later.(nu weg trouwens)
Bedankt voor die tip van dropbox, erg handig. Zal het zo ff gaan downloaden. Worden de image properties nog ergens weggehaald in dit proces?
Ik steek straks ook nog een halfje op hihi dus zou wel gezellig zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb al de hele week weekend want geen studiedingen te doen. zit nu echt te twijfelen om eventjes langs de winkel te gaan. aan de andere kant bang dat ik weer in mn oude ritme terugval als ik niet consequent blijf.
Ja da's waar. En ik heb mezelf al bewezen, de afgelopen 32 dagen alleen in t weekend geblowd. Doordeweeks eigenlijk geen behoefte gehad maar deze week heb ik geen kut te doen en dan neig ik er al snel weer naar. Volgende week begint de studie weer dus dan heb ik weer wat te doen en geen behoefte aan wiet. Ik neem nog een biertje en ga de optie serieus overwegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik steek straks ook nog een halfje op hihi dus zou wel gezellig zijn.
Ik zou zeggen: DOEEENMaar dan voel ik me weer schuldig omdat ik je aanzet tot iets waarvan je eigenlijk zelf vol wilt houden het niet te doen
Als je stoer genoeg bent zal je door één zo'n 'zondiging' niet gelijk weer terugvallen, toch?
Wel snel beslissen dan want de mijne gaat zo aan hihi, en straks ga je 't wel doen maar dan ben ik al niet meer stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's waar. En ik heb mezelf al bewezen, de afgelopen 32 dagen alleen in t weekend geblowd. Doordeweeks eigenlijk geen behoefte gehad maar deze week heb ik geen kut te doen en dan neig ik er al snel weer naar. Volgende week begint de studie weer dus dan heb ik weer wat te doen en geen behoefte aan wiet, ik neem nog een biertje en ga de optie serieus overwegen.
oke als mn peuk op is fiets ik naar de winkel. wacht je wel tot ik terug ben?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel snel beslissen dan want de mijne gaat zo aan hihi, en straks ga je 't wel doen maar dan ben ik al niet meer stoned
is goed hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
oke als mn peuk op is fiets ik naar de winkel. wacht je wel tot ik terug ben?
Ja, dat laatste bedoelde ik. Staat in de bestandseigenschappen toestel/eigenaar/etc. Ik vroeg me af of die werden weggehaald door dropbox of tinypic. Maar ja dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom is die pic weg dan
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met de laatste zin
Maar er komt een mapje op je computer te staan (in de lijst met mapjes waar 'downloads' enzo ook staat) waar de foto's van je mobiel gewoon als afbeeldingen in zo'n bestandenmap staan, net als al je andere afbeeldingen en mapjes. Ook handig omdat je dan al je shit gelijk van je telefoon kan verwijderen en foto's dus wel (overzichtelijker) bewaard blijven![]()
Als je je foto dan vervolgens via tinypic.com upload is er niet meer te achterhalen waar de foto vandaan komt
Bij dropbox weet ik niet hoe dat zit, ik denk dat het dan gewoon hetzelfde is als any other picture die je tussen je bestanden op je computer hebt staan, maar tinypic doet dat welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedoelde ik. Staat in de bestandseigenschappen toestel/eigenaar/etc. Ik vroeg me af of die werden weggehaald door dropbox of tinypic. Maar ja dus.
Mooi, jullie zullen best gezellig zijn maar er zitten ook sommige typetjes op internetquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij dropbox weet ik niet hoe dat zit, ik denk dat het dan gewoon hetzelfde is als any other picture die je tussen je bestanden op je computer hebt staan, maar tinypic doet dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |