abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:19:54 #151
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121986682
Eigenlijk moet ik tutorials maken over hoe je speciale joints draait.

Zo hadden wij een tijdje geleden een windmill gemaakt, een keukenrol aan 1 kant dichtmaken, 4 gaten erdoorheen en 4 joints erdoorheen, damn wat was ik knetter toen die op was :')

Ik wil ook nog eens een Hollandse Tulp maken maar dan wil ik er wel wietblaadjes bij voor de mooi

Of een keer bluntvloei halen :D

Maar ja om dat nou in je eentje op een donderdagavond te doen :P
Mijn nieuwe ondertitel
  roze donderdag 24 januari 2013 @ 15:24:07 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_121986853
Zo ik rook mijn eerste van de dag om daarna de plee's hier schoon te gaan maken. Wat een rot klusje zeg..
Your beauty never ever scared me.
pi_121987120
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef sinepedraap het volgende:
Eigenlijk moet ik tutorials maken over hoe je speciale joints draait.

Zo hadden wij een tijdje geleden een windmill gemaakt, een keukenrol aan 1 kant dichtmaken, 4 gaten erdoorheen en 4 joints erdoorheen, damn wat was ik knetter toen die op was :')

Ik wil ook nog eens een Hollandse Tulp maken maar dan wil ik er wel wietblaadjes bij voor de mooi

Of een keer bluntvloei halen :D

Maar ja om dat nou in je eentje op een donderdagavond te doen :P
Een cone is ook fijn :) Kan je bij veel coffeshops of smartshops halen, je hoeft er alleen maar wiet in te pleuren. De tip zit er al in en je hebt dan echt een joint zo lang als je onderarm. Ooit een keer een gram of 5 in gedaan met een groep van 8 man... hadden moeite om hem op te krijgen :') Uiteindelijk was hij na anderhalf uur op oid :p
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:31:02 #154
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121987158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Een cone is ook fijn :) Kan je bij veel coffeshops of smartshops halen, je hoeft er alleen maar wiet in te pleuren. De tip zit er al in en je hebt dan echt een joint zo lang als je onderarm. Ooit een keer een gram of 5 in gedaan met een groep van 8 man... hadden moeite om hem op te krijgen :')
Wij hadden vroeger een keer een cone gehaald :')

4 gram haze a 40 euro erin gegooid, deden we een hele nacht mee

Maar ik vind het ook gewoon leuk om te doen, het bouwen zelf
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121987400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Baas. Ik heb er zelf eigenlijk geen geduld voor.
Woord.
pi_121987739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Klopt! Een gewone pet fles ombouwen tot een bong met appel smaak is ook leuk. Gewoon een standaard bong ervan maken, maar dan waar je normaal je wiet in legt, een appel bevestigen. Gat door de appel maken, gaasje erover en hijsen maar :) Zeker fijn als je al een week achter elkaar dezelfde wiet rookt en wel eens toe bent aan een ander smaakje :')
pi_121988334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Klopt! Een gewone pet fles ombouwen tot een bong met appel smaak is ook leuk. Gewoon een standaard bong ervan maken, maar dan waar je normaal je wiet in legt, een appel bevestigen. Gat door de appel maken, gaasje erover en hijsen maar :) Zeker fijn als je al een week achter elkaar dezelfde wiet rookt en wel eens toe bent aan een ander smaakje :')
Die ga ik van het weekend proberen! Nooit met een appel gedaan zoiets :+

Ik moet nog even wachten tot vanavond voordat ik weer kan blowen.. Had nooit deze topic moeten openen :9~
hee hallo
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:24:27 #158
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_121989567
Maar even een mooie blow-ervaring droppen hier:

Na de eerste week van mijn minderen-met-blowen periode was het eindelijk weekend, en ik mocht van mezelf weer blowen. Echter was het er niet van gekomen, ik had geen wiet gehaald en was lekker dronken aan het feesten in de club, niet denkend aan wiet. Ik kwam in gesprek met een Amerikaanse chick, we hadden het over hoe geweldig Nederland was omdat je er wiet mag kopen. Ook verteld dat ik een week gestopt was en alleen nog maar in het weekend ging blowen. Op een gegeven moment trekt ze me toch een enorme tulp tevoorschijn uit haar broekzak, voor 1/10e opgerookt, en geeft hem aan mij, omdat ze al "stoned enough" was. Ik dus helemaal blij en gelijk naar de rokersruimte (waar je helemaal niet mag blowen) met dat ding.

Ik steek hem aan en gelijk verzamelt iedereen in de rokersruimte zich om mij heen. Na 5 enorme hijsen paas ik hem door aan een vreemde die mee wil blowen. Nadat hij bij de 3e vreemde was voel ik het weer, dit is stoned zijn. Ik deed mijn ogen dicht en dreef weg van de plek waar ik was, zo dronken en stoned als ik was. Ik kon amper op mijn benen staan, deze wiet had me echt even van de wereld laten verwijnen. Ik voelde dat ik het niet meer aan kon en ben naar buiten gegaan, waar ik zowat een half uur met mijn ogen dicht voor de club heb gezeten, in een diepe space. Je kent het vast wel, de combinatie van veel drank en wiet, soms valt ie niet al te goed. Hoe ik er ook bij zat, genieten deed ik wel. Op een gegeven moment komen een paar gasten naar me toe en proberen me te helpen, maar ik zat in een droom en reageerde nergens op.

De avond eindigde toen ik een glaasje water aangeboden kreeg, deze in één keer achterover tikte en 5 minuten later alle drank uitkotste, waarna ik weer helder werd en op de fiets naar huis stapte, waar ik nog genoot van mijn naspace en een heerlijk broodje voor mezelf heb gemaakt voor ik naar bed ging.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_121993146
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Studeur het volgende:
Maar even een mooie blow-ervaring droppen hier:

Na de eerste week van mijn minderen-met-blowen periode was het eindelijk weekend, en ik mocht van mezelf weer blowen. Echter was het er niet van gekomen, ik had geen wiet gehaald en was lekker dronken aan het feesten in de club, niet denkend aan wiet. Ik kwam in gesprek met een Amerikaanse chick, we hadden het over hoe geweldig Nederland was omdat je er wiet mag kopen. Ook verteld dat ik een week gestopt was en alleen nog maar in het weekend ging blowen. Op een gegeven moment trekt ze me toch een enorme tulp tevoorschijn uit haar broekzak, voor 1/10e opgerookt, en geeft hem aan mij, omdat ze al "stoned enough" was. Ik dus helemaal blij en gelijk naar de rokersruimte (waar je helemaal niet mag blowen) met dat ding.

Ik steek hem aan en gelijk verzamelt iedereen in de rokersruimte zich om mij heen. Na 5 enorme hijsen paas ik hem door aan een vreemde die mee wil blowen. Nadat hij bij de 3e vreemde was voel ik het weer, dit is stoned zijn. Ik deed mijn ogen dicht en dreef weg van de plek waar ik was, zo dronken en stoned als ik was. Ik kon amper op mijn benen staan, deze wiet had me echt even van de wereld laten verwijnen. Ik voelde dat ik het niet meer aan kon en ben naar buiten gegaan, waar ik zowat een half uur met mijn ogen dicht voor de club heb gezeten, in een diepe space. Je kent het vast wel, de combinatie van veel drank en wiet, soms valt ie niet al te goed. Hoe ik er ook bij zat, genieten deed ik wel. Op een gegeven moment komen een paar gasten naar me toe en proberen me te helpen, maar ik zat in een droom en reageerde nergens op.

De avond eindigde toen ik een glaasje water aangeboden kreeg, deze in één keer achterover tikte en 5 minuten later alle drank uitkotste, waarna ik weer helder werd en op de fiets naar huis stapte, waar ik nog genoot van mijn naspace en een heerlijk broodje voor mezelf heb gemaakt voor ik naar bed ging.
Ha ja! Verraderlijke combi is dat inderdaad, alcohol en wiet. Je voelt het vaak niet echt aankomen :') Maar toch ook weer o zo heerlijk om na een paar biertjes en een jointje zo heerlijk weg te zweven met een lekker muziekje aan. O+
Tof wijf dat ze dat ding aan jou gaf.
Woord.
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:03:49 #160
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121995909
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 01:21 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Je verwacht dat ik pic van m'n spliff ga maken? :')
Nu? :')
Dat doen we hier allemaal lieverd :* Dat maakt dit topic zo awesome O+

Download Dropbox op je mobiel en computer, alle foto's die je met je mobiel maakt staan gelijk op je laptop O+ Ff uploaden op tinypic.com en je kunt 'm gelijk hier posten :D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Op volg topic gedrukt! :)
Goeie zaak :D
Jeeej *O* Ben wel blij dat mijn topic zo goed uit pakt :D Jullie zijn lievvv O+
Straks even alles doorlezen wie er nou echt stoner is en regelmatig (stoned) post hier, of iig van plan is dat regelmatig te doen, dan zet ik die UI's ook ff in de OP :D

Als je nog niet in de OP staat maar je post hier wel regelmatig skaffa, meldt dat dan nog ff duidelijk zodat ik je niet vergeet hihi :)
quote:
5s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:06 schreef Aap1000 het volgende:
Waar zijn mijn draaikunsten? (Te vinden in ONZ / [ONZ STONERS] leren rollen)
Ik zou een vermelding in de OP fijn vinden.
Zal ff kijken en hem erbij zetten :D
Wil je niet nog ff wat tekst erbij zetten ofzo? Zoals de rest ook heeft gedaan, hihi
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef Studeur het volgende:
Had serieus gedroomd dat ik stoned was en hier postte :')
Blijkbaar ben ik toch nog niet helemaal van mijn verslaving af
Moet ik jou er nou bij zetten als mede-stoner? :@
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:08:49 #161
384590 Studeur
pi_121996150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Moet ik jou er nou bij zetten als mede-stoner? :@
ja, een stoner zal ik altijd blijven!
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:09:16 #162
288245 crew  Moira
pi_121996168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Studeur het volgende:

[..]

ja, een stoner zal ik altijd blijven!
O+
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:09:29 #163
384590 Studeur
pi_121996181
Verdomde veel zin om een grammetje te gaan halen ;(

maar mag alleen in t weekend, mag alleen in t weekend, mag alleen in t weekend
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:11:06 #164
288245 crew  Moira
pi_121996260
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Studeur het volgende:
Verdomde veel zin om een grammetje te gaan halen ;(

maar mag alleen in t weekend, mag alleen in t weekend, mag alleen in t weekend
Donderdagavond is toch weekend?
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:12:11 #165
384590 Studeur
pi_121996324
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Donderdagavond is toch weekend?
heb al de hele week weekend want geen studiedingen te doen. zit nu echt te twijfelen om eventjes langs de winkel te gaan. aan de andere kant bang dat ik weer in mn oude ritme terugval als ik niet consequent blijf.
pi_121996469
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat doen we hier allemaal lieverd :* Dat maakt dit topic zo awesome O+

Download Dropbox op je mobiel en computer, alle foto's die je met je mobiel maakt staan gelijk op je laptop O+ Ff uploaden op tinypic.com en je kunt 'm gelijk hier posten :D

[..]
Ja sorry, ik had het al begrepen :@ Ik had al wel een pic gepost later.(nu weg trouwens)
Bedankt voor die tip van dropbox, erg handig. Zal het zo ff gaan downloaden. Worden de image properties nog ergens weggehaald in dit proces?
Woord.
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:18:35 #167
288245 crew  Moira
pi_121996664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Ja sorry, ik had het al begrepen :@ Ik had al wel een pic gepost later.(nu weg trouwens)
Bedankt voor die tip van dropbox, erg handig. Zal het zo ff gaan downloaden. Worden de image properties nog ergens weggehaald in dit proces?
Waarom is die pic weg dan :o

Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met de laatste zin :@
Maar er komt een mapje op je computer te staan (in de lijst met mapjes waar 'downloads' enzo ook staat) waar de foto's van je mobiel gewoon als afbeeldingen in zo'n bestandenmap staan, net als al je andere afbeeldingen en mapjes. Ook handig omdat je dan al je shit gelijk van je telefoon kan verwijderen en foto's dus wel (overzichtelijker) bewaard blijven :)
Als je je foto dan vervolgens via tinypic.com upload is er niet meer te achterhalen waar de foto vandaan komt :P
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:19:53 #168
384590 Studeur
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:20:13 #169
288245 crew  Moira
pi_121996758
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef Studeur het volgende:

[..]

heb al de hele week weekend want geen studiedingen te doen. zit nu echt te twijfelen om eventjes langs de winkel te gaan. aan de andere kant bang dat ik weer in mn oude ritme terugval als ik niet consequent blijf.
Ik steek straks ook nog een halfje op hihi dus zou wel gezellig zijn.
Ik zou zeggen: DOEEEN :D Maar dan voel ik me weer schuldig omdat ik je aanzet tot iets waarvan je eigenlijk zelf vol wilt houden het niet te doen :@
Als je stoer genoeg bent zal je door één zo'n 'zondiging' niet gelijk weer terugvallen, toch? :)
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:21:44 #170
288245 crew  Moira
pi_121996839
Moet ik Trollscience nou adden in de OP? Hij post(te) wel mee en blowt (af en toe), maar weet niet of hij echt meedoet met jointjes roken en FOK!ken hier hihi
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:22:46 #171
384590 Studeur
pi_121996895
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik steek straks ook nog een halfje op hihi dus zou wel gezellig zijn.
Ik zou zeggen: DOEEEN :D Maar dan voel ik me weer schuldig omdat ik je aanzet tot iets waarvan je eigenlijk zelf vol wilt houden het niet te doen :@
Als je stoer genoeg bent zal je door één zo'n 'zondiging' niet gelijk weer terugvallen, toch? :)
Ja da's waar. En ik heb mezelf al bewezen, de afgelopen 32 dagen alleen in t weekend geblowd. Doordeweeks eigenlijk geen behoefte gehad maar deze week heb ik geen kut te doen en dan neig ik er al snel weer naar. Volgende week begint de studie weer dus dan heb ik weer wat te doen en geen behoefte aan wiet. Ik neem nog een biertje en ga de optie serieus overwegen.
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:23:20 #172
288245 crew  Moira
pi_121996930
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Studeur het volgende:

[..]

Ja da's waar. En ik heb mezelf al bewezen, de afgelopen 32 dagen alleen in t weekend geblowd. Doordeweeks eigenlijk geen behoefte gehad maar deze week heb ik geen kut te doen en dan neig ik er al snel weer naar. Volgende week begint de studie weer dus dan heb ik weer wat te doen en geen behoefte aan wiet, ik neem nog een biertje en ga de optie serieus overwegen.
Wel snel beslissen dan want de mijne gaat zo aan hihi, en straks ga je 't wel doen maar dan ben ik al niet meer stoned :o
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:27:00 #173
384590 Studeur
pi_121997120
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wel snel beslissen dan want de mijne gaat zo aan hihi, en straks ga je 't wel doen maar dan ben ik al niet meer stoned :o
oke als mn peuk op is fiets ik naar de winkel. wacht je wel tot ik terug ben?
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:27:24 #174
288245 crew  Moira
pi_121997145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:

[..]

oke als mn peuk op is fiets ik naar de winkel. wacht je wel tot ik terug ben?
is goed hihi :*
Fuck the EBU.
pi_121997167
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom is die pic weg dan :o

Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met de laatste zin :@
Maar er komt een mapje op je computer te staan (in de lijst met mapjes waar 'downloads' enzo ook staat) waar de foto's van je mobiel gewoon als afbeeldingen in zo'n bestandenmap staan, net als al je andere afbeeldingen en mapjes. Ook handig omdat je dan al je shit gelijk van je telefoon kan verwijderen en foto's dus wel (overzichtelijker) bewaard blijven :)
Als je je foto dan vervolgens via tinypic.com upload is er niet meer te achterhalen waar de foto vandaan komt :P
Ja, dat laatste bedoelde ik. Staat in de bestandseigenschappen toestel/eigenaar/etc. Ik vroeg me af of die werden weggehaald door dropbox of tinypic. Maar ja dus. :)
Woord.
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:29:43 #176
288245 crew  Moira
pi_121997274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Ja, dat laatste bedoelde ik. Staat in de bestandseigenschappen toestel/eigenaar/etc. Ik vroeg me af of die werden weggehaald door dropbox of tinypic. Maar ja dus. :)
Bij dropbox weet ik niet hoe dat zit, ik denk dat het dan gewoon hetzelfde is als any other picture die je tussen je bestanden op je computer hebt staan, maar tinypic doet dat wel :)
Fuck the EBU.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:30:31 #177
384590 Studeur
pi_121997315
* Studeur is wiet halen godverdomme
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:33:42 #178
288245 crew  Moira
pi_121997500
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
* Studeur is wiet halen godverdomme
^O^
Fuck the EBU.
pi_121997536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Bij dropbox weet ik niet hoe dat zit, ik denk dat het dan gewoon hetzelfde is als any other picture die je tussen je bestanden op je computer hebt staan, maar tinypic doet dat wel :)
Mooi, jullie zullen best gezellig zijn maar er zitten ook sommige typetjes op internet :')
Woord.
  PR en moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:37:07 #180
288245 crew  Moira
pi_121997712
OP aangepast *O* Wordt nog druk hier :D Heb éénmalige posters er niet eens bijgezet :@
Beter gaan we keertje een stoner-meet houden *O*
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')