3d printen die vogelquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Damnit, was ik zo bezig met checken of de plaatjes klopten dat ik vergat de TT te wijzigen
Anyways, MWUHAHAHAHAHA Ik ben in het bezit van Oscar DNA!![]()
We can rebuild him, we have the technology!
"Tel tot tien... tel tot tien.. hou je rustig... te... IK KOM JE HALEN, GODDOMME, MET JE CAMERA!!!!"quote:
Eerste keer stond het lampje van de autofocus aan, toen gingen z'n ogen open met z'n blik van pleur toch op manquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Tel tot tien... tel tot tien.. hou je rustig... te... IK KOM JE HALEN, GODDOMME, MET JE CAMERA!!!!"
Ziet er strak uit!quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
(plaatjes zijn klikbaar)
Dit zijn de werkende foto's van de laatste paar pagina's. Wil jij er ook bij? Laat het dan weten!
[ afbeelding ]
Zoiets als OP ?
Dat klinkt als omeletjes voor het ontbijt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij wilt mijn mannetjes parkiet baby's makenHij zit constant achter het vrouwtje aan en net vloog hij op haar
Heb helemaal geen broedplek, dus liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |