Die lerares omdat ze niet optrad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.
Gozer wat zeg jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen. Vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domme mensen zijn overal. Dit zijn nog eens teksten, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker geneukt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen. Vervelend is dat ja.
#yosoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
Samen met HMF?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Ballenjongen meteen gevondentwitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:22:33@CHARLIEM0RGAN: I am ballboy player manager tonight and will be playing myself behind the home goals each half reageer retweet
#lekkeroptbankienuquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Het is dat ik ook van chocolademousse houd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Goede achternaamquote:
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
Nee want anders had Bonny St Clair nooit zo laag gescoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, had de IQ test een praktijk opdracht omtrent alcohol nuttiging?
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als vorig jaar 120 bij de IQ-Test.
Ik ga mezelf plezieren door brood te smeren.
Saind is hoog begaafdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.
Gaat helemaal nergens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |