PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Maar die heeft het licht gezien...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben nog geen fatsoenlijke tegen gekomen. Behalve dan Patje.
Wat is straks? Ga zo pitten, moet vroeg opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Potje voor het toernooi?Ik kan straks.
Uur of 11.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat is straks? Ga zo pitten, moet vroeg op
Werkte niet echt meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog meer fap.
en waarom trapte ie die ballenjongen dan?
Die ging als een mongool op de bal liggen om het spel op te houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog meer fap.
Ballenjongen pakte de bal en Hazard wou hem ook pakken om snel door te gaan > ballenjongen viel op de bal en bleef erop liggen > Hazard schopt de bal onder hem vandaan en 'raakt zijn ribben' > pakt de bal en de ballenjongen blijft liggen of hij een doodschop heeft gekregen > iedereen boos van swanseaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog meer fap.
hoe die ballenjongen ook stil op de bal ligtquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het kut kind zijn werk doet ipv als een walvis op het droge te gaan liggen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Die ballenjongen kan zo bij Barca aan de slag![]()
haha je staat online jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Huh, ben ik online? Ik kom er nu aan dan.
Botsing met Sagna (?) waarbij hij een blessure aan zijn hoofd/nek opliep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die precies weet, hoe het kwam dat die 18 jarige speler van West Ham 10 minuten op de grond lag?
Die laatste zin is het hoogtepunt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ajax fan
wat nouquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ajax fan
Ja dat klopt. Klassieker moet trouwens met een hoofdletter. Je gaat El Clasico toch ook niet naar het Nederlands vertalen of wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ajax fan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Botsing met Sagna (?) waarbij hij een blessure aan zijn hoofd/nek opliep.
Hier zet je toch jezelf voor schut. Ik heb niet klassieker getypt maar het is gewoon een pushje van die zinnetjes van futhead. En als ik op Nederlandse site kitalar arasi derbi typ begrijpt dat toch ook geen 1 hond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Klassieker moet trouwens met een hoofdletter. Je gaat El Clasico toch ook niet naar het Nederlands vertalen of wel?![]()
Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ajax fan
ooo shitquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/CHARLIEM0RGAN
sup
Misschien was het wel iemand van het EA forum.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Hazard is dus wel mooi in zijn troll getrapt
Iemand van de Engelse versie van XBWquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien was het wel iemand van het EA forum.
Kom dan! invite me maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, kom maar op Wieisboos. Ik heb mijn zweetpak aan.
2/10 would not bangquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
https://twitter.com/JesicarrLamb
niet slecht voor een ballenjongen
zijn vriendin dus
Sowieso niet slecht voor een Britsequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
zijn vriendin dus
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
zijn vriendin dus
GLquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoor geen muziek. Wel menugeluid, maar geen muziek. Ik was de oorzaak aan het zoeken, maar kan nu beginnen wib.Let's go.
Serieus ik had dit ook een keertje tijdens een wedstrijd. De tegenstand lag op de grond met een hoofdwond. De bal werd in het 16-meter gebied geschoten. Iedereen schreeuwde en zei dat er echt iets mis was met hem. Iedereen stopte dus ook met spelen. Daarna dacht ik dat ik een fluit hoorde en pakte de bal in mijn handen. Na een paar seconden floot de scheidsrechter voor een penalty. Gelukkig was de tegenstander sportief en schoot de nemer de bal uit.quote:
Haha, maar ik had wel 11 schoten op doel tegen 1 van jou..quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Jonnsie het volgende:
Dude jij had zoveel geluk bij die goal
Kut verdedigers van mij die tegen elkaar aan lopen en de bal verliezen... WTF
Daarnaast, Wynne?! Really?!
Vroeger met hockey ving een teamgenoot een keer de bal uit de lucht met zijn hand, gewoon totaal random. Dat vonden we niet zo leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Serieus ik had dit ook een keertje tijdens een wedstrijd. De tegenstand lag op de grond met een hoofdwond. De bal werd in het 16-meter gebied geschoten. Iedereen schreeuwde en zei dat er echt iets mis was met hem. Iedereen stopte dus ook met spelen. Daarna dacht ik dat ik een fluit hoorde en pakte de bal in mijn handen. Na een paar seconden floot de scheidsrechter voor een penalty. Gelukkig was de tegenstander sportief en schoot de nemer de bal uit.
In de kleedkamer kreeg ik ook de volle laag, maar dat had mede te maken dat op het moment dat het gebeurde wij 3-2 voorstonden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vroeger met hockey ving een teamgenoot een keer de bal uit de lucht met zijn hand, gewoon totaal random. Dat vonden we niet zo leuk
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere boii maar wel als een klein kind rondrollen
Die ene die batta kreeg van hazardquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke ballenjongen? WAT HEB IK GEMIST? BALLENJONGENS IN FIFA?
quote:
Maakt me niet zoveel uit hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Haha, maar ik had wel 11 schoten op doel tegen 1 van jou..
Ja met wynne kan je snelle aanvallers prima afstoppen. Ik speelde wel met erg veel snelheid voorin, zal volgende keer met torres ofzo spelen ipv bent
Lees t topic even terug.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke ballenjongen? WAT HEB IK GEMIST? BALLENJONGENS IN FIFA?
Hockey is net zon pauper sport geworden hoor, vroeger was het nog wel eens leuk op de club maar nu allemaal petjes enzo. Alleen de feestjes zijn nog leuk voor de sletjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja elite dit dat ga geen pauper sport doen zoals voetbal natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit hoor!
Was ook af en toe ff op de laptop bezig! (slecht excuus he?)
Wil morgen nog wel ff potje doen, zal ik je batta geven!
Hockey is voor degene die geen stick van zichzelf hebben dohquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja elite dit dat ga geen pauper sport doen zoals voetbal natuurlijk.
Bij hockey zie ik altijd blonde meisje tegen elkaar spelen, ongeacht het geslacht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hockey is voor degene die geen stick van zichzelf hebben doh
Hockey is dan ook geen sport voor allochtonen. Of ik ken er geen die het spelen laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bij hockey zie ik altijd blonde meisje tegen elkaar spelen, ongeacht het geslacht.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hockey is dan ook geen sport voor allochtonen. Of ik ken er geen die het spelen laat ik het zo zeggen.
Wil ook zo nog wel een potje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit hoor!
Was ook af en toe ff op de laptop bezig! (slecht excuus he?)
Wil morgen nog wel ff potje doen, zal ik je batta geven!
Standaard opmerking: Hoi scheids, Wat doet die allochtoon op het veld ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hockey is dan ook geen sport voor allochtonen. Of ik ken er geen die het spelen laat ik het zo zeggen.
Wie is de gelukkige?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is leuk als je een silver krijgt in een bronze pack maar als het een transfer is die slechte stats heeft maar toch wat waard is is dat helemaal leuk
Gershon (de Celtic-versie)quote:
En als je op voetbal zit ben je een proleet ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef vandermer het volgende:
Sowieso als je als een vent hockey speelt ben je al niet 100%
vandermerquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef vandermer het volgende:
Wie is dit nou weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef vandermer het volgende:
Je hebt toch een been om naar een bal te trappen geen stickjequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Drolflap het volgende:
[..]
En als je op voetbal zit ben je een proleet ?
Ssssst je trapt niet met een stickquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef vandermer het volgende:
[..]
Je hebt toch een been om naar een bal te trappen geen stickje
Nee ik ga slapen, morgen hele dag werkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een drama man.Het lijkt wel of niets lukt als het ertoe doet. Prima gespeeld. Ik zocht trouwens net even de longshots op van Lewandowski; 72.
Die van 30 meter ofzo
. Ik moest even huillachen.
Maar wel verdiend. Eerste helft liep je over me heen. Doen we meteen potje twee?
Daaromquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ssssst je trapt niet met een stick
Het is mijn eerste potje van vandaag. Ik moest echt weer even wennen aan m'n team.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen, morgen hele dag werkenEerste helft lukte echt he-le-maal niks bij jou inderdaad
en dat met zo'n ziek team
ik zit op hockey.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef vandermer het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder was Valencia - Real Madrid![]()
![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat ik vaak merk van mensen die op voetbal zitten(een betrekkelijk makkelijke sport), is dat ze bij gym op school totaal geen andere sporten kunnen en zichzelf constant voor schut zetten. Ik wil niet zeggen dat ik een goede sporter ben, maar ik ben veelzijdiger dan alle voetballertjes uit mijn klas bij elkaar
tevens;
Kaartencircus daar![]()
Dat komt omdat dat allemaal jonkies zijn op de PS3. Want papa speelde dan vroeger nog op de Playstation dus dan komt zo'n ding in huis, want dat is vertrouwd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef Jongentje. het volgende:
Merk wel redelijk verschil tussen FUT op de xbox en ps3. Op de ps3 leek het toch allemaal wat makkelijker te gaan..
Zij zijn dan ook niet goed in voetbal, bij ons waren degene die voetbalde altijd wel goed in andere gym onderdelen. Verder gaat het daar niet om, maar over het feit dat je hockey speeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat ik vaak merk van mensen die op voetbal zitten(een betrekkelijk makkelijke sport), is dat ze bij gym op school totaal geen andere sporten kunnen en zichzelf constant voor schut zetten. Ik wil niet zeggen dat ik een goede sporter ben, maar ik ben veelzijdiger dan alle voetballertjes uit mijn klas bij elkaar
tevens;
Kaartencircus daar![]()
Ik vind mijzelf goed in bijna alle balsporten. Enige wat ik totaal NIET kan is hockey. Dat vind ik dan overigens ook echtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tevens;
Kaartencircus daar![]()
niet per se moeilijk/makkelijk, maar voetballen kun je overal doen en daar word je mee doodgegooid, dat kan iedereen dus wel met een beetje motoriek. Hockey, basketbal, tennis, judo etc. vergt vaak meer tijd en is niet zomaar overal te beoefenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin
Net alsof er een moeilijkere sport is
de paupers zitten op de PS3, xbox is van hoog niveauquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef Jongentje. het volgende:
Merk wel redelijk verschil tussen FUT op de xbox en ps3. Op de ps3 leek het toch allemaal wat makkelijker te gaan..
waarom is dat precies? Ik weet uit ervaring dat het een hardere sport is dan voetbal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zij zijn dan ook niet goed in voetbal, bij ons waren degene die voetbalde altijd wel goed in andere gym onderdelen. Verder gaat het daar niet om, maar over het feit dat je hockey speelt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet per se moeilijk/makkelijk, maar voetballen kun je overal doen en daar word je mee doodgegooid, dat kan iedereen dus wel met een beetje motoriek. Hockey, basketbal, tennis, judo etc. vergt vaak meer tijd en is niet zomaar overal te beoefenen
onzin, GJE kwam nooit met argumenten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Beter ga je slapen, je begint GJE na te doen.
En als die daar mee kwam ging het nergens over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onzin, GJE kwam nooit met argumenten.
Dus jij beweert dat iemand sneller kan leren voetballen dan hockeyen,basketballen of tennisen? Dat zijn allemaal makkelijke sporten om op te pakken bij sporten zoals Jiu Jitsu of Judo kan ik erin komen dat daar veel meer tijd in gaat zitten om er goed in te zijn maar de sporten die jij op noemt zijn allemaal net zo makkelijk om op te pakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet per se moeilijk/makkelijk, maar voetballen kun je overal doen en daar word je mee doodgegooid, dat kan iedereen dus wel met een beetje motoriek. Hockey, basketbal, tennis, judo etc. vergt vaak meer tijd en is niet zomaar overal te beoefenen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En als die daar mee kwam ging het nergens over.![]()
Ik ben slapen, als je hockey leuk vindt gewoon doorgaan. Toch blijft het voor jongens/mannen een domme sport net als korfbal.
Als hij er dit weekend nou ook ff 2 maakt..quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het wordt tijd voor een IF Jackson Martinez
Of alle kindjes van 12-16 kopen een Xbox omdat het goedkoper is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat allemaal jonkies zijn op de PS3. Want papa speelde dan vroeger nog op de Playstation dus dan komt zo'n ding in huis, want dat is vertrouwd.
Hockey kan ik me nog wel iets bij voorstellen dat je dat leuk vindt. Maar korfbal...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En als die daar mee kwam ging het nergens over.![]()
Ik ben slapen, als je hockey leuk vindt gewoon doorgaan. Toch blijft het voor jongens/mannen een domme sport net als korfbal.
Xbox is duurder jonge want xbox livequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of alle kindjes van 12-16 kopen een Xbox omdat het goedkoper is.Wat een dom argument.
Ik alleen. En jij nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Oh lol, daar hebben jullie het over.![]()
het is wel een feit dat je voor Hockey een betere fijne motoriek moet hebben dan bij voetbal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat iemand sneller kan leren voetballen dan hockeyen,basketballen of tennisen? Dat zijn allemaal makkelijke sporten om op te pakken bij sporten zoals Jiu Jitsu of Judo kan ik erin komen dat daar veel meer tijd in gaat zitten om er goed in te zijn maar de sporten die jij op noemt zijn allemaal net zo makkelijk om op te pakken.
Van alle mensen hier had ik van jou toch het minst verwacht dat je zou happenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of alle kindjes van 12-16 kopen een Xbox omdat het goedkoper is.Wat een dom argument.
Ja, alhoewel ik een UP voor hem ook wel verwacht, wat een mogelijke IF waardeloos zou maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij er dit weekend nou ook ff 2 maakt..
maar de kindjes kopen niks, de papa's kopen het . En ja gratis netwerk hequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van alle mensen hier had ik van jou toch het minst verwacht dat je zou happen
Over UPs gesproken, wanneer komen die? Na de transferwindow dacht ik, maar geen idee wanneer dat is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik een UP voor hem ook wel verwacht, wat een mogelijke IF waardeloos zou maken.
Dat 'fijnere motoriek' is echt bullshitquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het is wel een feit dat je voor Hockey een betere fijne motoriek moet hebben dan bij voetbal.
Tevens bedoelde ik meer dat iedereen tegenwoordig wel kan voetballen, want je wordt er zeker op de basisschool tijdens gym-uren echt mee doodgegooid.(betekent niet dat ik het niet leuk vind)
nee hoor, want iedereen kan met zijn aangeboren talenten voetballer worden, alleen de plek is nog aan de hand daarvan echt te kiezen, maar bij hockey moet je, op welke plek dan ook, sowieso een goede techniek hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat 'fijnere motoriek' is echt bullshit
Je hebt echt geen fijnere motoriek nodig voor hockey als je dat meentquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het is wel een feit dat je voor Hockey een betere fijne motoriek moet hebben dan bij voetbal.
Tevens bedoelde ik meer dat iedereen tegenwoordig wel kan voetballen, want je wordt er zeker op de basisschool tijdens gym-uren echt mee doodgegooid.(betekent niet dat ik het niet leuk vind)
ga het maar proberenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt echt geen fijnere motoriek nodig voor hockey als je dat meent
Alleen als je een arm mist kun je geen hockey spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee hoor, want iedereen kan met zijn aangeboren talenten voetballer worden, alleen de plek is nog aan de hand daarvan echt te kiezen, maar bij hockey moet je, op welke plek dan ook, sowieso een goede techniek hebben.
Ik weet wel zeker van wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat dat jochie in zijn waan dat hij een hele moeilijke sport beoefent! Gun hem dat toch!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
klopt ook, maar de techniek van hockey aanleren is moeilijker dan die van voetbal, dit argument wordt overduidelijk ondersteund doordat er nog steeds profvoetballers rondlopen als Mark Looms en je bij hockey geen lompe, maar alleen technisch begaafde of snelle spelers hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen als je een arm mist kun je geen hockey spelen
Doe normaal, knulquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat dat jochie in zijn waan dat hij een hele moeilijke sport beoefent! Gun hem dat toch!
Waarschijnlijk is hij heel trots omdat zijn vader elke zaterdag/zondag tegen hem zegt: Zoon je bent echt geweldig, dat jij zo goed in hockey bent. Er zijn weinig jongens die dat kunnen, want bij voetbal etc heb je een minder fijne motoriek nodig.
mijn vader maakt die vergelijking nooit, heeft ook op beide sporten gezeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat dat jochie in zijn waan dat hij een hele moeilijke sport beoefent! Gun hem dat toch!
Waarschijnlijk is hij heel trots omdat zijn vader elke zaterdag/zondag tegen hem zegt: Zoon je bent echt geweldig, dat jij zo goed in hockey bent. Er zijn weinig jongens die dat kunnen, want bij voetbal etc heb je een minder fijne motoriek nodig.
ik kan er inderdaad geen hout vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn vader maakt die vergelijking nooit, heeft ook op beide sporten gezeten.
Ik merk alleen wel eens dat er een zekere afkeer tegen hockey in het algemeen is. Ik denk dat dat vooral komt omdat de mensen die dat zeggen er vaak geen hout van kunnen
Dit is gewoon onzin je kunt beide sporten zo op pakken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe normaal, knul.
Voor hockey is sowieso meer motoriek nodig dan voetbal. 100%.
Een balletje raken met alleen de platte kant zozo wat moeilijk zeg....quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt ook, maar de techniek van hockey aanleren is moeilijker dan die van voetbal, dit argument wordt overduidelijk ondersteund doordat er nog steeds profvoetballers rondlopen als Mark Looms en je bij hockey geen lompe, maar alleen technisch begaafde of snelle spelers hebt.
Ik heb geen afkeer tegen hockey. Maar vind dat motoriek verschil gewoon onzin. Ik zie wel dat mensen zonder motoriek geen enkele sport kunnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn vader maakt die vergelijking nooit, heeft ook op beide sporten gezeten.
Ik merk alleen wel eens dat er een zekere afkeer tegen hockey in het algemeen is. Ik denk dat dat vooral komt omdat de mensen die dat zeggen er vaak geen hout van kunnen
Het verschil is dat je zonder balgevoel en/of motoriek en met veel inzet gewoon ver kunt komen in het voetbal (Zie Breuer en Pothuizenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
Punt is gewoon dat het bij hockey erg opvalt als iemand het niet kan. Als je op scholen ziet hoe slecht mensen met een stick omgaan; niet laag bij de grond zitten, verkeerde kant, mis slaan etc zie je meteen dat ze er niets van kunnen. Als je kijkt hoe mensen voetballen kunnen veel mensen nog wel een pass geven over 5 meter zonder eerst twee keer mis te schoppen. Verder is het bij hockey, vooral voor beginnelingen, vaak lastig om de bal niet met de voet te raken waarbij sommige mensen de raarste bewegingen maken
Ga eens bij wat gymlessen kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een balletje raken met alleen de platte kant zozo wat moeilijk zeg....
Duidelijk nooit gehockeyd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een balletje raken met alleen de platte kant zozo wat moeilijk zeg....
NEE DAT IS NIET MOEILIJK WANT DAAR HEB JE GEEN MOTERWIEK VOOR NODEGquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je trouwens een moeilijke sport wil beoefenen moet je maar gaan schaken
we hebben het nu denk ik over lichamelijk moeilijke sporten, maar over het algemeen heb je groot gelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je trouwens een moeilijke sport wil beoefenen moet je maar gaan schaken
kakker sport =[ Toen ik op gymnasium only school zat, zat echt 75% va nde klas op hockeyquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom is dat precies? Ik weet uit ervaring dat het een hardere sport is dan voetbal.
Paaltjesvoetbalquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kakker sport =[ Toen ik op gymnasium only school zat, zat echt 75% va nde klas op hockeyFocking vaak moesten we die onzin ook bij gym doen, gelukkig kreeg ik ze vaak zover om ook te voetballen
Echt wel! Anders gooi je als een apaat het hele bord om.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NEE DAT IS NIET MOEILIJK WANT DAAR HEB JE GEEN MOTERWIEK VOOR NODEG
iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Paaltjesvoetbal. En dan als een idioot de paaltjes van alle mooie meisjes beschermen.
Nogmaals: zonder goede motoriek kun je in een zondagselftal makkelijk meekomen als voetballer, als je maar hard genoeg beukt en werkt. Met hockey niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens ken ik mensen die op hockey zitten en nog niet tegen een voetbal kunnen trappen al ligt de bal 20 cm van ze af en ken ik mensen die precies het omgekeerde hebben. Je hebt bij dit soort sporten niet een moeilijkere sport omdat je er een fijnere motoriek voor moet hebben.
Als jij nog geen bal kan schoppen dan sta jij ook daar niet in het veld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nogmaals: zonder goede motoriek kun je in een zondagselftal makkelijk meekomen als voetballer, als je maar hard genoeg beukt en werkt. Met hockey niet.
Leugons.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
En later beschermden ze dan mijn paaltje.
maar nog steeds kun je van enkel nut zijn, dat zou bij hockey uitgesloten zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij nog geen bal kan schoppen dan sta jij ook daar niet in het veld.
Nou lekker veel nut heb je danquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar nog steeds kun je van enkel nut zijn, dat zou bij hockey uitgesloten zijn.
Maar zoals jij het bij voetbal nu zegt kan het toch ook bij hockey. Je slaat met een hockeystick tegen een bal aan. Op amateur niveau (zondagvoetbalniveau) sla je dan vaker mis, of fout of komt de bal op je voet. Net als het 33ste elftal van de plaatstelijke vereniging waar een speler een voetbal mis trapt. Kwestie van niveau noem je dus gewoon, of zie ik het verkeerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nogmaals: zonder goede motoriek kun je in een zondagselftal makkelijk meekomen als voetballer, als je maar hard genoeg beukt en werkt. Met hockey niet.
het kan een kwestie van niveau betreffen, maar als je bij hockey op een vergelijkbaar niveau zou kijken als bij het voetballen(bijv. een heel laag niveau), dan zie je vaker mensen die niet kunnen voetballen ertussen zitten bij het voetbal dan mensen die nog geen bal kunnen raken bij het hockeyen. Toch hebben die voetballers nog wel nut, sommige hockeyers met een matige/redelijke techniek zijn nog steeds nutteloos.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar zoals jij het bij voetbal nu zegt kan het toch ook bij hockey. Je slaat met een hockeystick tegen een bal aan. Op amateur niveau (zondagvoetbalniveau) sla je dan vaker mis, of fout of komt de bal op je voet. Net als het 33ste elftal van de plaatstelijke vereniging waar een speler een voetbal mis trapt. Kwestie van niveau noem je dus gewoon, of zie ik het verkeerd?
Op Olympisch niveau bij vrouwen kwam het daar wel op neerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Hockey is toch die sport met alleen maar penalty's?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Nieuwe poging na de goede kritieken eerder vandaag.
Had ik vandaag ook. Daarna 4 disconnects achter mekaar gehad, en daarna deed ie het vlekkeloos ineensquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
wtf, mijn internet is gewoon normaal op de pc..speedtest gedaan etc, alles klopt. Maar op de xbox is hij wel zo traag dat alleen aanmelden op XBL al een minuut duurt
Heb ik laatste tijd ook heel vaak. Meestal wil het connecten naar XBL niet eens lukken en moet ik mn xbox een aantal keer aan en uit doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
wtf, mijn internet is gewoon normaal op de pc..speedtest gedaan etc, alles klopt. Maar op de xbox is hij wel zo traag dat alleen aanmelden op XBL al een minuut duurt
jongens, stop maar over die consolewars, we weten allemaal dat Wii het beste isquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Een fatsoenlijke consolewar is wel verfrissend na dat hockey gezeur
Ja sinds die Wii er is zijn consolewars geen fuck meer aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jongens, stop maar over die consolewars, we weten allemaal dat Wii het beste is![]()
Damn hoe moet je daar tussen kiezenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we een andere, met plaatjes onderbouwde, discussie starten:
Kate Upton of Melanie Iglesias?
Ik vind Kate Upton een beetje overratedquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Melanie hands down!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Damn, beiden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Beetje jammer van die Cisse dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:09 schreef detennismaster het volgende:
Silvergold hybrid:
[ afbeelding ]![]()
![]()
MOTM El Arabi is er nog niet maar zou er kunnen komen![]()
Ander gewoon zo: http://puu.sh/1RJK7
Ja godverquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Damn, beiden...
Oké, toch maar Melanie dan, maar scheelt niet veel.
[ afbeelding ]
ik wil upgrades zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:02 schreef Zhano het volgende:
Transfers al gezien btw?
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
EA neemt weer de easy roadquote:
Is rafaelov geen optie? Met als lb die zweed van brugge?quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen testen. Als de linkerkant niet bevalt kan ik misschien nog iets doen met Ligue 1 en Melikson's (T)
Pak beter Mataquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:21 schreef DeWesp het volgende:
Ik zit te twijfelen om nasri te vervangen door David Silva. Meer mensen dat gedaan? En waren jullie tevreden? Maw woorden: is he worth it?
Omdat de kwaliteit/prijs verhouding bij Mata veel beter klopt dan bij Silva.quote:
Ik heb Nasri in een team, en had SIF Santi in een ander team. Nasri speelt prima, maar SIF Santi is in alles net een stuk beter (passing, shots, position).quote:
Ik weet alleen dat hij op de PS zo'n 180k kost.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:30 schreef DeWesp het volgende:
Ok Thanks. Die IF's zijn op de pc alleen helemaal naar de klote. Die prijzen zijn echt niet meer normaal.
Op PC 400k.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij op de PS zo'n 180k kost.
Dat zuigt ja...400k is wel erg veel van het goedequote:Op donderdag 24 januari 2013 08:34 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Op PC 400k.
Komt door die klotecheaters.
Dat kind stelt zich ook wel heel erg aan hoor. Zo pijnlijk kan het nou ook weer niet geweest zijn.quote:
Dat kind kopieert het gedrag wat hij dagelijks voorbij ziet komen op televisie. Schwalbe, overdreven doorrollen na een minuscuul duwtje, matennaaien, asociaal gedrag. Je kan het hem amper kwalijk nemen. Hazard wil zelf ook nogal eens doorrollen en aanstellen, en nu wordt meneer dus geconfronteerd met zijn eigen gedragquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kind stelt zich ook wel heel erg aan hoor. Zo pijnlijk kan het nou ook weer niet geweest zijn.
Ik praat het ook niet goed hoor. Al had hij van mij harder mogen trappen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kind kopieert het gedrag wat hij dagelijks voorbij ziet komen op televisie. Schwalbe, overdreven doorrollen na een minuscuul duwtje, matennaaien, asociaal gedrag. Je kan het hem amper kwalijk nemen. Hazard wil zelf ook nogal eens doorrollen en aanstellen, en nu wordt meneer dus geconfronteerd met zijn eigen gedrag
Ik denk dat als hij echt hard getrapt had, zijn schorsing ook groter was geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed hoor. Al had hij van mij harder mogen trappen.Dan had dat kind tenminste echt iets om te huilen want dit ging echt nergens over.
Kan ook, maar das standaard een LW. Eerst deze kerel proberen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is rafaelov geen optie? Met als lb die zweed van brugge?
Lavezziquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Voltreffer het volgende:
Ik zie nu pas dat Nene ook naar de zandbak is. Waarom?
Geldquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Voltreffer het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef strakkeman het volgende:
Vandaag presentatie voor de gemeente
Niets voorbereid nog
Of gewoon een J klappen , maar dan moet ik een zonnebril opdoen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Gewoon een lijntje scoren en dan lul je de hele zaal plat
Ach, die man is 32, kwam niet meer aan de bak bij PSG..can't blame him. Nog steeds bizar dat hij er vorig jaar nog zo'n goed jaar uit heeft kunnen persen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Voltreffer het volgende:
1 pas op de PS3quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 Pogba's pas op de markt op Xbox
Klopt, eentje met SP van 450k en eentje met 900k.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ooow, zeker 2 van die zonder Buy Now?
Wie heb jij op de cam positie in je BPL team?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, eentje met SP van 450k en eentje met 900k.
gisteren een stuk meer..ligt aan het tijdstip nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 Pogba's pas op de markt op Xbox
volgens mij komt dat omdat niemand op de pc speeltquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:34 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Op PC 400k.
Komt door die klotecheaters.
Yago Falque, altijd goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie heb jij op de cam positie in je BPL team?
pc moet je op web-appen, downloaden en porno kijken. Verder is het een nutteloos ding.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij komt dat omdat niemand op de pc speelt
In het Nederlands elftal zitten/zaten er anders wel een paar, het zijn alleen geen allochtonen uit moslimlandenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dembele was bij mij echt een baasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga Mata eens uitproberen, die heb ik nog niet gehad
Te laat, ik heb nu Mata al gekochtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele was bij mij echt een baas
Die is ook niet waardeloos natuurlijk. Ik vond Dembele meer bang for buck hebben dan Mata en Nasriquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu Mata al gekocht
ook best handig voor schoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
pc moet je op web-appen, downloaden en porno kijken. Verder is het een nutteloos ding.
Is op zich leuk om een keer uitgeprobeerd te hebben. Ik zal ongetwijfeld nog 30 BPL teams makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is ook niet waardeloos natuurlijk. Ik vond Dembele meer bang for buck hebben dan Mata en Nasri
Ik heb het tot het 8e geschopt van de lokale voetbalclub.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef DutchSL het volgende:
En ik was op school veel beter in hockey dan in voetbalmaar mijn beste sporten waren honkbal/softbal en basketbal.
Wat dus moeilijkere sporten zijn volgens de genoemde discussie, niet voor mij
Ben dan ook echt wel echt belachelijk slecht in voetbal.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het tot het 8e geschopt van de lokale voetbalclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |