abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122001774
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja bij mij is het puur zelfbescherming geworden hoor. Ik kan het me gewoon niet veroorloven om WEER teleurgesteld te worden en zo. Dat maakt het er idd niet makkelijker op.
Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen :P

Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Rustig aan.
pi_122002271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen :P

Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122002381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van :)
Nouja, een vrouw met een goede voorgevel is een stuk zachter dan een betonnen muur :@

Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...

Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Rustig aan.
pi_122002836
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:

Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...

Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
pi_122002887
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
Wat zeggen zij erover?
Rustig aan.
pi_122003418
ah, ik ben dus niet de enige in dit schuitje. Heb me aangemeld op een datingsite, omdat de meiden die ik normaal leer kennen al in de friendzone zitten voordat ik me vertrouwd genoeg voel om een move te maken.

Weinig succes, de hoop al vaak opgegeven, maar ik ga het weer een nieuwe kans geven via deze weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door mike-amersfoort op 24-01-2013 21:20:05 ]
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_122004604
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.

Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt. :9
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122005562
Leuk! Je fok-date? :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:44:11 #284
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122005672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.

Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt. :9
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
pi_122005820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Linguine het volgende:
Leuk! Je fok-date? :)
Ja. Die bevallen me in de regel een stuk beter dan de Paiq-dates ook.

quote:
16s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.
Bedankt voor je feedback, zuurpruim.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:46:56 #286
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122005849
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.

En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor. :{
WFPB!
pi_122005915
quote:
12s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Dizorn het volgende:
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.

En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor. :{
Nee. Hoe is het met jouw dates eigenlijk? Of moet ik zeggen jullie?
pi_122006042
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook :o

En ik knapte niet eens af op r kids. Maar ineens kreeg ze telefoon en moest ze weg. ik moet daar niks achter zoeken :X
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:50:48 #289
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006085
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.

Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk :7
WFPB!
pi_122006150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.

Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk :7
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten? :')
pi_122006160
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook :o

En ik knapte niet eens af op r kids.
^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122006176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:

Jij hebt wel grote praatjes voor iemand die onzeker is wat ie met 4 hoofdletters moet he.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:53:12 #293
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor :6

Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash :*
WFPB!
pi_122006332
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:

Ik hoop het voor je joh ^O^
pi_122006337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor :6

Dat was de vraag niet. Maar fijn om te weten man, bedankt.
pi_122006407
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zuurpruimpje :*

Als het goed is staat mijn date zo op het station te wachten. Zijn elkaar weer op Paiq tegengekomen en ik ben zeer benieuwd 8-). Hoorde laatst van een vriendin een tip: als man of vrouw zeggen dat je zulke koude handen hebt, dan pakt je date ze sneller vast :') :9
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:56:44 #297
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006412
Ok, sarcasme enzo werkt dus niet met die PI. Toch maar weer terug naar de good ol' lame smileys.

Op fok noem ik noemen we het nog daten ja.
WFPB!
pi_122006590
Je wordt over het algemen niet erg goed begrepen he Dizom?
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:02:51 #299
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006757
Ach joh, ik maak me er niet druk om. Bepaalde mensen begrijpen me vast wel, en anders kan je 't altijd vragen. Maar het moet niet al te SC worden hier.

Kijken of ik straks te horen krijg dat iemand koude handen heeft dus. ;)
WFPB!
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:06:00 #300
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122006913
Wel grappig dat bij uitschieters bij het foto's beoordelen alle balkjes vol zijn, behalve..locatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')