Dat is toch ook jouw visie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja bij mij is het puur zelfbescherming geworden hoor. Ik kan het me gewoon niet veroorloven om WEER teleurgesteld te worden en zo. Dat maakt het er idd niet makkelijker op.
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen
Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Nouja, een vrouw met een goede voorgevel is een stuk zachter dan een betonnen muurquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...
Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Wat zeggen zij erover?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.
Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Ja. Die bevallen me in de regel een stuk beter dan de Paiq-dates ook.quote:
Bedankt voor je feedback, zuurpruim.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.
Nee. Hoe is het met jouw dates eigenlijk? Of moet ik zeggen jullie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Dizorn het volgende:
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.
En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor.
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.
Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook![]()
En ik knapte niet eens af op r kids.
Jij hebt wel grote praatjes voor iemand die onzeker is wat ie met 4 hoofdletters moet he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.
Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk
Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?
Ik hoop het voor je johquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash
Dat was de vraag niet. Maar fijn om te weten man, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor![]()
Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash
Zuurpruimpjequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |