Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vond
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven?
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier?
Dingen maskeren alleen de pijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
I give upquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dingen maskeren alleen de pijn.
quote:
Maar wat is hierop uw antwoord? Of heeft je antwoord geen zin want ik luister er toch niet naar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?
Ja, zo kun je je tijd wel uitzitten tot je doodgaat. Maar meer dan dat is het niet. Ik snap heus wel dat niet alles wat je probeert tot succes leidt, maar als je 15 keer serieus iets geprobeerd hebt en 15 keer ben je uitgelachen, afgewezen, vernederd. Dan ben je heus niet meer bereid om je nogeens een 16e keer kwetsbaar op te stellen. In de wetenschap dat je toch in het mes gaat lopen, vroeger of later. Dat is dus mijn situatie nu al een jaar of 15, en ik dacht het redelijk afgehandeld te hebben. "Boot gemist, ze moeten mij niet, jammerdebammer, t is niet anders".quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
Keb zo mijn ideetjes...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Linguine het volgende:
Misschien moet je uitzoeken hoe het komt dat het nooit iets oplevert.
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten? En dan?
Maar het levert al 15 jaar niks op...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Linguine het volgende:
[..]
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppen
Ik heb geen serieuze issues. Vrouwen hebben issues met mij. Allemaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef Dizorn het volgende:
Als je serieuze issues hebt zou ik vooral NIET proberen om ze via FOK (of datingsites) op te lossen.
Ow werkelijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen hebben issues met mij. Allemaal
Harpquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Deel eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
Zit weer op Lexa en RP met een kort maar volgens mij wel duidelijk profiel.
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Ah zo ben ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peer
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah zo ben ik ook
Neemt niet weg dat zijn gedachtes / zijn visie heel echt is en dat dat zonde is... Jammer...
Nee, jij bent een heel stuk ouder, maar mijn gedachtes zijn ook een beetje demotiverend en waardeloos dat het allemaal alleen maar moeite kost en niks opleverd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |