* Pistol_Pete hoopt dat de Dallas Cowboys de super bowl gaan winnen.
Is er dit jaar trouwens iets te volgen van het NFL seizoen op de televisie in NL?
quote:* Choller hoopt ook op Cowboys maar dat is niet echt realistisch.
Op maandag 02 september 2002 11:16 schreef Pistol_Pete het volgende:* Pistol_Pete hoopt dat de Dallas Cowboys de super bowl gaan winnen.
Is er dit jaar trouwens iets te volgen van het NFL seizoen op de televisie in NL?
Verder: Zoals altijd zal je echt weinig te zien krijgen op de kabel. Schaf nou een schotel aan en klaar is kees !
quote:Maar welke zender zendt dan via de satteliet NFL-beelden uit?
Op maandag 02 september 2002 11:41 schreef Choller het volgende:Verder: Zoals altijd zal je echt weinig te zien krijgen op de kabel. Schaf nou een schotel aan en klaar is kees !
Garrison Hearst maakt de enigste TD voor SF en in de wedstrijd
Miami 49 - Detroit 21
N.Y. Jets 37 - Buffalo 31 (OT)
Green Bay 37 - Atlanta 34 (OT)
Chicago 27 - Minnesota 24
Washington 31 - Arizona 23
Carolina 10 - Baltimore 7
Tennessee 27 - Philly 24
San Diego 34 - Cincinnati 6
Indy 28 - Jacksonville 25
Kansas City 40 - Cleveland 39
Denver 23 - St. Louis 16
Oakland 31 - Seattle 17
N.O. 26 - Tampa Bay 20 (OT)
Houston 19 - Dallas 10 wel een leuke verassing
vanavond nog Monday night football game Pittsburgh in en tegen New England
[edit]
New England 30 - Pitt. 14
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Pistol_Pete op 10-09-2002 10:13]
quote:Goed begin tegen Houston
Op maandag 02 september 2002 11:16 schreef Pistol_Pete het volgende:
* Pistol_Pete hoopt dat de Dallas Cowboys de super bowl gaan winnen.
quote:tis iig iets. De andere optie is naar World Sports kijken op CNN. Maar dan krijg je hooguit maar een paar seconden te zien.
Op dinsdag 10 september 2002 19:52 schreef CAZZO het volgende:
Kreeg vandaag een briefje van de Admirals waarin ze aankondigen dat SBS6 vanaf Zondag 14:00 iedere week aandacht gaat besteden aan de NFL
Das allemaal wel leuk en aardig maar dan zitten we straks wel mooi naar 1 week oude beelden te kijken net zoals de Nascar op Eurosport.
Oke beter iets dan niets
Chicago 14 - Atlanta 13
Miami 21 - Indianapolis 13
Dallas 21 - Tennessee 13
Carolina 31 - Detroit 7
New England 44 - N.Y. Jets 7
New Orleans 35 - G.B. 20
Cleveland 20 - Cincinnati 7
Jacksonville 23 - K.C. 16
Tampa Bay 25 - Baltimore 0
Arizona 24 - Seattle 13
N.Y. Giants 26 - St. Louis 21
San Diego 24 - Houston 3
Buffalo 45 - Minnesota 39 (OT)
Denver 24 - San Francisco 14
Oakland 30 - Pittsburgh 17
Philadelphia 37 - Washington 7
quote:Tampa Bay is inderdaad een erg leuk team!
Op dinsdag 17 september 2002 10:10 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Tampa Bay Buccaneers wel gewonnen met 25-0. Dat team mag van mij wel de Super Bowl winnen. Het speciale vind ik aan de Buccaneers dat hun verdediging sterker is dan hun aanval. Warren Sapp is echt een beer van een man!
Ik hoop natuurlijk dat de Tennessee Titans winnen. En voor de rest mogen de Rams niet winnen, maar dat zal wel niet gebeuren ze staan nu 0-6(met pre-season meegerekend)
En ben erg verbaasd over wat St' louis aan het doen is. Ben al een aantal jaar een groot fan van dat team en niet door Warner die is okay maar wel om Marshall Faulk. Te sterk en snel en wendbaar gewoon die man. Vanmiddag nog even op SBS 6 zitten kijken maar ongelofelijk zoals die vent door een verdediging snijd.
Zonde dat er geen wedstrijden meer te zien zijn in Nederland, nu moet ik het doen met de gameday stats op nfl.com
quote:ja mooi was die tijd toen FOX en C+ beide nog een hele wedstrijd live op de buis brachten,al was dat weer zeer slecht voor je nachtrust
Op maandag 23 september 2002 01:09 schreef Ekimus31 het volgende:Zonde dat er geen wedstrijden meer te zien zijn in Nederland, nu moet ik het doen met de gameday stats op nfl.com
bij de MLB zenden ze soms wedstrijden uit via het net,kost je wel $4,95 voor 8 wedstrijden maar dan iig wel beeld,laat de NFL daar ook maar eens mee beginnen
en bij pontell.com kun je ook NFL-wedstrijden op videoband bestellen
bestel zelf iedere week de Game of the Week video uit het collegevoetbal,das echt helemaal te knots voor woorden wat je daar te zien krijgt
maar ja das ook niet alles want het kost je een paar eurotjes en vaak weet ik de uitslag ook al
quote:Bron
Bucs hand Rams 3rd straight loss
Raiders get new trial in suit against league
From Herald Wire ServicesMaybe now it's time for the St. Louis Rams to get concerned.
The defending NFC champions dropped to 0-3 Monday night, hardly resembling a team that has been to the Super Bowl two of the past three seasons after their 26-14 loss to the host Tampa Bay Buccaneers.
The Bucs' vaunted defense knocked running back Marshall Faulk out of the game and intercepted Kurt Warner four times to key their third straight victory in a heated rivalry that began with the Rams' 11-6 win in the 1999 NFC championship game.
Brad Johnson threw a 9-yard touchdown pass to Rickey Dudley and Martin Gramatica kicked field goals of 39 and 47 yards to help the Bucs (2-1) build a 13-7 halftime lead.
Brian Kelly's interception and 31-yard return to the St. Louis 1 set up Mike Alstott's TD plunge to put Tampa Bay up 19-7 with 10:42 to go.
The Rams pulled to five behind on Lamar Gordon's 20-yard touchdown run, but couldn't score again over the final 4:21.
Linebacker Derrick Brooks put the finishing touch on the victory, returning an interception 39 yards for a TD, a score assured when Warren Sapp flattened Warner near the goal line. Brooks also scored on a 97-yard interception return in Tampa Bay's 25-0 win over Baltimore last week.
Faulk, who rushed for 9 yards on six carries, left with a neck strain early in the second quarter and did not return. He scored on a 5-yard run in the first quarter and finished with 9 yards on six carries.
The Rams opened the season with losses to the Denver Broncos and New York Giants, but maintained there was no reason for alarm. Climbing out of an 0-3 hole will be difficult, though.
In the past five seasons, 28 teams have started 0-3. Just one, the 1998 Arizona Cardinals, have made the playoffs.
Warner finished 30 of 45 for 301 yards and no touchdowns. He was sacked five times.
RAIDERS GET NEW TRIAL
Citing jury misconduct, a Los Angeles Superior Court judge ordered a new trial in the Oakland Raiders' $1.2 billion conspiracy lawsuit against the NFL.
In a 9-3 vote last year, a Superior Court jury rejected the Raiders' claims that the NFL sabotaged the team's plans to build a new stadium in the L.A. area and that the team still owned the NFL rights to the Los Angeles market.
The Raiders moved back to Oakland from Los Angeles in 1995 -- 13 years after they moved south.
The misconduct allegation was raised after five jurors in last year's six-week trial said they overheard one member of the panel say he hated the Raiders and team owner Al Davis and would never vote in their favor, Raiders attorney Larry Feldman said.
The ruling calling for a new trial was made by Los Angeles Superior Court Judge Richard C. Hubbell, who heard the first trial.
''The Raiders are elated with the court's decision and look forward to having an opportunity to try their case to a fair and impartial jury,'' Feldman said. ``The Raiders have always believed that they would be playing football games at a state-of-the-art stadium at Hollywood Park today if it were not for the NFL's interference with their negotiations.''
Feldman said a new trial date would be set Dec. 3.
POURING IT ON
A day later, 49ers coach Steve Mariucci joined star wide receiver Terrell Owens in wishing the 49ers had rubbed it in the face of Steve Spurrier and the Washington Redskins.
Owens let everyone know immediately after Sunday's 20-10 victory over the Redskins that he thought the 49ers should have shown more ''killer instinct'' and not let up until the final whistle.
Mariucci got around to it Monday, saying he had hoped to ''bury'' the Redskins but reluctantly passed up a late scoring chance so his ailing team could get off the field. The 49ers were ravaged by a stomach virus that had stricken 17 players, including quarterback Jeff Garcia, and six more were hurt during the game.
Starting G Dave Fiore is probably out for the rest of the season after tearing a ligament in his oft-repaired right knee. Starting LB Jamie Winborn also will miss five to eight weeks with a knee injury.
AROUND THE LEAGUE
Bengals: Coach Dick LeBeau said Akili Smith is back as the starting QB for Cincinnati, which has scored 16 points in an 0-3 start.
Patriots: Troy Brown, who had 16 catches for 176 yards before limping off the field in the fourth quarter of New England's victory over Kansas City, was walking without trouble on Monday and said his right knee will be evaluated daily.
Gaat dus niet zo lekker met de Rams en de Bucs
New Orleans 29 - Chicago 23
Indianapolis 23 - Houston 3
Miami 30 - New York Jets 3
Carolina 21 - Minnesota 14
New England 41 - K.C. 38 (OT)
Philadelphia 44 - Dallas 13
Cleveland 31 - Tenn. 28 (OT)
San Diego 23 - Arizona 15
Denver 28 - Buffalo 23
Green Bay 37 - Detroit 31
New York Giants 9 - Seattle 6
San Fran. 20 - Washington 10
Atlanta 30 - Cincinnati 3
Tampa Bay 26 - St. Louis 14
Het college football seizoen staat ook op het punt van beginnen. De teams zijn al druk bezig met de voorbereidingen en hebben allemaal al zo'n 3 a 4 wedstrijden gespeeld. College Football heerst en is veel leuker eigenlijk dan de NFL. Meer keiharde tackles, meer fouten als interceptions, fumbles etc...Volgens de rankings kunnen we voornamelijk de teams van de Miam, Oklahoma, Texas, en Florida State verwachten. Ik ga voornamelijk The Big 12 league een beetje proberen te volgen, aangezien dat toch wel de sterkste is. Dat wordt natuurlijk nog moeilijker te volgen dan de NFL. Want volgens mij zenden ze zelfs bij CNN world sports er niks van uit. Trouwens dat progamma van SBS6 over de NFL zuigt. Heel weining wedstrijdbeelden...en nog eens allemaal in slow motion en alleen maar achtergrond verhalen.
Maar hoe zit dat nou? 14:00 zondag SBS6?? Toch maar us checken dan.
Green Bay 17, Carolina 14
Buffalo 33, Chicago 27 (OT)
Pittsburgh 16, Cleveland 13 (OT)
Dallas 13, St. Louis 10 Warner exit
Philadelphia 35, Houston 17
Kansas City 48, Miami 36
Detroit 26, New Orleans 21 Zeer verrassend nu al een zege voor de Lions
Jacksonville 28, N.Y. Jets 3
Arizona 21, N.Y. Giants 7
Tampa Bay 35, Cincinnati 7
San Diego 21, New England 14 de sterkste defens wint van de sterkste offense
Oakland 52, Tennessee 25
Seattle 48, Minnesota 23
Vannacht
Denver at Baltimore 23 - 34 met een zeer sterk 2e kwart van de Ravens
[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 01-10-2002 07:09]
quote:YEAH!!! eindelijk weer eens een overwinning van the Cowboys
Op maandag 30 september 2002 23:38 schreef CAZZO het volgende:
ff nog een overzichtje van week 4 van de NFLDallas 13, St. Louis 10 Warner exit
San Francisco gisteren ook goed bezig in het 4e kwart tegen de Saints
Met 24-13 starten en dan toch nog verliezen met 27-35
En ook de Rams en Falk(3 TD) hebben het juiste spoor weer gevonden met mu 2 overwinningen op rij.Ja postseason is nog steeds haalbaar voor St.Louis
Nu nog wachten op de rentree van Warner
quote:Titans naar de playoffs!
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:42 schreef DjMark het volgende:
tja,
Titans naar 1-3
quote:En Tampa Bay!
Op vrijdag 3 januari 2003 01:07 schreef Short_stop het volgende:[..]
Titans naar de playoffs!
![]()
quote:Ik ken Tampa Bay eigenlijk nauwelijks. Ik vind dat McNair na al die TD's en niet kunnen trainen vanwege gekneusde ribben maar tóch winnen en na de SB tegen de Rams nu toch wel de SB mag winnen eigenlijk. Maar toch succes in het wildcard weekend en veel kijkplezier als je het ergens kan bekijken. Je kan trouwens zo goed als altijd luisteren via nfl.com maar dat wist je vast al
Op vrijdag 3 januari 2003 01:13 schreef DaMayan het volgende:[..]
En Tampa Bay!
maar komende nacht eerst de Fiesta Bowl
met in het strijdperk de Miami Hurricanes en de Ohio State Buckeyes
ik gok op een TD of 3 van Willis McGahee
quote:Go Buckeyes! Go Buckeyes!
Op vrijdag 3 januari 2003 17:21 schreef CAZZO het volgende:
Superbowl dit jaar Live bij SBS6 in de nacht van 26 op 27 Januarimaar komende nacht eerst de Fiesta Bowl
met in het strijdperk de Miami Hurricanes en de Ohio State Buckeyes
ik gok op een TD of 3 van Willis McGahee
quote:Was eerst nog bij de NOS.
Op vrijdag 3 januari 2003 17:21 schreef CAZZO het volgende:
Superbowl dit jaar Live bij SBS6 in de nacht van 26 op 27 Januari
Miami Hurricanes 24 - Ohio State University Buckeyes 31
De Buckeyes zijn in 2003 voor het eerst sinds 1968 weer de College Football Champs van de USA!!! Yay!
quote:Ik heb nog nooit Arena Football gezien, naar welke wedstrijd ga je?
Op zaterdag 4 januari 2003 06:22 schreef vicz het volgende:
uhmmm vindt arena football toch wat leuker... sinds ik daar kaartjes voor heb..
quote:Ik heb seizoenkaartjes (thuis) voor de Tennessee Valley Vipers !!!
Op zaterdag 4 januari 2003 06:23 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ik heb nog nooit Arena Football gezien, naar welke wedstrijd ga je?
quote:Some folks just have all the luck
Op zaterdag 4 januari 2003 06:26 schreef vicz het volgende:[..]
Ik heb seizoenkaartjes (thuis) voor de Tennessee Valley Vipers !!!
quote:Uhmmm nee.... ik ga meer voor het entertainment dan de football
Op zaterdag 4 januari 2003 06:28 schreef Short_stop het volgende:[..]
Some folks just have all the luck
Maar dan zal je toch ook wel een beetje Titans fan zijn toch, ofnie?
quote:de Tennessee Valley.... Huntsville hoort daar bij
Op zaterdag 4 januari 2003 06:30 schreef Short_stop het volgende:
Hmm, ze komen helemaal niet uit Tennessee he?
quote:Ja maar Huntsville ligt niet in Tennessee, toch?
Op zaterdag 4 januari 2003 06:32 schreef vicz het volgende:[..]
de Tennessee Valley.... Huntsville hoort daar bij
quote:dat klopt...
Op zaterdag 4 januari 2003 06:33 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ja maar Huntsville ligt niet in Tennessee, toch?
quote:Ik ben een keer naar Ohio State vs. Ohio State geweest, daar speelden de Beach Boys, was heel erg cool. Verder nog een keer naar de Ohio Glory vs. Frankfurt Galaxy in de oude world league, dat was ook erg leuk (helaas won Frankfurt). Ik zou best wel een keer naar een Superbowl willen. Wat voor entertainment hebben ze bij de Vipers?
Op zaterdag 4 januari 2003 06:29 schreef vicz het volgende:[..]
Uhmmm nee.... ik ga meer voor het entertainment dan de football
quote:Hooter Girls
Op zaterdag 4 januari 2003 06:38 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ik ben een keer naar Ohio State vs. Ohio State geweest, daar speelden de Beach Boys, was heel erg cool. Verder nog een keer naar de Ohio Glory vs. Frankfurt Galaxy in de oude world league, dat was ook erg leuk (helaas won Frankfurt). Ik zou best wel een keer naar een Superbowl willen. Wat voor entertainment hebben ze bij de Vipers?
quote:oooooo, dat klinkt heeeeel veelbelovend
Op zaterdag 4 januari 2003 06:39 schreef vicz het volgende:[..]
Hooter Girls
quote:nou ja... ze lopen foldertjes uit te delen
Op zaterdag 4 januari 2003 06:42 schreef Short_stop het volgende:[..]
oooooo, dat klinkt heeeeel veelbelovend
quote:Uh huh
Op zaterdag 4 januari 2003 06:43 schreef vicz het volgende:nou ja... ze lopen foldertjes uit te delen
quote:Uh huh
Ik heb seizoenkaartjes (thuis) voor de Tennessee Valley Vipers !!!
quote:uh huh indeed
Op zaterdag 4 januari 2003 06:46 schreef Short_stop het volgende:[..]
Uh huh
[..]Uh huh
quote:heh heh heh, cool, heh heh, hooters, heh heh heh (ik mis beavis & butthead)
Op zaterdag 4 januari 2003 06:49 schreef vicz het volgende:[..]
uh huh indeed
quote:daar ging dus het ongeslagen record van Miami
Op zaterdag 4 januari 2003 06:20 schreef Short_stop het volgende:
Na de 2de overtime;Miami Hurricanes 24 - Ohio State University Buckeyes 31
De Buckeyes zijn in 2003 voor het eerst sinds 1968 weer de College Football Champs van de USA!!! Yay!
at
at
at
quote:Uhm, nou, je weet het natuurlijk nooit, maar ook met McGahee hadden ze het moeillijk. Ik geloof dat hij in de 2nd quarter werd gewisseld. 5 of 6 turnovers hadden de Hurricanes, dat heeft ze de wedstrijd gekost. Twee of drie van die turnovers waren met McGahee.
Op zaterdag 4 januari 2003 19:21 schreef CAZZO het volgende:[..]
daar ging dus het ongeslagen record van Miami
konden ze het dus toch niet zonder McGahee
The TEXANS!!!
quote:Wildcard weekend? Nee hoor die hoeven ze niet te spelen.
Op vrijdag 3 januari 2003 16:41 schreef Short_stop het volgende:
Ik ken Tampa Bay eigenlijk nauwelijks. Ik vind dat McNair na al die TD's en niet kunnen trainen vanwege gekneusde ribben maar tóch winnen en na de SB tegen de Rams nu toch wel de SB mag winnen eigenlijk. Maar toch succes in het wildcard weekend en veel kijkplezier als je het ergens kan bekijken. Je kan trouwens zo goed als altijd luisteren via nfl.com maar dat wist je vast al
The Buccaneers (12-4) will play host to the Packers, 49ers or Giants in the second round of the playoffs on Jan. 11 or 12.
Maar helaas kan het nergens bekijken. Ben wel blij dat de Superbowl wel weer wordt uitgezonden, vind echt dat ze weer een programma als fox vroeger op zondag avond had moeten bouwen. Met samenvattingen en standings. Die SBS6 programma is zogoed als altijd te vroeg voor mij op zondag.
Video Highlights en gewoon de scores/statistieken op nfl.com vooral.
Maar volg het eigenlijk ook niet zo goed dit seizoen. Maar ben blij voor de Bucs.
quote:Inderdaad niet erg spannend allemaal nee.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:49 schreef DaMayan het volgende:
Ja heb net een tijd geluisterd. De Colts worden zwaar afgemaakt door de Jets. 0-17 en dat nog voor de half-time.....
De winnaar (49ers dus) volgende week tegen de Bucs! In Tampa! Dus dat wordt cool.
quote:Of course
Op maandag 6 januari 2003 02:13 schreef DaMayan het volgende:
Sjeeezz!!
Heb je die Giants - 49ers game gevolgd?
quote:Het was inderdaad een stuk minder saai dan gisteren maar het haalde het nog niet bij vrijdag. Gooi jij een schema neer voor volgend weekend of zal ik dat doen?
Rete spannende 2e helft. Eerst stonden Giants voor met 38-14 dacht ik en toen een onwijze comeback van de SF 49ers met 2 Touchdowns met allebei 2 points conversions, field goal, touchdown zonder conversion. 38 - 39
Maar het spel werd beslist door een mislukte field goal van de Giants! Wat btw. ook al eerder in de game was gebeurd. iig was het retespannend met die onwijze comeback!De winnaar (49ers dus) volgende week tegen de Bucs! In Tampa! Dus dat wordt cool.
Ik ga zometeen trouwens nog ff proberen iets van een verslagje van Miami vs. OSU te maken, dat was het echt waard. In verschillende reviews hebben ze het over in ieder geval een classic en misschien zelfs wel the greatest game ever!
Zaterdag 11 januari, 22:30 (Nederlandse tijd)
Pittsburgh Steelers tegen Tennessee Titans
Zondag 12 januari, 02:00 (Nederlandse tijd)
Atlanta Falcons tegen Philadelphia Eagles
Zondag 12 januari, 17:00 (Nederlandse tijd)
San Francisco 49ers tegen Tampa Bay Buccaneers
Zondag 12 januari, 22:00 (Nederlandse tijd)
N.Y. Jets tegen Oakland Raiders
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 06-01-2003 05:18]
quote:Dat zou cool zijn, al is het natuurlijk wel jammer voor jou dat TB dan geen kans maakt he
Op maandag 6 januari 2003 04:04 schreef DaMayan het volgende:Dus SB -> Bucs tegen de Titans!
quote:Trusteh!
Maaruh ik ga
quote:dat was vannacht zekker een fantastische comeback van de 49ers
Op maandag 6 januari 2003 03:27 schreef Short_stop het volgende:
2002-2003 NFL Divisional PlayoffsZondag 12 januari, 19:00 (Nederlandse tijd)
San Francisco 49ers tegen Tampa Bay Buccaneers
Yo, Steelers!...
...There's always next season!
.
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 11-01-2003 19:41]
quote:ik wil niet chatten ik wil bewegende beelden potverdorie
Op zondag 12 januari 2003 00:02 schreef Short_stop het volgende:
Hee, komen jullie naar de Titans chatroom?http://www.tombchat.net/client/chat.html
lette ff niet op en het staat ineens 20-24 voor de Titans
quote:sportsbar 't Dijkje in Den Haag heeft alle wedstrijden live maar daar zul je wel niks aan hebben,ik trouwens ook niet
Op zondag 12 januari 2003 01:07 schreef DaMayan het volgende:
Damn man ik baal echt dat ik niet de beelden kan zien!
Ga morgen kijken of er een kroeg is in Adam die ze uitzendt ofzo.
quote:Oe, oe, ik wél, nou maar hopen dat de Titans nog spelen volgende week 31 - 31
Op zondag 12 januari 2003 01:16 schreef SpankSpankeronie het volgende:
...
sportsbar 't Dijkje in Den Haag heeft alle wedstrijden live maar daar zul je wel niks aan hebben,ik trouwens ook niet
...
Maargoed ben toch voor de Falcons! (eerder tegen de Eagles eigenlk).
Oh en het is eind 3e kwart.
quote:Shut up man!!!
Op zondag 12 januari 2003 12:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ik hoop toch op een stuntje van de 49ers in Tampa
quote:Jaja, maar hebben ze ook een chatroom?
Op zondag 12 januari 2003 18:06 schreef DaMayan het volgende:[..]
Shut up man!!!
GO BUCS!
quote:Ben aan het zoeken, maar volgens mij niet.
Op zondag 12 januari 2003 18:14 schreef Short_stop het volgende:[..]
Jaja, maar hebben ze ook een chatroom?
Misschien hebben de SF49ers een chatroom
quote:Ga ik wel ff in San Francisco zoeken
Op zondag 12 januari 2003 18:15 schreef DaMayan het volgende:[..]
Ben aan het zoeken, maar volgens mij niet.
Wel een forum maar das minder cool.Misschien hebben de SF49ers een chatroom
![]()
quote:fuk de piraten
Op zondag 12 januari 2003 18:06 schreef DaMayan het volgende:[..]
Shut up man!!!
GO BUCS!
Titans - Giants
Raiders - Buccaneers
Eagles - Falcons (hadden we)
en dan de Colts - Broncos of Jaguars - Panthers
Tsja, gaat nergens over, maar dat doen die namen eigenlijk ook niet echt meer
quote:Cool, dankjewel! Wie is die presentator? Jay Leno?
Op zondag 12 januari 2003 18:49 schreef DaMayan het volgende:
O. Als je de TBradio wil horen ipv de 49ers
dan kun je bij http://www.wmop.com/ luisteren.
quote:haha geen id.
Op zondag 12 januari 2003 19:03 schreef Short_stop het volgende:
Cool, dankjewel! Wie is die presentator? Jay Leno?
[Dit bericht is gewijzigd door DaMayan op 12-01-2003 20:03]
quote:BOEM! MEER CANNON VUUR ERVAN!
Op zondag 12 januari 2003 20:23 schreef Short_stop het volgende:
Dat schip is wel grappig:)
quote:Nu gaat het wel héél erg goed...
Op zondag 12 januari 2003 20:31 schreef DaMayan het volgende:[..]
BOEM! MEER CANNON VUUR ERVAN!
Cool! 6-28!
quote:Echt he! Nu Brad Johnson weer terug is als QB is de OFFENCE ON FIRE!
Op zondag 12 januari 2003 20:34 schreef Short_stop het volgende:[..]
Nu gaat het wel héél erg goed...
![]()
Oh en zie ook net dat Barney heeft gewonnen
quote:Wat? Bij mn fotoboek? Gewoon bij profiel wijzigen staat er MSN Messanger: en dan een vakje...
Op zondag 12 januari 2003 20:50 schreef Short_stop het volgende:
hee, hoe heb jij je msn messenger dingetje bij je fotoboek dinges gezet? Ik kan dat nergens vinden
edit plaatje weer verwijderd.
Bij je gewone profiel kun je alleen je ICQ nummer opgeven maar bij je fotoboek kun je ook je MSN adress opgeven...
See?
[Dit bericht is gewijzigd door DaMayan op 13-01-2003 00:17]
Nee, maar nu komt Jets - Raiders, das belangrijk voor de Titans he
quote:volgend seizoen dan komen niners terug
Op zondag 12 januari 2003 22:17 schreef Short_stop het volgende:
Nou, volgens mij gaat SF nog terugkomen hoor!!
Veel Americanen gokken op een Raiders-Eagles SB. Maar Raiders vind ik geen leuk team dus ben ik voor de Jets!
Go NY!
Maaruh Titans - Bucs SB hoe vet zou dat zijn?
quote:Als de Jets winnen spelen de Titans thuis tegen de Jets, als de Raiders winnen moeten de Titans naar de Raiders toe in Californië dus de meeste Titans fans hopen dat de Jets winnen maar coach Fisher zei dat het hem niet uitmaakt (al is dat wel een beetje logisch natuurlijk om zijn team niet te demotiveren als de Raiders winnen). Ik ben dus ook voor de Jets
Op maandag 13 januari 2003 00:17 schreef DaMayan het volgende:
En short_stop welke team is beter voor de Titans??Veel Americanen gokken op een Raiders-Eagles SB. Maar Raiders vind ik geen leuk team dus ben ik voor de Jets!
Go NY!Maaruh Titans - Bucs SB hoe vet zou dat zijn?
Titans - Bucs lijkt me trouwens heel goed mogelijk.
quote:Ja, volgend week wordt leuk. Misschien ga ik die kroeg maar s opzoeken waar ze het op tv hebben volgend weekend
Op maandag 13 januari 2003 00:38 schreef DaMayan het volgende:
Oe! Thuisvoordeel! Ja dan is het idd beter als de Jets winnen.
Helaas moest voor ons Atlanta winnen, maar dat was een kleine kans. Hoewel de Eagles gister niet goed speelden waren ze nog steeds sterker dan de Falcons.
Wordt iig 2x spannend volgende week!
En tja 25% kans op een Bucs - Titans SB he!
Als de Defense van de titans stand houdt komt het wel goed.
quote:Dus Titans - Bucs!
Op dinsdag 14 januari 2003 03:07 schreef Almighty het volgende:
Raiders vs Buccaneers zou wel mooi zijn in de superbowl. 2 supergoede passing QB's altijd een goed ingredient voor een spectaculaire wedstrijd. Alleen ik gun het de Titans eigenlijk het meest om in de Superbowl te staan.
De Bucs verdienen gewoon om eindelijk een keer in de Superbowl te staan!
Zal me niet eens zo boeien als ze dan verliezen weet je, als ze maar van de verdomde Eagles winnen die ze nu al 2x achterelkaar in de Playoffs hebben uitgeschakelt!
Zul je zien wordt het toch Raiders - Eagles
quote:McNair zelf zei (ik geloof vorige week) dat hij beter speelt mét blessure dan zónder. De laatste 6 weken van het seizoen heeft hij door blessures (o.a. gekneusde ribben) dan ook helemaal niet meegetraind en hij was eigenlijk pas vlak voor de laatste wedstrijd afgelopen weekend weer helemaal fit en trainde hij mee. Van de laatste elf wedstrijden wisten de Titans er trouwens 10 te winnen en ze hebben op dit moment de beste winning streak in de NFL. Hij moet natuurlijk wél mee kúnnen spelen.
Op woensdag 15 januari 2003 10:33 schreef Almighty het volgende:
McNair heeft na zondag tot nu geen reet kunnen doen, want hij heeft last van zijn duim. Dit is niet echt een goed teken.
quote:ik heb gisteren de hele FiestaBowl gezien en mijn grote held McGahee was niet verantwoordelijk voor een enkele turnover,Willes weet wel hoe hij een bal moet vasthouden
Op zaterdag 4 januari 2003 22:00 schreef Short_stop het volgende:
Uhm, nou, je weet het natuurlijk nooit, maar ook met McGahee hadden ze het moeillijk. Ik geloof dat hij in de 2nd quarter werd gewisseld. 5 of 6 turnovers hadden de Hurricanes, dat heeft ze de wedstrijd gekost. Twee of drie van die turnovers waren met McGahee.
maar genoeg gelult over college football,morgen weer het echte werk in de NFL
quote:Je hebt helemaal gelijk, als verslag van de Fiesta Bowl was mijn berichtgeving heel erg slecht. Ik heb allerlei belangrijke details door elkaar gehaald en zelfs onwaarheden gezegd. Sorry. Ik schaam me.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:47 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik heb gisteren de hele FiestaBowl gezien en mijn grote held McGahee was niet verantwoordelijk voor een enkele turnover,Willes weet wel hoe hij een bal moet vasthouden
En McGahee werd wel gewisselt maar dat gebeurde pas in het 4e kwart na een keiharde maar volgens de verslaggevers faire tackle waarbij de verdediger de knie van Willes vol met zijn helm ramde,je zag die knie een hele ongezonde knik naar binnen maken(auw)maar genoeg gelult over college football,morgen weer het echte werk in de NFL
quote:geeft allemaal nix,was een fantastische wedstrijd,vooral die 3 time-outs net voor de fieldgoal in de reguliere speeltijd,die kicker van de Hurricans had het niet meer en dacht zelfs eerst dat hij mis had geschoten maar gelukkig voor hem ging de bal nog net langs de goeie kant van de paal
Op zaterdag 18 januari 2003 12:13 schreef Short_stop het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk, als verslag van de Fiesta Bowl was mijn berichtgeving heel erg slecht. Ik heb allerlei belangrijke details door elkaar gehaald en zelfs onwaarheden gezegd. Sorry. Ik schaam me.
quote:k, dj
Op zaterdag 18 januari 2003 14:20 schreef CAZZO het volgende:[..]
geeft allemaal nix...
GO TITANS!!!!!!
NFC Championship Final
Tampa Bay Buccaneers tegen Philadelphia Eagles
AFC Championship Final
Tennessee Titans tegen Oakland Raiders
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 18-01-2003 15:45]
quote:versta je geen spaans?
Op zondag 19 januari 2003 21:36 schreef Short_stop het volgende:
AAAARGH! Nergens Live-radio!!!!
quote:grom, grom, nee, grom, jij wel?
Op zondag 19 januari 2003 21:44 schreef CAZZO het volgende:[..]
versta je geen spaans?
quote:Pfff. Bijna de wedstrijd vergeten
Op zondag 19 januari 2003 21:36 schreef Short_stop het volgende:
AAAARGH! Nergens Live-radio!!!!
quote:no espanol voor cazzo
Op zondag 19 januari 2003 21:59 schreef Short_stop het volgende:[..]
grom, grom, nee, grom, jij wel?
quote:YES!!!!!!! http://www.810whb.com/ voor live bucs-eagles radio
Op zondag 19 januari 2003 22:03 schreef CAZZO het volgende:[..]
no espanol voor cazzo
ik doe het vandaag met gameday net zoals jij waarschijnlijk
quote:Ah! Thanx!
Op zondag 19 januari 2003 22:34 schreef Short_stop het volgende:
YES!!!!!!! http://www.810whb.com/ voor live bucs-eagles radio
quote:Hoi damayan! Ja, kom je ook weer naar titans chat? www.tombchat.net
Op zondag 19 januari 2003 22:37 schreef DaMayan het volgende:[..]
Ah! Thanx!
Gaat spannend worden aan het eind als het zo doorgaat!
quote:bij sbs6
Op maandag 20 januari 2003 11:19 schreef Magicfrankie het volgende:
Wordt de Superbowl nog ergens op NL TV uitgezonden?
quote:Niet bij de NOS zoals de vorige jaren??
Op maandag 20 januari 2003 11:37 schreef mitt het volgende:[..]
bij sbs6
quote:nee niet bij de nos nee maar bij sbs6 met hinderlijke reclameonderbrekingen
Op maandag 20 januari 2003 14:17 schreef the_bbk het volgende:[..]
Niet bij de NOS zoals de vorige jaren??
quote:Het is al 2003 hoor
Op woensdag 22 januari 2003 18:09 schreef Leatherface het volgende:Men kan idd in 2002 American Football Season verder
quote:Ja, je hebt er inderdaad wel heel erg lang over gedaan deze thread te vinden
Op woensdag 22 januari 2003 19:43 schreef calvobbes het volgende:[..]
Het is al 2003 hoor
quote:LOL
Op woensdag 22 januari 2003 20:06 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ja, je hebt er inderdaad wel heel erg lang over gedaan deze thread te vinden
* Thurminator heeft al zakken chips ingeslagen voor komende zondag
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:08 schreef thurminator het volgende:* Thurminator heeft al zakken chips ingeslagen voor komende zondag
Oh nee, positief blijven; HUP BUCS! Hmm, eigenlijk was ik vroeger voor de Raiders uhm, HUP ALLEMAAL! maar dan.
* Short_stop gaat alleen niet kijken, moet werken
quote:* Thurminator hoopt dat the Minisota Vikings volgend jaar een betere kans hebben
Op donderdag 23 januari 2003 17:59 schreef Short_stop het volgende:[..]
Volgend jaar zitten de Titans misschien wél in de SB.
Oh nee, positief blijven; HUP BUCS! Hmm, eigenlijk was ik vroeger voor de Raiders uhm, HUP ALLEMAAL! maar dan.
* Short_stop gaat alleen niet kijken, moet werken
quote:dat levert bij winst iig meer op dan wedden op de Raiders
Op zaterdag 25 januari 2003 00:52 schreef Almighty het volgende:
Ik zet mijn geld op de Bucs.
quote:En dan moet het volkslied nog gezongen worden door Seniel Dion en nog meer van die ongein dus zo om Half Een verwacht ik wel de Kick-Off
Op zondag 26 januari 2003 15:33 schreef Almighty het volgende:
Laat maar ESPN had het fout op de scoreboard. 0.00 is het gewoon.
quote:goeie vraag heb alleen geen antwoord
Op zondag 26 januari 2003 15:53 schreef Almighty het volgende:
Waarom laten ze dat door een Canadese doen?
Ik had helemaal gepland om het te gaan kijken moet ik morgen soliciteren Nou ja een bijbaantje is me momenteel ook wel wat waard dus tja dat gaat maar even voor
Maar heeft Eurosport in het verleden ook goede samenvattingen gegeven ? Het sportjournaal laat over het algemeen alleen het winnende punt zien en das veels te weinig van deze topsport.
Nog een algemene vraag: worden er ook NFL wedstrijden gratis op internet uitgezonden ? Of komen daar ook samenvattingen van op Eurosport ?
GO BUCS!
Go Bucs!
quote:dat zullen de heren Buys en Bedford je zeker niet in dank afnemen
Op zondag 26 januari 2003 16:55 schreef Stewie het volgende:
weet iemand toevallig of dit radiostation http://www.wmop.com/ de superbowl live uitzend ? want ik heb weinig zin in al dat ondeskundige geleuter van de sbs 6 crew, die hoogstwaarschijnlijk weer reclames over de hoogtepunten heenplannen.... en in de halftime show ??? Hart van Nederland ?? aargh...
maar anyhoo, go Buc's !
Jammer dat de Titans eruit liggen.
Ga wel kijken, hoop dat het tegelijkertijd hier ook btje gezellig is
quote:Kee als die het doen prima natuurlijk.....
Op zondag 26 januari 2003 16:59 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat zullen de heren Buys en Bedford je zeker niet in dank afnemen
quote:Die is niet in handen van SBS.
Op zondag 26 januari 2003 17:02 schreef Stewie het volgende:[..]
maar het blijft SBS... je weet maar nooit met die regie...
quote:regie van de wedstrijd zelf niet, maar ze bepalen wel wanneer er reclames komen, bijv terwijl de highlights bezig zijn oid.
Op zondag 26 januari 2003 17:04 schreef static het volgende:[..]
Die is niet in handen van SBS.
quote:Ik neem aan dat de reclame parallel loopt met die van de US, lijkt me niet dat ze de wedstijd afkappen.
Op zondag 26 januari 2003 17:06 schreef mitt het volgende:[..]
regie van de wedstrijd zelf niet, maar ze bepalen wel wanneer er reclames komen, bijv terwijl de highlights bezig zijn oid.
quote:mkay, maar de reclame onderbrekingen wel... en hart van nederland achtige grappen ben ik nog lang niet vergeten...
Op zondag 26 januari 2003 17:04 schreef static het volgende:[..]
Die is niet in handen van SBS.
quote:om 2.47 s'nachts
Op zondag 26 januari 2003 17:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die commercial-breaks zijn toch lekker?
Kan je even iets voor jezelf gaan doen...
quote:normaal wel bij een film, maar ik wil dat dus niet bij de SuperBowl !!!
Op zondag 26 januari 2003 17:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die commercial-breaks zijn toch lekker?
Kan je even iets voor jezelf gaan doen...
quote:Ze moeten de amerikaanse commercials uitzenden die zijn juist doordat de zendtijd zo duur is ook zo super grappig
Op zondag 26 januari 2003 17:42 schreef mitt het volgende:[..]
om 2.47 s'nachts
quote:dan word het lastig
Op zondag 26 januari 2003 19:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
baal enorm, moet morgen om 6 uur opstaan om te gaan werken. Dus geen superbowl voor mij
quote:de heren Buys en Bedford zullen vast en zeker wel weer de basisprincipes van het AF uitleggen gedurende de uitzending,daar zijn ze nl. heel goed in
Op zondag 26 januari 2003 21:14 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik ga ook zker kijken, weet alleen niet veel van AF, maja vorige jaar halve SB gezien en sinds dien wist ik dat ik dit jaar ook ging kijken
quote:Haha, ja dat was altijd zo grappig aan die FOX programma (
Op zondag 26 januari 2003 21:19 schreef CAZZO het volgende:
de heren Buys en Bedford zullen vast en zeker wel weer de basisprincipes van het AF uitleggen gedurende de uitzending,daar zijn ze nl. heel goed in
quote:AF bij FOX in dat ene jaar dat we iedere week een live wedstrijd kregen te zien,dat waren gouden tijden,slecht voor de nachtrust maar ik verlang er wel na terug
Op zondag 26 januari 2003 21:59 schreef DaMayan het volgende:[..]
Haha, ja dat was altijd zo grappig aan die FOX programma (
) van 3 jaar terug alweer. ELKE aflevering gingen ze weer de regels proberen uit te leggen d.m.v. een gelikt filmpje en wat express domme vragen van de presentator beantwoorden.
Maar verder was dat wel een perfecte formule. Elke week uitgebreide samenvattingen en standings zondag nacht.
En tis zeker dat Ronald Buys en Hubert Bedford het gaan presenteren? Niet dat je straks Wilfred Guinee (of hoe je dat ook spelt) het vor z'n rekening neemt. Ach, ik zie t zelf wel.
Hoe heette die gast van radio538 ook alweer die dat presenteerde samen met Buys en Bedford?
Ik was ook bij de finale van de World Bowl in de Arena in 2001, en daar probeerde hij ook telkens de regels uit te leggen aan het nietszeggend American Football volkje wat toen op de tribunes zat.
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 26-01-2003 23:20]
quote:was dat niet Rick van Velthuysen?
Op zondag 26 januari 2003 23:15 schreef Smeich het volgende:Hoe heette die gast van radio538 ook alweer die dat presenteerde samen met Buys en Bedford?
nog meer mensen die ook hier zijn tijdens de wedstrijd?
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:54 schreef mitt het volgende:
Ik zit er klaar voor..nog meer mensen die ook hier zijn tijdens de wedstrijd?
quote:jeps, en de eerste reclame is der alweer
Op zondag 26 januari 2003 23:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
ook voor de Bucs mitt?
quote:tijd voor wat unnecessary roughness
Op maandag 27 januari 2003 00:13 schreef mitt het volgende:
En dan zingt Celine Dion als Franse/Canadese het volkslied![]()
quote:aangezien Cazzo niet buiten sport/voetbal komt, hier dus
Op maandag 27 januari 2003 00:16 schreef static het volgende:
Welke is het nou, deze of deze: Superbowl Sunday...eindelijk is het weer zover!
De Raiders hebben mooiere pakjes aan
Raiders hebben de bal.
quote:Tijd om te
Op maandag 27 januari 2003 00:32 schreef CAZZO het volgende:
tijd voor een fieldgoal
quote:En ze waren ook alweer begonnen
Op maandag 27 januari 2003 00:36 schreef CAZZO het volgende:
wel klote al die reclame,vorig jaar konden we nog lekker geilen op die chearleaders
overigens knalt sbs6 dus inderdaad reclames dwars door de plays heen... friggin bastards.....
quote:Te slecht voor woorden, moeten ze tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal eens doen
Op maandag 27 januari 2003 00:37 schreef mitt het volgende:[..]
En ze waren ook alweer begonnen
quote:Gelukkig niet zeg
Op maandag 27 januari 2003 00:38 schreef CAZZO het volgende:
geen fumble
*ook TBB 'fan' is.
Beetje meer tempo mag van mij wel...
quote:Daarom zijn de samenvattingen ook voor mij ideaal. Al moet ik zeggen als er flink wat spanning inzit dat het lage tempo dan juist helemaal geweldig is. De spanning stijgt dan echt hoog op
Op maandag 27 januari 2003 00:40 schreef Elevation het volgende:
American football is op zich wel leuk om naar te kijken, maar ik vind het zo jammer dat het spel om de 10 seconden stil ligt.Beetje meer tempo mag van mij wel...
Prachtige worp trouwens!
quote:die td komt er zo wel aan
Op maandag 27 januari 2003 00:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Fuck he bijna een touchdown
quote:toch niet
Op maandag 27 januari 2003 00:43 schreef CAZZO het volgende:[..]
die td komt er zo wel aan
quote:niet dus
Op maandag 27 januari 2003 00:43 schreef CAZZO het volgende:[..]
die td komt er zo wel aan
Al waren ze dicht bij een touchdown
[Dit bericht is gewijzigd door existenz op 27-01-2003 00:48]
quote:Durf eigenlijk niets te zeggen want kweet het niet zeker maar geloof 6 en dan mag je nog een fieldgoal poging doen van 1 punt. Dus max 7 punten.
Op maandag 27 januari 2003 00:46 schreef Elevation het volgende:
Hoeveel punten scoor je met een touchdown?
quote:6
Op maandag 27 januari 2003 00:46 schreef Elevation het volgende:
Hoeveel punten scoor je met een touchdown?
quote:Is er dus toch nog iets blijven hangen bij mij
Op maandag 27 januari 2003 00:47 schreef CAZZO het volgende:[..]
6
en nog kans op een extra punt als je de pat benu oftwel de bal door de palen schopt
quote:Geniet nu van de prachtige stem van Roger Whitaker
Op maandag 27 januari 2003 00:48 schreef existenz het volgende:
kut sbs6Godzijdank nog geen telsell gezien
quote:En een redelijk belangrijke ook..Gezien de time-out van de coach...(Coach's challenge oid)
Op maandag 27 januari 2003 00:37 schreef CAZZO het volgende:
we missen gewoon playactie door die kutreclame
quote:Of 2 extra punten als je voor de conversie gaat ipv de PAT-kick...
Op maandag 27 januari 2003 00:47 schreef CAZZO het volgende:[..]
6
en nog kans op een extra punt als je de pat benut oftwel de bal door de palen schopt
quote:Ik leer er meteen weer nieuwe termen bij
Op maandag 27 januari 2003 00:52 schreef existenz het volgende:
Ja, idd. Weer een sack
Ander vraagje: doet eurosport nog aan samenvattingen van NFL int algemeen en superbowl int bijzonder ?
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 27-01-2003 00:55]
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 27-01-2003 00:56]
en nu weer een sack
quote:maar alleen in gevallen van nood
Op maandag 27 januari 2003 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Of 2 extra punten als je voor de conversie gaat ipv de PAT-kick...
.
quote:Was dat dan weer ? ik ken alleen de field goal en de PAT kick.
Of 2 extra punten als je voor de conversie gaat ipv de PAT-kick...
quote:Nee, sack is het geval als diegene die moet gooien (runningback dacht ik, weet ik niet zeker) zelf tegen de grond wordt gewerkt voor dat ie kan gooien.
Op maandag 27 januari 2003 00:55 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Ik leer er meteen weer nieuwe termen bij
Sack is als je de aanval moet staken neem ik aan
![]()
Ander vraagje: doet eurosport nog aan samenvattingen van NFL int algemeen en superbowl int bijzonder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |