maar ik ben altijd gezelligquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meet is toch niet gezellig zonder dronken mensen
Daarom moet iedereen alles gewoon lekkah zelf betalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met wat Fok! lui afgesproken in een hotel in Hoofddorp in het restaurant. Was leuk
Wel duur want ik betaalde alles
Same! In het woordenboek staat mijn foto bij de betekenisquote:
Als het een select groepje is vind ik het niet erg. Als het er 10 zijn wordt het te prijzig inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen alles gewoon lekkah zelf betalen
Maar frikandelbroodjes en energydrank bij de AH samen halen is veel cooler...om ze vervolgens op straat op te peuzelen
Je ne sais pas? That's not for me to sayquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus Stuart, wanneer, wie, wat, hoe, en hoelaat?
peuzelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen alles gewoon lekkah zelf betalen
Maar frikandelbroodjes en energydrank bij de AH samen halen is veel cooler...om ze vervolgens op straat op te peuzelen
Nederlandse way of saying Fuckquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is de afkorting van FOK! eigenlijk?
Fokked Op Kids toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is de afkorting van FOK! eigenlijk?
nee is engquote:
Drink met mate, dan ben je nooit een late.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt! Daarom drink ik ook geen alcohol
ja zoiets, snel dat centrum doorrennen en daarna ratjes kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Flashback... we waren daar... 30 minuten?
Onzin, probeer nog maar is zo'n fysiek te krijgen met anabolen en met allllll die controlesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat is alistair overeem eigenlijk een anabole junk
quote:
quote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd genomen door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Een veelvoorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids." Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, maar dit idee werd net zo snel weer verworpen als het werd bedacht.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zoiets, snel dat centrum doorrennen en daarna ratjes kijken
http://www.melf.nl/sport/(...)ij-dopingcontrole/2/quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Onzin, probeer nog maar is zo'n fysiek te krijgen met anabolen en met allllll die controles
waar heb je het over? Ik zie opeens roze bij jouw postsquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Denken dat me fobo foto echt is
roze?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar heb je het over? Ik zie opeens roze bij jouw posts
WAAR IS MIJN VADER VERDOMME??quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Denken dat me fobo foto echt is
Oh, ik moest dat even voor een topic veranderenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat je een vrouw bent, waarom?
en jij dacht dat ik dat nog niet wistquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
http://www.melf.nl/sport/(...)ij-dopingcontrole/2/
aah okequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik moest dat even voor een topic veranderen
kijk hoe dun ivm nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij dacht dat ik dat nog niet wisttegen brock was ie ook al wel positief, bijna elke ufcer gebruikt hgh
wil je dat taalgebruik even voor je houden aubquote:
jong dat weet ik toch ook wel ik volg alistair al een aantal jarenquote:
Okquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wil je dat taalgebruik even voor je houden aub
dientje zit in een moeilijke fasequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat je een vrouw bent, waarom?
sorry perry dat ik twijfel aan je kennisquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jong dat weet ik toch ook wel ik volg alistair al een aantal jaren
Nooit doen, want ik maak je met feiten kapotquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sorry perry dat ik twijfel aan je kennis
inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo is het maar net he..
steeds minder gala's als je topsporter wilt worden op vechtsport gebied zou ik mma aanraden kom je veel sneller in door tegenwoordigquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
toch vind ik boksen leuker om naar te kijken
whaaaat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
DBKJWBFLEKUYEAHOC r9837qhnalkn;he godver heIk ga gewoon niet met haar op vakantie pfff.
Lijkt me wel leuk om te doen eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
toch vind ik boksen leuker om naar te kijken
omg nooooquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is die verandering echt?
wat zonde
oh ik stel elke keer dingen voor, maar dat wilt zij dan niet blablaquote:
Wiequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
Ik vond Nicki Minaj vroeger veel mooier dan nu
Wie is die tientjeshoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is te doen.
Volgens die ene rapper ook.
Jennifer Lopez is een mooi vrouw jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is te doen.
Die zou ik niet hebben herkentquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
JLo, met de nog slechtere commercielere Pitbull
Zeker voor d'r leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jennifer Lopez is een mooi vrouw ja
ze lijkt wel een slang met dat pakkie aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is te doen.
Wil gaan boksen eig. Mma begint op te komen ja, maar vind er veel minder aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
steeds minder gala's als je topsporter wilt worden op vechtsport gebied zou ik mma aanraden kom je veel sneller in door tegenwoordig
Doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te doen eigenlijk
Get right(ofzo) vind ik leuk, ook leuk gedanst, maar verder, nah.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker voor d'r leeftijd.
Maar d'r muziek is op een paar nummers (Jenny From The Block) na echt heel slecht.
Je bijvoorbeeld ook gaan kickboksen en tegelijkertijd BJJ of Grappling gaan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wil gaan boksen eig. Mma begint op te komen ja, maar vind er veel minder aan
Zou dat best willenquote:
Dat lijkt me wel chill, gewoon als aanvulling. Ervaring mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je bijvoorbeeld ook gaan kickboksen en tegelijkertijd BJJ of Grappling gaan doen
Iedereen kan boksenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou dat best willen
Maar ik ben vast crap
Ja hihiquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze lijkt wel een slang met dat pakkie aan
Doe je het toch gewoon effe opnieuw manquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
ja f*ck wou ik iets posten komt er proxy error nu is mijn post kwijt.
nee het was een hele lange post en ik vergat hem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je het toch gewoon effe opnieuw man
Nee kan wel wat grepen uit de BJJ is niet zo moeilijk alleen om uit te voeren in een sparring wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel chill, gewoon als aanvulling. Ervaring mee?
daar let ik niet opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
Heeft niemand door dan dat Pitbull daar een stijverd heeft?
Bring it onquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
Shaolin kung fu is de enigste echte vecht sport..
De rest is allemaal voor mietjes
Waar dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
Heeft niemand door dan dat Pitbull daar een stijverd heeft?
Dan was het vast baggerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee het was een hele lange post en ik vergat hem.
Dat heb ik 1 jaar gehad vroeger, verplicht voor discepline(hoe schrijf je datquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
Shaolin kung fu is de enigste echte vecht sport..
De rest is allemaal voor mietjes
Waarom niet? Bruce Lee kan toch les gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alleen door de maatschappij waar wij in leven kunnen we dat niet leren
Discipline..quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 jaar gehad vroeger, verplicht voor discepline(hoe schrijf je dat) ofzo.
dis-ci-plinequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 jaar gehad vroeger, verplicht voor discepline(hoe schrijf je dat) ofzo.
88quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
klaar met de test. ben benieuwd hoe ik hem heb gedaan
In arnhem bij bullygym geven ze ook mma toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nee kan wel wat grepen uit de BJJ is niet zo moeilijk alleen om uit te voeren in een sparring wel.
Bespaar me de smerige detailsquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet weten wat een boner is, stu toch
Jammer, je score is 89quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
klaar met de test. ben benieuwd hoe ik hem heb gedaan
jaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
In arnhem bij bullygym geven ze ook mma toch?
ik weet niet eens wat het gemiddelde is. 107 hadden de mannen vorig jaar. Als het laag is post ik hem niet hier hoorquote:
Oh jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Discipline..
Jij komt bent in china geboren?
Je moest doorgaan heel je leven lang
107 is niet erg hoog trouwensquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het gemiddelde is. 107 hadden de mannen vorig jaar. Als het laag is post ik hem niet hier hoor
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gaan we daarna aj een bezoekje brengen
Ik kan het wel uitsprekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
Haha, AJ doet me aan die chinees van south park denken die ook geen discipline kan uitspreken
HAHAHA!
Boehoee ik ben bang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gaan we daarna aj een bezoekje brengen
Ja, dat is toch vet.. Moest je elke dag dat doen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja
Uhu, tot mijn 10e gewoond zelfs
Nee, was moeilijk, en ze sloeg je als je het niet goed deed, geen pretje in de zon.
jaa alleen ben aan het denken over BJJ voor erbij..quote:
Klopt die van south park is ook japansquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitspreken
Was alleen ff vergeten hoe ik het moest spellen.
Ik heb geen IQquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
Ik heb het IQ 120 ofzo dacht ik bij een officiele test
1x per week was hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch vet.. Moest je elke dag dat doen?
Dat lijkt me wel wat, in plaats van elke dag werken beetje midden in de berg toppen oefenen en rijst eten en allemaal andere rare dingen
Peugeotquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn 107 is gewoon de originele hoogte
wat zijn we weer flauwquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn 107 is gewoon de originele hoogte
Doe, shit ik nog steeds nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jaa alleen ben aan het denken over BJJ voor erbij..
Pfffquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1x per week was het
Je kijkt te veel films Dientje, zoek een leven
Vet hea.quote:
Waarom moet ik aan WW2 denken nu?quote:
Ja, en dan van die blanke paupers die proberen na te doen met nun chucks en in hun ballen slaanquote:
huhquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Sorry
"Hey wat doet Joey hier"
Van jezelf dingen vinden die eigenlijk positief zijn en er daardoor mee probeert te pronken, kijk mij veel boeken lezen en slim zijn enzoquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van jezelf dingen vinden die eigenlijk positief zijn en er daardoor mee probeert te pronken, kijk mij veel boeken lezen en slim zijn enzo![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, en dan van die blanke paupers die proberen na te doen met nun chucks en in hun ballen slaan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag het gratis komen ophalen(serieus)
Uit china?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gekregen ooit, maar doe er niks mee
watquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, ik had tijd geleden een chinese baas he, en zijn vrouw was toen zwanger en die dronk toen zwaluwspeeksel
Nog nooit gehoord maar klinkt als iets neps uit Chinaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 op, naja fake mars van die caramba'sdie naam
ligt aan de context, i am hungry is ik heb honger en i am a boy is ik ben een jongenquote:
Maar waren altijd rare dingen in de keuken van die kippepoten en dan echt die voeten met nagels eraan enzo octupus enzo..quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord maar klinkt als iets neps uit China
Ja, vet raarquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhu.
En het zou best kunnen dat ze het dronk, is gezond ofzo
Maar tering duur
Sure? I am hungry kan je eerder letterlijk vertalen naar Ik ben hongerig, en ik ken verder geen context waarin am hebben betekentquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de context, i am hungry is ik heb honger en i am a boy is ik ben een jongen
I've hungryquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de context, i am hungry is ik heb honger en i am a boy is ik ben een jongen
Ugh, moet er niet aan denken..quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of wijn van tijgerbotten/slangen.
Roro
Ik ook, daarom niet eens moeite gedaan..quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
Meh ik voel mij echt dom na de Nationale IQ test
Hiquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sure? I am hungry kan je eerder letterlijk vertalen naar Ik ben hongerig, en ik ken verder geen context waarin am hebben betekent
Trouwens hoi iedereen
Ik heb wel eens slang gegetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ugh, moet er niet aan denken..
Wist je dat als je bot gewoon breekt je bot ook bloed?
die gedacht
ik vind dat het ik heb honger betekend dommequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sure? I am hungry kan je eerder letterlijk vertalen naar Ik ben hongerig, en ik ken verder geen context waarin am hebben betekent
Trouwens hoi iedereen
Gansquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat het ik heb honger betekend domme
Dan ben je dakloosquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen ga ik het huis slopen als ik nog steeds geen internet heb
Rare dingen ja wtfquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slang gegeten
En daarna in bad met slangenvel, scheen goed voor je huid te zijn
Nee? Hoe kan je bot bloeden dan
Gister en vandaag niks gedronken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dat terwijl je elke dag bier drinkt.
Hmm, het was zacht, maar tegelijkertijd best wel mager vleesquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Rare dingen ja wtfhoe smaakte slang?
Weet ik niet, omdat er bloed in zit bij je merg ik krijg echt een licht gevoel als ik er teveel over nadenk
Netjes Gquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gister en vandaag niks gedronken.
Allemaal dingen die ik nog nooit en niet wil etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hmm, het was zacht, maar tegelijkertijd best wel mager vlees
En kikkerbillen heb ik ook gehad, in Thailand spinkhanen gegeten, enzulks
Niet aan denken dan sukkel
Als ik het voorgeschoteld zou krijgen zou ik ook alles wel proevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
gadverquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Saai hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik nog nooit en niet wil eten
Ja, maar dacht er op een keer aan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik het voorgeschoteld zou krijgen zou ik ook alles wel proeven
mij niet gezienquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Saai hoor
[..]
Ik zou het niet regelmatig eten, maar mensen die "iewlll" roepen![]()
Gewoon dingen proberen van iedere cultuur.
quote:
Nee, maar mijn hond(ik had zo'n schatjequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
A-J heb je wel eens hond gegeten? Serieuze vraag,omdat mensen in China ook hond eten
Dat is het enige waar ik goed ik benquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
37 goed.
bij rekenen had ik er maar 4 goed, van de 12
quote:
Sprinkhanen zijn schoon, blijkbaar is het goed voor de stofafwisseling. Is dus zelfs gezond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mijn eten moet schoon zijn, niet geprakt en gewoon normaal eruit zien
wat de boer niet kent vreet ie nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Sprinkhanen zijn schoon, blijkbaar is het goed voor de stofafwisseling. Is dus zelfs gezond.
Tegenwoordig worden zo wat alle dieren gegeten,dus ik kijk er ook niet echt raar van op. Wel minder van jouw hondquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar mijn hond(ik had zo'n schatje) werd wel ontvoerd en opgegeten
![]()
Zelf zou ik het niet zo gauw doen. Maar mensen die schreeuwen dat het dierenmishandeling is vind ik ook weer bullshit
rekenen en ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
103
en geheugen bijna allemaal goed.![]()
ik en rekenen
Boerinnetje van mequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat de boer niet kent vreet ie niet
Maar je eet dan ook het hoofdje, de voeten en de ingewandenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sprinkhanen zijn schoon, blijkbaar is het goed voor de stofafwisseling. Is dus zelfs gezond.
maakt niet uit in dit gevalquote:
Nee, de poten en hoofd trek je er af, rest eet je op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar je eet dan ook het hoofdje, de voeten en de ingewanden
True, ik moest wekenlang huilenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden zo wat alle dieren gegeten,dus ik kijk er ook niet echt raar van op. Wel minder van jouw hond
Heb je wat tegen mensen die ouder zijn dan 17 huh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
Maar ik vind het flauw, dat 17 en 34 in hetzelfde leeftijdsvak zitten
Nee, maar dat ik hetzelfde word beoordeeld als zij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je wat tegen mensen die ouder zijn dan 17 huh?
Huilen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet je toch.
Ik ben een lastige vreter
Konijn heb ik al eens had dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
Mhaw huisdieren zoals kat, hond, konijn en dergelijke zou ik dan weer niet eten...
Ohquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, de poten en hoofd trek je er af, rest eet je op.
Ik eet wat ik wilquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huilen dan
[..]
Konijn heb ik al eens had dus
Maar katten en honden zou ik ook nooit doen
Algemene ontwikkeling ventjequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
normaal scoor ik minstens 10 punten hogerRare taalvragen ook
hoe moet je weten wat de betekenis van woorden zijn die al 100 jaar niet meer gebruikt worden
En terecht. Gaat toch om de kennis, toch niet je leeftijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar dat ik hetzelfde word beoordeeld als zij.
Ik ook niet. Who gives a crap anyway?quote:
Waarom zou je dat willen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel keer professionele test doen bij een psycholoog. die zijn meestal wat betrouwbaarder dan zon bnn-testje
Ik heb ook wel eens konijn op toen ik 11 of 12 was maar ik eet echt alles zonder te vragen wat het isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huilen dan
[..]
Konijn heb ik al eens had dus
Maar katten en honden zou ik ook nooit doen
Mijn algemene ontwikkeling is prima hoorquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel keer professionele test doen bij een psycholoog. die zijn meestal wat betrouwbaarder dan zon bnn-testje
Dus je noemt mij oudquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn algemene ontwikkeling is prima hoorMaar was gewoon erin gezet voor de wat oudere deelnemers
ja lekker makkelijk
Lijkt me wel interessant om te kijken in welke dingen ik goed ben en in welke niet. lijkt me ook handig voor je verdere loopbaan en stuff.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen dan?
Heb ik gedaan,maar waarom houdt ik verder privéquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Haha, toen dacht je zeker: neeeeequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens konijn op toen ik 11 of 12 was maar ik eet echt alles zonder te vragen wat het is
Achteraf wist ik pas dat ik konijn had gegeten
houdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik gedaan,maar waarom houdt ik verder privé
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeur dan niet dat je perse alles moet proeven
How dare youquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, toen dacht je zeker: neeeee
Ik zou nog wel eens kangaroobiefstuk willen proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |