SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat denk je dat ik ga doen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is toch geen echte test, je kunt er niks mee behalve pochen tegen je maatjes.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is nog best moeilijk om zo laag te scorenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In een hoekje huilen omdat je niet boven de 90 komt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat zou een eerste keer zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In een hoekje huilen omdat je niet boven de 90 komt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe hoog scoor je dan normaal?quote:
Overigens is de IQ test van BNN geen echt goeie test. Een officiële IQ test gaat heel anders.14 SHADES OF GREY
Hoe anders?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe hoog scoor je dan normaal?
Overigens is de IQ test van BNN geen echt goeie test. Een officiële IQ test gaat heel anders.
Toch ''scoor'' ik iedere keer ongeveer hetzelfde.Rustig aan.![]()
Dan zit je automatisch ook onder de 90.quote:
Geeft niet meis, je komt er welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zit je automatisch ook onder de 90..
![]()
Een officiële test? Of die van BNN?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe anders?
Toch ''scoor'' ik iedere keer ongeveer hetzelfde.
Bij een officiële test heb je bijvoorbeeld minder tijd.14 SHADES OF GREY
Ik heb ook wel eens een echte test gedaan. Ik scoor eigenlijk altijd tussen de 130 - 135.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe hoog scoor je dan normaal?
Overigens is de IQ test van BNN geen echt goeie test. Een officiële IQ test gaat heel anders.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus jij bent een vrouw die goed in wiskunde is met ruimtelijk inzicht?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een echte test gedaan. Ik scoor eigenlijk altijd tussen de 130 - 135.Rustig aan.![]()
Nou, nee. Maar gelukkig is er meer dan dat. Dat vind ik wel het moeilijkste.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus jij bent een vrouw die goed in wiskunde is met ruimtelijk inzicht?
Mijn IQ is officieel onderzocht voor psychologische testen 4 jaar terug. Hoe laag is het durf ik niet te zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een echte test gedaan. Ik scoor eigenlijk altijd tussen de 130 - 135.14 SHADES OF GREY
Je mag 't altijd DM'en.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn IQ is officieel onderzocht voor psychologische testen 4 jaar terug. Hoe laag is het durf ik niet te zeggen
Je hebt het over die BNN testjes toch met 130-135?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Fera het volgende:
Nou, nee. Maar gelukkig is er meer dan dat. Dat vind ik wel het moeilijkste.Rustig aan.![]()
Beiden, eigenlijk. Met de echte scoorde ik ook zoiets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het over die BNN testjes toch met 130-135?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gelukkig is IQ ''trainbaar''.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Het is echt 96, ik heb het formulier nog steeds.
Dat mag, maar er moet nog een nieuwe datum besproken worden. Laatste keer kon niet doorgaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie winterefteling meet in de op. Ik zou ook wel meewillen, mag dat![]()
![]()
Zo erg is het nu ook weer nietquote:het klopt wel aardig. Ik ben niet zo heel intelligent. Mijn IQ is iets in de 90-95
14 SHADES OF GREY
leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag, maar er moet nog een nieuwe datum besproken worden. Laatste keer kon niet doorgaan
Ik hou van Efteling![]()
![]()
Als je dan niet zo goed bent in wiskunde en ruimtelijk inzicht dan maak je taal etc foutloos, dat vind ik wel heel knap aangezien ze daar bij BNN ook allerlei eeuwen oude spreekwoorden etc gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden, eigenlijk. Met de echte scoorde ik ook zoiets.Rustig aan.![]()
Ach, dat maakt toch niet uit? Aardig zijn is veel belangrijker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niethet klopt wel aardig. Ik ben niet zo heel intelligent. Mijn IQ is iets in de 90-95
Taal ben ik wel goed in, maar het is niet alsof ik ruimtelijk inzicht helemaal verknal. Laatste keer scoorde ik daar opvallend goed in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dan niet zo goed bent in wiskunde en ruimtelijk inzicht dan maak je taal etc foutloos, dat vind ik wel heel knap aangezien ze daar bij BNN ook allerlei eeuwen oude spreekwoorden etc gebruiken.
Nee, bovendien is IQ maar 1 middel om intelligentie te meten. Of ik aardig ben, dat weet ik eigenlijk niet zo. Ik zelf vind dat ik niet echt de meest toffe persoon ben om mee om te gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dat maakt toch niet uit? Aardig zijn is veel belangrijker.14 SHADES OF GREY
Een bepaald soort intelligentie.. Waar mannen vaak beter in zijn ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, bovendien is IQ maar 1 middel om intelligentie te meten. Of ik aardig ben, dat weet ik eigenlijk niet zo. Ik zelf vind dat ik niet echt de meest toffe persoon ben om mee om te gaan.
Daarom vinden vrouwen EQ ook zo belangrijk
Rustig aan.![]()
Hoe hoog laag mijn EQ is wil ik niet wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een bepaald soort intelligentie.. Waar mannen vaak beter in zijn ook.
Daarom vinden vrouwen EQ ook zo belangrijk14 SHADES OF GREY
Ik neem die EQ test niet serieus, of je het goed of fout hebt is subjectief aan de maker van de test.
Wat dat betreft is een IQ test rocket science... Je kunt er niet omheen.Rustig aan.![]()
Dat klinkt als onzekerheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, bovendien is IQ maar 1 middel om intelligentie te meten. Of ik aardig ben, dat weet ik eigenlijk niet zo. Ik zelf vind dat ik niet echt de meest toffe persoon ben om mee om te gaan.
Ach ja zo'n test maken is leuk. Maar als het voor een serieus doeleinde is bv psychologisch onderzoek of een assessment dan is het toch een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
Die tests zijn sowieso met een korreltje zou te nemen omdat je geen nul lijn hebt.14 SHADES OF GREY
Ja dat is zeker zo. Ik heb weinig zelfvertrouwen.quote:14 SHADES OF GREY
Lager zeker?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Denk jij niet dat als je anders zou doen dat je eventueel leuker in de omgang zou zijn?quote:
Ehh, dit komt misschien negatief over maar zo bedoel ik het niet.
Ik zou het namelijk op mezelf kunnen toepassen en denk dat ik wel degelijk leuker in de omgang zou kunnen zijn. Nouja weet het ook eigenlijk vrij zeker.Rustig aan.![]()
Hehe, dit is wel een leuke TT, ook al veracht ik het standje.Kan toch niet zomaar Huppel! Oh oh oh! Moet ik die macht nou echt weer misbruiken!quote:Aldo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tamii
[..]
nou zeg!ineens smerige taal uitslaan
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dan vind ik een dergelijke test nog steeds onzin want er is geen nullijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja zo'n test maken is leuk. Maar als het voor een serieus doeleinde is bv psychologisch onderzoek of een assessment dan is het toch een stuk minder leuk.![]()
Jij bent Tam, jij kan en mag dat !!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Tamashii het volgende:
Hehe, dit is wel een leuke TT, ook al veracht ik het standje.
[..]
Kan toch niet zomaar Huppel! Oh oh oh! Moet ik die macht nou echt weer misbruiken!
[..]
Aldo.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Even voor alle lieverds;
Tom Odell - Stay tonight.![]()
![]()
![]()
Oh ok, nu snap ik waarom ik het niet kan volgen.
Ik heb nog steeds JimJam opstaan....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef arachide. het volgende:
Mag ik even mijn schilderij spammen?![]()
Hij is mooi
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanwaar deze eer en liefde?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent Tam, jij kan en mag dat !!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nooit gebruikt dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
you underestimate my power Hups.
Niks mis met mijn hersens, en nog zo goed als nieuw.
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat ik jouw posts en humor wel kan waarderenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit gebruikt zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
you underestimate my power Hups.
Niks mis met mijn hersens, en nog zo goed als nieuw.nullijn kan niet met de opzet van een IQ test het gemiddelde is 100.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan vind ik een dergelijke test nog steeds onzin want er is geen nullijn.14 SHADES OF GREY
Daaromquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Spuit 11quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer eigenlijk. Ik gun dat niemand. Jij lijkt me heel erg aardig verder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo. Ik heb weinig zelfvertrouwen.
Foutje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dank, dank
Komtie, nog een keer!
[ [url=http://http://sphotos-e.ak.fbcdn(...)764_n.jpg]afbeelding[/url] ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk jij niet dat als je anders zou doen dat je eventueel leuker in de omgang zou zijn?
Ehh, dit komt misschien negatief over maar zo bedoel ik het niet.
Ik zou het namelijk op mezelf kunnen toepassen en denk dat ik wel degelijk leuker in de omgang zou kunnen zijn. Nouja weet het ook eigenlijk vrij zeker.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet hem minder pestenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk. Ik gun dat niemand. Jij lijkt me heel erg aardig verder.
[b]AirwiN schreef [/b]
En hoe bepaal je het gemiddelde?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
nullijn kan niet met de opzet van een IQ test het gemiddelde is 100.![]()
Kan je ook van een foto af schilderen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIER, NOG EEN KEER
BAM
BAM
BAMBAMIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat snap je niet aan de vraag of je leuker zou kunnen zijn in de omgang dan je nu bent?quote:Rustig aan.![]()
BAM?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIER, NOG EEN KEER
BAM
BAM
BAMBAM
Waarom zou ik nog leuker moeten zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de vraag of je leuker zou kunnen zijn in de omgang dan je nu bent?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat hoor ik ook al jaren!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar volgens mijn leraren en allerlei testen zijn ze in staat tot grote dingen.
En toch ...
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet niks hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog leuker moeten zijn?
Maar je denkt niet dat je leuker zou kunnen zijn dan op dit moment dus?Rustig aan.![]()
Deze is van een foto, maar wel heel losjes van een fotoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook van een foto af schilderen?
#TeamMiley![]()
Ik begrijp gewoon niet waarom je het vraagt. Vind je mij niet leuk of zo?quote:
Wat kost een fee original?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Deze is van een foto, maar wel heel losjes van een fotoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Thnxquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk. Ik gun dat niemand. Jij lijkt me heel erg aardig verder.
Geen idee, hoe dat precies werkt. Het heeft te maken met statistiek oaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En hoe bepaal je het gemiddelde?Mooi schilderij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIER, NOG EEN KEER
BAM
BAM
BAMBAM
14 SHADES OF GREY
Misschien dat we ze toch maar eens moeten gaan gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook al jaren!!
En toch ...
Time to grow up.![]()
Ik vind het leuk dat het iets ''grover'' is qua penseelstreken, het is niet heel precies. Ik hou daar wel van.quote:
Omdat je tijn gelijk onzeker noemde omdat hij dacht dat hij niet de leukste was in de omgang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je het vraagt. Vind je mij niet leuk of zo?
Naja laat maar...Rustig aan.![]()
Maar opgroeien is engquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat we ze toch maar eens moeten gaan gebruiken.
Time to grow up.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zei dat het klonk als onzekerheid. Want misschien is hij wel heel erg tof, maar ziet hij dat gewoon niet. Hij bevestigde dat trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je tijn gelijk onzeker noemde omdat hij dacht dat hij niet de leukste was in de omgang.
Das niet duur!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
20 euro, tenzij de kosten hoger zijn dan 20 euroDan moet ik erover nadenken
Wil je mijn kat doen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn punt is dat er helemaal geen nullijn is en men er voor het gemak er zelf 1 maakt... Dat is in mijn optiek onbetrouwbaar omdat deze gemaakte nullijn meebeweegt naar boven. Feitelijk heb je een meting nodig die in 1 klap de nullijn legt en die kun je dan aanhouden. Helaas weten we nog steeds niet hoe het brein precies werkt en lukt het dus niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee, hoe dat precies werkt. Het heeft te maken met statistiek oa![]()
Schilder je ook honden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
20 euro, tenzij de kosten hoger zijn dan 20 euroDan moet ik erover nadenken
Geweldige manquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Daarom ga ik dadelijk nog even wat afleveringen van The Thundercats kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik eerstquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil best in de wachtrij staan hoor.quote:
Als je tof bent maar dat zelf niet ziet dan ben je toch ook een beetje onzeker of nie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei dat het klonk als onzekerheid. Want misschien is hij wel heel erg tof, maar ziet hij dat gewoon niet. Hij bevestigde dat trouwens.
Rustig aan.![]()
Ik wil je dan best gezelschap houden hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil best in de wachtrij staan hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, daarom juist.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je tof bent maar dat zelf niet ziet dan ben je toch ook een beetje onzeker of nie?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat klopt. Het is ook ingewikkeld deze materiequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er helemaal geen nullijn is en men er voor het gemak er zelf 1 maakt... Dat is in mijn optiek onbetrouwbaar omdat deze gemaakte nullijn meebeweegt naar boven. Feitelijk heb je een meting nodig die in 1 klap de nullijn legt en die kun je dan aanhouden. Helaas weten we nog steeds niet hoe het brein precies werkt en lukt het dus niet.14 SHADES OF GREY
Hihi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je dan best gezelschap houden hoor
Hoe is het met je baan op het cruiseschip?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan jouw avatar wel waarderen, op het Ajax stukje na.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik jouw posts en humor wel kan waarderen
Godverdomme, vergeleken met dat lijkt mijn schilderij op een fucking basisschool stuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dank, dank
Komtie, nog een keer!
[ afbeelding ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik had een mooi voetbalweekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan jouw avatar wel waarderen, op het Ajax stukje na.![]()
Mijn Ava kan ik ook wel waarderen ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom neem ik geen tests af, het zegt vrij weinig imo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is ook ingewikkeld deze materie![]()
Ziet er wel positief uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je baan op het cruiseschip?
Heb vrijdag een gesprek.![]()
Oke, eigenlijk doe ik geen compleet zwarte, want lastig, maar DIE FOTO. Met liefdequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das niet duur!!!
Wil je mijn kat doen?Ik ga binnenkort beginnen aan een hond, dus als die lukt, krijg je antwoord op die vraagquote:
#TeamMiley![]()
Wijffie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja ik vind het best verder, alles goed wijffie?
Maar ja, met mij alles goed. Met jou? Nog boos op me?
Het is een momentopname.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom neem ik geen tests af, het zegt vrij weinig imo.14 SHADES OF GREY
Oké. Anders heb ik ook nog wel een kattenmodel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk doe ik geen compleet zwarte, want lastig, maar DIE FOTO. Met liefde
[..]
Ik ga binnenkort beginnen aan een hond, dus als die lukt, krijg je antwoord op die vraag
Oh tof!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk doe ik geen compleet zwarte, want lastig, maar DIE FOTO. Met liefde
[..]
Ik ga binnenkort beginnen aan een hond, dus als die lukt, krijg je antwoord op die vraag
Neem je tijd!!
Ik zal ff de foto in het topic gooien voor de rest
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godverdomme, vergeleken met dat lijkt mijn schilderij op een fucking basisschool stuk.
Ik krijg me hier toch een egoboost#TeamMiley![]()
Wat doe je morgen? Zin om ff te buurten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziet er wel positief uit.
Heb vrijdag een gesprek.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen heb ik een klusje, dus helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe je morgen? Zin om ff te buurten?
Maar als ik zaterdag op tijd terug ben kom ik langs![]()
Mooie blauwe ogen heeft die kittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tof!!!
Neem je tijd!!
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Gezellig!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen heb ik een klusje, dus helaas.
Maar als ik zaterdag op tijd terug ben kom ik langsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet hoe groot je hem wilt hebben, ik heb nog een klein doek staan (zelfde formaat als die van mijn kat) Dan kan ik er zo aan beginnen zegmaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tof!!!
Neem je tijd!!
[ afbeelding ]#TeamMiley![]()
Evil eyed kittycat!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie blauwe ogen heeft die kittenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Prima hoor, natuurlijk ben ik boos op je, ik vergeef je niet zomaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wijffie?
Maar ja, met mij alles goed. Met jou? Nog boos op me?
Heb je het nog druk?Rustig aan.![]()
Dat mag je helemaal zelf weten!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot je hem wilt hebben, ik heb nog een klein doek staan (zelfde formaat als die van mijn kat) Dan kan ik er zo aan beginnen zegmaar.
Ik vind die foto gewoon te gaaf om er niets mee te doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima hoor, natuurlijk ben ik boos op je, ik vergeef je niet zomaar.
Heb je het nog druk?
Jij bent echt onmogelijk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daarom moet je ook niet blindelings uitgaan van resultaten van testenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is weer het volgende argument.
14 SHADES OF GREY
Gaaf, dan begin ik er morgen aan. Allereerst omdat ik het een achterlijk leuke foto vind.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf weten!!
Ik vind die foto gewoon te gaaf om er niets mee te doenEn ik heb deze maand amper gewerkt, om eerlijk te zijn, iedere euro is gruwelijk welkom.
#TeamMiley![]()
Vooral als je gaat samenwonen jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaaf, dan begin ik er morgen aan. Allereerst omdat ik het een achterlijk leuke foto vind.En ik heb deze maand amper gewerkt, om eerlijk te zijn, iedere euro is gruwelijk welkom.
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies, maar qua geld fixen we wel als die af is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral als je gaat samenwonen ja#TeamMiley![]()
Sorry, maar bij jou weet ik het gewoon nooit.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Komt goud, als je maar niet opeens het bedrag vertienvoudigdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Precies, maar qua geld fixen we wel als die af is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hooguit verzendkosten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goud, als je maar niet opeens het bedrag vertienvoudigd#TeamMiley![]()
Komt goudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehehequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb meer muren nodig voor al die schilderijen
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je er veel dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb meer muren nodig voor al die schilderijen#TeamMiley![]()
Nog nietquote:![]()
Ik heb schilderij van mn zoon, ik MOET de keizersgracht aan mn muur en heb nog een aantal foto's die ik aan de muur wil
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nu wel even serieus aan het nadenken of ik niet gewoon nadat mijn contract is afgelopen, kan kappen met werk zoeken tot ik vakantiewerk ga doen in mei. Ik heb nu 4 mensen die serieus een schilderij van mij willen en daar ook voor willen betalen. Dat zou een 0.75 maandloon voor me zijn. Ik ben een beetje beduusd. Ik zou niks liever willen dan dit, maar het zakelijke in mij is nog niet verbonden aan het creatieve in mij.quote:#TeamMiley![]()
Komt vanzelfquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even serieus aan het nadenken of ik niet gewoon nadat mijn contract is afgelopen, kan kappen met werk zoeken tot ik vakantiewerk ga doen in mei. Ik heb nu 4 mensen die serieus een schilderij van mij willen en daar ook voor willen betalen. Dat zou een 0.75 maandloon voor me zijn. Ik ben een beetje beduusd. Ik zou niks liever willen dan dit, maar het zakelijke in mij is nog niet verbonden aan het creatieve in mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil zeker wel een mooi zelfgemaakt schilderij ophangen als ik ga samenwonen. Ik heb mijn pin up natuurlijk en ik ben bezig met een skyline, dus er is al keuze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik heb schilderij van mn zoon, ik MOET de keizersgracht aan mn muur en heb nog een aantal foto's die ik aan de muur wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Ja hoi!!quote:
Luister!! EN huiver!!
De meet bij LoLa gaat door. Daar gaan we pannenkoeken eten, 's avonds rijdt een hele bups naar mij om daar te slapen. Je bent welkom.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil zeker wel een mooi zelfgemaakt schilderij ophangen als ik ga samenwonen. Ik heb mijn pin up natuurlijk en ik ben bezig met een skyline, dus er is al keuze.En als jij dood bent heeft mijn zoon een echte fee originalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem kt niet mee in mijn wagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zondag zwemmen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoi!!
Luister!! EN huiver!!
De meet bij LoLa gaat door. Daar gaan we pannenkoeken eten, 's avonds rijdt een hele bups naar mij om daar te slapen. Je bent welkom.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar is DE badjuf toch nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent lief!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lolquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we weer in dat brokkending van je zwemmen? De helft kwam er gehavend weer uit.
![]()
charming!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fax zal nog dit kwartaal de badjuf neuken ja!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we weer in dat brokkending van je zwemmen? De helft kwam er gehavend weer uit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke deal ik wing die gast!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax zal nog dit kwartaal de badjuf neuken ja!!![]()
bestaan nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook![]()
![]()
Hemel en aarde jongens... hemel en aarde
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Badjuf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax zal nog dit kwartaal de badjuf neuken ja!!![]()
Ja, nodig dan ook niet de hele bups uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter ga je mij eens wingen..
Enne, jij hebt al genoeg succes geboekt nu.
![]()
Mijn rug en tenen liggen nog steeds openquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb mijn boer eens opgenomen en verstuurd via de WAquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoorde ook echt gewoon het geluid van een boer![]()
Omdat iemand zei dat ik te lief was voor een boer.![]()
Die was zo lekker he!! DE TERING DAT KONTJE!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wutwutwut?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nodig dan ook niet de hele bups uit.
Doe eens dm dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whut heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nodig dan ook niet de hele bups uit.
![]()
![]()
zo ken ik mijn mama weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn boer eens opgenomen en verstuurd via de WA![]()
Omdat iemand zei dat ik te lief was voor een boer.
picsquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was zo lekker he!! DE TERING DAT KONTJE!!
Dit was ons plan. Misschien niet het beste maar alles om jouw pannenkoekenmeet door te laten gaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook![]()
![]()
Hemel en aarde jongens... hemel en aarde
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou die had dat niet hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef arachide. het volgende:
De enige badjuffen die ik altijd zie, hebben spataderen, beenhambenen en hangtieten![]()
![]()
hoi hoi hoi hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoorde ook echt gewoon het geluid van een boerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hebben we niet verdomme!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dit helaasquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef arachide. het volgende:
De enige badjuffen die ik altijd zie, hebben spataderen, beenhambenen en hangtieten
behalve in een Italiaans glijbanen/waterparkDamn
allemaal meisjes van +-20 jaar en
![]()
Ik vind het geweldig allemaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was ons plan. Misschien niet het beste maar alles om jouw pannenkoekenmeet door te laten gaan![]()
![]()
Ik snap hier niks van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was erbij hoor, toen hebben we L nog gehosselt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vond het wel mooi dat het hele bij hups slapen idee niet eens van mij kwamquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik een flesquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb net een blik bier opengetrokken
[b]AirwiN schreef [/b]
you are beautifulquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb net een blik bier opengetrokkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Whut? L?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was erbij hoor, toen hebben we L nog gehosselt.
![]()
Het regelt zich allemaal vanzelf johquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat het hele bij hups slapen idee niet eens van mij kwam
Maar ik weet niet of je hebt meegekregen? Het hangt er nog even vanaf of ik ook meekom dan![]()
![]()
Hebben we toen iemand gehosseld dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De hosselbazenmeet... waar teveel man op af kwam?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we toen iemand gehosseld dan?![]()
![]()
Ik lees meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regelt zich allemaal vanzelf joh
Maar ik weet niet of je hebt meegekregen? Het hangt er nog even vanaf of ik ook meekom dan
[b]AirwiN schreef [/b]
was dat diegene in Holly?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De hosselbazenmeet... waar teveel man op af kwam?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Bier drink je uit een fles... niet uit blik
Deze damequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Bier drink je uit een fles... niet uit blik
[b]AirwiN schreef [/b]
Aye, waar woon jij ergens dan Hups? Misschien lijkt me dat wel leuk en anders wil ik eventueel nog wat mensen afzetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoi!!
Luister!! EN huiver!!
De meet bij LoLa gaat door. Daar gaan we pannenkoeken eten, 's avonds rijdt een hele bups naar mij om daar te slapen. Je bent welkom.Rustig aan.![]()
Wat, jij komt misschien ook? Dan moet ik er zeker bij zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regelt zich allemaal vanzelf joh
Maar ik weet niet of je hebt meegekregen? Het hangt er nog even vanaf of ik ook meekom dan![]()
dan heb je te weinig gedronkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
Laat maar, jullie vergeten ook alles. Ik heb de leuke momenten nog in mijn geheugen iig.
Gorinchemquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aye, waar woon jij ergens dan Hups? Misschien lijkt me dat wel leuk en anders wil ik eventueel nog wat mensen afzetten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb niemand gehosseld hoor, en zeker geen Lquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geprobeerd iig.![]()
![]()
Wie de fuck is L dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
Laat maar, jullie vergeten ook alles. Ik heb de leuke momenten nog in mijn geheugen iig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh dan wel he klootzakquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat, jij komt misschien ook? Dan moet ik er zeker bij zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zonder meer, dure smaak je weet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb je te weinig gedronken![]()
Loka?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij trachtte nog die vriendin van Casie te hosselen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niemand gehosseld hoor, en zeker geen LEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
kroelkip
![]()
Ja, deze!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij trachtte nog die vriendin van Casie te hosselen.![]()
Ik snap er niks van en dus neem ik nog een slok HJIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja maar dat ligt op z'n gat nu. Ook niet echt interesse meer eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij trachtte nog die vriendin van Casie te hosselen.![]()
In oktober kreeg ik het idee om met kaneel te gaan stappen, hij had een event gemaakt op facebook en 15 andere uitgenodigt en zo viel ons jachtplan in het waterquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap er niks van en dus neem ik nog een slok HJ. Er is niet gejaagd, ik heb wel leuk gekletst met M, een vriendin van Casie maar die bleek 19 jaar te zijn
.
![]()
Want badjufquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar dat ligt op z'n gat nu. Ook niet echt interesse meer eigenlijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
Meh, jammer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar dat ligt op z'n gat nu. Ook niet echt interesse meer eigenlijk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ok, dan is het goed!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb lola nog nooit ontmoet en jou al heel vaak
Maar het is niet zeker of LoLa mee komt naar mij he
[b]AirwiN schreef [/b]
Al bang?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed!!
Maar het is niet zeker of LoLa mee komt naar mij he![]()
ja hequote:
ik denk hetquote:Maar ik heb in ieder geval een mama die mij in bescherming neemt
Ik hoop hetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw mama is ook een beetje bang voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja he
[..]
ik denk hetMaar ik heb in ieder geval een mama die mij in bescherming neemt
[b]AirwiN schreef [/b]
zolang ze maar niet in mijn pener bijtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er in je gebeten wordt dan is dat Hups.
wat twi kan kan jij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In oktober kreeg ik het idee om met kaneel te gaan stappen, hij had een event gemaakt op facebook en 15 andere uitgenodigt en zo viel ons jachtplan in het water. Er is niet gejaagd, ik heb wel leuk gekletst met M, een vriendin van Casie maar die bleek 19 jaar te zijn
.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Waarheid wel ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er in je gebeten wordt dan is dat Hups.
[b]AirwiN schreef [/b]
Tieten en tepels meestalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zolang ze maar niet in mijn pener bijt
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb lola nog nooit ontmoet en jou al heel vaak![]()
![]()
Tevens was vriendlief het eens met een housewarming met fokkers, maar wel met uitnodigingen, niet open event.#TeamMiley![]()
mooie leeftijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In oktober kreeg ik het idee om met kaneel te gaan stappen, hij had een event gemaakt op facebook en 15 andere uitgenodigt en zo viel ons jachtplan in het water. Er is niet gejaagd, ik heb wel leuk gekletst met M, een vriendin van Casie maar die bleek 19 jaar te zijn
.
You don't know!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zolang ze maar niet in mijn pener bijt![]()
![]()
Logisch!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Tevens was vriendlief het eens met een housewarming met fokkers, maar wel met uitnodigingen, niet open event.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
na de laatste keer heb ik weer wat meer vertrouwen... don't blow itquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw mama is ook een beetje bang voor mij![]()
![]()
ikkuh wel he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Tevens was vriendlief het eens met een housewarming met fokkers, maar wel met uitnodigingen, niet open event.
Ik heb in meer borsten van FOK!sters gebeten dan menig FOK!kerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zei ook beetjequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na de laatste keer heb ik weer wat meer vertrouwen... don't blow it
[b]AirwiN schreef [/b]
picsquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in meer borsten van FOK!sters gebeten dan menig FOK!ker
Heb ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
die weet ook als geen ander wat er gebeurt met open eventsquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
Tevens was vriendlief het eens met een housewarming met fokkers, maar wel met uitnodigingen, niet open event.
MYRA
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je bent altijd welkom hier he schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar niet naar Hoorn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Was wel een mooi feestje toenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
die weet ook als geen ander wat er gebeurt met open events
MYRA![]()
Ik moet jou echt meeten hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar niet naar Hoorn.
Waarom niet in hoorn?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 22:46:08 ]![]()
Episch welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom hier he schat![]()
![]()
neequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je ook nog iets anders zeggen?
een fok legendequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij zegt wie je bent zal ik lief tegen je doen.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Als het niet lukt zaterdag dan sleur ik hem wel een keer mee naar Hoorn!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met WT half rotterdam door om bier te scoren en dan blijkt de winkel 100m verder op in de straat te zitten.quote:![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met WT half rotterdam door om bier te scoren en dan blijkt de winkel 100m verder op in de straat te zitten.![]()
Prachtig!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Godverdomme, dat was gaafquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
die weet ook als geen ander wat er gebeurt met open events
MYRA#TeamMiley![]()
Goed welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het niet lukt zaterdag dan sleur ik hem wel een keer mee naar Hoorn!!![]()
![]()
Typisch van die dingen die je heel graag wil, maar niet in je eigen achtertuin.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met WT half rotterdam door om bier te scoren en dan blijkt de winkel 100m verder op in de straat te zitten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
WT de volgende ochtend, dat was ook een mooi aangezicht![]()
Inderdaad
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel ergjaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Typisch van die dingen die je heel graag wil, maar niet in je eigen achtertuin.#TeamMiley![]()
Alsof er een bus over hem heen gereden was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
WT de volgende ochtend, dat was ook een mooi aangezicht![]()
Die tuin zag er niet uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Typisch van die dingen die je heel graag wil, maar niet in je eigen achtertuin.![]()
En Myra dr ouders die eerder terug kwamen van vakantie
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel mooi van het trappetje afquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof er een bus over hem heen gereden was.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was een van de betere dagen uit mijn leven, eigenlijk. Die hele dag was goed en leuk en tof en awesome#TeamMiley![]()
Hell yeahquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
Was er toen ook geen politie aan de deur geweest?
[b]AirwiN schreef [/b]
wacht maar tot je rondleidingquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef arachide. het volgende:
Dat was een van de betere dagen uit mijn leven, eigenlijk. Die hele dag was goed en leuk en tof en awesome
HET WAS FUCKING PROJECT X JONGEEEquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
Was er toen ook geen politie aan de deur geweest?#TeamMiley![]()
Dat Naat vertelde dat ie geen maagd meer wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef arachide. het volgende:
Dat was een van de betere dagen uit mijn leven, eigenlijk. Die hele dag was goed en leuk en tof en awesome![]()
Sorry
[b]AirwiN schreef [/b]
Het was een goede dag ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef arachide. het volgende:
Dat was een van de betere dagen uit mijn leven, eigenlijk. Die hele dag was goed en leuk en tof en awesome
Veel toffe mensen ontmoet![]()
Ik wens geen piemels te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wacht maar tot je rondleiding#TeamMiley![]()
Heb je het gezien? Als het zaterdag niet lukt om LoLa te meeten gaan wij een keer naar Hoornquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was een goede dag ja.
Veel toffe mensen ontmoet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag het ja, ik vind het goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het gezien? Als het zaterdag niet lukt om LoLa te meeten gaan wij een keer naar Hoorn![]()
Sinds ik de ontdekking zoethout(thee) heb gedaan eigenlijk zo goed als geen last meer gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er politie of een ambulance is geweest dan weet je dat het een goede meet was.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weer zo'n newbie... gast ging al op reis naar groenland toen jij ineens hier nog niet geregistreerd was TRV / [Reisverslag] Groenland. .quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Ik vind piemels bijster interessante dingen anders, maar ik denk dat ik er die dag gewoon weinig voor voel.quote:#TeamMiley![]()
Word!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
alsof je zomaar piemels te zien krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind piemels bijster interessante dingen anders, maar ik denk dat ik er die dag gewoon weinig voor voel.
Denken dat dit mijn eerste account isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weer zo'n newbie... gast ging al op reis naar groenland toen jij ineens hier nog niet geregistreerd was TRV / [Reisverslag] Groenland. ..
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat dit mijn eerste account is.
TR gemacht
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: