![t3.gstatic.com]()
Welkom bij SEX

, in dit geval de slowchat.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Linkje:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismenUw lieve en hulpgerichte mods zijn:

Tally, stbabylon en Tamashii

SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - Utrecht
SPOILER: Kart meet 16 Februari - Huizen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
In een hoekje huilen omdat je niet boven de 90 komt

.
quote:
Normaal zit je onder de 80?
tijnbrein
habbekrats
quote:
Hoe hoog scoor je dan normaal?
Overigens is de IQ test van BNN geen echt goeie test. Een officiële IQ test gaat heel anders.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Hoe anders?
Toch ''scoor'' ik iedere keer ongeveer hetzelfde.
Rustig aan.
quote:
Geeft niet meis, je komt er wel

.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Een officiële test? Of die van BNN?
Bij een officiële test heb je bijvoorbeeld minder tijd.
14 SHADES OF GREY
Fera
Fire & Blood
quote:
Ik heb ook wel eens een echte test gedaan. Ik scoor eigenlijk altijd tussen de 130 - 135.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik scoorde 96

. Trots dat ik was.
quote:
Dus jij bent een vrouw die goed in wiskunde is met ruimtelijk inzicht?
Rustig aan.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Mijn IQ is officieel onderzocht voor psychologische testen 4 jaar terug. Hoe laag is het durf ik niet te zeggen
14 SHADES OF GREY
quote:
Je hebt het over die BNN testjes toch met 130-135?
Rustig aan.
quote:
Nou vertel... blijkbaar overschat je me nogal.
Drama means nothing, it's part of the game.
Fera
Fire & Blood
quote:
Beiden, eigenlijk. Met de echte scoorde ik ook zoiets.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Het is echt 96, ik heb het formulier nog steeds

.
quote:
Tot op een zekere hoogte

.
Het IQ is dan ook een ruim begrip.
quote:
Dat mag, maar er moet nog een nieuwe datum besproken worden. Laatste keer kon niet doorgaan
tijnbrein
habbekrats
quote:
Zo erg is het nu ook weer niet

het klopt wel aardig. Ik ben niet zo heel intelligent. Mijn IQ is iets in de 90-95
14 SHADES OF GREY
quote:
leuk

Ik hou van Efteling
quote:
Als je dan niet zo goed bent in wiskunde en ruimtelijk inzicht dan maak je taal etc foutloos, dat vind ik wel heel knap aangezien ze daar bij BNN ook allerlei eeuwen oude spreekwoorden etc gebruiken.
Rustig aan.
Fera
Fire & Blood
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef kingtoppie het volgende:[..]
Als je dan niet zo goed bent in wiskunde en ruimtelijk inzicht dan maak je taal etc foutloos, dat vind ik wel heel knap aangezien ze daar bij BNN ook allerlei eeuwen oude spreekwoorden etc gebruiken.
Taal ben ik wel goed in, maar het is niet alsof ik ruimtelijk inzicht helemaal verknal. Laatste keer scoorde ik daar opvallend goed in.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Nee, bovendien is IQ maar 1 middel om intelligentie te meten. Of ik aardig ben, dat weet ik eigenlijk niet zo. Ik zelf vind dat ik niet echt de meest toffe persoon ben om mee om te gaan.
14 SHADES OF GREY
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:[..]
Nee, bovendien is IQ maar 1 middel om intelligentie te meten. Of ik aardig ben, dat weet ik eigenlijk niet zo. Ik zelf vind dat ik niet echt de meest toffe persoon ben om mee om te gaan.
Een bepaald soort intelligentie.. Waar mannen vaak beter in zijn ook.
Daarom vinden vrouwen EQ ook zo belangrijk
Rustig aan.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Hoe
hoog laag mijn EQ is wil ik niet weten
14 SHADES OF GREY
Ik neem die EQ test niet serieus, of je het goed of fout hebt is subjectief aan de maker van de test.
Wat dat betreft is een IQ test rocket science... Je kunt er niet omheen.
Rustig aan.
Die tests zijn sowieso met een korreltje zou te nemen omdat je geen nul lijn hebt.
Fera
Fire & Blood
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:[..]
Dat klinkt als onzekerheid.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Ach ja zo'n test maken is leuk. Maar als het voor een serieus doeleinde is bv psychologisch onderzoek of een assessment dan is het toch een stuk minder leuk.
14 SHADES OF GREY
tijnbrein
habbekrats
quote:
Ja dat is zeker zo. Ik heb weinig zelfvertrouwen.
14 SHADES OF GREY
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Denk jij niet dat als je anders zou doen dat je eventueel leuker in de omgang zou zijn?
Ehh, dit komt misschien negatief over maar zo bedoel ik het niet.
Ik zou het namelijk op mezelf kunnen toepassen en denk dat ik wel degelijk leuker in de omgang zou kunnen zijn. Nouja weet het ook eigenlijk vrij zeker.
Rustig aan.
Hehe, dit is wel een leuke TT, ook al veracht ik het standje.
quote:
Kan toch niet zomaar Huppel! Oh oh oh! Moet ik die macht nou echt weer misbruiken!
quote:
Aldo.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef tijnbrein het volgende:[..]
Ach ja zo'n test maken is leuk. Maar als het voor een serieus doeleinde is bv psychologisch onderzoek of een assessment dan is het toch een stuk minder leuk.
Dan vind ik een dergelijke test nog steeds onzin want er is geen nullijn.
Royco1
I AM THE LAW!!
quote:
you underestimate my power Hups.
Niks mis met mijn hersens, en nog zo goed als nieuw.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Tamashii het volgende:Hehe, dit is wel een leuke TT, ook al veracht ik het standje.
[..]
Kan toch niet zomaar Huppel! Oh oh oh! Moet ik die macht nou echt weer misbruiken!
[..]
Aldo.

Jij bent Tam, jij kan en mag dat !!
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Ja
Hij is mooi
[b]
AirwiN schreef [/b]
quote:
Vanwaar deze eer en liefde?
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Nooit gebruikt dus
[b]
AirwiN schreef [/b]
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Omdat ik jouw posts en humor wel kan waarderen
[b]
AirwiN schreef [/b]
tijnbrein
habbekrats
quote:
Nooit gebruikt zeker?
quote:
nullijn kan niet met de opzet van een IQ test het gemiddelde is 100.
14 SHADES OF GREY
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Daarom
[b]
AirwiN schreef [/b]
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Spuit 11
[b]
AirwiN schreef [/b]
arachide.
mamachide
quote:
Dank, dank

Komtie, nog een keer!
#TeamMiley
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
[b]
AirwiN schreef [/b]
Fera
Fire & Blood
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef kingtoppie het volgende:[..]
Denk jij niet dat als je anders zou doen dat je eventueel leuker in de omgang zou zijn?
Ehh, dit komt misschien negatief over maar zo bedoel ik het niet.
Ik zou het namelijk op mezelf kunnen toepassen en denk dat ik wel degelijk leuker in de omgang zou kunnen zijn. Nouja weet het ook eigenlijk vrij zeker.
Ik snap je niet.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Ik moet hem minder pesten
[b]
AirwiN schreef [/b]
quote:
En hoe bepaal je het gemiddelde?
arachide.
mamachide
quote:
![270888_4247394546152_426176764_n.jpg]()
HIER, NOG EEN KEER
BAM
BAM
BAMBAM
#TeamMiley
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Kan je ook van een foto af schilderen?
[b]
AirwiN schreef [/b]
quote:
Wat snap je niet aan de vraag of je leuker zou kunnen zijn in de omgang dan je nu bent?
Rustig aan.
Fera
Fire & Blood
quote:
Waarom zou ik nog leuker moeten zijn?
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Dat hoor ik ook al jaren!!
En toch ...
[b]
AirwiN schreef [/b]
quote:
Je moet niks hoor.
Maar je denkt niet dat je leuker zou kunnen zijn dan op dit moment dus?
Rustig aan.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Wat kost een fee original?
[b]
AirwiN schreef [/b]
Wel CA lees niets, boek gesloten lijkt me.
Drama means nothing, it's part of the game.
tijnbrein
habbekrats
quote:
Thnx
quote:
Geen idee, hoe dat precies werkt. Het heeft te maken met statistiek oa
quote:
Mooi schilderij.
14 SHADES OF GREY
Royco1
I AM THE LAW!!
quote:
Misschien dat we ze toch maar eens moeten gaan gebruiken.
Time to grow up.
quote:
Omdat je tijn gelijk onzeker noemde omdat hij dacht dat hij niet de leukste was in de omgang.

Naja laat maar...
Rustig aan.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Maar opgroeien is eng
[b]
AirwiN schreef [/b]
arachide.
mamachide
quote:
20 euro, tenzij de kosten hoger zijn dan 20 euro

Dan moet ik erover nadenken
#TeamMiley
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Das niet duur!!!
Wil je mijn kat doen?
[b]
AirwiN schreef [/b]
quote:
Mijn punt is dat er helemaal geen nullijn is en men er voor het gemak er zelf 1 maakt... Dat is in mijn optiek onbetrouwbaar omdat deze gemaakte nullijn meebeweegt naar boven. Feitelijk heb je een meting nodig die in 1 klap de nullijn legt en die kun je dan aanhouden. Helaas weten we nog steeds niet hoe het brein precies werkt en lukt het dus niet.
Royco1
I AM THE LAW!!
quote:
Dat is waar.
Daarom ga ik dadelijk nog even wat afleveringen van The Thundercats kijken.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Geweldige man
[b]
AirwiN schreef [/b]
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Ik eerst
[b]
AirwiN schreef [/b]
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Fera het volgende:[..]
Ik zei dat het klonk als onzekerheid. Want misschien is hij wel heel erg tof, maar ziet hij dat gewoon niet. Hij bevestigde dat trouwens.

Als je tof bent maar dat zelf niet ziet dan ben je toch ook een beetje onzeker of nie?
Rustig aan.
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Ik wil je dan best gezelschap houden hoor
[b]
AirwiN schreef [/b]
tijnbrein
habbekrats
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:[..]
Mijn punt is dat er helemaal geen nullijn is en men er voor het gemak er zelf 1 maakt... Dat is in mijn optiek onbetrouwbaar omdat deze gemaakte nullijn meebeweegt naar boven. Feitelijk heb je een meting nodig die in 1 klap de nullijn legt en die kun je dan aanhouden. Helaas weten we nog steeds niet hoe het brein precies werkt en lukt het dus niet.
Dat klopt. Het is ook ingewikkeld deze materie
14 SHADES OF GREY
Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
quote:
Hoe is het met je baan op het cruiseschip?
[b]
AirwiN schreef [/b]