Ik zou ook gaanquote:
Volwassen is overrated.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
*hatseflats*... elk sprankeltje volwassenheid in binnen 2 posts naar de klote gewerkt
Heb je hem kunnen vinden? Of ben je voor een ander gegaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook nog naar The Hobbit, Wreck-It Ralph en meer. Er komt toch niets van.
Mediamarkt got me. Ik kon me niet beheersen. Kut.
Ja. Maar nu eerst de preview van simcity schrijven, uitstel is een bitch. Daarna spelen met allemaal nieuwe functies, snufjes en meer waar ik met een D70 alleen maar van kon dromenquote:
Welke heb je danquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Maar nu eerst de preview van simcity schrijven, uitstel is een bitch. Daarna spelen met allemaal nieuwe functies, snufjes en meer waar ik met een D70 alleen maar van kon dromen
Hobbit doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook nog naar The Hobbit, Wreck-It Ralph en meer. Er komt toch niets van.
Mediamarkt got me. Ik kon me niet beheersen. Kut.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
*hatseflats*... elk sprankeltje volwassenheid in binnen 2 posts naar de klote gewerkt
D600. Investering van hopelijk net zoveel jaar als de D70. Die ik day one heb gehaald in 2004 en die vorig jaar echt geheel is gestorven. Wel netjes waar zijn reis ooit ook begonnen is: in Japan. En doodverklaard door Nikon Service Centre in Tokioquote:
quote:
Ach, een betere dood kon ie zich niet wensen. Doodgeklikt ipv doodgevallen of zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
Nice
...de D600 dan. Dat die ander helemaal kapotdeaud is is een beetje jammer
Schiet me aub dood als ik volwassen ben. Dank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind ik ook. Sommige schijnen het zelfs te 'waarderen'
Dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schiet me aub dood als ik volwassen ben. Dank.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing...
We doen wel alsof. Met een waterpistooltje. Of een nerf.
...Erwtenschieter kan ook nog.
Dat mag je zelf dan kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |