abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121953980
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
pi_121954092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef DrSnuggle het volgende:
Vraagje, ik zit nu in een bus naar huis aangezien de treinen niet rijden. En ik heb dus een ontiegelijke vertraging. Kan ik dat gewoon opschrijven? Want hoe bewijs ik dat ik dus echt vertraging heb en niet loop te steggelen?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon de tijd opschrijven dat je op het station bent, als ze het niet geloven kan je het overzicht van je ov ckipkaart laten zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Rubenr3 het volgende:
En anders maak je een screenshot van de ns site waar staat dat de treinen niet rijden en voeg je die bij de ritbon.
pi_121954678
Ik doe gewoon beiden haha, bedankt. :)
pi_121954722
Op de ritbon staat toch een vakje vertraging? Gewoon dat invullen, doe ik ook altijd en nooit klachten gehad over mijn tijden :P
pi_121954920
Ja voor de zekerheid maak ik wel een uitdraai van mn ov. Kan gratis op het station, en heb ik meer bewijs. :)
Vertraging is ruim een uur, en dat na een lange dag (06:40 vertrokken), ben ik best wel klaar met deze dag zeg maar. ^^
pi_121965574
Worden jullie naderhand dan wel is gebeld van 'waarom heb je daar zo lang over gedaan' of 'waarom heb je zoveel onkosten gedeclareerd'?

Ik had zelf eigenlijk wel iets verwacht doen ik 62 euro moest declareren maar niks gehoord en een paar dagen later stond het geld op mijn rekening.
pi_121966357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Ordinateur het volgende:
Worden jullie naderhand dan wel is gebeld van 'waarom heb je daar zo lang over gedaan' of 'waarom heb je zoveel onkosten gedeclareerd'?

Ik had zelf eigenlijk wel iets verwacht doen ik 62 euro moest declareren maar niks gehoord en een paar dagen later stond het geld op mijn rekening.
Neuh, nog nooit wat van gehoord. Zelfs niet na mijn avontuur naar de Eemshaven waardoor ik om 3.00 's nachts thuis was en ik 5 euro voor de nachtbus heb gedeclareerd :D
pi_121973011
Ik heb ook nog nooit wat gehoord, maar heb dan ook nog nooit heel veel gedeclareerd of veel vertraging gehad. Wel 1x de pont genomen terwijl halverwege bleek dat ik toch aan de andere kant van het water moest zijn :P Toen maar even omgereden maar de pont wel gedeclareerd:)
Als ik ze zelf bel dat ik mn volgende rit niet haal door vertraging, dan kunnen ze overigens wel wat brutaal worden.
pi_121975101
Ik kreeg gisteren de opmerking dat easyway bijna altijd een dag van tevoren pas gaat plannen, terwijl ze al ver van tevoren de ritten doorkrijgen. Dat kunnen ze toch beter plannen?
pi_121975293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Ordinateur het volgende:

Voordat je hier met een chipkaart kon reizen heb ik ook wel eens een duur buskaartje gedeclareerd omdat ik geen strippenkaart bij me had. Nooit wat van gehoord.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik kreeg gisteren de opmerking dat easyway bijna altijd een dag van tevoren pas gaat plannen, terwijl ze al ver van tevoren de ritten doorkrijgen. Dat kunnen ze toch beter plannen?
Volgens mij hebben ze om 16u alle opdrachten voor de volgende dag binnen. Wanneer je (bijna) alle opdrachten binnen hebt, is het waarschijnlijk makkelijker om verschillende ritten van verschillende klanten op elkaar te doen aansluiten. Al kan dat natuurlijk ook beter.
pi_121975614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Veruit de meeste ritten komen pas een dag van tevoren binnen, en hoe meer combinaties ze kunnen maken, hoe meer winst.
pi_121976857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:

Al kan dat natuurlijk ook beter.
_O-
pi_121980564
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Neuh, nog nooit wat van gehoord. Zelfs niet na mijn avontuur naar de Eemshaven waardoor ik om 3.00 's nachts thuis was en ik 5 euro voor de nachtbus heb gedeclareerd :D
Gast, dat hoeft toch niet in ieder topic terug te komen :')
The mind sees what it chooses to see.
pi_121980808
En voelt er iemand zich geroepen om het spoedje te doen die op FB/Twitter staat? Rotterdam - Rhoon ;') net de moeite niet..

Overigens volgende week eindelijk weer tijd om te werken, dus hopen op ritjes :)
pi_121981132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En voelt er iemand zich geroepen om het spoedje te doen die op FB/Twitter staat? Rotterdam - Rhoon ;') net de moeite niet..

Overigens volgende week eindelijk weer tijd om te werken, dus hopen op ritjes :)
Haha exactly my thought.
Nee.
pi_121983716
Gisteren 16 uur gewerkt bij de snoepboer. Om 7 uur begonnen, om 23u klaar. Dat was me het dagje wel.
#26 || Luciano da Silva
pi_121984173
Lekkere sms ook weer.. |:(
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:23:04 #18
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121984322
Ja waarom sturen ze die meuk altijd vlak voordat ik een toets heb :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_121991419
Ik heb vandaag de app OVinfo Beta geïnstalleerd. Daarmee kun je precies zien hoe laat de bus/tram bij de halte aankomt, dus ook of er vertraging is of dat de bus te vroeg komt. Wellicht ook handig voor jullie. Bij Qbuzz kun je die info normaal gesproken alleen verkrijgen via een dure smsdienst, nu is het gratis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 16:59:23 ]
pi_121991578
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb vandaag de app OVinfo Beta geïnstalleerd. Daarmee kun je precies zien hoe laat de bus/tram bij de halte aankomt, dus ook of er vertraging is of dat de bus te vroeg komt. Wellicht ook handig voor jullie. Bij Qbuzz kun je die info normaal gesproken alleen verkrijgen via een dure smsdienst, nu is het gratis.
Android zeker? Kan hem in de Apple store niet vinden.
pi_121991609
Jep
pi_121991678
Die app gebruik ik ook al een tijdje, een geweldige uitvinding!
pi_121992192
Heb hem net gedownload, ziet er zeer goed werkend en bruikbaar uit!
Alleen geeft hij aan dat er een buslijn stopt bij de halte hier vlakbij die daar de afgelopen tweeenhalfjaar nog nooit is gestopt:p
pi_121992274
Salaris nog steeds niet uitbetaald. Heb inmiddels heel Easywat gemaild en het enige wat ik terugkrijg is: Zolang je contract niet ondertekend teruggestuurd is, betalen we niet uit. Welke freaking contract?! Werk al sinds oktober en nooit problemen gehad met het loon en nu moet ik opeens een contract opsturen. Lekker is dat. Iemand die dit ook heeft gehad en mij misschien van tips kan voorzien?
pi_121992579
Ik heb nooit een contract hoeven ondertekenen. Volgens hen ging ik akkoord wanneer ik mijn eerste rit zou uitvoeren. Of bedoelen ze je loonbelastingverklaring?
pi_121992737
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb nooit een contract hoeven ondertekenen. Volgens hen ging ik akkoord wanneer ik mijn eerste rit zou uitvoeren. Of bedoelen ze je loonbelastingverklaring?
Precies dat dacht ik ook. Loonbelastingverklaring is toch geen contract, ik vroeg er wel laatst om, omdat er elke keer te veel belasting van af ging. Maar daar heeft het loon van december niks mee te maken toch. Heb hem wel vandaag maar opgestuurd voor de zekerheid. Vervelend is het wel zo aan het einde van de maand wanneer je collegegeld en je zorgverzekering moet betalen.
pi_121993768
Kut heb een telefoontje van EW gemist. Hopen voor morgenvroeg dan maar...
pi_121994040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef sulie_g het volgende:

[..]

Precies dat dacht ik ook. Loonbelastingverklaring is toch geen contract, ik vroeg er wel laatst om, omdat er elke keer te veel belasting van af ging. Maar daar heeft het loon van december niks mee te maken toch. Heb hem wel vandaag maar opgestuurd voor de zekerheid. Vervelend is het wel zo aan het einde van de maand wanneer je collegegeld en je zorgverzekering moet betalen.
Ik heb destijds wel een arbeidscontract gekregen. Werd volgens mij opgestuurd na je eerste rit, en die moet je dan uiteraard terugsturen. Nooit gehad?
pi_121994088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb destijds wel een arbeidscontract gekregen. Werd volgens mij opgestuurd na je eerste rit, en die moet je dan uiteraard terugsturen. Nooit gehad?
Dat had ik ook, na de eerste rit inderdaad.
pi_121994329
Nope niks gehad met de post. Maar waarom ben ik de afgelopen 3 maanden wel uitbetaald? Dat is heel vreemd. Bij deze wacht ik dan ook de reactie van Easyway af. In hoofdletters dringend in het onderwerpveld zetten en een hoge prioriteit toekennen aan de mail bevordert de reactiesnelheid van Easyway ook niet echt. Ik wacht af en houd jullie uiteraard ook op de hoogte.
pi_121994592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef sulie_g het volgende:
Nope niks gehad met de post. Maar waarom ben ik de afgelopen 3 maanden wel uitbetaald? Dat is heel vreemd. Bij deze wacht ik dan ook de reactie van Easyway af. In hoofdletters dringend in het onderwerpveld zetten en een hoge prioriteit toekennen aan de mail bevordert de reactiesnelheid van Easyway ook niet echt. Ik wacht af en houd jullie uiteraard ook op de hoogte.
Ik zou dat soort mailtjes ook eerder negeren
pi_121994634
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik zou dat soort mailtjes ook eerder negeren
Het is wel de manier waarop ze zelf ook communiceren :P
pi_121994829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef sulie_g het volgende:
Communicatie is niet het sterkste punt van de administratiedames. Zeker niet als het gaat om e-mails. Ik zou gewoon even bellen.
pi_121994946
Emails beantwoorden is ook niet hun sterkste kant nee. Dat heb ik inmiddels gemerkt hahahah. Ik zal het afwachten morgen en anders gewoon bellen zoals je zei.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het is wel de manier waarop ze zelf ook communiceren :P
Tja met een fransman spreek je frans, zeg ik dan maar :P
pi_121995071
Het lijkt mij trouwens wel een goed idee om een lijstje met handige apps aan de OP toe te voegen. Ik kwam tot de volgende lijst:

quote:
Openbaar vervoer
9292
NS Reisplanner Xtra
OVInfo
OV-Chip Checker

Tanken
ANWB Onderweg
DirectLease Tankservice
Esso Fuel Finder

Navigatie
Google Maps
Navfree
Waze

Files & flitsers
Flitsmeister
ANWB Onderweg
FlitsService FlitsNav
Flitsers

Overige
Kenteken opzoeken
Aanvullingen/opmerkingen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:50:45 ]
pi_121995112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel een goed idee om een lijstje met handige apps aan de OP toe te voegen. Ik kwam tot de volgende lijst:

[..]

En natuurlijk een kentekencheck app :)
pi_121995118
quote:

[..]

Google maps! _O_
pi_121995178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:46 schreef dery1990 het volgende:

[..]

En natuurlijk een kentekencheck app :)
Oh ja. Ik gebruikte altijd deze, maar die schijnt nu niet zo goed meer te zijn. Zijn er nog betere?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:48:11 ]
pi_121995274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Oh ja. Ik gebruikte altijd deze, maar die schijnt nu niet zo goed meer te zijn. Zijn er nog betere?
Deze staat bij mij op nr 1.
pi_121996379
Kentekens opzoeken op Android gebruik ik iKenteken voor. Geeft ook aan of de auto handgeschakeld/automaat is. Die info is bij veel apps verdwenen de laatste tijd. KLIK
.
pi_121999398
Ik heb morgen een rit met een Audi A4 waarvan de APK is verlopen wat voor gevolgen heeft dit?
pi_122003122
Ik gebruik ook die van dery. bevalt prima.
Voor navigatie gebruik ik sygic en daar ben ik ook heel tevreden over, al ben ik wel een beetje aan een kaartvernieuwing toe. Het is een betaalde app maar als je de illegale apk file download is het gratis ;)
pi_122004810
Voor nav heb ik een losse tomtom en anders tomtom op de tablet. Voor kenteken gebruik ik kenteken opzoeken.
pi_122005060
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef maxmin het volgende:
Ik gebruik ook die van dery. bevalt prima.
Voor navigatie gebruik ik sygic en daar ben ik ook heel tevreden over, al ben ik wel een beetje aan een kaartvernieuwing toe. Het is een betaalde app maar als je de illegale apk file download is het gratis ;)
Been there, done that;) kentekens doe ik eigenlijk altijd via www.autoweek.nl/kentekencheck.php
pi_122009932
quote:

[..]

OV Butler. Werkt nu tijdelijk even niet (maar er komt een update), via die app kan je geld terug vragen bij vertraging zonder zo'n stom hardcopy formulier in te vullen. Aangezien we met EW nog wel eens vertraging hebben.... en daarnaast kan je al je transacties zien dus handig voor de tijden.

Voor kentekens opzoeken gebruik ik iKenteken.

Voor files gebruik ik eigenlijk altijd de app van nu.nl
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:04:24 #46
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122010514
Flitsmeister voor files én flitsers! Briljante app voor iOs.
pi_122010677
Ik vind Flitsnav fijner werken dan Flitsmeister, ik heb ook het idee dat Flitsnav de database wat beter op orde heeft.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:11:51 #48
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122011036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik vind Flitsnav fijner werken dan Flitsmeister, ik heb ook het idee dat Flitsnav de database wat beter op orde heeft.
Maar die kan je niet tracken toch? Ik vind het wel chill omdat Flitsmeister ook vaste flitspalen en trajectcontroles aangeeft omdat ie precies weet waar je rijdt.
pi_122011206
Flitsnav weet ook precies waar je rijdt en geeft flitspalen en trajectcontroles ook gewoon aan.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:18:29 #50
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122011432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Rubenr3 het volgende:
Flitsnav weet ook precies waar je rijdt en geeft flitspalen en trajectcontroles ook gewoon aan.
Huh oh ok, dan zal ik die ook weer is proberen.
Voorlopig alleen ff niet want sinds vanmiddag doet ie dit:

2 maanden oud :')

edit;

Met auto's overigens niet veel meer geluk vandaag. Vanmiddag op Mauritskade parkeerboete van 60 euro :'(
pi_122012776
Heb vandaag gesolliciteerd bij easyway. Ben benieuwd of ze me aannemen want het lijkt me erg mooi werk!
Had al eerder gesolliciteerd maar toen hadden ze niemand nodig. Weten jullie of er veel sollicitaties geweigerd worden?
pi_122014797
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zeer handige app inderdaad! Alleen kan je hem niet overal gebruiken. Ik moet morgen naar Limburg, en daar werkt hij niet :'(
Linkje: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.skywave.ovinfo
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:22:25 #53
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122018849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Huh oh ok, dan zal ik die ook weer is proberen.
Voorlopig alleen ff niet want sinds vanmiddag doet ie dit:
[ afbeelding ]
2 maanden oud :')

edit;

Met auto's overigens niet veel meer geluk vandaag. Vanmiddag op Mauritskade parkeerboete van 60 euro :'(
Mijn iPhone had dat ook, ik kreeg gewoon een nieuwe van Vodafone.. Maar iPhone 5, doen of m'n 4s nog even houden,? Kan nu wel een nieuwe uitzoeken...
pi_122019446
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef discotex2 het volgende:
Heb vandaag gesolliciteerd bij easyway. Ben benieuwd of ze me aannemen want het lijkt me erg mooi werk!
Had al eerder gesolliciteerd maar toen hadden ze niemand nodig. Weten jullie of er veel sollicitaties geweigerd worden?
Ligt aan de regio. Ik ben dinsdag met totaal 14 man op sollicatatie geweest, allen aangenomen.
Hopelijk volgende week mn eerste ritten!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:09:21 #55
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122019581
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:22 schreef zazzel het volgende:

[..]

Mijn iPhone had dat ook, ik kreeg gewoon een nieuwe van Vodafone.. Maar iPhone 5, doen of m'n 4s nog even houden,? Kan nu wel een nieuwe uitzoeken...
Mja ik had dat "probleem" ook en het ligt er een beetje aan hoeveel je bij moet betalen.
Opzich kan hij niks meer, maar het grotere scherm zorgt ervoor dat je in bijv Twitter, FB of whatsapp wat meer berichten ziet. Dat vind ik opzich wel een voordeel, maar niet tegen elke prijs.

Verder is die wel een behoorlijk stuk lichter, waardoor ik m makkelijker meeneem tijdens hardlopen ofzo.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:31:07 #56
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122020039
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:09 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Mja ik had dat "probleem" ook en het ligt er een beetje aan hoeveel je bij moet betalen.
Opzich kan hij niks meer, maar het grotere scherm zorgt ervoor dat je in bijv Twitter, FB of whatsapp wat meer berichten ziet. Dat vind ik opzich wel een voordeel, maar niet tegen elke prijs.

Verder is die wel een behoorlijk stuk lichter, waardoor ik m makkelijker meeneem tijdens hardlopen ofzo.
Hmm nouja ik moet sowieso weg bij mn huidige provider, dus wordt de volle mep betalen bij vodafone. 250 euro dus. Maar ik hecht ook wel veel waarde aan goede service en geen BEN sim-only meuk die ik nu heb, totaal waardeloos!
pi_122021285
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:03 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ligt aan de regio. Ik ben dinsdag met totaal 14 man op sollicatatie geweest, allen aangenomen.
Hopelijk volgende week mn eerste ritten!
Regio Den Bosch. Ben benieuwd...
pi_122021683
Ik moet de laatste tijd vaak een auto in Den Bosch ophalen, dus wie weet. 14 is wel veel trouwens...

Maandwissel is er weer bijna. Vind ik jammer tegenwoordig. Ik heb toch altijd wel werk en met de maandwissel heb ik vaak korte ritjes in het midden van het land.
pi_122027284
Nou nou wat een avontuur weer...

Ik moet een auto ophalen in nieuwegein. Het adres wat in m'n ritinfo stond was verkeerd qua naam en nummer. Het bleek edisonbaan te zijn ipv edisonlaan. Het nummer heeft ook nog een letter maar die klopte ook niet.

Naja uiteindelijk had ik het juiste adres gevonden. Toen ik de auto wilde controleren gebeurde er niks als je de sleutel omdraaide. De accu is dus waarschijnlijk leeg. Nadat er wat gebeld was met de LM zou er een mannetje gestuurd worden om te zorgen dat ik kon rijden. Net werd ik gebeld door de LM dat het langer ging duren omdat er ongelukken waren gebeurd en die voorrang krijgen. Ging ongeveer een uur duren dachten ze.

Maar het kantoor waarin ik zit te wachten is wel een duur gebouw. Ik heb zelfs een blikje cola en een broodje en een krentenbol gekregen! Das dan weer leuk.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:21:25 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122027316
Wow, een cola en een krentenbol.
#26 || Luciano da Silva
pi_122029076
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
:9
pi_122029108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:31 schreef zazzel het volgende:

[..]

Hmm nouja ik moet sowieso weg bij mn huidige provider, dus wordt de volle mep betalen bij vodafone. 250 euro dus. Maar ik hecht ook wel veel waarde aan goede service en geen BEN sim-only meuk die ik nu heb, totaal waardeloos!
Ik had eerder ook zo'n BEN sim only en zit nu bij vodafone omdat ik abbo met smartphone wilde. Maar net als vroeger wil ik maar al te graag weer weg bij vodafone, doe mij maar 3x liever BEN!
pi_122029137
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
Het aanbieden van een bakje koffie is vaak al te veel gevraagd dus als je het zo bekijkt is cola + een krentenbol best bijzonder :P

Hoewel, één keer op een privé adres aangeboden gekregen om mee te lunchen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:08:34 #64
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122029192
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het aanbieden van een bakje koffie is vaak al te veel gevraagd dus als je het zo bekijkt is cola + een krentenbol best bijzonder :P

Dat viel bij mij altijd wel reuze mee. Bij die aan de Trondheimweg mocht ik gewoon zelf naar achteren lopen voor een bakje koffie, en bij andere adressen kreeg ik ook regelmatig koffie aangeboden. Vorig jaar februari toen het zo sneeuwde kwam ik in Amsterdam een auto ophalen, en bij dat bedrijf kwam net de luxe broodjes man binnen. Mocht ik een pistoletje gezond en een pistoletje kip kerrie mee voor onderweg :9
#26 || Luciano da Silva
pi_122029321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik had eerder ook zo'n BEN sim only en zit nu bij vodafone omdat ik abbo met smartphone wilde. Maar net als vroeger wil ik maar al te graag weer weg bij vodafone, doe mij maar 3x liever BEN!
Wat is er zo erg aan Vodafone? Nog geen storing meegemaakt :P Ben sinds oktober overgestapt na bijna 10 jaar T-mobile. Friends & Family korting, dus gehele looptijd 50% korting, 10gb data, onbeperkt sms-en en dat voor nog geen 17 euro per maand.

Maandag ook eindelijk weer beschikbaar, dus hoop op een paar leuke ritjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pizzabodem op 25-01-2013 14:23:20 ]
.
pi_122029943
quote:

[..]

Ben zit toch op T-mobile netwerk? Hier in Noord en Oost Groningen is dat absoluut een no go dan. (Spijk geen bereik en in Woldendorp zit je dan al op het duitse netwerk.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:41:18 #67
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122030425
Wie komt er nou in Noord en Oost Groningen dan :') Meest kansloze gebied van Nederland :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122032304
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ben zit toch op T-mobile netwerk? Hier in Noord en Oost Groningen is dat absoluut een no go dan. (Spijk geen bereik en in Woldendorp zit je dan al op het duitse netwerk.)
Klopt. Maar het vodafone netwerk is ook waardeloos. Hier in Utrecht is het wel aardig maar als ik bij mn ouders ben in het oosten dan kan ik niet fatsoenlijk bellen en internet kan ik helemaal vergeten.
pi_122032373
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik krijg eigenlijk best vaak van alles aangeboden. Ik weiger regelmatig omdat ik anders met hart in mn keel strak sta van de cafeïne:p Heb ook al wel eens bij een peugeot dealer in Den Bosch lekker gelunched en dat soort dingen
pi_122032422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef maxmin het volgende:

[..]

Klopt. Maar het vodafone netwerk is ook waardeloos. Hier in Utrecht is het wel aardig maar als ik bij mn ouders ben in het oosten dan kan ik niet fatsoenlijk bellen en internet kan ik helemaal vergeten.
Hmm, hier is het eigenlijk het enige echt goede netwerk..
T-Mobile zuigt enorm, KPN gaat wel.
pi_122034746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:30 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik krijg eigenlijk best vaak van alles aangeboden. Ik weiger regelmatig omdat ik anders met hart in mn keel strak sta van de cafeïne:p Heb ook al wel eens bij een peugeot dealer in Den Bosch lekker gelunched en dat soort dingen
Aansteller. Ik kan meestal wel wat koffie gebruiken als ik voor EW werk :P
pi_122035974
Ik ben vanwege mijn woonplaats, zuidwest Drenthe, ook genoodzaakt om alle providers de deur te wijzen behalve degenen die op het KPN netwerk zitten. Anders kan ik er ook niets mee..
pi_122036155
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Aansteller. Ik kan meestal wel wat koffie gebruiken als ik voor EW werk :P
Aansteller. :P
pi_122037992
Vandaag heb ik gemerkt dat Google Maps niet altijd klopt. Ik moest gewoon in een straat met huisnummer zijn, maar toen ik daar kwam bleek dat aan beide kanten van de snelweg een deel van de straat lag. En de locatie van de huisnummers klopte niet bij Maps, waardoor ik dus aan de verkeerde kant van de snelweg stond! :P
Dus ik mocht een half uurtje omlopen via het dichtstbijzijnde viaduct.

Toen ik daar kwam zei de contactpersoon dat hij het al meer dan 4 keer had doorgegeven aan Raamsdonksveer dat ze een melding moeten plaatsen bij de opdrachten, maar dat gebeurt dus niet. Maar ja, dan is het gewoon extra werktijd. :Y)

Oh ja: positief verrast door de Opel Insignia (2.0 ecoflex diesel 130pk). Ligt goed op de weg, stuurt direct (helaas weinig feedback), fijne motor die gewoon doet wat je vraagt. Alleen die versnellingsbak is net als bij alle Opels: alsof je door een zak vastgeplakt grind aan het roeren bent. Onze 17 jaar oude Golf heeft een veel betere bak dan alle Opels bij elkaar, dus ik snap niet dat het anno 2013 nog zo slecht kan.

Wat doet dat ecoknopje eigenlijk? Ik merkte geen verschil tussen aan/uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Babananana op 25-01-2013 18:05:22 (140pk moest 130pk zijn) ]
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_122038313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Babananana het volgende:
Vandaag heb ik gemerkt dat Google Maps niet altijd klopt. Ik moest gewoon in een straat met huisnummer zijn, maar toen ik daar kwam bleek dat aan beide kanten van de snelweg een deel van de straat lag. En de locatie van de huisnummers klopte niet bij Maps, waardoor ik dus aan de verkeerde kant van de snelweg stond! :P

Toen ik daar kwam zei de contactpersoon dat hij het al meer dan 4 keer had doorgegeven aan Raamsdonksveer dat ze een melding moeten plaatsen bij de opdrachten, maar dat gebeurt dus niet. Maar ja, dan is het gewoon extra werktijd. :Y)

Oh ja: positief verrast door de Opel Insignia (2.0 ecoflex diesel 140pk). Ligt goed op de weg, stuurt direct (helaas weinig feedback), fijne motor die gewoon doet wat je vraagt. Alleen die versnellingsbak is net als bij alle Opels: alsof je door een zak vastgeplakt grind aan het roeren bent. Onze 17 jaar oude Golf heeft een veel betere bak dan alle Opels bij elkaar, dus ik snap niet dat het anno 2013 nog zo slecht kan.

Dan slaat 'ie toch niet af als je stilstaat?
Voor mij trouwens niet veel bijzonders werk maandag; Utrecht - Heemstede in een Golf, pas om 15:00 uur ophalen :')
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:52:58 #76
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122038366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Babananana het volgende:

Oh ja: positief verrast door de Opel Insignia (2.0 ecoflex diesel 140pk). Ligt goed op de weg, stuurt direct (helaas weinig feedback), fijne motor die gewoon doet wat je vraagt. Alleen die versnellingsbak is net als bij alle Opels: alsof je door een zak vastgeplakt grind aan het roeren bent. Onze 17 jaar oude Golf heeft een veel betere bak dan alle Opels bij elkaar, dus ik snap niet dat het anno 2013 nog zo slecht kan.

Ik moet de eerste goeie bak bij een Golf III nog meemaken :D

Geen werk voor maandag trouwens, :')
pi_122038640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Voor mij trouwens niet veel bijzonders werk maandag; Utrecht - Heemstede in een Golf, pas om 15:00 uur ophalen :')
Ik ook. Precies hetzelfde ritje. Van Utrecht naar Heemstede (Lancia/Fiat dealer). Stuur me het ritnummer anders ff, misschien zijn het 2 dezelfde ritjes of ze hebben hem dubbel weggegeven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pizzabodem op 25-01-2013 18:08:59 ]
.
pi_122038789
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Hij is nooit afgeslagen bij mij, terwijl ik meerdere keren met eco aan stil gestaan heb in zijn vrij. :?

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef bokkepoot het volgende:
Ik moet de eerste goeie bak bij een Golf III nog meemaken :D
OK, hij is niet heel strak, maar het kraakt niet en je hoeft niet door te duwen zoals bij Opels wel het geval is. Vergeleken met A- of B-auto's vind ik de bak van een Golf III best goed eigenlijk.
pi_122039499
Maandag eerste rit, welgeteld 30 kilometertjes. Nou staat er dat als ik van klant -> (maatschappij in kwestie) ga, ik NIET mag tanken zonder EW te bellen. Hoef ik nu sowieso niet af te tanken, of moet ik EW bellen en vragen of ik hem moet aftanken? Of wordt dat ter plaatse vertelt door klant
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_122039550
Vindt de versnellingsbakken van Opel meestal wel van. Vindt enige tegendruk wel prettig. Alleen de versnellingsbak van een Antara is echt kl*te, zal ook wel komen door Aziatische afkomst..

Maandag weer eens werken, tot nu toe nog een enkeltje Gorredijk - Groesbeek. Volgens omschrijving een Ford Cmax, kenteken zegt Opel Insignia. Ben benieuwd!
pi_122039591
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef qua111 het volgende:
Maandag eerste rit, welgeteld 30 kilometertjes. Nou staat er dat als ik van klant -> (maatschappij in kwestie) ga, ik NIET mag tanken zonder EW te bellen. Hoef ik nu sowieso niet af te tanken, of moet ik EW bellen en vragen of ik hem moet aftanken? Of wordt dat ter plaatse vertelt door klant
Je hoeft hem dan natuurlijk niet af te tanken, maar als je de eindbestemming niet gaat halen omdat je tank leeg is moet je EW even bellen om te melden dat je een paar liter bij gaat tanken om hem af te kunnen leveren.
pi_122039737
De versnellingsbakken van Ford (Vooral de 6bak) en Volkswagen vind ik erg goed schakelen. Opel is ook niet veel mis mee, vooral die uit de Astra 1.4T is wel aardig. Erger vind ik die zwabberbakken van Renault, Citroen, Peugeot en Fiat.
.
pi_122041366
Volkswagen heeft samen met Kia de fijnste handbakken, al is die van BMW ook niet verkeerd.
pi_122041738
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef qua111 het volgende:
Als er in de bovenste regels (dus in de opdracht dat je de auto om die tijd van A naar B moet brengen) staat dat je de auto afgetankt moet afleveren, moet je kort voor eindbestemming uiteraard de auto volgooien, dan hoef je EW niet te bellen, dat kan met Essopas. Als dat er niet bijstaat, niet bijtanken, behalve als het nodig is. Ook dat kan met je Essopas, maar daarvoor moet je eerst even bellen. In ieder geval nooit tanken met een andere tankpas dan die van jezelf (van EW), of uiteraard je bankpas icm bon opsturen maar dat raad ik je af als je grote bedragen moet tanken.

Vandaag ook weer drie ritten gedaan. Ben ik de enige die in dit weer even van te voren de bustijden opzoekt en zijn aankomsttijd bij eindadres daarop afstemt? Ik zet de auto gewoon even een kwartiertje aan de kant als het nodig is, een km voor eindbestemming, zodat ik warm en zittend op de bus kan wachten. Heb ik nog nooit eerder gedaan, meestal zoek ik pas na aflevering op waar de bushalte zit, maar dit werkt zeker in deze kou veel beter. Heb al twee weken lang nooit langer dan ~5 minuten buiten hoeven wachten.
pi_122041941
Bustijden uitzoeken doe ik niet meer aan. Dat komt toch nooit lekker uit. Vandaag ook weer, CP was te laat waardoor ik niet op tijd de 2e auto af zou kunnen leveren. Toen maar gevraagd om een vervangende rit welke 10 minuten later werd vervangen door nog een andere rit (een vervangende vervangende rit ja).
pi_122043400
Ik vind de handbak van de astra eigenlijk best fijn. En die van de renault megane ook trouwens. Verder kan ik de handbakken van franse auto's niet echt herinneren, vooral de automaten zijn slecht in mijn herinneringen(semi automaten). De peug 308 heeft trouwens wel een erg fijne handbak die vooral icm de 1.8l benzinemoter érg lekker rijdt voor een franse auto.
pi_122043530
Opels gaan altijd zo moeilijk in de toeren heb ik het gevoel. Toen ik voor het eerst een Astra reed, dacht ik dat hij kapot was omdat ik de auto bijna niet boven de 3000 toeren kreeg :o
pi_122043546
Beter belt EW mij maandag niet voor een spoedrit erachteraan. Vriend van mij woont in regio Nijmegen, dus wil graag daar ff een middagje heen.
Maar EW zal het niet zo leuk vinden als ik zeg dat ik er geen rit achteraan wil doen ;).
Mensen hier uit regio Nijmegen? Vaak spoedjes daar?
pi_122043616
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Beter belt EW mij maandag niet voor een spoedrit erachteraan. Vriend van mij woont in regio Nijmegen, dus wil graag daar ff een middagje heen.
Maar EW zal het niet zo leuk vinden als ik zeg dat ik er geen rit achteraan wil doen ;).
Mensen hier uit regio Nijmegen? Vaak spoedjes daar?
Er is nog wel regelmatig een spoedje van het bedrijf dat ook in Almere zit. Maar als je zegt dat je na je rit een afspraak hebt doen ze echt niet moeilijk hoor, bij een spoedrit.
pi_122043694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef Panthera. het volgende:
Opels gaan altijd zo moeilijk in de toeren heb ik het gevoel. Toen ik voor het eerst een Astra reed, dacht ik dat hij kapot was omdat ik de auto bijna niet boven de 3000 toeren kreeg :o
Ik had laatst juist een astra ecodinges die ik vrijwel de hele tijd rond de 4000 toeren reed zonder dat ik het in de gaten had. Die bak had zulke overbrengingsverhoudingen dat je anders niks kon met die auto. Het rare is dat ik vlak daarvoor een andere astra met dezelfde motor reed en die had compleet andere verhoudingen, was veel beter laag in de toeren te rijden.
pi_122044695
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Als er in de bovenste regels (dus in de opdracht dat je de auto om die tijd van A naar B moet brengen) staat dat je de auto afgetankt moet afleveren, moet je kort voor eindbestemming uiteraard de auto volgooien, dan hoef je EW niet te bellen, dat kan met Essopas. Als dat er niet bijstaat, niet bijtanken, behalve als het nodig is. Ook dat kan met je Essopas, maar daarvoor moet je eerst even bellen. In ieder geval nooit tanken met een andere tankpas dan die van jezelf (van EW), of uiteraard je bankpas icm bon opsturen maar dat raad ik je af als je grote bedragen moet tanken.

Vandaag ook weer drie ritten gedaan. Ben ik de enige die in dit weer even van te voren de bustijden opzoekt en zijn aankomsttijd bij eindadres daarop afstemt? Ik zet de auto gewoon even een kwartiertje aan de kant als het nodig is, een km voor eindbestemming, zodat ik warm en zittend op de bus kan wachten. Heb ik nog nooit eerder gedaan, meestal zoek ik pas na aflevering op waar de bushalte zit, maar dit werkt zeker in deze kou veel beter. Heb al twee weken lang nooit langer dan ~5 minuten buiten hoeven wachten.
Dit doe ik echt altijd! Gewoon ff kijken hoe laat je met een bus kan en hoeveel aansluitingen je in het uur hebt. Dat scheelt echt een hoop gedoe als je op het afleveradres komt. En inderdaad, ff lekker in de auto zitten is altijd beter dan in een pleurisdorp in de kou een half uur op een bus moeten wachten. Daar schiet je echt niets mee op!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:38:48 #92
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_122045123
Maandag sollicitatie bij easyway :P
Hello, is it me you are looking for!?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:18:35 #93
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122047222
quote:

[..]

Nou ik wil gewoon weer een abbo + iPhone.. Ik heb altijd goed bereik overal op het T-mobile netwerk. Ga nu van BEN naar T-mobile dus geen problemen. De service van BEN is gewoon waar-de-loos...
pi_122062198
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef zazzel het volgende:

[..]

Nou ik wil gewoon weer een abbo + iPhone.. Ik heb altijd goed bereik overal op het T-mobile netwerk. Ga nu van BEN naar T-mobile dus geen problemen. De service van BEN is gewoon waar-de-loos...
Ik geloof niet dat ik ooit echt van hun service gebruik heb hoeven maken, maar super chill dat je het maandelijks op kan zeggen vind ik!
pi_122062897
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:22 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit echt van hun service gebruik heb hoeven maken, maar super chill dat je het maandelijks op kan zeggen vind ik!
Dat maandelijks opzeggen is ook de reden dat ik na mijn huidige abo over ga op een sim only. Smartphone koop ik elke 2-3 maanden een andere 2e hands dus een abo met telefoon heeft bij mij weinig zin.
pi_122063379
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef roflmaker het volgende:
Maandag sollicitatie bij easyway :P
Succes! :)

Maandag twee ritjes, een Volvo V60 (oh yeah) en een Hyundai Santa Fe. Prima dagje, ik had aangegeven te willen beginnen in Bergen op Zoom en eindigen in Utrecht. Houden ze meestal wel goed rekening mee! :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_122063618
Laatste EW dagen voor mij, volgende week nog een dag hopelijk en anders heb ik mijn laatste rit deze week gehad in een Twingo :').
pi_122064470
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

...Volvo V60 (oh yeah)...
:9~ :9~ :9~
pi_122066992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef enpe het volgende:
Laatste EW dagen voor mij, volgende week nog een dag hopelijk en anders heb ik mijn laatste rit deze week gehad in een Twingo :').
Ik heb m'n laatste rit waarschijnlijk ook al gehad, na stage mag ik gelukkig wel weer.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:01 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dat maandelijks opzeggen is ook de reden dat ik na mijn huidige abo over ga op een sim only. Smartphone koop ik elke 2-3 maanden een andere 2e hands dus een abo met telefoon heeft bij mij weinig zin.
Zo, om de 2-3 maanden joh, dat is wel heel snel! Ik zit de tijd van m'n abonnement ook nooit uit. Meestal doe ik een half jaar tot 9 maanden met een telefoon, dan wil ik weer een andere. Gisteren wel een recordje verbroken, 1 jaar en 3 maanden met een S2 gedaan. Gisteren een Iphone 4 gekocht voor tijdelijk. Zit te twijfelen om bij de verlenging een iphone 5 te nemen, of overgaan op sim only en zodra de 5s uitkomt die los te kopen. Als ik daarop kan wachten tenminste :D
pi_122067085
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:15 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik heb m'n laatste rit waarschijnlijk ook al gehad, na stage mag ik gelukkig wel weer.

[..]

Zo, om de 2-3 maanden joh, dat is wel heel snel! Ik zit de tijd van m'n abonnement ook nooit uit. Meestal doe ik een half jaar tot 9 maanden met een telefoon, dan wil ik weer een andere. Gisteren wel een recordje verbroken, 1 jaar en 3 maanden met een S2 gedaan. Gisteren een Iphone 4 gekocht voor tijdelijk. Zit te twijfelen om bij de verlenging een iphone 5 te nemen, of overgaan op sim only en zodra de 5s uitkomt die los te kopen. Als ik daarop kan wachten tenminste :D
Ik zie elke keer weer andere leuke telefoons en wil van alles uitproberen, ben nu aan het kijken naar een Nokia Lumia 800.
pi_122067475
Ik was ook altijd zo'n smartphone geek. Om het halfjaar een nieuwe telefoon. Nu al bijna twee jaar een S2 (custom roms etc) + sim only abbo. Denk ook wel dat er nog een jaartje bijkomt :)
pi_122067806
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:17 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik zie elke keer weer andere leuke telefoons en wil van alles uitproberen, ben nu aan het kijken naar een Nokia Lumia 800.
Ook een mooi ding! De meesten verkoop je weer met winst of voor dezelfde prijs?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef dery1990 het volgende:
Ik was ook altijd zo'n smartphone geek. Om het halfjaar een nieuwe telefoon. Nu al bijna twee jaar een S2 (custom roms etc) + sim only abbo. Denk ook wel dat er nog een jaartje bijkomt :)
Ook leuk om te doen en allemaal uit te zoeken zulk soort dingen. Ik durfde het zelf niet aan, daarvoor gebruik ik m'n telefoon iet te veel. Vroeger wel zelf m'n PSP omgebouwd en een tijdje terug m'n beide xboxen ook met succes omgebouwd. Het kost even tijd, en het laten doen is goedkoper. Maar het is wel leuk om te doen ;)
pi_122068000
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Ook leuk om te doen en allemaal uit te zoeken zulk soort dingen. Ik durfde het zelf niet aan, daarvoor gebruik ik m'n telefoon iet te veel. Vroeger wel zelf m'n PSP omgebouwd en een tijdje terug m'n beide xboxen ook met succes omgebouwd. Het kost even tijd, en het laten doen is goedkoper. Maar het is wel leuk om te doen ;)
Ik maak er meestal een paar euro verlies op, maar dat mag ook wel met een gebruikt product.

Custom roms ben ik mee gestopt, er zit altijd wel iets in zo'n rom dat net niet lekker werkt.
pi_122068221
Ik heb sinds een paar maanden een Galaxy Note 10.1. Sindsdien gebruik ik m'n smartphone amper, eigenlijk alleen voor bellen en Whatsapp. Ik heb m'n telefoon wel geroot, omdat ik belachelijk weinig intern geheugen had. Met zo'n root kun je mooi alle Samsungrommel eraf gooien en apps verplaatsen naar je geheugenkaart die normaal niet verplaatst kunnen worden.
pi_122069388
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een Galaxy Note 10.1. Sindsdien gebruik ik m'n smartphone amper, eigenlijk alleen voor bellen en Whatsapp.
Dat had ik ook, sinds ik m'n ipad heb gebruik ik m'n telefoon nauwelijks meer. Internetten doe ik al helemaal nooit meer, alleen de apps afentoe.
pi_122069633
Ik heb een aantal jaar bij de Belcompany gewerkt en kon ik ook nooit wachten om weer een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik heb toen voor belachelijk weinig geld een vrijwel nieuwe iPhone 4 kunnen kopen, die ik ondertussen zo'n anderhalf jaar in gebruik heb en sinds ik weg ben bij de Belcompany heb ik ook niet meer behoefte om om de haverklap een nieuwe telefoon te kopen.
pi_122069961
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat had ik ook, sinds ik m'n ipad heb gebruik ik m'n telefoon nauwelijks meer. Internetten doe ik al helemaal nooit meer, alleen de apps afentoe.
Zo gaat het bij mij ook, m'n telefoon gebruik ik voor flitsnav, bellen en whatsapp, de tablet voor de rest. Internet tether ik vanaf m'n telefoon als ik aan het werk ben.
pi_122069975
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Flashen is echt heel erg leuk. Mijn eerste ombouw ervaring was vroeger met de allereerste Nintendo DS Fat. Dat moest toen nog met een tandenstoker en een stukje aluminiumfolie _O-
pi_122070702
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Zo gaat het bij mij ook, m'n telefoon gebruik ik voor flitsnav, bellen en whatsapp, de tablet voor de rest. Internet tether ik vanaf m'n telefoon als ik aan het werk ben.
Exact dat dus :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Flashen is echt heel erg leuk. Mijn eerste ombouw ervaring was vroeger met de allereerste Nintendo DS Fat. Dat moest toen nog met een tandenstoker en een stukje aluminiumfolie _O-
Hahaha, dat gaat nu wel even anders inderdaad :P

Trouwens, volgens mij zit jij bij een vriend(niet dat ik hem ooit nog spreek :9 ) van mij in de klas of een studie vereniging ofzo weet ik veel. Zag laatst tussen z'n foto's op FB dat jij er ook tussen stond ;)
pi_122071209
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Exact dat dus :)

[..]

Hahaha, dat gaat nu wel even anders inderdaad :P

Trouwens, volgens mij zit jij bij een vriend(niet dat ik hem ooit nog spreek :9 ) van mij in de klas of een studie vereniging ofzo weet ik veel. Zag laatst tussen z'n foto's op FB dat jij er ook tussen stond ;)
Klopt! Meneer Scheper :P, zit bij hem in de klas en we waren op fieldtrip naar Brussel. We hadden het nog over jou in de bus! Hij had het nog over je Outlander :P
  zaterdag 26 januari 2013 @ 15:27:50 #111
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122072239
Haha klinkt allemaal bekend dit, hou het nu meestal een jaar uit met m'n iphones.. Maar idd, heb nu een iPad mini gebruikt m'n iPhone amper. Ga toch voor een iPhone 5 bij t-mobile.. Moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen als ik toch een buitenland stage ga doen...
pi_122072341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Klopt! Meneer Scheper :P, zit bij hem in de klas en we waren op fieldtrip naar Brussel. We hadden het nog over jou in de bus! Hij had het nog over je Outlander :P
Hahahaha, trololol, m'n outie O+

Ik mis dat ding wel hoor met dit weer!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:14:00 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122073970
Ik heb een HTC Sensation XE met Beats Audio + bijbehorende oordoppen erbij gekregen. Zit wel rond te kijken naar wat anders, iPhone 4 of 4S ofzo, maar het heeft bij mij geen noodzaak. Daarnaast zit ik bij Hi met die achterlijke telefoonlease en moet ik aan het einde van mijn abbo óf 75 euro betalen en de telefoon houden óf de telefoon inleveren.
#26 || Luciano da Silva
pi_122082942
Waarom zo vaak wisselen van telefoon? Ik heb anderhalf jaar met de originele Desire gedaan, en heb nu bijna een jaar een Galaxy Nexus. Zit al wel te kijken naar de Nexus 4.
Een half jaar met een telefoon, dan ben ik er pas net aan gewend :P En met custom roms kan je dat gevoeld dat je iets nieuws hebt ook oproepen :D
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef joppie_saus het volgende:
Daarnaast zit ik bij Hi met die achterlijke telefoonlease en moet ik aan het einde van mijn abbo óf 75 euro betalen en de telefoon houden óf de telefoon inleveren.
Dat had je al kunnen weten toen je dat contract afsloot toch? Ik heb toen met verbazing die voorwaarden zitten lezen. Je had volgens mij helemaal geen voordeel met dat toestellease.
pi_122083458
Ik ben vaak snel uitgekeken op een telefoon, of ik zie iets dat me leuker lijkt.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:17:42 #116
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122084049
[..]

Dat had je al kunnen weten toen je dat contract afsloot toch? Ik heb toen met verbazing die voorwaarden zitten lezen. Je had volgens mij helemaal geen voordeel met dat toestellease.
[/quote]

Nou die vraag stelde ik de verkoper van KPN ook gister in de winkel.. Ik kreeg als enige voordeel dat je altijd het nieuwste toestel hebt en dat wanneer er een probleem of defect met je telefoon hij gelijk de zelfde dag omgeruild word bij je aan de deur... Nou whoeoe
pi_122084207
Omgeruild ja, maar niet door hetzelfde toestel als dat je had! Je krijgt een goedkoop ding, net als "vervangend vervoer" bij de wegenwacht meestal een Aygo (of zoiets) betreft.
pi_122084234
Ik heb überhaupt pas sinds een klein jaar een smartphone :7
En geen tablet, zie daar niet echt het nut van in, een goede smartphone kan toch gewoon hetzelfde (op het kleinere scherm na dan)?
pi_122084517
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef Viezze het volgende:
Ik heb een aantal jaar bij de Belcompany gewerkt en kon ik ook nooit wachten om weer een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik heb toen voor belachelijk weinig geld een vrijwel nieuwe iPhone 4 kunnen kopen, die ik ondertussen zo'n anderhalf jaar in gebruik heb en sinds ik weg ben bij de Belcompany heb ik ook niet meer behoefte om om de haverklap een nieuwe telefoon te kopen.
Ik heb ook een iPhone 4. 20 euro in de maand korting bij Rabo Mobiel als personeelslid. Scheelt ook weer. Heb ook geen drang om hem te vervangen door een nieuwere ofzo.
pi_122092220
Back ontopic, heb er inmiddels 4.5 uur opzitten van de 12.. leuk, zo'n avond-nachtdienst. :)
pi_122097572
Niet zeuren, ik heb 40 uur gemaakt in 4 dagen voor AR. (Wel lekker voor het spaarvarken overigens)
  zondag 27 januari 2013 @ 10:38:58 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122103961
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:36 schreef Babananana het volgende:
Niet zeuren, ik heb 40 uur gemaakt in 4 dagen voor AR. (Wel lekker voor het spaarvarken overigens)
Niet zeuren, ik heb afgelopen maandag 13 uur gewerkt en afgelopen woensdag 16 uur. De week ervoor 13 en 13 uur en de week daarvoor ook. Eigenlijk werk ik elke werkdag wel 12 uur of meer. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Babananana het volgende:

True. Maar Hi/KPN is het enige fatsoenlijke netwerk hier, althans het netwerk met de beste dekking overal. Plus ik had een achterlijke BlackBerry met een kloten abonnement waar ik zo snel mogelijk vanaf wilde.
#26 || Luciano da Silva
pi_122104007
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niet zeuren, ik heb afgelopen maandag 13 uur gewerkt en afgelopen woensdag 16 uur. De week ervoor 13 en 13 uur en de week daarvoor ook. Eigenlijk werk ik elke werkdag wel 12 uur of meer. :')

[..]

True. Maar Hi/KPN is het enige fatsoenlijke netwerk hier, althans het netwerk met de beste dekking overal. Plus ik had een achterlijke BlackBerry met een kloten abonnement waar ik zo snel mogelijk vanaf wilde.
Dat is niet waar. Met tmobile had ik het beste bereik op zernike. Tegenwoordig Vodafone en ook dat werkt perfect. Bereik scheelt allemaal niet zo veel meer.

Zoeken ze nog mensen bij die snoepboer? Ik ben komend blok volgens mij elke maandag vrij en kan wel wat geld gebruiken :P
  zondag 27 januari 2013 @ 10:45:50 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122104074
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Met tmobile had ik het beste bereik op zernike. Tegenwoordig Vodafone en ook dat werkt perfect. Bereik scheelt allemaal niet zo veel meer.

Hmm, dan hebben ze dat daar verbeterd. Ik heb eigenlijk altijd al Hi gehad, met een uitstapje naar T-Mobile en Vodafone, maar dat was van korte duur vanwege kutbereik.

quote:
Zoeken ze nog mensen bij die snoepboer? Ik ben komend blok volgens mij elke maandag vrij en kan wel wat geld gebruiken :P
Geen idee, gewoon even mailen denk ik. Maar ze nemen geen mensen aan voor de korte termijn, kost namelijk alleen al een week of zes voordat je goed bent ingewerkt.
#26 || Luciano da Silva
pi_122104171
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hmm, dan hebben ze dat daar verbeterd. Ik heb eigenlijk altijd al Hi gehad, met een uitstapje naar T-Mobile en Vodafone, maar dat was van korte duur vanwege kutbereik.

[..]

Geen idee, gewoon even mailen denk ik. Maar ze nemen geen mensen aan voor de korte termijn, kost namelijk alleen al een week of zes voordat je goed bent ingewerkt.
Mmm ok. Het zou ook gaan over een langere periode dan één blok hoor. Kan je het beste direct naar dat bedrijf mailen of via het uitzendbureau?
  zondag 27 januari 2013 @ 10:53:39 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122104218
Ik ben niet aangenomen via uitzendbureau, maar gewoon door te reageren op een online vacature van hun.

Overigens hebben ze geen vacatures nu afgaande op de website, maar ik weet niet in hoeverre dat actueel is. Je kan het beste morgenochtend na 9 uur bellen.

http://www.vendingatwork.nl/frisdrankautomaat/vacatures.html
#26 || Luciano da Silva
pi_122104340
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Er was een tijd dat wij zweerden bij BlackBerry en dat we zeker wisten dat een volgende week een BB zou worden.. :P
pi_122104405
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben niet aangenomen via uitzendbureau, maar gewoon door te reageren op een online vacature van hun.

Overigens hebben ze geen vacatures nu afgaande op de website, maar ik weet niet in hoeverre dat actueel is. Je kan het beste morgenochtend na 9 uur bellen.

http://www.vendingatwork.nl/frisdrankautomaat/vacatures.html
Oké thanks, ik kijk wel ff.

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:59 schreef Mallet het volgende:

[..]

Er was een tijd dat wij zweerden bij BlackBerry en dat we zeker wisten dat een volgende week een BB zou worden.. :P
Ha, Blackberry :D Hoe vaak mensen wel niet bij mij een Blackberry kochten omdat ze wilden pingen. Toen ik zei dat er op goedkopere telefoons met meer functionaliteiten Whatsapp kon was het enige wat er dan uitkwam "maar ik wil pingen" :')
pi_122104432
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Oké thanks, ik kijk wel ff.

[..]

Ha, Blackberry :D Hoe vaak mensen wel niet bij mij een Blackberry kochten omdat ze wilden pingen. Toen ik zei dat er op goedkopere telefoons met meer functionaliteiten Whatsapp kon was het enige wat er dan uitkwam "maar ik wil pingen" :')
Pingen ja :'). De enige keer dat ik dat gebruikte was als WhatsApp het niet deed.
Heb ze ook niet zo heel lang gehad. 1,5 à 2 jaar ofzo.. Wel iets van 4 versleten :').
  zondag 27 januari 2013 @ 11:05:01 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122104460
Ja, jij liet ze ook op het dak van de auto liggen bij het tanken, flapdrol! _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_122104564
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, jij liet ze ook op het dak van de auto liggen bij het tanken, flapdrol! _O-
:@
Ik kan me die dag nog zo goed herinneren. Heb toen bij de snelweglocatie in Meerkerk Tele2 gebeld om de SIM te laten blokkeren.

Mooi was wel dat ik die dag bij de AH een pre-paid heb gekocht voor 15 euro en nadat ik (tijdelijk) mijn andere nummer aan EW had doorgegeven ik aan het einde v/d middag alweer werd gebeld voor werk voor de volgende dag. De planning zei toen dat ik mooi mijn BB kon terugverdienen.
pi_122104750
Ik had ook een keer iets bij opmerkingen gezet over dat ik het geld goed kon gebruiken. Konden ze waarderen en ik kreeg lange ritten :P
  zondag 27 januari 2013 @ 11:26:54 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122104938
Ik had twee weken terug bij IKEA nieuw bed gekocht, maar de lattenbodem paste niet door het trapgat. Kon ik busje van werk lenen om die lattenbodem te ruilen. Volgende dag belde de madame van de planning op, of ik niet extra wilde werken om mijn bed terug te verdienen. Mooi geregeld :7
#26 || Luciano da Silva
  zondag 27 januari 2013 @ 17:05:48 #134
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122120317
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had twee weken terug bij IKEA nieuw bed gekocht, maar de lattenbodem paste niet door het trapgat. Kon ik busje van werk lenen om die lattenbodem te ruilen. Volgende dag belde de madame van de planning op, of ik niet extra wilde werken om mijn bed terug te verdienen. Mooi geregeld :7
Het zou ook weer zo wat zijn als ze je zou bellen om het bed te delen _O-
pi_122120423
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Daar is joppie alleen in geïnteresseerd als het meisjes betreft die werken in een zekere garage in Almere.
pi_122134669
Oeioei wat een hoop gedoe gehad afgelopen twee weken zeg... geloof ik 8 dagen mogen werken en 7x problemen gehad (sleutels niet te vinden, contactpersoon afwezig, auto ergens anders)... toevallig bijna elke keer het geval bij ritjes van dat leasebedrijf in R'veer. Wel meer dan 40 uur gedraaid in twee weken :)
  zondag 27 januari 2013 @ 21:28:11 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122135428
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nah, liever niet.

quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daar is joppie alleen in geïnteresseerd als het meisjes betreft die werken in een zekere garage in Almere.
Dat was geen meisje maar een MILF en bovendien heb ik een heel lief meisje dus ik heb geen anderen nodig :6
#26 || Luciano da Silva
pi_122140562
Maakt het nog uit qua OV tijden declareren vanaf welke locatie je reist? Ik moet morgen naar Vlaardingen om half 4, en heb maar college tot 11 in R'dam. Maakt het dan nog uit of ik eerst naar huis reis, en daarna 1.5 uur naar Vlaardingen reis, of vanaf R'dam ga en 45 minuutjes bezig ben. Dus mag dit allemaal van EW, of is het de bedoeling de kortste tijd te nemen?
pi_122141616
Ik heb morgen een wissel waarvan het tussenadres nog niet bekend is.

Ik moet van Weesp naar ...? - Weesp

ben benieuwd, hoop dat het een beetje een fatsoenlijke rit wordt. :)
pi_122142287
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:31 schreef qua111 het volgende:
Maakt het nog uit qua OV tijden declareren vanaf welke locatie je reist? Ik moet morgen naar Vlaardingen om half 4, en heb maar college tot 11 in R'dam. Maakt het dan nog uit of ik eerst naar huis reis, en daarna 1.5 uur naar Vlaardingen reis, of vanaf R'dam ga en 45 minuutjes bezig ben. Dus mag dit allemaal van EW, of is het de bedoeling de kortste tijd te nemen?
Ligt eraan, als je in je beshikbaarheid hebt aangegeven dat je college hebt tot 11 en daarna beschikbaar bent gaan ze er vanuit dat je vanuit school gaat, anders vanuit huis.
Waar in mijn home-toen moet je zijn? :7
Peugeot-dealer vlakbij Vlaardingen Centrum of ergens in Hoogstad zeker?
pi_122142333
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb morgen een wissel waarvan het tussenadres nog niet bekend is.

Ik moet van Weesp naar ...? - Weesp

ben benieuwd, hoop dat het een beetje een fatsoenlijke rit wordt. :)
Adres staat in zo'n geval toch altijd bij de extra klant-info?
pi_122142996
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Adres staat in zo'n geval toch altijd bij de extra klant-info?
Ik zou morgen nog gebeld worden voor dat adres
pi_122143076
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ik zou morgen nog gebeld worden voor dat adres
Ah op zo'n fiets.
pi_122143170
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ligt eraan, als je in je beshikbaarheid hebt aangegeven dat je college hebt tot 11 en daarna beschikbaar bent gaan ze er vanuit dat je vanuit school gaat, anders vanuit huis.
Waar in mijn home-toen moet je zijn? :7
Peugeot-dealer vlakbij Vlaardingen Centrum of ergens in Hoogstad zeker?
Moet bij een klant zijn, wel vlakbij station centrum ja. We gaan zien wat deze eerst rit mij brengt^^
pi_122151252
Gatver, de dag begint weer goed. Deuren van de trein gaan net een seconde te vroeg dicht. Heb al een half uur staan wachten op het station. .
pi_122151383
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:11 schreef Kevindinhinho het volgende:
Gatver, de dag begint weer goed. Deuren van de trein gaan net een seconde te vroeg dicht. Heb al een half uur staan wachten op het station. .
Of jij was net een seconde te laat? :P
pi_122151677
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Of jij was net een seconde te laat? :P
Haha, samenloop van omstandigheden ;-). Vanik die iets te laat vertrek tot mensen die niet weten in te checken..
pi_122152691
Berichtje op facebook gezien... :')
pi_122152734
Fuck, nu al wakker, de hele dag geen klap te doen en wachten tot 15:00 uur om de auto op te halen :')
pi_122152947
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Berichtje op facebook gezien... :')
Haha ik zat te denken om te zoeken naar foto's van EW auto's, zoals de Partner Fap edition :')
pi_122152956
Haha. Hier hetzelfde. En dan vanmiddag wel +/- 60 hele kilometers rijden :o
.
pi_122152993

[ Bericht 1% gewijzigd door Viezze op 28-01-2013 10:11:24 ]
pi_122153017
Kijken of ze 'm plaatsen _O-
pi_122153232
Ik heb nog wel een paar foto's liggen van een Seat Leon FR, Alfa 159 (2.4 JTD :7 ) en uiteraard een schitterende, witte VW Crafter liggen. Kan wel een paar daarvan opsturen :D
pi_122153296
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog wel een paar foto's liggen van een Seat Leon FR, Alfa 159 (2.4 JTD :7 ) en uiteraard een schitterende, witte VW Crafter liggen. Kan wel een paar daarvan opsturen :D
Ik heb ook nog een foto dat iemand voor mij een Caddy aan het wassen is :') Voor die bandenwissels in Putten.
pi_122153370
ik heb ook een keer een Seat Leon FR gereden, geen foto's van. Ik heb nog foto's van een Twingo RS, nog steeds niet opgestuurd, ga ik vandaag dan maar eens doen.
pi_122153440
Ik heb ook nog foto's van een (overigens normale 1.2) Twingo die van een basketbalclub uit de Eredivisie was en vol zit met stickers van die club _O-
pi_122153597
Ook nog een Lexus CT200, Audi TT en Fiat 500 op m'n telefoon, het moet niet gekker worden zeg :7
pi_122153684
Fiat 500 heb ik ook nog op de foto. Overigens best een leuke auto en rijdt goed voor z'n formaat.

Lekker trouwens al die foto's op Facebook, als je er over zit te denken om bij EW te solliciteren en je ziet al die foto's...dan krijg je het nog zwaar als je wordt aangenomen :')
pi_122153734
Die 500 die ik op de foto heb is de enige die ik ooit gereden heb. Het was een semi-automaat. Nooit. Meer.
pi_122153766
IK maak echt bijna nooit meer foto's van de auto's die ik moet rijden. Het is gewoon niet zo veel speciaals meer, al die mueslimonsters. Wil wel eens iets aparts rijden, Land Rover Defender bijvoorbeeld, of een Ford F150 :D
.
pi_122153876
Ik had laatst een audi a4 en een maandje geleden een a6 maar daar ga ik geen foto's van maken, want ze waren redelijk gewoon en niet bijzonder. Als het nou een full options is met een leuke motor, is het een ander verhaal.
pi_122153891
Ik maak ook zelden foto's hoor. Sowieso vind ik het raar staan als je op een parkeerplaats stopt en dan een foto van je 'eigen' auto gaat staan te nemen :D
pi_122156609
Ik heb nog wel een foto van een Kia Picanto met oranje lederen interieur :D

quote:
6s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Viezze het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is van de leasemaatschappij in Groningen zeker?
pi_122157327
Nou ik ga weer naar huis zonder 1 meter gereden te hebben...

Er was door easyway dubbel transport geregeld. Hopelijk krijg ik vandaag nog een ander ritje.
pi_122157362
Dadelijk en woensdag nog een tentamentje en dan maar eens kijken of ze mij voor donderdag en vrijdag weer een keer kunnen laten werken 8-)

Ik maak overigens ook haast nooit foto's, ook omdat ik helaas haast geen speciale auto's rijd
pi_122157739
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Deze is van de leasemaatschappij in Groningen zeker?
Ja. Rijdt voor een busje best oké. Wel spijtig dat er nooit cruise control in zit ;(

Haha, een tuktuk op de EW Facebook. Dat zijn nog eens leuke ritjes :P
pi_122157794
Had vanochtend 45 min wachttijd in Groningen. De LM vroeg ook of ik de groene platen van de auto weer mee terug wou nemen... Die zitten nu in m'n tas :')
pi_122159051
Die tuktuk had ik gemist helaas. Was een paar maanden geleden een spoedje voor rondrijden met een tuktuk door Amsterdam ofzo. Ik belde meteen maar hij was al aan iemand anders gegeven.
pi_122159793
Ik zag op die Facebook dat een gozer gewoon de nieuwe M6 en M5 heeft gereden :o Die zijn wel fotowaardig.
.
pi_122160748
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik zag op die Facebook dat een gozer gewoon de nieuwe M6 en M5 heeft gereden :o Die zijn wel fotowaardig.
Volgens mij is dat in Born, heb ik laatst ook een dagje gewerkt. Toen ook de nieuwe M5 gereden over 1500 meter van parkeerplaats naar parkeerplaats en niet harder dan 50 :').
pi_122161449
heb nu stage.. en in het weekend hebben ze niks dus dit vind mijn spaarvarken niet leuk.. gaat ook nog 8 maanden zo door :( zonder stagevergoeding ook nog..
pi_122162309
Waarom doe je dan een stage zonder stagevergoeding :P
pi_122164485
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:27 schreef Viezze het volgende:
Waarom doe je dan een stage zonder stagevergoeding :P
Je hebt niet altijd die keuze he..Ik doe nu ook een stage waar ik niks voor vergoed krijg.
pi_122164519
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:09 schreef mothergoose het volgende:
heb nu stage.. en in het weekend hebben ze niks dus dit vind mijn spaarvarken niet leuk.. gaat ook nog 8 maanden zo door :( zonder stagevergoeding ook nog..
Oei, dat is wel zuur man! Ik moet vanaf volgende week 5 maanden op stage. Gelukkig wel 400 euro per maand stage vergoeding. Dat verdien ik met m'n geweldige uurloon van een 19 jarige bij EW ook niet vaak. Dus bij mij zit t wel goed :)
  maandag 28 januari 2013 @ 15:53:58 #176
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_122165766
Wat is het uurloon bij EW voor 21 jaar?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_122165797
Zie OP...
  maandag 28 januari 2013 @ 15:54:43 #178
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122165801
WTF DIE M5 & M6 op FB!!!!! :o :o :o :9~ :9~ :9~
pi_122166050
Shit hé, vandaag dus ook gezeik gehad bij ALD omdat ik maar één formulier had ingevuld en niet twee. :')
  maandag 28 januari 2013 @ 16:00:05 #180
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_122166077
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zie OP...
Thnx
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_122166125
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef QuiCk01 het volgende:
WTF DIE M5 & M6 op FB!!!!! :o :o :o :9~ :9~ :9~
Ja zo kan ik het ook, gewoon een dagje bij Koopman werken. Heb dat soort auto's daar ook gereden toentertijd. Maar dat gaat maar om 300 of 500 meter, even verplaatsen op het parkeerterrein. Dus ik vind ze niet tellen. :P
pi_122166155
Strakke eerste rit: Pruis van vlaardingen naar bleiswijk. Kom ik aan in vlaardingen, blijkt het pas 28 februari te zijn, en dus niet vandaag. Op naar huis maar weer.. Kan het nog beter beginnen(:?
pi_122166862
Hojdhopper, let even op de bedrijfsnamen ;)
  maandag 28 januari 2013 @ 16:26:40 #184
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122167361
Die Quattro van FB zou ik ook wel een rondje in willen scheuren. Wat een apparaat :9
  maandag 28 januari 2013 @ 16:31:36 #185
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122167587
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja zo kan ik het ook, gewoon een dagje bij Koopman werken. Heb dat soort auto's daar ook gereden toentertijd. Maar dat gaat maar om 300 of 500 meter, even verplaatsen op het parkeerterrein. Dus ik vind ze niet tellen. :P
Ow dan tellen ze niet echt inderdaad. Dat is wel jammer
pi_122167647
Ik zou het niet erg vinden om zulke auto's af te moeten tanken en/of te verplaatsen.
pi_122167796
quote:
11s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef bokkepoot het volgende:
Die Quattro van FB zou ik ook wel een rondje in willen scheuren. Wat een apparaat :9
Die witte A6? Laatst een vrouwelijke klant rond gereden in een gloednieuwe full-option a6, ik heb nog nooit in een auto gereden met zoveel opties. Dat ding had zo goed als alles: head up display, bordenherkenning, tussen-de-lijntjes-blijf-systeem, adaptive cruise control die eventueel zelfs bij stoplichten stopt, noem het maar op.
Haar man (het is zijn auto) vond het achteraf prachtig om erover te praten, vertelde ook dat die Audi van een topmanager van Audi is geweest. Die krijgen dan altijd het nieuwste van het nieuwste met alle opties om te proberen en na 10000km. word de auto weer verkocht.
pi_122167953
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Die witte A6? Laatst een vrouwelijke klant rond gereden in een gloednieuwe full-option a6, ik heb nog nooit in een auto gereden met zoveel opties. Dat ding had zo goed als alles: head up display, bordenherkenning, tussen-de-lijntjes-blijf-systeem, adaptive cruise control die eventueel zelfs bij stoplichten stopt, noem het maar op.
Haar man (het is zijn auto) vond het achteraf prachtig om erover te praten, vertelde ook dat die Audi van een topmanager van Audi is geweest. Die krijgen dan altijd het nieuwste van het nieuwste met alle opties om te proberen en na 10000km. word de auto weer verkocht.
Ik heb ook een keer een Audi (Q5) gereden met opties erop waar ik het bestaan niet eens van wist. Dode hoek systeem, adaptive cruise, tussen de lijntjes. Best wel lekker :P
pi_122168028
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer een Audi (Q5) gereden met opties erop waar ik het bestaan niet eens van wist. Dode hoek systeem, adaptive cruise, tussen de lijntjes. Best wel lekker :P
Oh ja, de dode hoek systeem, die vond ik ook niet zo heel fijn. Als je iets te snel achter een auto naar links wilde schuiven begon die hoek als een gek te knipperen. Verder wel echt heerlijk gereden erin. :D
pi_122168149
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oh ja, de dode hoek systeem, die vond ik ook niet zo heel fijn. Als je iets te snel achter een auto naar links wilde schuiven begon die hoek als een gek te knipperen. Verder wel echt heerlijk gereden erin. :D
Haha klopt, had ik ook last van.

Dat lijntjes systeem wordt wel helemaal lijp bij wegwerkzaamheden. Net als het borden systeem.
pi_122168245
Ja, die had de beste man ook uit gedaan, hij zij dat je je rot schrikt de eerste keer. ^^
Maar die Audi had ook een autotelefoon, in het midden in de armsteun, waarom??
pi_122168427
Wat ik ook geniaal vond was de achteruitrijdcamera, die (naar mate je het stuur draaide) precies met lijntjes aan gaf waar je terecht zou komen. Zo krijg je zelf een SUV in het kleinste gaatje :D
  maandag 28 januari 2013 @ 16:53:05 #193
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122168498
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nee zoiets, een A6 lijkt mij ook wel wat, maar zo'n Urquattro lijkt mij toch net iets gaver
pi_122168674
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee zoiets, een A6 lijkt mij ook wel wat, maar zo'n Urquattro lijkt mij toch net iets gaver
Oh ok die, tjah daar heb ik dan weer iets minder mee. :')

Oude auto's waar je zeg maar nog echt in moet rijden ipv de ruimteschepen van tegenwoordig vind ik ook heerlijk maar ik vind deze niet echt mooi, sorry. :$
pi_122168749
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oude auto's waar je zeg maar nog echt in moet rijden ipv de ruimteschepen van tegenwoordig vind ik ook heerlijk maar ik vind deze niet echt mooi, sorry. :$
Cultuurbarbaar ;(
pi_122168902
idd. De Urquattro is een hele vette auto! :D

Jammer dat ik er geen kan betalen, misschien ooit in de toekomst als hobbyauto.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:05:55 #197
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122169108
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om het uiterlijk, maar het verleden dat deze auto heeft.
En natuurlijk 5 cilinders,AWD en een gillende Turbo :9

Dit is ook zo'n mooi oudje

M635CSI :9

Jammer is net alleen met die Urquattro dat ze nu al best duur zijn en zuipen als een ketter.
pi_122169441
zo'n oude 6 serie is ook niet verkeerd inderdaad

Hier nog een filmpje van old Top Gear over de urquattro:

pi_122169825
Als we het over dat soort auto's hebben:

Mooi van lelijkheid
  maandag 28 januari 2013 @ 17:19:57 #200
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122170006
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Viezze het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi van lelijkheid
Jammer dat ze alleen supersnel zoals elke Italiaan wegroesten :(
pi_122170037
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Viezze het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi van lelijkheid
Die zou ik dan weer liever willen hebben dan de urquattro... ^^ Ik weet het, ik heb een rare smaak wat auto's betreft. :P
pi_122170140
over lancia's gesproken:

Nog meer Top Gear!! :D :)

maandag 28 januari 2013 @ 17:22:15 #203
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122170188
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Die zou ik dan weer liever willen hebben dan de urquattro... ^^ Ik weet het, ik heb een rare smaak wat auto's betreft. :P
Wie niet, volgens mij is bijna iedere autoliefhebber een fan van de Delta :9
  maandag 28 januari 2013 @ 17:25:27 #204
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122170436
quote:
10s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef MG_13 het volgende:
over lancia's gesproken:

Nog meer Top Gear!! :D :)

pi_122170555
quote:
10s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wie niet, volgens mij is bijna iedere autoliefhebber een fan van de Delta :9
Net zoals deze O+

maandag 28 januari 2013 @ 17:29:21 #206
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122170711
Jammer van al die klote 190D die dat imago verpesten.

Maar een EVO 2, anytime please O+
pi_122170869
quote:
12s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef bokkepoot het volgende:
Jammer van al die klote 190D die dat imago verpesten.
Maar dat is ook het geval bij oudere series (E30, E46) M3's. Zou me er niet van weerhouden zo'n apparaat aan te schaffen :P
pi_122171050
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Net zoals deze O+

[ afbeelding ]
Dat was een heerlijke bak om in te rijden met Gran Turismo 5! 8-)

Ik vind zelf dit nog 1 van de brutere rally auto's uit die tijd:

Onwijs snel bommetje, en goed veel geld waard.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:39:39 #209
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122171437
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Maar dat is ook het geval bij oudere series (E30, E46) M3's. Zou me er niet van weerhouden zo'n apparaat aan te schaffen :P
Ach ik rijd nu zelf ook in de meest standaard auto die je kan verzinnen in de meest originele kleur ever

SPOILER
Dus zo'n oude bak zou ik wel veel liever hebben
  maandag 28 januari 2013 @ 20:07:26 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122182501
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Shit hé, vandaag dus ook gezeik gehad bij ALD omdat ik maar één formulier had ingevuld en niet twee. :')
Join the club. Heb daar ook flinke uitbrander gehad. Achteraf niks meer van gehoord overigens.
#26 || Luciano da Silva
pi_122182808
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Shit hé, vandaag dus ook gezeik gehad bij *** omdat ik maar één formulier had ingevuld en niet twee. :')
Volgens mij staat dat kopieerapparaat gewoon in het kamertje links van de balie. Zag vorige week stapels A4 papier voor de deur staan, ze zijn te lui om te kopiëren denk ik :').
pi_122182896
Dan hebben ze hem verplaatst. Toen ik daar was stond het kopieerapparaat recht achter die balie en werd er overigens ook niet moeilijk gedaan. Blijkbaar zijn ze het nu zat :P
  maandag 28 januari 2013 @ 20:15:11 #213
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122183032
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef Viezze het volgende:
blabla
Heb je nog gebeld vandaag?
#26 || Luciano da Silva
pi_122183252
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb je nog gebeld vandaag?
Mijn quote, wat doe je ;(

Nee, ik ben ook nog met iets anders bezig wat meer is gericht op mijn studie. Dat eerst afwachten.
pi_122184478
Half 8 nog gebeld voor een ritje. 3 uur en 30 minuten terugreis met het OV, een uur heenreis met OV. 2 uur rijden. Goed voor de uurtjes zullen we maar zeggen dan :P
.
pi_122187696
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Join the club. Heb daar ook flinke uitbrander gehad. Achteraf niks meer van gehoord overigens.
Ja paar posts terug toch? Maar inderdaad, hij liep al richting het kopieerapparaat met een tronie van heb ik jou daar, dus toen zei ik 'laat maar, ik maak wel een foto'. Dus ze zijn inderdaad te lui zoals enpe zegt. Bovendien had ik ook de kentekenpapieren in de auto laten liggen, dus was wel een amateuristisch voorkomen moet ik bekennen.
pi_122189755
Ik heb ook wat foto's naar EW gestuurd, even kijken of ze ze plaatsen. :+
Nee.
pi_122189851
Kwam daardoor deze foto weer tegen:

Best dikke wagen zo, een E-klasse.
Nee.
pi_122190056
Ik realiseer me zojuist dat ik op mn volgende loonstrook een hoger salaris heb... had ik nog niet bij stil gestaan:p Beetje jammer alleen dat ik met geluk nog maar zo'n 2 dagen kan werken, forever.
pi_122190857
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja paar posts terug toch? Maar inderdaad, hij liep al richting het kopieerapparaat met een tronie van heb ik jou daar, dus toen zei ik 'laat maar, ik maak wel een foto'. Dus ze zijn inderdaad te lui zoals enpe zegt. Bovendien had ik ook de kentekenpapieren in de auto laten liggen, dus was wel een amateuristisch voorkomen moet ik bekennen.
Dat was ook altijd weer iets ja.. De ene maatschappij wilde wél die kentekenpapieren hebben en bij de andere mocht je het net zo hard weer terugleggen in de auto.
pi_122191721
quote:

[..]

De snelweglocatie is dat? Ik moest er vandaag voor het eerst zijn... geen idee waar ik hem neer moest zetten toen alles stampvol stond... wat een chagrijnige figuren zitten daar zeg en dan noemen ze de buren de feestlocatie...deze waren ook echt wel van het type knalfuif zeg
pi_122192290
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

De snelweglocatie is dat? Ik moest er vandaag voor het eerst zijn... geen idee waar ik hem neer moest zetten toen alles stampvol stond... wat een chagrijnige figuren zitten daar zeg en dan noemen ze de buren de feestlocatie...deze waren ook echt wel van het type knalfuif zeg
Feestlocatie is t.o.v. voorgaande jaren sterk verbeterd, heb er al regelmatig een te vrolijke man getroffen die maar bleef lullen :). Zag vorige week bij de snelweglocatie wel een jongeman lopen die eerst altijd heel depri op de feestlocatie aan het werk was.
pi_122192312
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Die namen kunnen we ook wel omwisselen inderdaad. De locatie niet aan de snelweg is tegenwoordig prima (afgezien van de locatie). Van de grote depots zijn ze daar veruit het vriendelijkst tegenwoordig.
pi_122192641
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef enpe het volgende:

[..]

Feestlocatie is t.o.v. voorgaande jaren sterk verbeterd, heb er al regelmatig een te vrolijke man getroffen die maar bleef lullen :). Zag vorige week bij de snelweglocatie wel een jongeman lopen die eerst altijd heel depri op de feestlocatie aan het werk was.
De beruchte meneer-met-pet die altijd de handtekening zette heb ik al een paar keer gespot op de snelweglocatie idd :D
En op de feestlocatie zijn ze nu idd uitermate enthousiast, vooral die ene man idd _O-
  maandag 28 januari 2013 @ 23:39:49 #225
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122196101
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb ook wat foto's naar EW gestuurd, even kijken of ze ze plaatsen. :+
EW kennende plaatsen ze die wel. Die plaatsen een volkswagen up nog volgens mij :P

Die E-klasse zoals hij daar staat is hij inderdaad wel heel erg vet!
pi_122197349
Dit gaat over Meerkerk toch? Daar moet ik morgen voor het eerst een Focus Wagon met verlopen apk :') brengen.
De straatnaam is iets wat heel hard is... :P welke locatie is dat?
pi_122197410
Dat is de feestlocatie.
pi_122197518
Meerkerk zonder schade noteren is feestlocatie, Meerkerk mét schade noteren is snelweglocatie.
pi_122197558
En voor de volledigheid draaien we dat vanaf nu om.
pi_122197766
Die over enthousiaste man in Meerkerk zat laatst nog te grappen over de parkeerskills van zo'n AR senioren hiker :D
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:05:57 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122201039
quote:

[..]

En die lagen bij mij ook nog in de auto _O- Die vent knalde zowat uit zijn vel had ik het idee. Toen alles klaar was en ik op het punt stond weg te gaan, bood hij me nog wel een stukje kerststol aan, aangezien het bijna kerst was en dan, ik citeer hem; 'moeten we toch een beetje vriendelijk zijn tegen elkaar'. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122201072
Volgens mij heb ik nog nooit de kentekenpapieren meegenomen bij de snelweglocati. Staat dat in de ritinfo? Ik kan me ook vergissen..
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:12:42 #233
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122201087
Moet wel, want als je ze niet hebt wordt je teruggestuurd om ze alsnog te pakken.
#26 || Luciano da Silva
pi_122201571
Wat voor reactie kan ik verwachten als ik om een kopietje van het formulier vraag? :P
pi_122201815
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:54 schreef Babananana het volgende:
Wat voor reactie kan ik verwachten als ik om een kopietje van het formulier vraag? :P
Haha, puur om het uit te lokken? ;P
pi_122202185
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, puur om het uit te lokken? ;P
Nee, omdat ik er één wil hebben.

Er staat duudelijk in de ritomschrijving dat je 2 exemplaren van het formulier moet printen: 1 voor ophaaladres en 1 voor afleveradres.

Dus dan doe ik toch niks fout als ik op afleveradres (feestlocatie) om een kopietje vraag?
pi_122202365
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:28 schreef Babananana het volgende:

[..]

Er staat duudelijk in de ritomschrijving dat je 2 exemplaren van het formulier moet printen: 1 voor ophaaladres en 1 voor afleveradres.

Dus dan doe ik toch niks fout als ik op afleveradres (feestlocatie) om een kopietje vraag?
Bij de feestlocatie scannen ze hem in en krijg je het formulier weer mee terug ;)
Je bent denk ik in de war met de snelweglocatie :P
pi_122202519
Ah, ok. Ik ben bij beide nog nooit geweest. Dus dat zou goed kunnen ja!
We gaan het zien. Eerst even naar Alkmaar :)
pi_122206018
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:28 schreef Babananana het volgende:

[..]

Je bent in de war met de twee locaties. In de ritinfor van de snelweglocatie staat expliciet 3 uitprinten. Dat had ik wel gelezen maar ik dacht, wtf net of iemand daar moeilijk over gaat doen. Wel dus. :')

Overigens deze hele week beschikbaar behalve vrijdag. Maar vandaag niks gekregen. Hopelijk morgen en donderdag nog wel. Donderdag zal wel ivm maandwissel.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:02:17 #240
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122206414
Net weer gebeld, binnenkort weer als privé chauffeur voor dezelfde klant, wederom naar Maastricht met nu een tussenstop in Venlo. Helemaal prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_122208551
Zo ze hebben me vandaag fatsoenlijke ritten gegeven om te compenseren voor de dubbel geplande rit gister.

Heb net een octavia afgeleverd on Elsloo, zuid Limburg vanuit nieuwegein. Heerlijk met cruise control op 125 over de A2 gekard. Nu ben ik op weg naar een rit van Maasbree, vlakbij Venlo, naar Almere in een Mazda 6.
pi_122213781
Nou die feestlocatie vast echt mee. Ik had me op het ergste voorbereid, maar kreeg een vriendelijke begroeting en zelfs aanwijzingen naar de bushalte. Niks mis mee?
pi_122214250
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Babananana het volgende:
Nou die feestlocatie vast echt mee. Ik had me op het ergste voorbereid, maar kreeg een vriendelijke begroeting en zelfs aanwijzingen naar de bushalte. Niks mis mee?
Zoals vaker gezegd is de feestlocatie niet echt meer zo'n festijn als voorheen. Het feest heeft zich nu enigszins in zuidelijke richting verplaatst :P
pi_122215012
Gister geen rit meer terug gekregen, dus lekker daar gebleven. Met een vriend van mij daar nog even lekker in de cabrio met het dakje open kunnen touren door Duitsland, was goed te doen in het zonnetje + stoelverwarming. Daar achter Nijmegen, toch wel een heerlijke regio om een stukje te touren zeg! En uiteraard daar ook even een goede schnitzel gescoord!
Morgen ook weer slechts een ritje, voor de oranje. Leeuwarden - Stadskanaal, nja beter dan thuis zitten!
pi_122215025
Spoedje breda --> arnhem, voor 17:00 in breda, eenmaal andermaal. Jammer dat ze hem er net pas op hebben gezet, anders had ik 't nog wel gered
pi_122215079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Zoals vaker gezegd is de feestlocatie niet echt meer zo'n festijn als voorheen. Het feest heeft zich nu enigszins in zuidelijke richting verplaatst :P
Karma slaat toe: Ik zit nu in een bus met blaffende buschauffeur. Twee idioten zitten hun McRotzooi in de bus te eten en de buschauffeur wil het afval niet in zijn bus hebben :')
pi_122216183
quote:
[....] nja beter dan thuis zitten!
Hoeven jullie dan nooit te studeren ofzo?
pi_122216524
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef maxmin het volgende:

[..]

Hoeven jullie dan nooit te studeren ofzo?
Niet in de week na de tentamenweek :).
pi_122216577
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Niet in de week na de tentamenweek :).
En de daaropvolgende zeven weken :P
pi_122217460
Heb toch even 50 uur gewerkt voor de eerste maand van 2013 ;)
pi_122217977
Ik beschouw mezelf totaal niet als een stuudje maar ik kan alleen maar dromen van een leven zoals die van jullie :p
pi_122218496
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef maxmin het volgende:
Ik beschouw mezelf totaal niet als een stuudje maar ik kan alleen maar dromen van een leven zoals die van jullie :p
Ik mag ook blij zijn met 1 (heel soms 2) dag(en) per week die ik vrij kan maken om te werken.
Veel meer dan dat zit er echt niet in }:|
pi_122219729
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:19 schreef Viezze het volgende:

[..]

En de daaropvolgende zeven weken :P
Haha dit! Max 9 uur per week college, alleen dit blok ging ik elke week maar 3 uur, en dat zie je dan ook terug in de punten :s)
pi_122220138
Lol, ik kom net thuis en zie wat pa als vervangende auto heeft meegekregen: een up driecilinder bluemotion op benzine :')

Ik snap dat niet, hij is 2 weken geleden met de sneeuw van achteren aangereden en mocht zijn auto vandaag brengen bij een schadebedrijf en dan een 'vervangende auto' meekrijgen. Maar een golf variant op diesel is toch iets heel anders dan een upje, of zie ik dat verkeerd :X
pi_122220864
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:37 schreef Babananana het volgende:
Lol, ik kom net thuis en zie wat pa als vervangende auto heeft meegekregen: een up driecilinder bluemotion op benzine :')

Ik snap dat niet, hij is 2 weken geleden met de sneeuw van achteren aangereden en mocht zijn auto vandaag brengen bij een schadebedrijf en dan een 'vervangende auto' meekrijgen. Maar een golf variant op diesel is toch iets heel anders dan een upje, of zie ik dat verkeerd :X
Hoezo? Deze heeft toch ook vier wielen?
pi_122220950
quote:

gebeurt wel vaker.
Heb ooit een aanrijding gehad in mijn moeder's Chevrolet Nubira SW(Die niet meer van ons is gelukkig. ) Ik hem dus netjes weggebracht, kreeg ik een Daewoo Kalos 3deurs als leenauto. |:(

OF een (nieuwe) Astra wegbrengen en oude Meriva meekrijgen.

Oh, en toppunt was op mijn werk tijdens de clientenvakantie: Citroen C8 kreeg pech, leenauto werd een 3-deurs Aygo. |:(
pi_122221320
Een vriend van mij had het een keer andersom. Die was met een stokoude Volvo op vakantie die op de heenreis al stuk ging, toen kreeg hij een gloednieuwe V70 mee voor de rest van de vakantie.
pi_122221490
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

gebeurt wel vaker.
Heb ooit een aanrijding gehad in mijn moeder's Chevrolet Nubira SW(Die niet meer van ons is gelukkig. ) Ik hem dus netjes weggebracht, kreeg ik een Daewoo Kalos 3deurs als leenauto. |:(

OF een (nieuwe) Astra wegbrengen en oude Meriva meekrijgen.

Oh, en toppunt was op mijn werk tijdens de clientenvakantie: Citroen C8 kreeg pech, leenauto werd een 3-deurs Aygo. |:(
Gewoon uitdrukkelijk om een C'tje vragen.
pi_122222391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha dit! Max 9 uur per week college, alleen dit blok ging ik elke week maar 3 uur, en dat zie je dan ook terug in de punten :s)
Ik heb wel iets meer college, maar het is net waar je heen gaat. Je komt er gauw genoeg achter welke colleges zinnig zijn, en studeren komt wel vlak voor de tentamens.

Komend blok twee vakken + bachelor scriptie, dus veel tijd zal ik helaas niet hebben :P
pi_122222444
quote:
Haha tja, voor hoelang dan? Voor 1 dag of duurt het wel een week voordat de oude is gemaakt?

Wij brachten laatst de 508 naar de dealert, die hadden bij de Volvo dealer weer een V40 gehuurd om aan ons mee te geven als leenbak :9
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:47:07 #261
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122225593
Haha toen de crisis Astra van m'n pa gemaakt moest worden kreeg hij E-klasse mee terug. Foutje van de zaak, zaterdag hulpje die er net 2 dagen werkte had waarschijnlijk de verkeerde auto meegegeven :)
pi_122225834
Iemand van jullie onlangs nog bij de LM aan de Wismarweg in Groningen geweest? Daarbinnen bij hun loods staan nu een Porsche 911 Turbo (?) en een SLS AMG naast elkaar :o

Ik mocht vandaag bij hun een witte Fiat 500 Twinair turbo met zwarte velgjes ophalen. Verbaasd hoeveel fun ik er mee had :D
pi_122226656
Ik ben er vorige week nog geweest, toen stond de sls op groene platen buiten. Binnen stonden toen een m3 en 2 911's
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:14:07 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122227292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef dery1990 het volgende:
Iemand van jullie onlangs nog bij de LM aan de Wismarweg in Groningen geweest? Daarbinnen bij hun loods staan nu een Porsche 911 Turbo (?) en een SLS AMG naast elkaar :o

Ik mocht vandaag bij hun een witte Fiat 500 Twinair turbo met zwarte velgjes ophalen. Verbaasd hoeveel fun ik er mee had :D
Die staan daar altijd. Heb er wel eens naar gevraagd, maar ze doen niks met die dingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, college. Is voor losers! Ik heb mijn laatste ongeveer zes maanden geleden gehad, de enige keren dat ik nog op de Hanze kom is om de snoepautomaten te vullen of om mijn vorderingen van mijn scriptie te bespreken.

En dan toch volle poet collegegeld aftikken :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122227534
EW wou foto's van auto's? kunnen ze krijgen. heb even mijn fotosmap doorgespit en een stuk of 20 leuke autos opgestuurd. eens kijken wat er op de FB komt..
pi_122227784
heb deze maar niet meegestuurd

SPOILER
pi_122234668
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha tja, voor hoelang dan? Voor 1 dag of duurt het wel een week voordat de oude is gemaakt?
2 dagen, en hij is ziek dus hij gebruikt hem niet.
quote:
Wij brachten laatst de 508 naar de dealert, die hadden bij de Volvo dealer weer een V40 gehuurd om aan ons mee te geven als leenbak :9
Mooi toch, zo komen wij aan werk :P
pi_122242404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb wel iets meer college, maar het is net waar je heen gaat. Je komt er gauw genoeg achter welke colleges zinnig zijn, en studeren komt wel vlak voor de tentamens.
Dat dus! Alleen het probleem deze periode alle vakken recht vakken waren. Recht vind ik om te kotsen, dus ze vielen al na de eerste week in de catagorie neuhh. En dat merk ik nu wel :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef joppie_saus het volgende:

Haha, college. Is voor losers! Ik heb mijn laatste ongeveer zes maanden geleden gehad, de enige keren dat ik nog op de Hanze kom is om de snoepautomaten te vullen of om mijn vorderingen van mijn scriptie te bespreken.

En dan toch volle poet collegegeld aftikken :')
Nou ga maar een keer naar college dan, misschien doe je er dan volgende keer geen eeuw over.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Babananana het volgende:

[..]

2 dagen, en hij is ziek dus hij gebruikt hem niet.

[..]

Mooi toch, zo komen wij aan werk :P
Ah dan maakt het niet zoveel uit.

Haha idd!
  woensdag 30 januari 2013 @ 08:40:53 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122245319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat dus! Alleen het probleem deze periode alle vakken recht vakken waren. Recht vind ik om te kotsen, dus ze vielen al na de eerste week in de catagorie neuhh. En dat merk ik nu wel :D

Recht _O_

quote:
Nou ga maar een keer naar college dan, misschien doe je er dan volgende keer geen eeuw over.

[..]

Als ik überhaupt nog colleges had :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122246209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef mothergoose het volgende:
heb deze maar niet meegestuurd

SPOILER
Haha jij snapt 't beter dan die gast die z'n panamera op de facebook liet zetten. Besneeuwde parkeerplaats maar geen drift sporen te zien... Dan is er toch echt iets mis met je mannelijkheid.
pi_122246337
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha jij snapt 't beter dan die gast die z'n panamera op de facebook liet zetten. Besneeuwde parkeerplaats maar geen drift sporen te zien... Dan is er toch echt iets mis met je mannelijkheid.
Of hij is zo slim geweest eerst een foto te maken :P

Het is trouwens ook best link als je die parkeerplaats niet kent, als je volop tegen een verhoging / gat drift heb je wat uit te leggen...
pi_122246551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het is trouwens ook best link als je die parkeerplaats niet kent, als je volop tegen een verhoging / gat drift heb je wat uit te leggen...
eens kijken of ze de andere wel plaatsen.. staat ook een freelander tussen midden in een veld :p
pi_122246881
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef Viezze het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten.. ;)
Als je vol tegen een stoeprand op drift heb je heel wat uit te leggen ja :W
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:14:15 #274
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122247204
Beschikbaar sinds 2 weken, dus ben benieuwd of er morgen nog lange ritten komen. Precies op tijd m'n nummerovername voltooid bij t-mobile, dus kan weer werken :)
pi_122247369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:00 schreef maxmin het volgende:

[..]

uiteraard rij je eerst ff rustig een rondje over de parkeerplaats voordat je hem zo hard en dwars mogelijk smijt..
pi_122247549
Beschikbaarheid van volgende week ingevuld, sinds een maand of 6 weer beschikbaar *O*

Nog wel voor de tijd even mijn OV wisselen van weekend naar week.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:39:57 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122247723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:00 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik heb op die parkeerplaats naast de McDonalds in Meerkerk even gekloot toen ik daar een V50 D5 af moest leveren. Vol stoeprand geraakt. Boeiend, niks zeggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_122248782
S-RS jij deed toch ook Bedrijfseconomie? Ik voel je pijn met die rechtvakken :'(

Volgende week trouwens laatste weekje werken, daarna stage tot het eind van het studiejaar. Hopelijk nog hier en daar een paar dagjes meepakken, maar ik ben bang van niet ;(
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:35:48 #279
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122249198
Niks mis met rechtsvakken. Bijna klaar met mijn studie recht.
#26 || Luciano da Silva
pi_122249272
Ik vond bedrijfsrecht prima te doen.

Colleges waren wel zo ongeveer verplicht bij ons omdat de slides niet online kwamen te staan :') Legendarische docent, hij had de auto op naam van zijn zoontje staan (dat mag/mocht schijnbaar) en zolang die nog geen 12 jaar was kreeg hij dus geen boetes. Zelfde vent had een keer een rechtszaak aangespannen voor iets van twee euro :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:40:17 #281
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122249358
En als hij een aanrijding krijgt is hij de sjaak vanwege verzekeringsfraude. Hij is namelijk de regelmatige bestuurder en niet de tenaamgestelde. Leg dat maar eens uit.
#26 || Luciano da Silva
pi_122249505
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
S-RS jij deed toch ook Bedrijfseconomie? Ik voel je pijn met die rechtvakken :'(

Volgende week trouwens laatste weekje werken, daarna stage tot het eind van het studiejaar. Hopelijk nog hier en daar een paar dagjes meepakken, maar ik ben bang van niet ;(
Klopt! Welk jaar zit jij nu, 3e of 4e?
Ik zit nu in het 3e en had deze periode Externe verslaggeving, Belastingrecht 3 en Ondernemingsrecht. Jij ook zoiets gehad?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef Viezze het volgende:
Beschikbaarheid van volgende week ingevuld, sinds een maand of 6 weer beschikbaar *O*

Nog wel voor de tijd even mijn OV wisselen van weekend naar week.
Jij hebt je dus niet uitgeschreven? Ik twijfel daar ook over.
pi_122249553
quote:
13s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:40 schreef joppie_saus het volgende:
En als hij een aanrijding krijgt is hij de sjaak vanwege verzekeringsfraude. Hij is namelijk de regelmatige bestuurder en niet de tenaamgestelde. Leg dat maar eens uit.
Ik heb het over tenaamstelling van de auto, niet de verzekering.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:47:17 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122249587
Dat snap ik, dat werkt allemaal door op elkaar.
#26 || Luciano da Silva
pi_122249681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:44 schreef S-RS het volgende:

[..]

Klopt! Welk jaar zit jij nu, 3e of 4e?
Ik zit nu in het 3e en had deze periode Externe verslaggeving, Belastingrecht 3 en Ondernemingsrecht. Jij ook zoiets gehad?

[..]

Jij hebt je dus niet uitgeschreven? Ik twijfel daar ook over.
3e jaars nu. Vorig blok had ik Externe Verslaggeving idd, dat viel wel mee. Belastingrecht heb ik voor m'n P gehad (inkomstenbelasting niet-winst), in jaar 2 (loonbelasting) en dit blok (inkomstenbelasting winst). Ondernemingsrecht alleen maar in m'n P gehad.
Verder valt het wel mee met de rechtvakken, maar ik heb ook ICT-vakken en dat is ook pure drama :')

Ik ga denk ik niet uitschrijven trouwens. Na mijn stage kan ik sowieso nog een jaar werken en als ik nog terug ga naar de uni (al 2 jaar gezeten, maar gefaald dus nu hbo ;( ) nóg een jaar :D
pi_122249824
Ik wil me okk niet uitschrijven. Maar toen ik laatst mailde zeiden ze dat ik me uit moest schrijven.. Kun je dat gewoon aangeven dan?
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:57:27 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122249905
Aangeven dat je je niet uit wilt schrijven? Lijkt me niet als zij zeggen dat het moet. Je kunt je wel tien maanden op niet beschikbaar zetten, maar dan knallen zij je er alsnog uit na een maand.
#26 || Luciano da Silva
pi_122249919
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef joppie_saus het volgende:
Aangeven dat je je niet uit wilt schrijven? Lijkt me niet als zij zeggen dat het moet. Je kunt je wel tien maanden op niet beschikbaar zetten, maar dan knallen zij je er alsnog uit na een maand.
Bij mij is het anders zes maanden goed gegaan
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:59:52 #289
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122249974
Wie niet waagt wie niet wint nee. Je kan het altijd proberen.
#26 || Luciano da Silva
pi_122250054
Het is alleen niet echt handig om te mailen of je je moet uitschrijven en het vervolgens niet doen :P Maar volgens mij is de controle niet heel streng bij EW, al zal dat ook van de drukte in je regio afhangen.
pi_122250357
Gisteren eerste ritje gereden in een BMW 520D Touring.

08.00 begonnen en om pas 22.30 weer thuis, mooie vuurdoop! :D
pi_122250459
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:14 schreef Ranjit het volgende:
BMW 520D
waardeloze auto dat. of teninste, qua motor. is bijna net zo verschrikkelijk als een 520i, of een a6 2.0 TDI met die vage traploze automaat
pi_122250590
Ik vind dat een beetje schraal, als je geen geld hebt voor een BMW met fatsoenlijke motor ga dan voor een ander merk zodat je wel vooruit komt. Zelfde geldt voor een 1-serie zonder cruise control :') Dan bezuinig je op de verkeerde dingen.
pi_122250703
Geen cruise is op elke auto een verkeerde bezuiniging..
pi_122250995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef mothergoose het volgende:

[..]

waardeloze auto dat. of teninste, qua motor. is bijna net zo verschrikkelijk als een 520i, of een a6 2.0 TDI met die vage traploze automaat
Ben ik niet met je eens. Ik heb 2x een 520d gereden van het nieuwe model en 8,3sec naar 100 vind ik niet echt sloom voor een instapper. De automaat doet zn werk geweldig en maakt alles wat de motor eventueel aan vermogen tekort komt helemaal goed door alert terug te schakelen.
pi_122251101
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:37 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik heb 2x een 520d gereden van het nieuwe model en 8,3sec naar 100 vind ik niet echt sloom voor een instapper. De automaat doet zn werk geweldig en maakt alles wat de motor eventueel aan vermogen tekort komt helemaal goed door alert terug te schakelen.
moa. vergelijk het met de 6 in-lijn en je zult moeten toegeven dat het een wereld van verschil is. mag dan misschien niet zo langzaam zijn als je zou denken, hij voelt gewoon kut goedkoop aan.
pi_122251843
Heb de 528i (4-cilinder turbo, 245pk, 350nm, sportautomaat) gereden en dat ding voelde totaal niet goedkoop aan. Kracht genoeg, geen trillingen, geen geloei van de motor tijdens het accelereren. Gewoon helemaal prima en zelfs sneller dan de 530i 6 in lijn.

Een 6 in lijn is echt niet altijd beter. Het zit voor een groot deel tussen de oren zeg maar :P
.
pi_122252047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef Pizzabodem het volgende:
Heb de 528i (4-cilinder turbo, 245pk, 350nm, sportautomaat) gereden en dat ding voelde totaal niet goedkoop aan. Kracht genoeg, geen trillingen, geen geloei van de motor tijdens het accelereren. Gewoon helemaal prima en zelfs sneller dan de 530i 6 in lijn.

Een 6 in lijn is echt niet altijd beter. Het zit voor een groot deel tussen de oren zeg maar :P
verrek. ik had laatst ook de 528i en vond die ook best chill rijden. dacht dat dat ook een 6inlijn was maar idd niet nee..
pi_122252219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef Pizzabodem het volgende:

Dat laatste heb je helemaal gelijk in, een 6 in lijn klinkt zoveel beter dan een 4 cilinder!
pi_122252870
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

3e jaars nu. Vorig blok had ik Externe Verslaggeving idd, dat viel wel mee. Belastingrecht heb ik voor m'n P gehad (inkomstenbelasting niet-winst), in jaar 2 (loonbelasting) en dit blok (inkomstenbelasting winst). Ondernemingsrecht alleen maar in m'n P gehad.
Verder valt het wel mee met de rechtvakken, maar ik heb ook ICT-vakken en dat is ook pure drama :')

Ik ga denk ik niet uitschrijven trouwens. Na mijn stage kan ik sowieso nog een jaar werken en als ik nog terug ga naar de uni (al 2 jaar gezeten, maar gefaald dus nu hbo ;( ) nóg een jaar :D
Externe Verslaggeving is op zich wel te doen ja, maar toch had ik een 4.6. Maar ja, die fout ligt bij mij O-) Hij is wel erg slecht gemaakt trouwens, 60/70% van de klas heeft een onvoldoende of is er niet eens aan begonnen...

ICT vakken heb ik niet echt, alleen Excel, Acces en een Boekhoud practicum gehad. Belastingrecht hebben wij inderdaad ook ongeveer zou gehad.

Maar je kan je na je stage weer gewoon inschrijven hoor dacht ik :+
pi_122253180
Dan moet er wel net weer plek zijn tegen die tijd werd mij verteld, daarom heb ik het niet gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')