Ik vraag me af of TS nog terug durft te komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:30 schreef Mano_ het volgende:
TS moet eigenlijk bewijzen dat hij geen troll is door een filmpje te maken met een papiertje met Fok! en zijn username
Kom nou, als ICTer weet hij donders goed dat je je niet zomaar even aan kan melden op een forum en denken dat je gelijk geloofwaardig bentquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of TS nog terug durft te komen
Of dat hij gewoon slaapt en morgen dit leest en zegt "jongens, daar gaat het niet om, terug naar het onderwerp"
Nou, inderdaad. Stel dat ze hier echt helemaal niets van weetquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is eigenlijk best wel triest![]()
Ik dacht dat het om één filmpje ging.
Weet dat meisje van niks?
OT:quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:08 schreef GZ1000 het volgende:
Potentieel topic-van-het-jaar, hier moet ik gepost hebben.
Dan hoop ik dat ze erachter komt voordat hij nog gekkere dingen doet en danquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Stel dat ze hier echt helemaal niets van weet
gvdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Drabit het volgende:
BIGNOSEFETISH 8 maanden geleden
plz play with her nose more
Zieke mensen, soieso, die naam
sjezusquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HaJee het volgende:
Zeg TS, er viel me iets op in het filmpje in de OP. Je ziet het niet goed in de eerste seconde maar als je het beeld snel genoeg stil zet blijkt er nogal wat speelgoed in het bed van je vriendin te liggen.
Heb je erectieproblemen door haar gesnurk? Moet ze daarom zichzelf helpen?
Wat is deze?
[ afbeelding ]
Dit word gekker en gekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HaJee het volgende:
Zeg TS, er viel me iets op in het filmpje in de OP. Je ziet het niet goed in de eerste seconde maar als je het beeld snel genoeg stil zet blijkt er nogal wat speelgoed in het bed van je vriendin te liggen.
Wat is deze?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HaJee het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
quote:
Jezus. Ik krijg steeds meer medelijden met z'n vriendin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HaJee het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |