PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Is er een wedstrijdvolgorde, of is iedereen daar vrij in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga pas voor het toernooi spelen op een dag dat EA weer zin heeft om mij te laten winnen trouwens.
Zet gewoon Jerome op CAM voor de peesquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Doe normaaaaal gek.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga pas voor het toernooi spelen op een dag dat EA weer zin heeft om mij te laten winnen trouwens.
Helaas wel. Een keer er uit gegooid met een DNF tot gevolg en nu weer twee potjes met een team dat gisteren supervloeiend speelde die op dit moment als dikke stront door een trechter combinerenquote:
Wat is je wachtwoord?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben rond half 10 thuis. Is er iemand die dan het eerste toernooipotje wil spelen?
Gelijk van de eerste coins die je verdient een discard team samenstellen, speelt stukken beter dan wat je nu hebt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Hoelaat het volgende:
Hoppa. Tweede wedstrijd gewonnen. Gozer had bijna alleen maar goude spelersIk heb aardig mazzel dat de spelers van me starterspakket redelijk snel zijn
Enne moet jij geen posters van Sneijder ophangen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef strakkeman het volgende:
Enne Toernooi start pas op de 25ste jongens
Als iemand nu al wil spelen is dat alleen maar handig..Straks is er toch weer gezeik mbt mensen die hun wedstrijden nog niet gespeeld hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef strakkeman het volgende:
Er mag eerder gespeeld worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef strakkeman het volgende:
Ik krijg nog redelijk veel kansen me spelers zijn alleen te slecht haha. Hoe neem ik zo'n discard team dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Gelijk van de eerste coins die je verdient een discard team samenstellen, speelt stukken beter dan wat je nu hebt waarschijnlijk.
Gewoon bij auctions goedkope spelers zoeken. Spelers van 82 etc. die nauwelijks wat kostenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
Ik krijg nog redelijk veel kansen me spelers zijn alleen te slecht haha. Hoe neem ik zo'n discard team dan?
Spelers kopen voor 350 max (gewone gouden) en 650 max (shinies). Dat is ook de waarde als je ze discard, wanneer contracten op zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
Ik krijg nog redelijk veel kansen me spelers zijn alleen te slecht haha. Hoe neem ik zo'n discard team dan?
kopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
En het mooiste is nog dat ik niet meedoe!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent een echte kandidaat voor de SMLEO Cup te winnen.
Ik zocht toevallig hoe Xhaka dit jaar was, zoek nooit op buy-now 200 voor gold players eigenlijk..quote:
van BPL spelers kun je makkelijk een discard team maken (spelers die je kunt quicksellen en dat je er dan geen verlies op maakt, of zelfs winst).quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Hoelaat het volgende:
[..]
Beide duels verdienen geen MOTM imo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ben benieuwd naar de MOTM van vandaagHopelijk een leipe silver!
Hoop 1 van laatste wedstrijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beide duels verdienen geen MOTM imo.
Tot nu toe dan.
Marokko speelt dramatisch en van Kaapverdie zullen er weinig inzitten. Misschien die CB van Zuid-Afrika...quote:
Mendes van Lille. Zilveren speler met best veel pacequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
en van Kaapverdie zullen er weinig inzitten. Misschien die CB van Zuid-Afrik
Een silver MotM die maar 1 uur in packs zit wordt heel zeldzaamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ben benieuwd naar de MOTM van vandaagHopelijk een leipe silver!
1 dag toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een silver MotM die maar 1 uur in packs zit wordt heel zeldzaamNet als die van vorig jaar.
Ik weet niet meer hoe het toen ging, maar in FUT11 had je iemand als IF Ki die op een gegeven moment wel een miljoen waard was. Overigens had een user op YouTube toen die IF Ki en nog een silver IF in 1 pack.quote:
Misschien komt ie ook nog in TOTT dan wordt hij nog cheaperquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
inmiddels al 16 pagina's vol met MOTM Gervinho, laat maar zakken die prijs
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Hoelaat het volgende:
Kan je ook van die traditional shirt in FUT kopen/gebruiken?
Ongeveer 100k wil ik er wel voor betalen. IF Murphy was in het begin ook erg duur en nu nog 60/70k, maar Russell heeft triple link met Mackayquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
Al 5 of 6 IF RussellsMeer dan Pogba is good. Hoeveel zouden jullie voor hem betalen max?
Ik denk 100k
Ali Bquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef diedjuh het volgende:
Wie is die co-commentator op eurosport?
Brownie Dutchquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef diedjuh het volgende:
Wie is die co-commentator op eurosport?
Is this 4 real?:')quote:
jupquote:
Arsenal is competitie..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Peefiee het volgende:
Hoeveel was Arsenal - WHU de eerste wedstrijd?
Chelsea - Swansea was 0-2?
Chelsea - Swansea was idd 0-2quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Peefiee het volgende:
Hoeveel was Arsenal - WHU de eerste wedstrijd?
Chelsea - Swansea was 0-2?
Ik dacht alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Maar even serieus, ik heb echt geen idee wie die kerel is..Hij zit er alleen omdat de commentator de spelers niet zelf kan herkennen
Paar jaar geleden was het Frank Kramer ft Ali B en Yes-R![]()
http://www.maghrebmagazin(...)tatoren-bij-marokko/
Laatste wedstrijd was het een mannetje van atlaslions.nl maar deze man zegt veel minder uhhhhh dus die is het niet. Heb de eerste 5 min gemist dus weet het ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Maar even serieus, ik heb echt geen idee wie die kerel is..Hij zit er alleen omdat de commentator de spelers niet zelf kan herkennen
Paar jaar geleden was het Frank Kramer ft Ali B en Yes-R![]()
http://www.maghrebmagazin(...)tatoren-bij-marokko/
Zeker wel. En dan heb je een fatsoenlijke Marokkaanse spits in Futquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/8085/
Zou een toffe silver IF zijn
Ik post hier maar somsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Zeker wel. En dan heb je een fatsoenlijke Marokkaanse spits in Fut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FuszySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tedje
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuszyhaha Fuszy verdient meer dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tedje![]()
Waarom is dat jammer is gewoon een leuke competitie aan het worden!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Kutrusland
Zo zonde van spelers zoals Witsel, Hulk, M'Vila
Hij is ouderquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha Fuszy verdient meer dan jij
Mijn fysieke stats zijn sick voor een 17 jarigequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef Introvert het volgende:
Heerlijke stats heeft Fuszy ook voor een spits zeg.
Inderdaad, zowel techniek als fysiek potentieel hele goede stats. Vanwaar Houston?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn fysieke stats zijn sick voor een 17 jarigeZe hebben hem ook redelijke pace en acceleration gegeven
Als psychologiestudent mag ik die test niet serieus nemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF is dit voor IQ test dan!!!!!
Vond een team uit Amerika wel leuk, en bij Houston kan Tedje veel van Kandji leren hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Introvert het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel techniek als fysiek potentieel hele goede stats. Vanwaar Houston?
Vragen wat Binge Drinking is heeft ook niets met IQ te maken:') Maar vroeger testten ze iig nog vaardigheden, maar dit is gewoon onzinquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als psychologiestudent mag ik die test niet serieus nemen
Dit. Ik kap ermeequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vragen wat Binge Drinking is heeft ook niets met IQ te maken:') Maar vroeger testten ze iig nog vaardigheden, maar dit is gewoon onzin
Welke positie en formatie? Wel belangrijke info..quote:
4-1-2-1-2 LMquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke positie en formatie? Wel belangrijke info..
Balequote:
Kaboulquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef FutFan het volgende:
[..]
En CB 4-1-2-1-2
Kaboul Luiz of Koscielny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lindgren
Nee, dat kunnen we niet toestaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef FutFan het volgende:
Zou ik een pic mogen uploaden van mij team zodat jullie die kunnen beoordeel en tips kunnen geven?
Okee FutFan, dankzij Thorb mag het. Voor deze ene keer danquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zouden eventueel een uitzondering kunnen maken...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer van die fysieke statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lindgren
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef FutFan het volgende:
Zou ik een pic mogen uploaden van mij team zodat jullie die kunnen beoordeel en tips kunnen geven?
Weinig opmerkingen over. Persoonlijk vond ik RVP niets, speel ik liever met Tevez. Verder Walker > Richards.quote:
Niks mis mee. Beetje een standaard team, maar ik zou geen verbetering kunnen noemenquote:
Hee je watch list kan maar 10 pagina's zijn. Kan ik dus helaas geen bidwars meer doen. Hoe doe jij dat? Meerdere accounts?quote:
Kan wel, maar ze komen niet in je watchlist. Dus je moet gewoon steeds auctions zoeken en in dat scherm blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee je watch list kan maar 10 pagina's zijn. Kan ik dus helaas geen bidwars meer doen. Hoe doe jij dat? Meerdere accounts?
Gewoon vast een bod uitbrengen..je kan wel 100 miljard bids tegelijk hebben, maar toevoegen aan watch list kan nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee je watch list kan maar 10 pagina's zijn. Kan ik dus helaas geen bidwars meer doen. Hoe doe jij dat? Meerdere accounts?
Goed team, goede balansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3k per week![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan wel, maar ze komen niet in je watchlist. Dus je moet gewoon steeds auctions zoeken en in dat scherm blijven.
Merciquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon vast een bod uitbrengen..je kan wel 100 miljard bids tegelijk hebben, maar toevoegen aan watch list kan niet
Ja daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed team, goede balansAls je rvp prettig vindt: niks meer aan doen. Anders misschien sparen voor Aguero o.i.d.
oh gwn vraagjequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb wel een account, maar kijk er zelden. Hoezo?
Aguero was bij mij een echte flop. Maar goed, smaak is persoonlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef FutFan het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan
maar aguero
120k
Kone is ook een erg goede speler voor weinig coinsquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef FutFan het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan
maar aguero
120k
Mirallas, Ba, zelfde verhaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kone is ook een erg goede speler voor weinig coins
Is hij beter als Mirallas?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kone is ook een erg goede speler voor weinig coins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
Hernandezquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mirallas, Ba, zelfde verhaal.
Zijn NIF is baas! Topscorer bij mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef psychedelicate het volgende:
Holy shit, IF Reus moet toch haast wel de slechtste IF van het spel zijn.
ja veel meer all roundquote:
Dat weet ik niet, persoonlijk vind ik , wel beter dan RvP/ Balotelli. Maar ligt er ook aan hoe jij speelt natuurlijk. Waar kan voor jouw gevoel nog progressie gemaakt worden in je team?quote:
Ja, dat las ik al. Ik gebruikte zijn IF als LF in een 3-4-2-1, wat een miskoop. Gelukkig heb ik 'm voor 150k gekocht terwijl hij 180k-ish waard is. Heb het hele team nu alweer op de trading pile.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zijn NIF is baas! Topscorer bij mij
ik vind RVP een beetje sloomquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, persoonlijk vind ik , wel beter dan RvP/ Balotelli. Maar ligt er ook aan hoe jij speelt natuurlijk. Waar kan voor jouw gevoel nog progressie gemaakt worden in je team?
quote:
Na het lezen van dit ben ik niet meer zo geinteresseerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FutFan het volgende:
[..]
ik vind RVP een beetje sloom
en ik kan voor geen meter longshotten
alleen maar sweaty goals
aah doe gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zouden eventueel een uitzondering kunnen maken...
Met je spelers zou je wel goed moeten kunnen longshotten. Kijk voor de grap eens wat tutorials op youtube, heeft mij wel geholpen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FutFan het volgende:
[..]
ik vind RVP een beetje sloom
en ik kan voor geen meter longshotten
alleen maar sweaty goals
Omdat "men" besloten heeft dat sweaty goals not done zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van dit ben ik niet meer zo geinteresseerd
Ik speel met Diego Milito, ook niet echt noemenswaardige pace / koppend vermogen, rendeert bij mij wel prima.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met je spelers zou je wel goed moeten kunnen longshotten. Kijk voor de grap eens wat tutorials op youtube, heeft mij wel geholpen.
RvP is inderdaad vrij nutteloos in FUT. Een spits zonder pace en zonder noemenswaardig koppend vermogen heeft geen toegevoegde waarde in FUT. Zou, als je Koné voor goedkoop op kunt pikken hem een kans geven. Valt het tegen, verkoop je m voor 100 coins meer, en verlies je er niks op
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat "men" besloten heeft dat sweaty goals not done zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |