Daar zit ik natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en meer dan genoeg mensen hebben geen wifi hotspot
even een spelletje in een verloren avonduurtje op vakantie is er ook niet (zomaar) bij...
Je wil zeker voor een duppie op de eerste rij zitten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef spiedermann het volgende:
You can play the 1 hour section as many times as you want, but you're stuck replaying the time frame and can't go further.
ik ga wat anders doen
Nobel, maar zinloosquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik (probeer) altijd verder te kijken als mijzelf
wat gebeurd er om 6 uur danquote:
Daarom kijk ik er niet zo kritsich naar. De pc-gamers hebben het er zelf naar gemaakt met alle piraterij, nofi. Dus die kant van de uitgever is ook prima te begrijpen. En in dit geval willen ze een game uitbrengen die ook op lagere specs draait. Niet iedereen heeft het laatste van het laatste. Dus een prima optie om de simulatie van steden op de server te laten berekenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan ga je imho een stuk kritischer naar games (en dan vooral DRM) kijken..
Closed beta gaat van start. Mits je een code hebtquote:
pfftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Closed beta gaat van start. Mits je een code hebt
Bij mij nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef Pheno het volgende:
Ah staat erbij, ik ga downloaden en ondertussen iets anders doen
Ze moeten de pers pamperen hequote:
Krijg je zondag een mailtje voor een beta die zondag aflooptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef cherrycoke het volgende:
Emails will be sent throughout the day on Friday and into the weekend.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Krijg je zondag een mailtje voor een beta die zondag afloopt
Lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Krijg je zondag een mailtje voor een beta die zondag afloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |