Een directe link zou gewaardeerd worden.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je al je linkermuisknop kunnen vinden?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik kom wel weer terug als er meer feiten bekend zijn want dit schiet zo niet op.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)angehouden-1.3623592quote:Derde verdachte mishandeling aangehouden
EINDHOVEN – Een derde jongen is door de politie gearresteerd in verband met de grove groepsmishandeling op 4 januari bij het Stratumseind.
De 16-jarige jongen had zich net als twee eerdere arrestanten, zelf gemeld op het politiebureau met zijn ouders. Hoewel hij volgens zijn advocaat alleen gehoord zou worden als getuige, is hij toch gearresteerd. Volgens de advocaat heeft hij zelf niet actief meegedaan met de mishandeling.
De politie heeft inmiddels een uitleveringsverzoek gedaan aan de Belgische collega’s tot aanhouding van de overige verdachten. Die wonen in en om Turnhout.
Een van de twee eerdere arrestanten heeft volgens diens advocaat, Peter van de Laar, zijn aandeel bekend. Hij zou hebben geduwd en geschopt.
Hij vindt het verschrikkelijk en onbegrijpelijk dat hij zich op deze wijze heeft misdragen en schaamt zich dood. Hij snapt dat hij straf verdient", zei zijn advocaat Peter van de Laar woensdag tegen Omroep Brabant.
De raadsman zegt dat zijn cliënt niet de hoofdrol heeft gespeeld.
De jongen heeft 2 weken met de zaak in zijn maag gezeten, sliep slecht en door het verschijnen van het beruchte filmpje maandagavond werd de druk steeds groter.
Dinsdagochtend meldde hij zich op het politiebureau in Eindhoven samen met zijn moeder.
Aan de mishandeling is volgens de advocaat een woordenwisseling vooraf gegaan maar de acht jongens en het slachtoffer kennen elkaar niet.
De jongens waren met elkaar uit geweest in Eindhoven. De 17-jarige had wel bier gedronken maar geen drugs gebruikt, aldus Van de Laar.
7 van de 10 keer zijn het allochtonen, terwijl ze minderheid van de samenleving zijn. Nu is het dus 3 van die 10 keer. Maar ook voor deze schoffies: Laat ze dood vallen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking prachtig dit. Iedereen op internet zei gelijk al dat het allochtonen waren bla bla bla, same shit net zoals altijd, en wat blijkt; het zijn gewoon Nederlanders. Toch is het dan weer hypocriet dat mensen het niet kunnen geloven. Triest volk loopt er ook rond.
p.s. heeft iemand het filmpje?
Ik heb toen ik op stage was in Google gezocht naar 'filmpje eindhoven geweld'. Filmpje dat ik tegenkwam (powned) was op privé gezet. Voor de rest niets kunnen vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:04 schreef sp3c het volgende:
aaaah .... lui!
kan ik waarderen maar zeg dan ook niet dat je ernaar gezocht hebt
gwn alle buutenlanders in de fik zette!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef satecl het volgende:
[..]
7 van de 10 keer zijn het allochtonen, terwijl ze minderheid van de samenleving zijn. Nu is het dus 3 van die 10 keer. Maar ook voor deze schoffies: Laat ze dood vallen.
Onzin. Lopen genoeg goeie rond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gwn alle buutenlanders in de fik zette!
Kan ik niks mee, wie zijn deze 3 jongens? Namen? Staan die 3 op de foto met juiste naam en smoel? Verdachte kan net zo goed Fred de Schophond heten en niet op de foto staan en lekker buiten de mediagekte gebleven zijn omdat er nu misschien gejaagd wordt op de verkeerde mensen, alhoewel ze wel verdomd veel erop lijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)angehouden-1.3623592
Deirdre?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef sonnyspek het volgende:
Echt triest geval dit. Zouden ze echt terug moeten pakken.
Maar afgezien van dat vind ik het ook bijzonder irritant van de NOS dat er heel duidelijk herhalend wordt gezegd dat het Nederlanders en Belgen waren, terwijl met het scheidsrechter's 'incident' wordt er bewust over de afkomst gezwegen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het niet zo belangrijk wat de afkomst is. Maar ik vind wel dat de NOS gewoon in alle gevallen eerlijk moet zijn.
Alle Belgen het land uit!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gwn alle buutenlanders in de fik zette!
Daar ging m'n koffie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef sonnyspek het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het niet zo belangrijk wat de afkomst is.
En alle Marokkanen terug het Midden-Oosten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alle Polen terug naar Rusland!
die zei ook al zoiets maar dan omgekeerd dus ik dacht dat jullie klonen van elkaar warenquote:
en de Hollanders terug naar de gordel van Smaragdquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En alle Marokkanen terug het Midden-Oosten!
Nee terug naar Duitsland!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
en de Hollanders terug naar de gordel van Smaragd
Duitslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |