Slaap je half of zo? 1 en ander gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nog steeds niet, ja wat vage beelden dank je de koekoek.
de foto vind ik prima, de beelden vind ik ook prima maar zolang niet bevestigd hoe die figuren heten wil ik niet dat er namen bij gezet worden ... dat geenstijl de zaak denkt te hebben opgelost zal mij een zorg zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat? Privacyschending of het is al te vaak gepost?
ow, zelfs namen, adressen en foto'squote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking prachtig dit. Iedereen op internet zei gelijk al dat het allochtonen waren bla bla bla, same shit net zoals altijd, en wat blijkt; het zijn gewoon Nederlanders. Toch is het dan weer hypocriet dat mensen het niet kunnen geloven. Triest volk loopt er ook rond.
p.s. heeft iemand het filmpje?
Ze zijn nog niet veroordeeld dus verdachte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Slaap je half of zo? 1 en ander gemist?
WTF? Wat ben je aan het doen? Eerst zijn zij het niet. Vervolgens hebben ze ons niks aangedaan en dus moeten we onze meningen voor ons houden en doorlopen. Probeer je tegendraads te zijn of zo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan wat heeft die gast jou aangedaan. Vergelding doe je tegen iemand welke jou of geliefden iets heeft aangedaan. En dat is dus niet jou zaak en we hebben ook nog ene rechtssysteem in Nederland.
Dan kan het nog wel duidelijk zijn wie de daders zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet veroordeeld dus verdachte.
Yeah, maar ik heb het filmpje nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow, zelfs namen, adressen en foto's
Dan mag het wel? zie de samenleving als mijn familiequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan wat heeft die gast jou aangedaan. Vergelding doe je tegen iemand welke jou of geliefden iets heeft aangedaan. En dat is dus niet jou zaak en we hebben ook nog ene rechtssysteem in Nederland.
1 heeft al bekend, 2 hebben zich gemeld (correct me if i am wrong). Zaak lijkt idd opgelost. Smoelen/figuren komen ook overeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
de foto vind ik prima, de beelden vind ik ook prima maar zolang niet bevestigd hoe die figuren heten wil ik niet dat er namen bij gezet worden ... dat geenstijl de zaak denkt te hebben opgelost zal mij een zorg zijn
http://www.geenstijl.nl/m(...)gh_sloopt_jonge.html?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb het filmpje nog niet gezien.
en het is onmogelijk voor jou om dat zelf te vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb het filmpje nog niet gezien.
Zijn ze al veroordeeld ja of nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
WTF? Wat ben je aan het doen? Eerst zijn zij het niet. Vervolgens hebben ze ons niks aangedaan en dus moeten we onze meningen voor ons houden en doorlopen. Probeer je tegendraads te zijn of zo?
mwahquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1 heeft al bekend, 2 hebben zich gemeld (correct me if i am wrong). Zaak lijkt idd opgelost. Smoelen/figuren komen ook overeen.
Heb je dan liever een linkje naar GS ipv de directe URL naar dat foto?
Nope. Het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel duidelijk zijn wie de daders zijn.
En dit gedonder krijg je er ook van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah
http://www.omroepbrabant.(...)tdijk+Eindhoven.aspx
Ik heb al gezocht nerd, anders zou ik het niet vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
en het is onmogelijk voor jou om dat zelf te vinden?
Eigenrichting, hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dit gedonder krijg je er ook van.
Je werpt steeds iets anders op, eerst zijn ze het niet, oh heeft er 1 bekend, nou heeft ie ons wat aangedaan dan, is ie veroordeeld dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zijn ze al veroordeeld ja of nee?
Tering wat stom!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht nerd, anders zou ik het niet vragen.
Daarom. En nog wel een hardwerkende man...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenrichting, hè.
Als die jongen naar die klus was gegaan hadden we nu twee slachtoffers van zinloos geweld.
Zijn ze al veroordeeld ja of nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je werpt steeds iets anders op, eerst zijn ze het niet, oh heeft er 1 bekend, nou heeft ie ons wat aangedaan dan, is ie veroordeeld dan?
Je zegt echt alles om tegendraads te zijn.
Daders met verdachte omstandigheden omtrent 2 weken stilzwijgen.quote:
Tig nieuwssites, maar vooruit, ik wijs er 1 aan. Geenstijl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gewoon de link in de OP klikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |