abonnement Unibet Coolblue
pi_121942965


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121942994
Lame titel :@ maar ik kon zo ff niks verzinnen :+
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121943124
Goede titel :P Past perfect bij onze Realm :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121943152
Trouwens Maureen, ik zag op jullie site van Nomads dat jullie gebruik maken van DKP? dat klopt? Want vind het maar een naadje systeem xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121943236
Goede titel inderdaad; AH is echt verneukt duur tegenwoordig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_121943765
Zelf mats farmen, stuk goedkoper ^O^ (en winstgevend als je ook nog op het AH verkoopt: zie hoe duur het is)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121943778
Bij ons is het juist andersom, alles is zo cheap dat het de moeite niet eens meer is om dingen erop te zetten, want heel rijk word je er niet van :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121943814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef KataStrofe het volgende:
Bij ons is het juist andersom, alles is zo cheap dat het de moeite niet eens meer is om dingen erop te zetten, want heel rijk wordt je er niet van :')
Hier ben je zo lang bezig de zooi te farmen die je zelf nodig hebt dat je weinig tot niks overhoudt voor AH :P
staat er allemaal belachelijk duur op, en verkoopt ook nog niet eens.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121943929
Het is weer zo ver: Een necklace die slechter is dan welke ik nu al heb, en voor de derde keer dezelfde shoulders van LFR :')

Ik moest nog 3 item levels voor terrace. Duurt eeuwen zo.
pi_121943959
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Xetran het volgende:
Het is weer zo ver: Een necklace die slechter is dan welke ik nu al heb, en voor de derde keer dezelfde shoulders van LFR :')

Ik moest nog 3 item levels voor terrace. Duurt eeuwen zo.
dat is zeker kut. Kun je geen dailies doen en daarvan een item kopen, of wat blue ofzo upgraden (2 blue's is 1ilevel)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121944174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Olment het volgende:

[..]

dat is zeker kut. Kun je geen dailies doen en daarvan een item kopen, of wat blue ofzo upgraden (2 blue's is 1ilevel)
Ja, maar dan moet ik eerst nog revered worden in Golden Lotus voordat ik ook maar in de meesten kan beginnen. Ik kan met engineering ook wel die goggles maken, maar 1,6k gold is een beetje veel geld voor een matige upgrade :')
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 17:06:08 #12
159966 lifeblind
pi_121944226
Naja, als je door die matige upgrade wel content kan doen waar je betere gear kan krijgen, weet ik nog zo net niet of 't echt matig is :P
pi_121947383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef lifeblind het volgende:
Naja, als je door die matige upgrade wel content kan doen waar je betere gear kan krijgen, weet ik nog zo net niet of 't echt matig is :P
Dit dus. Als die goggles je net dat kleine beetje geven is het een nice upgrade.
meeste factions kun je rond honored al wat kopen. Wat ook veel mensen doen is een item kopen om net erin te kunnen, dan uurtje RF doen, en daarna item weer verkopen aan de vendor voor je VP.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:25:18 #14
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121947470
Op me lvl 37 noobje, zonder gold en alles, want enige alt op de server. Mijn JWC levelen! :') Wat een bitch! :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:56:46 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121948814
Ugh, wat heb ik een hekel aan ninja's. Een bepaalde dungeon zeker 10 keer gedaan voor een bepaalde healing trinket ( ik loop nog rond met een trinket van ilvl 414 volgens mij ). In die 10 keer is hij nooit gedropt. Vandaag dropt hij. Vervolgens wint een mage hem, die vervolgens meteen leaved. Zijn logica in de whisper naar mij : ''Ja, ik kon needen, dus dan doe ik het ook''. '' Als ik het niet nodig had, dan had Blizzard me niet laten needen! ''. Serieus, wat een logica. De equip op de trinket had het over healing spells..
Ja, ik krijg binnenkort vast betere trinkets, maar op dit moment had ik hem hard nodig om aan LFR te kunnen beginnen. Argh. En mages hadden volgens hem vooral spirit nodig, want hij ging altijd out of mana..ik heb zelf een mage, en ik ben daar nog nooit onder de 90% mana uitgekomen, lol :P

[ Bericht 16% gewijzigd door AlwaysHappy op 23-01-2013 19:04:12 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_121949373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef KataStrofe het volgende:
Lame titel :@ maar ik kon zo ff niks verzinnen :+
Professions zijn alleen duur als je zelf te lui bent om het zelf te farmen :Y
pi_121949497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
Trouwens Maureen, ik zag op jullie site van Nomads dat jullie gebruik maken van DKP? dat klopt? Want vind het maar een naadje systeem xD
Hoezo? Jij vindt dat iemand die soms mee gaat, net zoveel "recht" heeft op een item dan iemand die vaak mee gaat? Of wat bedoel je :?
pi_121949785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ugh, wat heb ik een hekel aan ninja's. Een bepaalde dungeon zeker 10 keer gedaan voor een bepaalde healing trinket ( ik loop nog rond met een trinket van ilvl 414 volgens mij ). In die 10 keer is hij nooit gedropt. Vandaag dropt hij. Vervolgens wint een mage hem, die vervolgens meteen leaved. Zijn logica in de whisper naar mij : ''Ja, ik kon needen, dus dan doe ik het ook''. '' Als ik het niet nodig had, dan had Blizzard me niet laten needen! ''. Serieus, wat een logica. De equip op de trinket had het over healing spells..
Ja, ik krijg binnenkort vast betere trinkets, maar op dit moment had ik hem hard nodig om aan LFR te kunnen beginnen. Argh. En mages hadden volgens hem vooral spirit nodig, want hij ging altijd out of mana..ik heb zelf een mage, en ik ben daar nog nooit onder de 90% mana uitgekomen, lol :P
Frustrerend :{

Alleen gaan met mensen die je kent geen optie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:32:15 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121950249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Frustrerend :{

Alleen gaan met mensen die je kent geen optie?
Dat had ik dus een aantal keer geprobeerd, maar hij dropte gewoon steeds niet. Gelukkig had ik vandaag geluk. Na m'n vorige post heb ik m nog een keer gedaan en toen dropte hij zowaar nog een keer en deze keer won ik wel. LFR nu dus beschikbaar :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_121950303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

Dat had ik dus een aantal keer geprobeerd, maar hij dropte gewoon steeds niet. Gelukkig had ik vandaag geluk. Na m'n vorige post heb ik m nog een keer gedaan en toen dropte hij zowaar nog een keer en deze keer won ik wel. LFR nu dus beschikbaar :)
Gelukkig maar! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121950316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat had ik dus een aantal keer geprobeerd, maar hij dropte gewoon steeds niet. Gelukkig had ik vandaag geluk. Na m'n vorige post heb ik m nog een keer gedaan en toen dropte hij zowaar nog een keer en deze keer won ik wel. LFR nu dus beschikbaar :)
Ow, gratz.. Heb ook lang erover gedaaan voor ik beide healing trinkets had :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:01:25 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121951856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Olment het volgende:

[..]

Ow, gratz.. Heb ook lang erover gedaaan voor ik beide healing trinkets had :S
:(

Ik wil nu alleen nog iets betere shoulders en een betere head, maar ik weet waar ik die kan vinden. En dan waag ik me wel aan LFR. Ik ben bang dat ik anders met het minimale ilvl toch moeite krijg met m'n mana nog. Iets meer spirit nodig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:14:12 #23
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121952634
niemand die challenge modes wil doen :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121952650
Haha, ik had ooit een character transferred die ik niet betaald had, de intentie was om de heirlooms er vanaf te halen en de character op slot te laten gaan, maar ze hebben het hele account gelocked tot ik betaal.

Ach ja, volgende maand begin ik dan maar, dan heb ik weer geld.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:50:06 #25
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121954862
ben al de hele avond aan het zoeken meeste mensen vragen dan minmaal om 6/9 gold. ik zij nog silver of bronze is ook goed.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121955722
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
ben al de hele avond aan het zoeken meeste mensen vragen dan minmaal om 6/9 gold. ik zij nog silver of bronze is ook goed.
Alsof gold haalbaar is...

Ik wil tzt voor silver gaan; de frustratie voor gold ga ik niet eens aan beginnen. (eerst maar eens zien hoe we doen met brons, maar ik wil die mount en dan moet je silver hebben)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121956759
Heb nog niks van challenge dungeons gedaan :P Alleen gefailed paar weken geleden :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:42:01 #28
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_121972707
Vorige week geprobeerd om het raiden in m'n guild weer vlot te trekken met een nieuwe raid voor a.s. dinsdag. Tot nu toe maar 5 sign ups en 2 tentatives. Aangezien de meeste guilds vaker raiden dan dat ik tijd heb, ga ik maar stoppen met WoW als dit niks wordt, want WoW zonder raiden is als seks zonder partner :P.
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:50:25 #29
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_121972821
Tentative, daar heb ik zon schurft aan. "Als ik zin heb kom ik wel".
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:58:37 #30
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_121972981
Tja, casual guild, dan krijg je dat :P.

Het is ook wel typisch, ze beweren dat ze een social guild zijn, maar ik probeer nu al elke keer als ik online kom een guild groepje te krijgen voor een heroic of scenario. Meeste reacties zijn "mja, ik ben nu even bezig met m'n farm" of iets anders in die richting. En ook de guild chat is niet bijzonder levendig, dus iedereen is gewoon lekker voor zichzelf bezig, maar "we zitten wel in een groot guild".

Hm, misschien dat het me toch meer irriteert dan dat ik dacht :P.
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:59:42 #31
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_121972997
Raiden is voor mij ook echt wel essentieel.Ik doe het spelletje niet voor LFR/Randoms.

Mocht mijn raiding team wegvallen ga ik wel wat anders zoeken.
pi_121973122
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:58 schreef Chevalric het volgende:
Tja, casual guild, dan krijg je dat :P.

Het is ook wel typisch, ze beweren dat ze een social guild zijn, maar ik probeer nu al elke keer als ik online kom een guild groepje te krijgen voor een heroic of scenario. Meeste reacties zijn "mja, ik ben nu even bezig met m'n farm" of iets anders in die richting. En ook de guild chat is niet bijzonder levendig, dus iedereen is gewoon lekker voor zichzelf bezig, maar "we zitten wel in een groot guild".

Hm, misschien dat het me toch meer irriteert dan dat ik dacht :P.
Dit probleem heb ik ook gehad. 25 mensen online en niemand die wat zegt, hooguit 3-4 man als iemand een achie haalt.
Ik zou zeggen, er zijn misschien mensen die elke keer als je een raid maakt wel signe, kijk of je met hun naar een andere guild kunt gaan waar weinig tot geen raid requirements zijn (x aantal per week verplicht).
Heb op deze manier een nieuwe guild gevonden, gerecruit voor active social en raiders en nu hebben we gemiddeld zo'n 15-20 man online elke avond/dag waarvan er toch minimaal 10 in een gesprek zitten over het algemeen.
Als het je niet bevalt, gewoon wat anders zoeken en kijken hoe je het leuker kunt maken, kost misschien wat energie maar maakt het spel wel weer leuker :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:50:03 #33
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_121974329
Tja, ik heb al geprobeerd om zo'n guild te vinden, maar ik moet zeggen dat dat best lastig is, omdat alle guild info verspreid zit. Je hebt niet een soort van "vacature" site waar alle guilds hun recruitments op zetten.
pi_121974447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Chevalric het volgende:
Tja, ik heb al geprobeerd om zo'n guild te vinden, maar ik moet zeggen dat dat best lastig is, omdat alle guild info verspreid zit. Je hebt niet een soort van "vacature" site waar alle guilds hun recruitments op zetten.
ja je kunt (als je guildless bent) zo'n lijst doorscrollen waar de guilds zich promoten. Alleen staan hier dus alle guilds van de realm in, ook dode guilds, 1man guilds en andere crap.
Ik vind die lijst persoonlijk kut om door te zoeken :P

Pak een alt en ga met die beetje guildshoppen. Kijk waar het leuk social is en vraag of er een raidteam is met evt een spot op de dagen dat je wilt/kunt raiden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121976614
Daamn,, gister net geen 2 uur gezocht na de laatste healer.
kwart voor 8 begonnen de invites.. 10 uur stonden we in MSV :S

wel 4-6 cleared met 3 wipes. Dit kwam omdat we een tank mee hadden genomen die nog nooit msv had gedaan (ook geen rf) Mja, je moet wat hé :P beter een ignorant tank dan geen tank :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121976799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Olment het volgende:
ja je kunt (als je guildless bent) zo'n lijst doorscrollen waar de guilds zich promoten. Alleen staan hier dus alle guilds van de realm in, ook dode guilds, 1man guilds en andere crap.Ik vind die lijst persoonlijk kut om door te zoeken Pak een alt en ga met die beetje guildshoppen. Kijk waar het leuk social is en vraag of er een raidteam is met evt een spot op de dagen dat je wilt/kunt raiden.
Of kijk op je realm forum op battle.net, meestal staat daar wel een aantal topics van de actievere guilds die aant recruteren zijn.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121977071
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:50 schreef GI het volgende:
Tentative, daar heb ik zon schurft aan. "Als ik zin heb kom ik wel".
Ik gebruik het als ik oproepdienst hebt, en dus weggeroepen kan worden. Maar dat is zo afgesproken met de raidleader.
De rest die het meer dan een paar keer misbruikt, kan een vaste plek wel op z'n buik schrijven.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121977189
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Olment het volgende:

[..]

Alleen staan hier dus alle guilds van de realm in, ook dode guilds, 1man guilds en andere crap.
Ik vind die lijst persoonlijk kut om door te zoeken :P

Eens. Zouden ze eens wat op moeten verzinnen :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121977468
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik gebruik het als ik oproepdienst hebt, en dus weggeroepen kan worden. Maar dat is zo afgesproken met de raidleader.
De rest die het meer dan een paar keer misbruikt, kan een vaste plek wel op z'n buik schrijven.
Bij ons in de guild kijken we niet eens naar Tentative.. Belangrijk vinden we dat je komt als je accepted hebt. bij Tentative ga ik er vanuit dat ze niet komen en reserveer ik geen spot. Als je als tentative hebt gesigned en je bent er, dan is de kans dat je een spot krijgt nog steeds geen 100% aangezien je niet als accepted hebt gesigned.
Hier kan iedereen in de guild zich redelijk in vinden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121977573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Chevalric het volgende:
Tja, ik heb al geprobeerd om zo'n guild te vinden, maar ik moet zeggen dat dat best lastig is, omdat alle guild info verspreid zit. Je hebt niet een soort van "vacature" site waar alle guilds hun recruitments op zetten.
Of je gebruikt de search op http://www.wowprogress.com/ . Per realm zoeken kan ook via http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
pi_121977617
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Of je gebruikt de search op http://www.wowprogress.com/ . Per realm zoeken kan ook via http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Werkt alleen als de guilds zich hier hebben ingeschreven. Zie dat onze GM dat niet gedaan heeft.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121977619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Olment het volgende:

[..]

Bij ons in de guild kijken we niet eens naar Tentative.. Belangrijk vinden we dat je komt als je accepted hebt. bij Tentative ga ik er vanuit dat ze niet komen en reserveer ik geen spot. Als je als tentative hebt gesigned en je bent er, dan is de kans dat je een spot krijgt nog steeds geen 100% aangezien je niet als accepted hebt gesigned.
Hier kan iedereen in de guild zich redelijk in vinden.
We zitten doorgaans op 30 accepted, en we hebben er maar 25 nodig. Tentative zijn dus meestal de pineut.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121977917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

We zitten doorgaans op 30 accepted, en we hebben er maar 25 nodig. Tentative zijn dus meestal de pineut.
Dat is wel lekker.
We zijn aant kijken en praten met een andere GM om hun guild naar die van ons te mergen. Wil graag 25man raids doen :D
lekker die chaos en mensen die rond rennen =D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121977979
Ja, vind het raiden en met name het healen ook weer een stuk leuker nu we weer 25 mans doen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121978306
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Olment het volgende:

[..]

Werkt alleen als de guilds zich hier hebben ingeschreven. Zie dat onze GM dat niet gedaan heeft.
Dan heb je een prutsgm :D Die search werkt anders heel goed. Wij krijgen genoeg mensen binnen (ook realmtransfers) door die site ^O^

en beantwoordt mijn vraag nog eens over wat mis is met dkp ;)
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:45:05 #46
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121978527
[Grand Commendation of the Golden Lotus] als je revered bent, daarna gaat alles zo snel!
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121978622
Gisteren eindelijk exalted met Golden Lotus. Nu al die andere nog }:|
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:50:50 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121978783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gisteren eindelijk exalted met Golden Lotus. Nu al die andere nog }:|
Congrats ^^ Ik ben denk ik als ik de dailies van vandaag heb gedaan honored, en ik ben het nu al zat aan het worden, die dailies, haha. Wel een leuke gold boost :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_121978858
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoezo? Jij vindt dat iemand die soms mee gaat, net zoveel "recht" heeft op een item dan iemand die vaak mee gaat? Of wat bedoel je :?
Eigenlijk wel ja. Iemand die "geen leven heeft" of geen werk/school whatever om welke rede dan ook, die de hele dag online is en voor elke raid signed en komt heeft in mijn ogen net zo veel recht op loot dan iemand die de hele dag werkt en af en toe kan raiden als die tijd heeft.
Vind het DKP systeem maar beetje een coregroep voortrekken en de mensen die af en toe social/casual mee raiden worden dan in het niets gesteld.
Met dit systeem ga je mensen "verplichten" om toch maar te komen omdat ze anders niet genoeg punten kunnen verzamelen de keren dat ze mee gaan om er uberhaupt loot voor te krijgen.
dkp :r
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121979217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef Olment het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Iemand die "geen leven heeft" of geen werk/school whatever om welke rede dan ook, die de hele dag online is en voor elke raid signed en komt heeft in mijn ogen net zo veel recht op loot dan iemand die de hele dag werkt en af en toe kan raiden als die tijd heeft.
Vind het DKP systeem maar beetje een coregroep voortrekken en de mensen die af en toe social/casual mee raiden worden dan in het niets gesteld.
Met dit systeem ga je mensen "verplichten" om toch maar te komen omdat ze anders niet genoeg punten kunnen verzamelen de keren dat ze mee gaan om er uberhaupt loot voor te krijgen.
dkp :r
En die mensen die maar af en toe meegaan ,zie je nooit signen voor progressie avonden :') Alleen als ze "geboost" kunnen worden dan zie je ze pas signen :{ En door al die heel soms-signers (die wel altijd ingedeeld worden) komen wij niet toe om aan de hc's te beginnen -O-
Ik kan zelf ook nu alleen maar om de week raiden,maar bouw toch genoeg dkp op hoor ;) Per raid 4 dkp en meeste items in MSV gaan weg voor tussen 1-4 of worden gedisenchant. Aangezien niemand wat nodig heeft in MSV,gaat alles naar de mensen die nooit signen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')