Dat denken ze niet, dat stralen ze schijn baar uit. Het feit dat jij je daar aan ergert zeg misschien iets over jou en je kledingstijl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nee.
Klacht: Meisjes die denken een unieke stijl te hebben met hun bij H&M/Zara/Berschka geshopte outfits waar 50% van de NL "modemeisjes" al in loopt
Wow wolvenshirtsquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Internepper het volgende:
TS is niet uniek door haar wolvenshirts.
nee want het is niet uniek meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wolvenshirtsis dat nog steeds een item op Fok! ?
Ja deze over spijkerbroeken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hier was pas al een topic over....
Jij hebt dringend een cursus begrijpend lezen nodig. Tot die tijd ben je verbannen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoe weet TS wat al die meisjes denken?
Dat sowieso!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jij hebt dringend een cursus begrijpend lezen nodig. Tot die tijd ben je verbannen.
Hell yeah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben zo blij dat ik geen pics meer in mn fobo heb
Alleen UIO_AMS kent me
Nee ik was er gewoon maar had het veel te druk met werk om te fokken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Tijd niet gezien op FOK!. Was je weg uit NL en nu je terug bent erger je je aan unieke stijlen? (Om het maar ontopic te houden.)
Waarom nou weer venijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Flink portie vrouwenvenijn in de OP. Kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat als ts samen met haar vriendinnetjes in de stad loopt, andere meisjes af te zeiken terwijl ze een caffè latte van de Starbucks naar binnen slurpen.
Ow mi gado je volgt mequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
Goh heb je dit topic geopend omdat ik zei dat ik niet "meeloop" met de mode?
Het is niet zo moeilijk om de link te leggen tussen de TT van dit topic en je opmerking in het pics only topic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow mi gado je volgt me
Ik heb ook twitter als je wilt?
Maar jij loopt niet mee hoor, de H&M in Maastricht is vast heul anders!
Klaagbaak serieus nemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de link te leggen tussen de TT van dit topic en je opmerking in het pics only topic.
Vind het eigenlijk alleen maar grappig dat je dit je zo erg aantrekt, dat ik mijzelf uniek zou noemen terwijl inderdaad de meerderheid van mijn kast van de Monki/H&M etc. komt.
De opmerking van Maastricht gaf ik omdat jij zei dat ik mij zou kleden als het standaard straatbeeld in Amsterdam. Aangezien ik niet iedere week in Amsterdam ben zou ik dat niet weten wat daar het de "stijl" is
Schijnbaar was ik wel de moeite waard om een apart topic te openen jaquote:
Je nick en signature zijn ook niet erg origineel. Misschien kun je die ook een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar was ik wel de moeite waard om een apart topic te openen jaZie het alleen maar als een compliment
![]()
Zo en dan ga ik maar nu even weer online shoppen zodat ik niet in dezelfde kleding loop als de rest van Maastricht
Ik zag ze bij Berschka nog hangenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je nick en signature zijn ook niet erg origineel. Misschien kun je die ook een nieuwe kopen.
Zou gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik durf te wedden dat niemand zo uniek en retro is als ik:
[ afbeelding ]
Gewoon gekocht bij de H ET M.
Dat was meer omdat jij mijn stijl ermee vergeleekquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gewoon ook met droge ogen praten over standaard straatbeeld in Amsterdam, echt overtuigd dat je niet meeloopt. So cutesy
Wolvenshirts zijn tijdloos.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wolvenshirtsis dat nog steeds een item op Fok! ?
Je stijl is generic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was meer omdat jij mijn stijl ermee vergeleek
Dat staat nergens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je stijl is generic.
Ik kom regelmatig in Groningen, Enschede, Maastricht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven, allemaal leggings met broekjes, lange tunieken met panties en van die kekke half hoge laarsjes
Oh ja en warrig bruin haar en op sommige dagen een nerd-bril zonder glazen, lekker gek en anders!
Als je je niet aangesproken voelt Mandy, waarom reageer je dan?
Diep deze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:12 schreef Chai het volgende:
Meisjes die denken dat ze andere meisjes hun gedachten kunnen lezen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je stijl is generic.
Ik kom regelmatig in Groningen, Enschede, Maastricht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven, allemaal leggings met broekjes, lange tunieken met panties en van die kekke half hoge laarsjes
Oh ja en warrig bruin haar en op sommige dagen een nerd-bril zonder glazen, lekker gek en anders!
Als je je niet aangesproken voelt Mandy, waarom reageer je dan?
Maar ik zal mijn mond wel houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom nou weer venijn
Ik vind het gewoon om je dood te lachen. Directe aanleiding was een topicje in LIF als je het echt wilt weten
Hahaha vanavond IQ-test op BNN, laat me effe weten wat je scoorde ok?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zal mijn mond wel houden
Nee, laat dat laatste stukje chocolade maar gewoon liggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:12 schreef Chai het volgende:
Meisjes die denken dat ze andere meisjes hun gedachten kunnen lezen.
Yup! Maar over die meisjes heb ik het ook niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Je kunt trouwens ook dingen combineren he TS
Daarom kom ik ook hier duhquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat staat nergens.
Persoonlijk vind ik als objectief toeschouwer, dat je je wel wat kinderachtig gedraagt voor iemand die zich eigenlijk te oud voelt voor FOK!.
Niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben zo blij dat ik geen pics meer in mn fobo heb
Alleen UIO_AMS kent me
zoentjes vragen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook hier duh
Ongeneerd pubermeisjes plagen.
Aww die was ik helemaal vergeten!quote:
Ik was 10 jaar jonger drolquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je kijkt als een dode met verlof. Tering, en jij loopt te klagen over Zara meisjes.
Dat is voor de meeste studentes wel een dure grap hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Je kleding niet zelf importeren
Lol, ik betaal 14 euro voor een vest die hier in de winkel voor 40 euro weg zou gaan, hoezo duurquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste studentes wel een dure grap hoor
Toen was ik nog niet eens geboren, oeh uitgebokt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik was 10 jaar jonger drol
Laat maar es zien hoe jij er 10 jaar geleden uitzag
Oh wow waar bestel je dan? Geen wolvenshirts he!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, ik betaal 14 euro voor een vest die hier in de winkel voor 40 euro weg zou gaan, hoezo duurIk doe het juist omdat het goedkoop is, haha.
Soms als ik weer iets speciaals haal, ja, dan word het duur, dan betaal ik wat meer, maar meestal juist niet.
Nee, de furry-fandom kleding is juist het dure deelquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh wow waar bestel je dan? Geen wolvenshirts he!
dus nu erger?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh wait, je hebt geen pics in je fotoboek. Smoel dan.
Hahahaha goed punt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
dan draagt straks iedereen die geïmporteerde kleding
A&F?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, de furry-fandom kleding is juist het dure deel![]()
Dat is costum made in de USA, waar de lonen wat hoger liggen dan in Azië en Afrika.
En ik geef mijn bronnen niet prijs, dan draagt straks iedereen die geïmporteerde kleding
Uhh, nee, ben geen hipster, gabber, whateverquote:
Ze is nu uniek met haar stijl uit de grote maten winkel.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh wait, je hebt geen pics in je fotoboek. Smoel dan.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |