Dat denken ze niet, dat stralen ze schijn baar uit. Het feit dat jij je daar aan ergert zeg misschien iets over jou en je kledingstijl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nee.
Klacht: Meisjes die denken een unieke stijl te hebben met hun bij H&M/Zara/Berschka geshopte outfits waar 50% van de NL "modemeisjes" al in loopt
Wow wolvenshirtsquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Internepper het volgende:
TS is niet uniek door haar wolvenshirts.
nee want het is niet uniek meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wolvenshirtsis dat nog steeds een item op Fok! ?
Ja deze over spijkerbroeken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hier was pas al een topic over....
Jij hebt dringend een cursus begrijpend lezen nodig. Tot die tijd ben je verbannen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoe weet TS wat al die meisjes denken?
Dat sowieso!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jij hebt dringend een cursus begrijpend lezen nodig. Tot die tijd ben je verbannen.
Hell yeah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben zo blij dat ik geen pics meer in mn fobo heb
Alleen UIO_AMS kent me
Nee ik was er gewoon maar had het veel te druk met werk om te fokken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Tijd niet gezien op FOK!. Was je weg uit NL en nu je terug bent erger je je aan unieke stijlen? (Om het maar ontopic te houden.)
Waarom nou weer venijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Flink portie vrouwenvenijn in de OP. Kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat als ts samen met haar vriendinnetjes in de stad loopt, andere meisjes af te zeiken terwijl ze een caffè latte van de Starbucks naar binnen slurpen.
Ow mi gado je volgt mequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
Goh heb je dit topic geopend omdat ik zei dat ik niet "meeloop" met de mode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |